Useamman vuoden ajan nähnyt itse noita puhelimella.Mistä lähtien täällä Jatkoajassa on ollut mainoksia? Ainakin mobiilissa hyppii sivusto joka suuntaan.
Useamman vuoden ajan nähnyt itse noita puhelimella.Mistä lähtien täällä Jatkoajassa on ollut mainoksia? Ainakin mobiilissa hyppii sivusto joka suuntaan.
Aijaa. Nyt viime päivinä on iskenyt silmään tuollaiset isot bannerit (en tarkoita moderaattoreita) ja sivusto pomppinut vähän sinne sun tänne ketjusta ketjuluetteloon palatessa.Useamman vuoden ajan nähnyt itse noita puhelimella.
Siis joillakin on kaikki etuhampaat tallella. Siisteysintoilijat. Itkien hampilääkäriin kun pari irtoaa. Ymmärrätteks tekään niitä. Pistää vaan silmään kun näkee jengiä, joilta ei puutu yhtään.
Sellainen tunne, että sinun elämäsi olisi @pettter :n painajainen. Tämä oli sitten ihan kaikella rakkaudella (molempia kohtaan).Ei tänään sitten mökille. Miestä ei huvittanut. Päätettiin se jo eilen illalla. No kotihommeleita sitten. Pestiin jo alakerran ikkunat ja vaihdoin verhot. Nyt voisi lähteä tutustumaan lihamyllyn saloihin kun pitää niitä haukia jauhaa.
Mulla on aina ollu tiptop leegot. Kaikki muut paikat prakaa. Selkä varsinkin. Mutta kun lopetin nyrkkeilyn niin huomasin että ikenet vuotaa aivan älyttömästi esim. hammaspyykillä. Ei sitä sillon aikanaan huomannu tai sitten sitä ei sillon esiintynyt. Tänäpäivänäkin on niin kuin olis jatkuva ientulehdus vaikka en oo matsannut aikoihin. Tai sitten mulla oli jotenkin vääränlaiset kumit suussa aina, siltä ainakin joskus tuntu, että niistä on enemmän haittaa kun hyötyä. Tiä näistä.Minähän olen harvahammas. Ollut sitä jo lapsuudesta lähtien ja aikuisiällä poistettu lisää hampaita. Tämä osin siitä syystä että olen itse ollut aikoinaan laiska hampaiden pesijä ja hoitaja, pelännyt hammaslääkäriä helvetisti ja en ole mennyt hampulääkäriin sen takia vaikka olisi ollut tarvettakin. Lisäksi minulla on myös synnynnäinen sairaus. Minulle ei tule koskaan rautahampaita vaan maitohampaat ovat suussa siihen asti kun ovat, toivottavasti vielä pitkään. Muuten saan hommata itselleni tekarit.
Se on hienoa jos ja kun on hampaat tallessa ja hyvässä kunnossa. Minulla niin ei todellakaan ole. Mutta kyllä sentään omilla hampailla vielä mennään ja pystyn syömään sekä puhumaan kunnolla. Ainoastaan kovempien ruokien syömistä hieman aristelen sillä vaarana voi olla että siitä taas hampaat kipeytyvät.
Nynnyt dokaa vaan 42 tuntia. Ja saa vapinoita ja rytmihäiröitä.Hyi saatana mitkä vapinat ja rytmihäiriöt. En suosittele dokaamaan 42 tuntia nukkumatta yhtään.
Kyllä täytyy sanoo, et se joka vetää tommosen kahden vuorokauden setin ilman spiidiä tai muita huumeita, nii multa nousee hattu päästä. Rankkaa touhua.Nynnyt dokaa vaan 42 tuntia. Ja saa vapinoita ja rytmihäiröitä.
Meillä päin tuo 42 tuntia menee ensin ihan pelkkiin pohjien ottamiseen ja sen jälkeen aletaan vasta dokaamaan.
Minun myös... Nättihän Iisoppi on tosin kuin mikä, mutta silti...Sellainen tunne, että sinun elämäsi olisi @pettter :n painajainen. Tämä oli sitten ihan kaikella rakkaudella (molempia kohtaan).
Ei hitto. Ei onnistuis multa. Ei olisi "onnistunut" edes pahimpina dokausaikoinani.Hyi saatana mitkä vapinat ja rytmihäiriöt. En suosittele dokaamaan 42 tuntia nukkumatta yhtään.
En minäkään ihan tuollaiselle strömsöö-tasolle kykenisi tai haluaisi, mutta @Iisoppi ihan turhaan parjaa välillä elämäänsä tylsäksi tai vastaavaa. Elämän kuuluukin olla joskus tylsää ja muunlaisen elämän tavoittelu johtaa lopulta suurempiin ongelmiin. Mikä tahansa tekeminen alkaa pikkuhiljaa arkipäiväistymään ja muuttumaan tylsäksi ja jälleen on edessä uuden etsiminen.Minun myös... Nättihän Iisoppi on tosin kuin mikä, mutta silti...
Tämä oli hyvä kirjoitus ja sai ajattelemaan.En minäkään ihan tuollaiselle strömsöö-tasolle kykenisi tai haluaisi, mutta @Iisoppi ihan turhaan parjaa välillä elämäänsä tylsäksi tai vastaavaa. Elämän kuuluukin olla joskus tylsää ja muunlaisen elämän tavoittelu johtaa lopulta suurempiin ongelmiin. Mikä tahansa tekeminen alkaa pikkuhiljaa arkipäiväistymään ja muuttumaan tylsäksi ja jälleen on edessä uuden etsiminen.
Se mitä olen lukenut, niin Iisopin elämässä tapahtuu paljon ja hän puuhaa vaikka mitä. Mielestäni elämän kuuluukin koostua juuri tuollaisesta arjen puuhastelusta eikä sellaisesta ontosta hötöstä, jollaiseksi varsinkin some meidät saa "hyvän" elämän kuvittelemaan.
Kerro nyt sekin miten tuunasit? Voi sitten muutkin tehdä Kiekkokatsojan makkarasoppaa.Arkiseksi muuttui.
Sillä tarkoitan ruokaani, joka on sunnuntaina perus arkiruokaa. Makkarakeittoa. No toki sitä hieman tuunasin.
No tuota. Tälläkertaa se meni makkarakeiton ja makkarapadan välimaastoon.Kerro nyt sekin miten tuunasit? Voi sitten muutkin tehdä Kiekkokatsojan makkarasoppaa.
Onneksi tykkään elää uutispimennossa joten en edes tiedä mistä juhlasta puhut.Kyllä mä niin tykkään kun kaikki viestimet jauhaa, että joku rusinapäitten rämälämä -juhla on nyt päällänsä ja finaali häämöttää.
Muslimien viettämä Ramadan kyseessä.Onneksi tykkään elää uutispimennossa joten en edes tiedä mistä juhlasta puhut.