Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 308 075
  • 66 747

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ei kai inkkariksi saa enää nykyään pukeutua, kulttuurinomimista tiätsä?
Tästäkin on täällä paljon puhuttu, mutta toi "kulttuurin omiminen" ei vaan mee jakeluun. Mieltä voi nykyään pahoittaa joka asiasta, mutta jos lastenohjelmassa pelleillään inkkaripäähine päässä ja jollain tulee siitä paha mieli, niin ollaan syvällä.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei kai inkkariksi saa enää nykyään pukeutua, kulttuurinomimista tiätsä?

Ei silleen casuaalisti, mutta elokuvaroolissa saa edelleen pukeutua. Tai teatterissa. Blackface eli neekernaamakin on mahdollista vielä kenkälankilla tehdä, jos esittää menneen ajan näyttelijää joka käytti sellaista vielä ihan tositarkoituksella. Niin kuin Pekka ja Pätkä neekereinä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
No nyt se on selvää että miehen "vuoden kohokohta" on peruttu. Tänä vuonna ei ajeta rallia Jyväskylässä. Ei tuo ukko nyt kovin pettyneeltä ole vaikuttanut.
 
Huomenta. Vähän 10vrk sää lupailee pientä ukkosta ja sadetta ainakin tänne Etelä-Kurjalan pikkukylälle. Toivottavasti tämä tuleva kamala ukkonen ei kuitenkaan veisi tätä kylää kokonaan mennessään!
 
Näin kyllä hienon unen viime yönä. Harvoin noin hienoa unta näkee. Sanotaan vaikka näin, että siinä unessa oli yksi tuttu 39-vuotias nainen ja mie itse. Siis tuoltako se tuntuu, wau. Oli vielä tarpeeksi pitkäkin uni kaiken lisäksi. Olen jopa miettinyt, että jospa olisinkin oikein rohkea ja kertoisin tuosta unesta sille naiselle. Ei kai siihen kuole, jos kertoo? Se nainen on muuten taas paksuna ja sillä taitaa olla muistaakseni ainakin 7 lasta.
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Onko kaikilla vähintään se yksi Facebook-kaveri, joka osallistuu päivittäin noin kymmeneen eri arvontaan ja ne arvonnan mainokset pelmahtaa sitten omaan tapahtumavirtaan sinne kaiken muun mainossälän sekaan? Ei sillä, Facebookin käyttö vähentynyt koko ajan enemmän ja enemmän mutta sen kerran kun siellä käy niin ei hirveästi muuta sisältöä sitten näykään...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Muutama hornetti lensi yli. Pääkaupunkia kohti meni.
11.56 havaitsin itse koneet Lahden yllä. Pois päin Helsingistä olivat menossa. Neljä niitä oli siinä vaiheessa. Ei varmaan yksikään ollut eksynyt matkalla.

Ei harmita rallien peruuntuminen.
Minua vähän harmittaa kun se on ollut tärkeä reissu miehelle ja hänen kavereilleen. Eikä minua ole koskaan haitannut että he siellä käyvät rallia katsomassa.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Muutama hornetti lensi yli. Pääkaupunkia kohti meni.
11.56 havaitsin itse koneet Lahden yllä. Pois päin Helsingistä olivat menossa. Neljä niitä oli siinä vaiheessa. Ei varmaan yksikään ollut eksynyt matkalla.
Torin yli lens kans tossa kahentoista aikaan neljä hornettia yli. Taisivat olla itään päin menossa eli oletettavasti Kajaaniin. Oletettavasti samat, kuin siellä Lahdessa.
 
K

Kiekkokatsoja

Torin yli lens kans tossa kahentoista aikaan neljä hornettia yli. Taisivat olla itään päin menossa eli oletettavasti Kajaaniin. Oletettavasti samat, kuin siellä Lahdessa.
Juhlapäivän ajelua. Siis ylilentoja. Aika tyylikkäästi ne pysyi neljän paketissa, lähietäisyydellä.
Kovat on äänet, vaikkei vauhtia ollut tälläkertaa.
 
Jaa, eihän se näköjään enää lupaa kuin vesisadetta tänne Etelä-Kurjalan pikkukylälle. Eilen ennustus näytti ukkosta tälle päivälle tai huomiselle. Tulispa sellainen myrsky joskus että tuntuu luissa ja ytimissä. Veis kaiken mennessään. Paitsi tekemäni polttopuut saavat luvan säilyä. Neljä täyttä pinoa on nyt ulkona, kaksi pinoa teen vielä lisää. Kaksi täyttä pinoa on muistaakseni vielä sisällä puukuurissa. Ne ovat vuosi sitten tekemiäni puita. Puut ei lopu ikinä kesken. Hyvä mie!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Taidan ryhtyä ammattilaiseksi. Pickelball on siis laji. Sillä kuulemma tienaa. Sopii setämiehelle.

Enää pari puuttuu. @Iisoppi ?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ei kai inkkariksi saa enää nykyään pukeutua, kulttuurinomimista tiätsä?
Jatkoajan logojutusta bongattua:

"– Se, että 2010-luvulla päivitetään logoa ja muutetaan se vielä entistä enemmän rasistisen stereotyypin muotoon on käsittämätöntä."

"-Sivistymätön ja epäasiallinen. Vieläpä aivan turhasti. Turhasti siten, että miksi kummassa kaarinalaisen jääkiekkoseuran logoon on haluttu karikatyyrihahmo juuri Pohjois-Amerikan alkuperäiskansasta."


Huutonaurua ja aivan vitun epäuskoista päänpyörittelyä. Onhan se logo ruma, tosin, annetaan sen verran.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jos mikään ei ole minulla mukamas hyvin, niin täytyy sanoa, että onneksi lapset ollaan onnistuttu kasvattamaaan hyvin, ainakin suurimmaksi osaksi. Tällä haavaa tytär (14v.) on täällä isin luona käymässä, niin hän siivoaa koko asunnon (88,5 neliötä) ja pesee kaikki ikkunat (12kpl pintoineen), että saa vähäsen taskurahaa ja ravintolareissun. Kyllä kelpaa. :)
 

ace

Jäsen
Onko kaikilla vähintään se yksi Facebook-kaveri...

Minulla ei ole yhtään Facebook kaveria, koskaan kun en ole kyseiseen palveluun liittynyt. Jotain tapahtumien päivämääriä tai aikatauluja olen sieltä käynnyt tarkistamassa, mutta muuten olen pysytellyt kaukana. Mistään en tunne jääneeni paitsi.

Feissarimokat tulee kyllä luettua ja se jo vahvistaa valitsemaani linjaa.

Tätähän tässä ei kysytty, mutta kerroinpa silti kun on kerta pakko kirjoittaa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Se on taas jo torstai! Jippiaijei! Ja tiedättehän mikä päivä huomenna on, no sehän on se armas perjantaimme! Jee! Niin kuin jo viime viikonloppuna kirjoitin niin viikonloput saa kerta toisensa jälkeen mielen innokkaaksi ja iloiseksi. Mutta pari viime viikkoa osoitti sen että olen haavoittumillani käyttämään kyllä reilummin alkoholiakin nimenomaan viikonloppuisin ja silloin kun aloitan vapaat. Sitä innostuu liikaa kai niistä vapaista, mutta pitää keksiä muita keinoja purkaa sitä innostumista ja hyvää mieltä kuin mitä se ryyppääminen oli. Toinen mikä on viime aikoina minulla lisääntynyt kyllä myös viikonloppuisin on roskaruoan syöminen. Mutta kummastakin tavasta, sekä alkoholin nauttimisesta että roskaruoan syömisestä viikonloppuisin pitää opetella eroon.

Mitä muita keinoja sitä voisi sitten olla purkaa sitä hyvää mieltä ja innostumista viikonlopun alkaessa? Musiikki, ruoan laitto, leipominen, lenkkeily nyt tulevat äkkiseltään ainakin mieleeni. Huomenna voisinkin leipoa mamman marjapiiraan. Pitkästä, pitkästä aikaa.

No joo, töissä olen saattanut tehdä yhden isohkon virheen. No onneksi tuo virhe on lähinnä minulta itseltäni vain pois mutta edellisessä työvuorolistassa oli työvuoroksini merkitty kellon aika 8.30-13.30 ja olin tästä huolimatta jokaisena työpäivänä töissä aikavälillä 7.00-15.00. Tähän löytyy jonkin sortin selitys sillä tätä edeltävässä työvuorolistassa oli työvuoroksini merkitty myös aikaväli 8.30-13.30 ja silloin ihmettelin tätä ja kysyin keittiön silloiselta emännältä että meneekö tämä oikeasti näin vai onko tässä jokin virhe? Sain vastauksen että siinä on virhe ja ole töissä vain normaalisti silloin vielä 8.00-14.00. No minähän luulin että se sama virhe sitten toistui tässä seuraavassakin työvuorolistassa. Näin ei välttämättä kuitenkaan ollut vaan asiaa nyt sitten selvitellään...

Muutenhan minulla on taas pyyhkinyt töissä hyvin. On ilmennyt taas lisää merkkejä siitäkin että on minulla hyvä työkokeilupaikka muuten. Minua varten (ihan oikeasti, ei vitsi) keittiölle hommattiin vasenkätisen sakset, sain tiistaina ahkeran miehen etuutena lähteä tunnin aikaisemmin töistä ja keskiviikkona lyhyellä varoitusajalla järjestyi aamusta vapaata töistä niin että pääsin käymään A-klinikalla. Kaikki omalta osaltaan taas rakentaa minun mielessäni ainakin työkokeilupaikastani hyvää mielikuvaa. Vaikka tuo työvuorolistan kanssa mahdollinen sekoilu nyt onkin, mutta minun vikanihan se myös on ollut. Olen kyllä tottunut lukemaan aiemmissa työpaikoissani jo työvuorolistoja mutta nyt tosiaan tuon edellisen listan virhe hämäsi tuossa. Mahdollisesti. Voihan se toki vielä olla niinkin että tässä kyseisessä listassa tosiaan se virhe yhä toistui.

Pari kertaa olen tällä viikolla käynyt myös jäätelöllä eri ravintoloiden terasseilla. Kyllähän ne jäätelöannoksetkin sen verta enemmän maksaa ravintoloissa kuin kaupasta ostettuna että ei tuostakaan viitsi tapaa tehdä. Silloin tällöin kuitenkin ihan ok.
 
Nyt sitä vettä tulee, ei kuitenkaan mitään kaatosadetta. Luonnolle tekee kyllä nyt hyvää. Kävelylenkki jää tänään näköjään tekemättä, no aika kuluu täällä Jatkiksessa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@Jomppa_Koo

Oot muuten puhellut tosta että sulla ei oo kompuutteria. Onko sulla kirjastokorttia? Oon ymmärtäny että ainakin täälä Pirkanmaan seudun kirjastoissa (Piki) pystyisi lainaan läppäriä ihan himaan. Kannattaa kysästä ainakin sieläkin päin missä sitten vaikutatkaan. Kantsii muuten sitten muistaa ennen palautusta poistaa kovolle ladatut rankimmat spermafestarit, tai voi olla että seuraavalla kertaa lainaansaanti voi olla vähän "tahmeeta" Hih.

Mutta tosiaan satavarma en ole tosta kotilainauksesta mutta näin joskus ymmärsin täällä Mansesterissa.

edit. Nyt kun kuuklailen niin en kyllä löydä mainintaa moisesta ainakaan pikaisesti. Hö.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Olipas erikoista käydä McDonaldsissa, nyt kun siellä sai taas mennä salin puolelle istumaan odottamaan tilausta.
Teinilaumatkin olivat löytäneet paikalle ja älämölö oli sen mukaista.

Jotenkin tuli kuitenkin semmoinen kodikkaan oloinen tunne, että alamme taas asettumaan normaaliin yhteiskuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös