Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 353 749
  • 66 882
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Näin Tuskassa viime kesänä. Oli muuten melkoisen vaikuttava kokemus livenä.

Heh mä olin kattomassa Jinjeriä täällä jossain hiphop-festareilla. Ei ne nyt olleet vissiin ihan tajunneet minkälaisen bändin olivat tilanneet. Ihme festari se kyllä oli. Jossain landella pellolla ja täys jotain lökäpöksyjä. Oli meitä joku 50 hevaria sitten siellä riehumassa ja hopparit pysyttelivät kaukana.

Näin Jinjerin myös yhdessä baarissa täällä, ja ovathan nuo livenä todellakin aika kovia.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nelisenkymmentä päivää ja parisentuhatta vuotta sitten taisi Jeesus käppäillä taivaaseeen ja siksi on helatorstai.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kerro veli, miten sait rahaa...? *tirsk*
Tekemällä ihan rehellistä työtä, tosin työnantaja ei ollut rehellinen ja jätti maksamatta noin 5500€ kaiken kaikkeeaan ja olet nyt pyytänyt tätä summaa palkkaturvasta, vaan minulla ei ole enää niitä saatanan työvuorolistoja missään, niin näyttää siltä, että menetin ne rahat. Harvoja kertoja eläissäni, kun edes ajattelen vetäväni jotain turpiin.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Piti mennä sinne näkemään, mutta olin ihan persaukinen. Sain rahaa vasta sinä perjantaina ja kaikki oli sold out, vitutti. No suurin syy olisi ollut Alien Weaponry ja Slayer.

Alienit oli kyllä melkoinen kokemus. Siellä Kattilahallissa oli vaan perkeleen kuuma.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Alienit oli kyllä melkoinen kokemus. Siellä Kattilahallissa oli vaan perkeleen kuuma.
Löysin bändin sattumalta Spotifyn soittolistalta. Olin tulossa salilta kotiin ja tämä alkoi soida. Ihan ensimmäiseksi ihmettelin, että tykkäänkö vai en. Kuuntelin tovin. Rakastuin, googlasin ja ihmettilin, että miten vuonna 2010 perustetulla bändillä voi olla vain yksi albumi vuodelta 2018, ja iha perkeleen hyvä albumi onkin.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Löysin bändin sattumalta Spotifyn soittolistalta. Olin tulossa salilta kotiin ja tämä alkoi soida. Ihan ensimmäiseksi ihmettelin, että tykkäänkö vai en. Kuuntelin tovin. Rakastuin, googlasin ja ihmettilin, että miten vuonna 2010 perustetulla bändillä voi olla vain yksi albumi vuodelta 2018, ja iha perkeleen hyvä albumi onkin.

Mulle puolestaan poika esitteli bändin. Ensin olin kyllä että mitä helvettiä, jotain beduiineja. Mutta tykästyin kun kuuntelin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mulle puolestaan poika esitteli bändin. Ensin olin kyllä että mitä helvettiä, jotain beduiineja. Mutta tykästyin kun kuuntelin.
Vähän enemmän kun kuunteli, löytyi Sepultura tästä bändistä.

Mun poika esittelee mulle vain ganstarappia, joten ole todella iloinen.
 

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV
Mun poika esittelee mulle vain ganstarappia, joten ole todella iloinen.

Olen toki. Poika aina linkittää mulle Spotifystä jotain ja käskee tsekkaamaan, kova bändi. Sitten kerron kuinka vaikeaa meillä oli 80-luvulla kun piti säästää vinyyleihin ja sitten ostaa lähes mitään bändeistä tietämättä levy ja säästää seuraavaan.

Sitten se katsoo mua, sanoo "joo", ja pistää luurit takaisin päähän.
 
K

Kiekkokatsoja

Isäukko esitteli mulle pentuna CCR:n. Tykkäsin jo sillon ja tykkään nykyäänkin.
Fiksu isäukko, kun hyvää musaa!
Mulle ei esitelty mitään musaa, mutta jouduin pakkokuuntelemaan joskus museo humppa iskelmää, Hyvä ettei tullut traumoja. Eipä ihme, että siksi juuri tuo rokkihevi iskikin,
Lisäys. tiiäks, olin pari kesää sitten eräässä maalais musajutussa, ja siellä veti 70+ ukot komeesti ccr coverit.
 

TrafficIsland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En kehtaa laittaa tätä korona-ketjuun, mutta tänne ehkä. Päivän tietokilpailukysymys: jos maaliskuussa Suomeen iski koronan ensimmäinen aalto ja syksyllä tulee toinen aalto, niin mikä aalto nyt on meneillään?

Touko Aalto.

Haen takkini...
 
K

Kiekkokatsoja

En kehtaa laittaa tätä korona-ketjuun, mutta tänne ehkä. Päivän tietokilpailukysymys: jos maaliskuussa Suomeen iski koronan ensimmäinen aalto ja syksyllä tulee toinen aalto, niin mikä aalto nyt on meneillään?

Touko Aalto.

Haen takkini...
Eikös toi Touko jo saatu poistettua.. ? No kesä ainakin tulee pian.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Fiksu isäukko, kun hyvää musaa!
Mulle ei esitelty mitään musaa, mutta jouduin pakkokuuntelemaan joskus museo humppa iskelmää, Hyvä ettei tullut traumoja. Eipä ihme, että siksi juuri tuo rokkihevi iskikin,
Lisäys. tiiäks, olin pari kesää sitten eräässä maalais musajutussa, ja siellä veti 70+ ukot komeesti ccr coverit.
Oma isäukkoni erottuaan äidistäni,muutti naapurikuntaan. No, siellä viikonloppuisin olin, ja melkoista menoa. Muuten jees meno kait, mut en mä veis ~10 vuotiasta räkälään missä vedetään röökiå sisällä. Mut tää siis 80-90 luvun hujakoilla.
Silloin oli Irwin pinnalla ja voi vittu se soi siellä kapakassa. Ja jos ei soinu niin minähän menin jukeboxiin laittamaan.

Olispa ollu CCR, mut ei vittu Irwin
 
K

Kiekkokatsoja

Oma isäukkoni erottuaan äidistäni,muutti naapurikuntaan. No, siellä viikonloppuisin olin, ja melkoista menoa. Muuten jees meno kait, mut en mä veis ~10 vuotiasta räkälään missä vedetään röökiå sisällä. Mut tää siis 80-90 luvun hujakoilla.
Silloin oli Irwin pinnalla ja voi vittu se soi siellä kapakassa. Ja jos ei soinu niin minähän menin jukeboxiin laittamaan.

Olispa ollu CCR, mut ei vittu Irwin
Kuulostaa karmealta..
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olispa ollu CCR, mut ei vittu Irwin
Irwin oli hieno mies. Tyhmä kun saapas ja Vexin huora, mutta hieno mies. Olihan se noloo kun Antti lauleskeli että neekerit vittuun ja Vexi naureskeli taustalla että kyllä nyt voi maahanmuuttokriittisille vittuilla piireissä kun kansalaiset ottavat Irwinin biisit tosissaan ja tykkäävät.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Irwin oli hieno mies. Tyhmä kun saapas ja Vexin huora, mutta hieno mies. Olihan se noloo kun Antti lauleskeli että neekerit vittuun ja Vexi naureskeli taustalla että kyllä nyt voi maahanmuuttokriittisille vittuilla kun ne ottaa Irwinin biisit tosissaan ja tykkäävät.
Joo en mä niin Irwiniä hahmona vihaa, aikansa tuote ja kysyntää oli. Se muisto vaan saa näin 30 v jälkeenpäin aina kuullessaan vituttamaan
 

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Olen silloin tällöin kohdalle osuessa katsonut muutaman jakson TLC:n Hengenvaarallisesti lihava -sarjaa.

En edes oikein tiedä, että miten tuota pitäisi kommentoida? Miten kukaan, ikinä ja missään päästää itseään tuollaiseen kuntoon? On täysin selvää, että kyseessä on riippuvuus ja käytännössä kaikilla tuntuu olevan taustalla jotain isompia traumoja ja täten psyyke on kovalla, mutta silti?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt kirjoitan tänne kesken videokännien että nimimerkki @vilperi on täysin aito tänne kirjoittamansa osalta ja hän on aivan mahtava ihminen vaikka ensitapaaminen tapahtuukin nyt mesen kautta videopuhelun kautta.
Tänne vaan jälkistriimiä aina videokänneistä seuraavana päivänä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös