Breeze Harbour
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kunpa en olisi kysynyt.Muslimien viettämä Ramadan kyseessä.
Kunpa en olisi kysynyt.Muslimien viettämä Ramadan kyseessä.
Nyt voi sitten taas ihan päivänkin valossa vetää spadduu ja dokata.Muslimien viettämä Ramadan kyseessä.
Muista sitten ottaa nimimerkiksi Isop kun rekisteröidyt jollekin ruotsalaiselle forumille.Nyt minulla on oma pikku iisoppi (ks. liite). Täytyy katsoa mihin sen nyt laittaa kun se on kuitenkin on monivuotinen ja kasvaa jonkin kokoiseksi.
Kyllä mä niin tykkään kun kaikki viestimet jauhaa, että joku rusinapäitten rämälämä -juhla on nyt päällänsä ja finaali häämöttää.
Kippis. Juon vihreätä teetä.Jaa. Tänään tasan 40 vuotta sitten olen muuttanut Suomeen. Otetaan sille vähäsen Absolut Vodkaa. Kippis.
No todellakin tarvii. Tosin itse vein auton mummoltani, kun oli tuon ikäinen. Alzheimerin tauti.Kippis. Juon vihreätä teetä.
Ostettiin tänään mutsille auto. Kyllähän nyt 81v uuden (uudehkon) auton tarvitsee.
No todellakin tarvii. Tosin itse vein auton mummoltani, kun oli tuon ikäinen. Alzheimerin tauti.
Muokkaus. Olihan mummo silloin jo 84
Tyttäresi ja kaverinsa ovat 10 vuoden päästä noin 17- tai 18-vuotiaita. Sinä silloin mitä, jo yli 40? Kuinka innolla ajattelisit sitä, että joku ikäisesi setämies kuolaisi ja fantasioisi tyttäresi perään?Ekaluokkalaisen tyttäreni kaveri on tulossa tänne yökylään lauantaina. Kävivät tunti sitten tuossa ovella sanomassa moi, kun tytär ilmeisesti halusi näyttää kaverilleen missä minä asun.
Toisipa tytär 10v päästäkin tänne kavereitaan yökylään.
Kohtalainen kevennys tähän väliin.Syön lakuja.
Ja jos alat myymään sun iisoppeja ruotsalaisille puutarhaihmisille netin kautta niin firman nimeksi Isops iShop.Muista sitten ottaa nimimerkiksi Isop kun rekisteröidyt jollekin ruotsalaiselle forumille.
Kyllä, olet oikeassa. Mutta jos tyttäresi kaveri tulee teille kylään tai tyttäresi menee jonnekin kylään, niin silloin ei odoteta isäntänä olevan yli viisikymppisten setämiesten kuolaavan alle kaksikymppisten perään. Tyttäresi voisi tuossa tilanteessa pitää sinua enemmän kuin nolona. Nolona se teini vanhempaansa kuitenkin pitää.Olen jo nyt yli 40. Ja varmasti joku kuolaa tytärteni perään kunhan tuosta vähän kasvavat. Eihän sitä voi mitenkään estää. Siinähän kuolaa. Saa olla aikamoiden todellisuuden kieltäjä, jos ei tajua että nätit nuoret tytöt kyllä kääntävät setämiestenkin päät (ja myös sitä vanhempien ja myös nuorempien).
Nääh, tulee halvemmaks puhelut kun odottaa että Satanachia ja Tuksu löytävät toisensa.On se kyllä kiva, kun on hommannut kavereita ympäri maailmaa. Viime yönä tuli vedettyä yli tunnin videopuhelu kaveripariskunnalle Buenos Airesiin. Nainen on tankotanssija ja mies metallibändissä. Menivät naimisiin noin kuukausi sitten. Tavattiin Pariisin Download festareilla.