Hatunnosto muuten tuolle keittiölle siitä, että saat mahdollisen kesäloman pitää, tuo kun ei aina mikään maailman selvin asia ole.
Ja kun tuo on ollut nimenomaan työkokeilupaikan aloite. He tekivät heti selväksi että minullakin on sitten kesäloma, silloin kun tämä viimeinen työkokeilujakso päättyy. Minä itse olin aluksi siinä luulossa että pidän kesälomattoman kesän.
Onhan se hienoa että on kesäloma. Vielä kun uskaltaisi vaikka tehdä jonkin pienen reissun kotimaan rajojen sisäpuolella silloin.
Kyllähän tämä nyt vaikuttaa siltä että olen osunut jonkin sortin kultasuoneen mennessäni työkokeiluun juuri tuonne kyseiseen paikkaan. Ja tietenkin varmaan omalla työskentelylläni olen vain parantanut osakkeitani tuolla. Mutta toivotaan nyt että asiat menevät hyvin jatkossakin, eikä esimerkiksi korona sotke tosiaan kuvioita.
Hienon puheen piti Punamusta lukionsa ylioppilasjuhlassa. Veikkaan että oli ainakin tänä keväänä ainoa ylioppilaan koulussa pitämä puhe, jossa kiitettiin normaalien opettajien ja oppilaiden lisäksi Mötley Crüeta.
Tämä ei yllätä yhtään kun on lukenut Punamustan kirjoituksia täälläkin. Mutta asiasta kukkaruukkuun, tästä tuli mieleeni päätössanat minun opinnäytetyöesitelmälleni Seinäjoen ammattikorkeakoulussa. Ne olivat niitä kuuluisia Antero Mertarannan sanoja mukaillen " Kiitoksia suomalaiset, Kiitoksia leijonat
Tämä oli uskomaton taistelu. Täällä meni jo usko. Minulle voi kaataa tervaa ja höyheniä päälle
Ei tällaisia miehiä täällä kannata pitää, Jotka eivät usko, että suomalainen
Jääkiekkoilija voi tällaista vielä tehdä. Se on siinä!
Ei tietenkään ihan sanasta sanaan mennyt noin vaan oli hieman muokattu. Muokattu siten että toimii kouluympäristössä mutta noita sanoja matkin. En nyt enää muista miten sanan tarkasti nuo loppusanani menivät.
Jaa, se on kohta kello 18 ja koko Suomen pitäisi laulaa ulkona Suvivirsi. Minäkin ajattelin kohta laittaa ikkunan auki ja kajareista pauhaamaan Suvivirren. Kuuluu minne kuuluu.
Niin ja onnitteluni Punamustalle! Vaikket kai voi vielä tänne kirjoittaakaan niin arvaan sinun lukevan tätä palstaa tälläkin hetkellä.