@Kari Oksanen tuus räjäyttää pankki. Täällä on vähän paska meno.
No me Karit ollaankin aina aikamoisia yllättäjiä.Joo, ei @Punamusta tällä vielä Kari Oksasen sfääreihin yllä.
Olen kade. Niillä on enemmän rahaa, enemmän mitaleita ja enemmän lämpöäkin. Mitä vielä...
En se mä ollut. Mä olen jo keski-ikäinen. Lähestyminen on suoritettu jo vuosia sitten. Setämies toki.Kävelin tossa duunivaatteet päällä kadulla ja ihmettelin kun joku keski-ikää lähestyvä setämies tuijottaa housut pullottaen. Kaikenlaisia sitä liikkuu.
Seksuaalisten merivirtojen valtameressä voit kerrankin tuntea olevasi haluttu. ^ ^Kävelin tossa duunivaatteet päällä kadulla ja ihmettelin kun joku keski-ikää lähestyvä setämies tuijottaa housut pullottaen. Kaikenlaisia sitä liikkuu.
Seksuaalisten merivirtojen valtameressä voit kerrankin tuntea olevasi haluttu. ^ ^
Tai sit se oli vaan @Vanha LenPaskat. Sillä oli banaani siellä taskussa ja se tuijotti koska sen banaania tuijotettiin. Varmaan ajatteli että "kaikennäköstä sitä täälläkin liikkuu".
Nyt tuli Ikean toimitus. Kuinkohan monta asennusolutta tuollaisen Ikean parvisängyn kasaaminen vaatii?
Kävelin tossa duunivaatteet päällä kadulla ja ihmettelin kun joku keski-ikää lähestyvä setämies tuijottaa housut pullottaen. Kaikenlaisia sitä liikkuu.
Pukki olisi auttanut asiaa. Tai jokin vastaava.
Ei kai inkkariksi saa enää nykyään pukeutua, kulttuurinomimista tiätsä?Käytkö viikon aikana koko Village Peoplen läpi? Itsehän suosin SS-Totenkopf univormua kaasunaamarilla.
Tästäkin on täällä paljon puhuttu, mutta toi "kulttuurin omiminen" ei vaan mee jakeluun. Mieltä voi nykyään pahoittaa joka asiasta, mutta jos lastenohjelmassa pelleillään inkkaripäähine päässä ja jollain tulee siitä paha mieli, niin ollaan syvällä.Ei kai inkkariksi saa enää nykyään pukeutua, kulttuurinomimista tiätsä?
Ei kai inkkariksi saa enää nykyään pukeutua, kulttuurinomimista tiätsä?
No nyt se on selvää että miehen "vuoden kohokohta" on peruttu. Tänä vuonna ei ajeta rallia Jyväskylässä. Ei tuo ukko nyt kovin pettyneeltä ole vaikuttanut.