Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 440
  • 68 332

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hih. Lähinnä tatskoja ajattelin. Kumpaakaan ei täältä löydy ja setävuosia kun elän, niin en varmaankaan enää innostu noihin hömpötyksiin.
Juu onhan noita. Tossa rinnassa koko leveydeltään teksti vanhempien muistolle ja sit vähän varjoja käsissä. En mäkään enää ottais, mut eipä näitä osaa katuakkaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Se on erinlainen, kuin muut lihakset. Vaikka sitä lihasta jumppaa ja pumppaa, niin se ei treenaamalla kasva suuremmaksi. Joten tumputtaminen on ihan turhaa.
Tää on kyllä jumalan tosi. Jos se runkkaamalla kasvas pysyvästi kokoo, niin perus jatkislainen joutus asuun lentokonehangaarissa.

K

Kiekkokatsoja

En ole - ei niillä ole käsilaukkua jotka mua edes etäisesti näin korona-aikana kiinnostaa.
No ainahan täällä voi kehua olevansa hyvä jossain asiassa. Mutta tunnustappa olevasi huono, vaikka seksissä.. sitä ei kukaan tee.

Otin pientä korjaussarjaa, ja eilisen aiheuttama hieman huono olo helpotti. Hyvä lääke oli.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
No ainahan täällä voi kehua olevansa hyvä jossain asiassa. Mutta tunnustappa olevasi huono, vaikka seksissä.. sitä ei kukaan tee.
No ei tee. Mä olen toki kehityskelpoinen. Mutta eikös me kaikki kuuluta siihen kategoriaan?

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Milloinkohan tuosta mahdollisesta jatkossa tuolla työkokeilupaikalla voi alkaa taas puhumaan? Nythän tilanne on se että kaikki mahdolliset työkokeilujaksot on käytetty kohta ja pestiä pitäisi sitten jatkaa jo ihan vaikka palkkatuen avulla.

Jo maalis-huhtikuun vaihteessa siitä jatkosta tämän työkokeilun jälkeen oli alustavasti puhetta. Oli puhetta että minullakin olisi jonkin pituinen kesäloma heinäkuun puolivälin jälkeen ja sitten pestiä jatkettaisiin palkkatuella. Mitään virallista kesälomaa minulla ei olisi mutta esimerkiksi työpaikka on valmis kai sopimaan jatkosta niin että ennen kuin seuraava pesti jatkuu niin siinä olisi noin kuukauden tauko.

Tänään viimeksi muut työntekijät puhuivat työpaikalla siihen malliin että tulisin jatkamaan siellä heinäkuun puolivälin jälkeenkin. Ai, vasta syyskuussa saadaan sitten sitä sinun synttärikakkua? Oli vastaus esimerkiksi siihen kun minulta kysyttiin milloin minulla on syntymäpäivät. Ja ei sinulla olekaan kesälomaa? Ihmetteli yksi kun minun kesälomaani ei olla merkitty lomalistalle.

Alkaa vaan hiljalleen tuo mahdollinen jatko ja sillä spekuloiminen rassaamaan mieltäni. Menee samanlaiseksi spekuloimiseksi kuin viime keväänä se että mitäköhän ne tuumaa minusta? Sen verran iso ja tärkeä asia tuo jatko olisi kuitenkin minulle.

Ja tämä nykyinen työkokeilujakso päättyy tosiaan heinäkuun puolivälissä.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on Iisopilla ja Iisopin miehellä uusi sänky ostettuna. Kotiin sitä ei vielä saanut eli pitää vielä viikon verran "kitkutella" vanhalla sängyllä.

K

Kiekkokatsoja

Nyt on Iisopilla ja Iisopin miehellä uusi sänky ostettuna. Kotiin sitä ei vielä saanut eli pitää vielä viikon verran "kitkutella" vanhalla sängyllä.
Vielä ei siis pääse uudella sängyllä koeajamaan, mutta jospa ensin muistelisitte menneitä, sillä vanhalla sängyllä..?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vielä ei siis pääse uudella sängyllä koeajamaan, mutta jospa ensin muistelisitte menneitä, sillä vanhalla sängyllä..?
Olin tulossa kirjottaan että semmonen 10min menee ennen ekan runkkarin koeajo-viestiä. 7min män. Ei saatana, vähä on skarpattava viä ennen ku saa ruveta vedonlyäntiketjuun vihjeitä jakeleen. Itseänihän syyhytti paukauttaa oma panokseni jo minuutin kohdalla Iisopin viestistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy