K
Kiekkokatsoja
Ruotsi on nyt maailman ykkönen, uutisoi iltalehti. Koronakuolemissa väkilukuun suhteutettuna.
Toki toki. Mutta kyllä mekin täällä yritetään ohjata omien kokemuksiemme kautta oikeaan suuntaan. Ja tsempata.Sanoisin kuitenkin että toipuvalle alkoholistille saattaisi olla jokin muu keskusteluyhteys parempi kuin tavata netin välityksellä tiuhahkosti kupittelevia nimimerkkejä. Varmasti kaikki tietävät että oikeissa olosuhteissa humalaiset avautumiset jne voivat olla hyvinkin rentouttavia ja tehdä pääkopalle hyvää. Päihdeongelmaisille homma ei ehkä kuitenkaan toimi samoin. Tuli vaan mieleen.
Toki joo. Jos ymmärsin oikein, niin on pidetty kalsarikänniskypeä. Ei täällä palstalla.Täällä tietenkin voi ja tuleekin vastailla kirjoituksiin. Enkä mä niitä skypekännejäkään kiellä tahi paheksu, kukin tyylillään. Onko niihin kaikkien kannatavaa osallistua, on sitten ihan toinen juttu.Toki toki. Mutta kyllä mekin täällä yritetään ohjata omien kokemuksiemme kautta oikeaan suuntaan. Ja tsempata.
Itse en edes tunne/tiedä nimimerkkiä, mutta tää on keskustelupalsta, johon voi vastailla siihen, mitä toinen kirjoittaapi.
Skypeistä en tiedä, ja semmosiin en todellakaan osallistu.Toki joo. Jos ymmärsin oikein, niin on pidetty kalsarikänniskypeä. Ei täällä palstalla.Täällä tietenkin voi ja tuleekin vastailla kirjoituksiin. Enkä mä niitä skypekännejäkään kiellä tahi paheksu, kukin tyylillään. Onko niihin kaikkien kannatavaa osallistua, on sitten ihan toinen juttu.
Olen ihan oikeasti ajatellut hankkia oman iisopin. Paikallisessa Hankkijassa ei nettitietojen mukaan ole iisoppia mutta muualla on. Täytyy varmaan soittaa ja pyytää toimittamaan iisoppia Lahteen. Kyllä sen pitäisi onnistua. Kyllähän Iisopilla pitää olla oma iisoppi... puolipensas.millainen se iisoppi oikein on.
No sellainen ollaan... varreltaan ja iältään. Milfiä minusta ei saa kuin mutkan kautta.varreltaan puumanainen.
Kyllä juuri näin. Ei ole eikä enää tule...Vai tarkoititko ettei sulla ole omia lapsia ja siten et voi olla MILF?
Siis mikä? Olen ihan tippunut kärryiltä näistä termeistä. Tai siis en ole tainnut olla koskaan oikein perillä.Eli oletko SMILF?
No höh, mikäs vika siinä on, kun ukkos on kotosalla..?Saamari, eihän tuo ukko lähde täältä kulumallakaan. On kuulemma vapaapäivä. Hitsi, varmaan varastanut tuonkin idean minulta. Kukahan tervejärkinen muka pitää vapaita keskellä viikkoa... ;-) Ai niin, nythän on perjantai... Siihen päälle vielä lauantai ja sunnuntai kahdestaan niin voi olla vitsit vähissä...
Miksi hanhi meni tien yli?
No kun kana oli lomalla...
Aika väsynyttä settiä.
Tästä tulikin mieleen yksi juttu. Nimittäin kun sympaattisia ihmisiä kutsutaan monesti symppiksiksi niin ajattelin alkaa kutsumaan kaikkia lämminhenkisiä ihmisiä lämppiksiksi ja katsoa käynnistänkö uuden trendin.Vakiintuukohan suomen kieleen sanonta "kulmunit" kun puhutaan tissieläinten ta-taista eli bozingwoista? "On sillä Hayekin Salmalla vaan messevät kulmunit."
Ei oikeastaan mitään kuhan vitsailin. Mies on ihan nasta tyyppi... Ehkä vähän tosikko ja yksoikoinen välillä mutta niin olen minäkin että ei haittaa. Kun tässä aamupäivällä vähän tehtiin hommia niin ruuan jälkeen lähdettiin käymään mökillä. On melko lämmintä mutta tuuli on kylmä. Mutta sauna on lämmin.No höh, mikäs vika siinä on, kun ukkos on kotosalla..?
Itse yritän vältellä kokkaus ohjelmia parhaani mukaan. Työpäiväni kun kuluvat ruokaa laittaessa, ei voisi vähempää kiinnostaa katsella sitä vielä televisiosta. Muutenkin ohjelmat antavat todella harhaisen kuvan siitä, minkälaista oikea arki ammatti keittiöissä onkaan. Todellisuudessa aikas paljon työajasta kuluu tiskatessa/ rättiä heilutellessa. Sitähän et televisiossa näe, koska kukapa sitä katsoakaan viitsisi.Katselen todella paljon eri kokkausohjelmia ja yksi asia mikä on pistänyt silmään niissä ja myös täällä jatkoajassa on se, että kukaan muu maailmassa ei ole tehnyt parempaa ruokaa kuin äitini/mummoni. Mietin vaan, että kuinka huonoja kokkeja kaikki on. Mun äiti ja isä teki ihan hyvää ruokaa ja heiltä olen kokkaustaitoni oppinut. Isän äiti teki juuri ja juuri syötävää ruokaa, äidin äidiltä olen oppinut yhden hyvän reseptin. Mutta rehellisesti kaikkein parasta ruokaa mitä olen ravintoloiden ulkopuolella saanut, on ihan minun itseni kokkaamaa ja monet niistä ruuista on ihan minun omasta päästäni vedettyä reseptejä. Eli kokeilla rohkeasti, alkuun tulee takuulla huteja, mutta siitä kyllä oppii ja ei tarvi montaa kertaa kokata, kun huomaa, että ei juma, minähän osaan.