Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 338 610
  • 66 856

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kävin Helsingissä. Helsingissä oli kivaa. Helsinki on kiva kaupunki. Kävin siellä eka kerran äitini kanssa lapsena. Minulla on Helsingissä paljon hyviä ystäviä. Ystävät aina kutsuvat minut käymään ja joksus minä kutsun sinne itseni. Voi kun aina voisi olla Helsingissä. Loppu. Ai niin, kissa on kiva lemmikki. Minulla ei ole kissaa. Loppu.
 
Miksi kukaan ei ole jo keksinyt rekisteröityä palstalle nimimerkillä Danny D? Onhan täällä jo nimimerkki @Inttikaveri, nimimerkin @HIFK juttujen innoittamana. Tuohan olisi täysin hyväksyttävä nimimerkki? Tuli vain mieleen kun tuolla toisaalla oli just äsken juttua nimimerkin vaihdosta/muokkaamisesta tjms. Ottakaa joku lukijoista tuosta herranenaika loistava idea talteen!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Saavutus kai tuokin. Aino-Kaisa Saarinen on saanut potkut suojatyöpaikastaan. Oonko kauheen kyyninen jos veikkaan että "Salpausselän kisojen pääsihteerin" tehtäviin ei ole kuulunut mitään muuta kuin olla naama valokuvassa. Voin toki olla väärässäkin... Yleensä nää ex-urheilijoiden suojatyöpaikat vaan ei ole mitään pomminpurkajan vaatimustasolle yltäviä vaikka titteli on hienon kuuloinen.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Täytyy tänne kirjoittaa, ettei ihan heti ohiteta tämän ketjun viestimäärissä.

Mitä tulee yllä mainittuun Aino-Kaisa Saariseen niin Magnar Daleeen hauskasti äänsi rva Saarisen etunimen.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ihanaa kun elämä palaa normaaliin uomiinsa. Turhis kirjoittelee palstalle ja Vanhanen ministerinä.

Tuttua ja turvallista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ihanaa kun elämä palaa normaaliin uomiinsa. Turhis kirjoittelee palstalle ja Vanhanen ministerinä.

Tuttua ja turvallista.

No eikö ole! Turhaa ja turvallista, veliseni.

Pidin tossa vähän palstailutaukoa kun meno oli jo niin hurjaa että.

Kävelin äsken Hesarilla (Helsinginkatu, väylä Helsingissä) ja joku doku vihelsi jollekin neidolle, joka sitten käveli lähikadun hieromoon sisään. Minusta oli hienoa, että prostituoitujakin himoitaan myös rahatta. Siis ettei vain mennä palleja tyhjentämään maksun jälkeen. Siis että pidettiin naisena.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No eikö ole! Turhaa ja turvallista, veliseni.

Pidin tossa vähän palstailutaukoa kun meno oli jo niin hurjaa että.

Kävelin äsken Hesarilla (Helsinginkatu, väylä Helsingissä) ja joku doku vihelsi jollekin neidolle, joka sitten käveli lähikadun hieromoon sisään. Minusta oli hienoa, että prostituoitujakin himoitaan myös rahatta. Siis ettei vain mennä palleja tyhjentämään maksun jälkeen. Siis että pidettiin naisena.
Ja eikö ole myös hienoa, että tämä hieno ele tuli nimenomaan dokulta? Eivät hekään kaikki ole sikoja.

Ei ole koiraa karvoihin katsomista.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja eikö ole myös hienoa, että tämä hieno ele tuli nimenomaan dokulta? Eivät hekään kaikki ole sikoja.

Ei ole koiraa karvoihin katsomista.

Doku voi olla elämää kokenut ja nöyrä ihminen. On ottanut sen verran usein pataan, ettei viitsi niin enää olla ollakseen.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minä en tiedä kuinka muotoilisin sanomani jonka haluan sanoa. Että se tulisi parhaiten ymmärretyksi, just se oikea sanoma sieltä mitä koitan tarkoittaa ja vielä niin ettei kukaan loukkaannu.

Olen nyt kertonut avoimesti muuallakin siitä kokeilusta elää ilman antabusta ja miten siinä on käynyt. Elän toki yhä ilman antabusta mutta nyt meno on kyllä todella paljon rauhoittunut. Ja koska aloin käyttämään tuota melatoniinia niin se on sama juttu sen kanssa, alkoholin käyttö on saatava ainakin seuraavaksi kuukaudeksi lähes minimiin. Toki muutenkin hyvä saada alkoholin käyttö minimiin.

Mutta minun mielestäni ongelmana on ollut se että minun on pitänyt ymmärtää jokaista vastaantulijaa mutta harva ymmärtää minua oikealla tavalla. Minulla on sellainen fiilis nyt tullut että en ole tullut oikealla tavalla ymmärretyksi.

Toruminen, kieltäminen, älä,älä juo tai pelaa tai sitten vaan nuku nyt päivällä että saat yöllä unta eivät välttämättä auta. Niissä on se ongelma että ei ymmärretä välttämättä sitä että juomis-ja pelihalut eivät välttämättä ole tahdosta kiinni. Vaan se pelihimokin voi olla niin isoa luokkaa että vaikka kuinka tahtoisi olla pelaamatta niin silti sitä vain laittaa sen satasen peleihin.

Tai nyt ihan vaan tuo nukkuminen päivällä, ymmärrän kyllä itsekin että ei kannattaisi juoda, pelata tai edes nukkua nyt päivällä että saa yöllä unta. Mutta se ei välttämättä ole tahdosta kiinni. Sitä voi olla niin väsynytkin päivälläkin että ei pysy vain yksinkertaisesti hereillä.

Toivon todella että edes joku ymmärsi nyt sen pointin mitä haen takaa ja ymmärsi sen oikein. Minulla on fiilis että meitä riippuvaisia ei välttämättä ymmärretä oikealla tavalla.

Toki, nyt minulla on tunne että saan juomishalut pidettyä ainakin kurissa. Nyt on mennyt jo yli viikon kuitenkin hyvin. Alku oli kangerteleva ja olen siitä saanut kuulla väsymykseen asti. Mutta olen päättänyt olla rehellinen. Isälleni en toki vielä ole kertonut koska pelkään miten hän reagoi asiaan.

Ja tarkoitukseni ei ollut tällä viestillä loukata tosiaan ketään tai syyllistää ketään. Teki mieli vain purkaa omia ajatuksiani. Tuntui että räjähdän kohta jos en minnekään voi purkaa niitä fiiliksiä mitä minä tunnen. Parasta olisi jos joku, edes joku tosiaan ymmärtäisi oikealla tavalla sen mitä koitin tässä selittää...
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Minä en tiedä kuinka muotoilisin sanomani jonka haluan sanoa. Että se tulisi parhaiten ymmärretyksi, just se oikea sanoma sieltä mitä koitan tarkoittaa ja vielä niin ettei kukaan loukkaannu.

Olen nyt kertonut avoimesti muuallakin siitä kokeilusta elää ilman antabusta ja miten siinä on käynyt. Elän toki yhä ilman antabusta mutta nyt meno on kyllä todella paljon rauhoittunut. Ja koska aloin käyttämään tuota melatoniinia niin se on sama juttu sen kanssa, alkoholin käyttö on saatava ainakin seuraavaksi kuukaudeksi lähes minimiin. Toki muutenkin hyvä saada alkoholin käyttö minimiin.

Mutta minun mielestäni ongelmana on ollut se että minun on pitänyt ymmärtää jokaista vastaantulijaa mutta harva ymmärtää minua oikealla tavalla. Minulla on sellainen fiilis nyt tullut että en ole tullut oikealla tavalla ymmärretyksi.

Toruminen, kieltäminen, älä,älä juo tai pelaa tai sitten vaan nuku nyt päivällä että saat yöllä unta eivät välttämättä auta. Niissä on se ongelma että ei ymmärretä välttämättä sitä että juomis-ja pelihalut eivät välttämättä ole tahdosta kiinni. Vaan se pelihimokin voi olla niin isoa luokkaa että vaikka kuinka tahtoisi olla pelaamatta niin silti sitä vain laittaa sen satasen peleihin.

Tai nyt ihan vaan tuo nukkuminen päivällä, ymmärrän kyllä itsekin että ei kannattaisi juoda, pelata tai edes nukkua nyt päivällä että saa yöllä unta. Mutta se ei välttämättä ole tahdosta kiinni. Sitä voi olla niin väsynytkin päivälläkin että ei pysy vain yksinkertaisesti hereillä.

Toivon todella että edes joku ymmärsi nyt sen pointin mitä haen takaa ja ymmärsi sen oikein. Minulla on fiilis että meitä riippuvaisia ei välttämättä ymmärretä oikealla tavalla.

Toki, nyt minulla on tunne että saan juomishalut pidettyä ainakin kurissa. Nyt on mennyt jo yli viikon kuitenkin hyvin. Alku oli kangerteleva ja olen siitä saanut kuulla väsymykseen asti. Mutta olen päättänyt olla rehellinen. Isälleni en toki vielä ole kertonut koska pelkään miten hän reagoi asiaan.

Ja tarkoitukseni ei ollut tällä viestillä loukata tosiaan ketään tai syyllistää ketään. Teki mieli vain purkaa omia ajatuksiani. Tuntui että räjähdän kohta jos en minnekään voi purkaa niitä fiiliksiä mitä minä tunnen. Parasta olisi jos joku, edes joku tosiaan ymmärtäisi oikealla tavalla sen mitä koitin tässä selittää...

Kyllä mä ainakin ymmärsin. Muista vaan se että ei täällä sua kukaan tuomitse, vaan haluaa vaan auttaa. Jokainen meistä on nähnyt elämänsä aikana riippuvuuksista kärsineitä ihmisiä, siksi on myös helppo sanoa teikäläisten ongelmista jotain.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Riippuvaiset ihmiset usein ovat myös mestareita selittämään asiat niin, ettei todellisuutta tarvitse kohdata.

Lujaa rakkautta
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Kyllä mä ainakin ymmärsin. Muista vaan se että ei täällä sua kukaan tuomitse, vaan haluaa vaan auttaa. Jokainen meistä on nähnyt elämänsä aikana riippuvuuksista kärsineitä ihmisiä, siksi on myös helppo sanoa teikäläisten ongelmista jotain.
Näinhän se asia on. Täällä palstalla vaan tahtoo käydä niin, että jos ne auttamisyritykset tai epämiellyttävät totuudet ei kohdetta miellytä, ne tulkitaan kiusaamiseksi ja vittuiluksi.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Näinhän se asia on. Täällä palstalla vaan tahtoo käydä niin, että jos ne auttamisyritykset tai epämiellyttävät totuudet ei kohdetta miellytä, ne tulkitaan kiusaamiseksi ja vittuiluksi.

No tämä on kyllä totta.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Näinhän se asia on. Täällä palstalla vaan tahtoo käydä niin, että jos ne auttamisyritykset tai epämiellyttävät totuudet ei kohdetta miellytä, ne tulkitaan kiusaamiseksi ja vittuiluksi.
Niin en tiedä miten kävisi palstan ulkopuolella, jos kävisi kertomaan epämiellyttäviä totuuksia tuntemattomalle ihmiselle. Tuskin ottaisivat sitä auttamisyrityksenä, vaan enemmänkin vittuiluna.

Hädässä ystävä tutaan.
 
Kyllä täällä Etelä-Kurjalan pikkukylällä tulee nyt vettä. Jyrähtikin pari kertaa. Saas nähdä viekö myrsky kylän mennessään. Mitenhän Sumatralla tai Leprassa? Paikallisia paikalla?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aloin tuon keskiarvoketjun innoittamana miettii, et oliko ysiluokka pakollinen? Mietin siis, et kävinkö mä koko luokkaa, ku en muista mitään numeroita tai miten se meni. Kai mä sit sen oon käyny, jos se kuuluu käydä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Painoin äsken työhakemuksen. Paikka on semmonen, mihin periaatteessa ei pitäis olla mahkuja, mut saa nähdä. Aina kannattaa hakea. Ois hyppy osaltaan tuntemattomaan, mutta taas vähän eteenpäin elämässä kuitenkin. Nyt ainakin on hyvä mahdollisuus sille, että mun värisuora katkee. On meinaa neljä edellistä työhakemusta/haastattelua mennyt ykkösellä maaliin ja läpi, ja sit oon joutunut kieltäytymään, kun meni pupu pöksyyn muutoksen edessä. Nyt en kieltäytys, jos tärppäis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös