Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 605 018
  • 68 365

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hommasin just kauhian läjän päihteitä ja ajattelin katella vähän Counter-Strikea. Kalsaroinniksi menee, mutta ei täällä kyllä ole yhtään mitään tekemistä kun mikään ei ole auki eikä kaupungistakaan saa poistua.

Ensi viikolla systeemit vähän helpottaa, ja terassillekin pääsee. Ei kyllä hirveästi houkuta minkäännäköiset ihmismassat, joten voipi olla että käyn vilkaisemassa onko terassilla joku synkkä reunapöytä vapaana, kiskaisen pari stobea ja hipsin himaan.

Mutta nyt auki narahtaapi Stalinskayan perunavesi!

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Satuin yle 2 kanavalle ja sieltä tulee Olohuone ohjelma. Teflon Brothers on siinä esiintymässä ja tämä näiden live-veto kuulosta kyllä huonolta karaokelta. Pyhimyksen ole nähnyt joskus livenä ja mielestäni se oli erittäin hyvä. En tiedä sitten missä mättää.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Satuin yle 2 kanavalle ja sieltä tulee Olohuone ohjelma. Teflon Brothers on siinä esiintymässä ja tämä näiden live-veto kuulosta kyllä huonolta karaokelta. Pyhimyksen ole nähnyt joskus livenä ja mielestäni se oli erittäin hyvä. En tiedä sitten missä mättää.
Varsinkin räppäreiden ääniä miksataan studiossa hemmetin paljon. Kuka vaan meistäkin vois räbäillä, kun ei tarvii välittää siitä äänestä niinkään.

Yksi syy, miksi en arvosta playback-artisteja yhtään. Asiakkaiden aliarvioimista ja päälle kusemista. Jos pitää vetää playbackkina, nii kannattas myös miettii, et oonkohän mä hyvä tässä hommassa.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kävin Veikkaus-tilillä pitkästä aikaa ja sinne oli pamahtanut Kenosta vajaa 5 donaa viikkoja sitten. Oishan tuo kiva, jos olisivat vaikka ilmottanu voittoviestillä. No enivei, ilonen yllätys. Nyt vaan iski epätietoisuus, et mihin nuo fyffet laittas haisemaan. Säästämään en pysty. Menoja ei nyt oo, joten pitäsköhän tilata vaikka viinaa koko rahalla.

Ootteko muuten ikinä kokeillu pitserioiden kärsivällisyyttä, kun niitä extroja saa laittaa siinä tilausvaiheessa? Joskus kännissä laitoin pizzan extratäytteeks 50 kananmunaa. Tuli härskin näkönen pitsa. Ne oli paistanu jokaisen munan ja pistäny päällekkäin pitsan päälle. Kyllähän sitä söi. En tosin laskenu, et oliko just 50 munaa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt vaan iski epätietoisuus, et mihin nuo fyffet laittas haisemaan. Säästämään en pysty.
Säästäminen kannattaa (aina). Minäkin pystyin aikoinaan reilun vuoden ryyppäämään säästöilläni eikä kaikki edes mennyt. Toisaalta jos olisi ollut vähemmän säästöjä niin ehkä olisin raitistunut aiemmin. Tiedä häntä nyt sitten.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Miksi ei pysty säästämään? Itselläni olisi juurikin päinvastoin, jos tulisi muutama tonni niin en ostaisi mitään ellei olisi aivan pakko.
En vaan pysty. Aivoissa on joku mekanismi ollut siinä asennossa aina, että rahaa ei säästetä. Raha on hankittu käyttämistä varten ja haudassa siitä et hyödy mitään.

Kerran yritin säästää, mut parin viikon jälkeen oli pakko siirtää rahat säästötililtä veks ja käydä ostamassa kaikkea turhaa mistä en todellakaan hyötynyt mitään.

Kai tällekkin on joku lääketieteellinen nimitys olemassa siinä missä pihille ja näillekkin on.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kävin Veikkaus-tilillä pitkästä aikaa ja sinne oli pamahtanut Kenosta vajaa 5 donaa viikkoja sitten. Oishan tuo kiva, jos olisivat vaikka ilmottanu voittoviestillä. No enivei, ilonen yllätys. Nyt vaan iski epätietoisuus, et mihin nuo fyffet laittas haisemaan. Säästämään en pysty. Menoja ei nyt oo, joten pitäsköhän tilata vaikka viinaa koko rahalla.
Osta moottoripyörä. Sitä voi sitten rassailla paremman tekemisen puutteessa.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Hienon puheen piti Punamusta lukionsa ylioppilasjuhlassa. Veikkaan että oli ainakin tänä keväänä ainoa ylioppilaan koulussa pitämä puhe, jossa kiitettiin normaalien opettajien ja oppilaiden lisäksi Mötley Crüeta.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Osta moottoripyörä. Sitä voi sitten rassailla paremman tekemisen puutteessa.
Ei oo korttia, mut taitoa löytyy. Eikai viidellä tonnilla vielä saa kun Honda Monkeyn. Siinäpä se onkin. Honda Monkey. Pillumagneetti. Mitäs mä sillä sit niinku teen? Rassaan vaan? Ei niillä ajaa kannata. Tuuli käy, eikä voi ees spadduu vetää ajaessa.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hienon puheen piti Punamusta lukionsa ylioppilasjuhlassa. Veikkaan että oli ainakin tänä keväänä ainoa ylioppilaan koulussa pitämä puhe, jossa kiitettiin normaalien opettajien ja oppilaiden lisäksi Mötley Crüeta.
Kai kuvasit puheen ja linkität tänne?

Hera80
-valkolakki kateissa-

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kai kuvasit puheen ja linkität tänne?

Hera80
-valkolakki kateissa-
Sain itse linkin (kun eihän tuolla itse koululla ollut paikalla muita ylioppilaita eikä muutama opettajaa lukuun ottamatta ketään muutakaan) enkä tietenkään jaa, kun tuo juhlalinkin jako on kai vain tänään rajatun ajan sallittua oppilaiden jakaa läheisilleen.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei oo korttia, mut taitoa löytyy. Eikai viidellä tonnilla vielä saa kun Honda Monkeyn. Siinäpä se onkin. Honda Monkey. Pillumagneetti. Mitäs mä sillä sit niinku teen? Rassaan vaan? Ei niillä ajaa kannata. Tuuli käy, eikä voi ees spadduu vetää ajaessa.
Hanki moottoripyöräkortti. Sitten seuraavan kerran kun saat ylimääräisen rahasumman voit hankkia moottoripyörän.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä olen ajatellut hankkia moottoripyöräkortin ja vieläpä sen pyöränkin. Mun ongelma vaan on se, ettei mulla sellasiin varaa ole. Sämppärihän nyt vois sitten ratkaista tämänkin ongelman. Takaan että niitä rahoja et näe enää ikinä!

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Suomalaiset elokuvat on ihan paskoja. Nykyisin varsinkin. Eikö tästä vitun maasta löydy ketään tekijämiestä elokuviin? Pitää tehdä vaan jotain näennäistä komedia-draamapaskaa. Missä kunnon äksönit, ammuskelut, naiset ja jännitys?

Sämppärihän nyt vois sitten ratkaista tämänkin ongelman. Takaan että niitä rahoja et näe enää ikinä!
En mä niitä muutenkaan näe enää kun laitan ne kiertoon. Mulle taitaa riittää ihan veneily. Siinäkin tuulee välillä liikaa.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Itsekin kävin puheen katsomassa, ja olipa hieno puhe kertakaikkiaan.

Glove

Jäsen
Mä olen ajatellut hankkia moottoripyöräkortin ja vieläpä sen pyöränkin. Mun ongelma vaan on se, ettei mulla sellasiin varaa ole. Sämppärihän nyt vois sitten ratkaista tämänkin ongelman. Takaan että niitä rahoja et näe enää ikinä!
Moottoripyöräkortti on kans ollu suunnitteilla ja sitten itelle 50 v lahjaksi vaikka Harrikka. Tai sitten en hommaa korttia ja ostan pappatunturin jos semmoisen jostain saa.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Hatunnosto muuten tuolle keittiölle siitä, että saat mahdollisen kesäloman pitää, tuo kun ei aina mikään maailman selvin asia ole.

Ja kun tuo on ollut nimenomaan työkokeilupaikan aloite. He tekivät heti selväksi että minullakin on sitten kesäloma, silloin kun tämä viimeinen työkokeilujakso päättyy. Minä itse olin aluksi siinä luulossa että pidän kesälomattoman kesän.

Onhan se hienoa että on kesäloma. Vielä kun uskaltaisi vaikka tehdä jonkin pienen reissun kotimaan rajojen sisäpuolella silloin.

Kyllähän tämä nyt vaikuttaa siltä että olen osunut jonkin sortin kultasuoneen mennessäni työkokeiluun juuri tuonne kyseiseen paikkaan. Ja tietenkin varmaan omalla työskentelylläni olen vain parantanut osakkeitani tuolla. Mutta toivotaan nyt että asiat menevät hyvin jatkossakin, eikä esimerkiksi korona sotke tosiaan kuvioita.

Tämä ei yllätä yhtään kun on lukenut Punamustan kirjoituksia täälläkin. Mutta asiasta kukkaruukkuun, tästä tuli mieleeni päätössanat minun opinnäytetyöesitelmälleni Seinäjoen ammattikorkeakoulussa. Ne olivat niitä kuuluisia Antero Mertarannan sanoja mukaillen " Kiitoksia suomalaiset, Kiitoksia leijonat
Tämä oli uskomaton taistelu. Täällä meni jo usko. Minulle voi kaataa tervaa ja höyheniä päälle
Ei tällaisia miehiä täällä kannata pitää, Jotka eivät usko, että suomalainen
Jääkiekkoilija voi tällaista vielä tehdä. Se on siinä!

Ei tietenkään ihan sanasta sanaan mennyt noin vaan oli hieman muokattu. Muokattu siten että toimii kouluympäristössä mutta noita sanoja matkin. En nyt enää muista miten sanan tarkasti nuo loppusanani menivät.

Jaa, se on kohta kello 18 ja koko Suomen pitäisi laulaa ulkona Suvivirsi. Minäkin ajattelin kohta laittaa ikkunan auki ja kajareista pauhaamaan Suvivirren. Kuuluu minne kuuluu.

Niin ja onnitteluni Punamustalle! Vaikket kai voi vielä tänne kirjoittaakaan niin arvaan sinun lukevan tätä palstaa tälläkin hetkellä.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Palovaroittimiin pitäisi vaihtaa patteri aina 112-päivänä (11.2.) sanovatten (pelastustoimesta tms).
Vanha varoitin herätti keskellä yötä ja laite oli muutenkin vaihtokunnossa. Eivät nuo ikuisia ole, tai sitten menin markkinointihömppään. Hommasin eniwei tilalle design-kapistuksen. Siihen ei edes voi vaihtaa patteria. Se kestää 10 vuotta ja sitten se laitekin pitää taas vaihtaa. Ehkä oli jo aikakin vaihtaa, kun uunin luukun aukaisu riitti vanhalle hälytykseen. Tuo ei ole vielä kokatessa piippaillut, testatessa kyllä piti ääntä. Ja mikä parasta, jos se huutaa kokatessa, sen saa väliaikaisesti hiljennettyä n. 10 minuutiksi tökkäämällä sitä vempelettä. Kyllä suomalainen osaa.

Glove

Jäsen
Vanha varoitin herätti keskellä yötä ja laite oli muutenkin vaihtokunnossa. Eivät nuo ikuisia ole, tai sitten menin markkinointihömppään. Hommasin eniwei tilalle design-kapistuksen. Siihen ei edes voi vaihtaa patteria. Se kestää 10 vuotta ja sitten se laitekin pitää taas vaihtaa. Ehkä oli jo aikakin vaihtaa, kun uunin luukun aukaisu riitti vanhalle hälytykseen. Tuo ei ole vielä kokatessa piippaillut, testatessa kyllä piti ääntä. Ja mikä parasta, jos se huutaa kokatessa, sen saa väliaikaisesti hiljennettyä n. 10 minuutiksi tökkäämällä sitä vempelettä. Kyllä suomalainen osaa.
Joo tuossa omassa oli näköjään semmonen juju, että oli magneetilla katossa. Ei ole aikasemmin tullut vastaan. Oli ainakin helppo irrottaa ja laittaa takaisin

Gostisbehere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia City of Brotherly Love
Koska tänne saa kirjoitella mitä haluaa niin täältä pesee.
Ensi viikolla vihdoin aukeaa Stadissa vihdoinkin yleiset saunat. Koska oma kaveripiiri on lähes olematon niin huudellaan tänne. Halukkaita lähtee keskiviikkona Arlan saunaan saunomaan ja siitä vailla roskapankin terassille muutamille

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Pihahommien jälkeen taidan rankaista itseäni kylmällä oluella. Voi tätä kärsimystä.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Olen vähän kyllästynyt netin selailuun. Jatkiksen meen nopeasti selaamalla läpi ja sitten etsin tietoa kun tarvin, mutta muuten aika hiljaista. En oikein ikinä ole tiennyt miten netissä pyöritään ja päädytään vain joillekin sivuille ilman sen suurempaa ajatusta. Ehkä olen asperger.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy