Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 241
  • 68 322
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En minä valita, mutta... Piti olla lapsiviikonloppu, ei olekaan, ei ole akkaakaan, kun kaikki akat karkas ja tuli riipasta semmoinen ränni tuossa tovi sitten, että tarkoitus on leikkiä selvää. Ei sitten mitään tekemistä, no ehkä ihailen mun super puhdasta kämppää.

Mistä ja miten selvinpäin livenä voi iskeä naisia? Olenhan kuitenkin työtön ja rahaton.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ikinä ei ole kyllä tarvinnut tuollaista kouvolatukkaista mursua vetää. Nummiksella on taso.
...sillä Minä olen Sinunkin puolestasi siemeneni laskenut, ison, meikatun, kouvolatukkaisen naaraan sisään. Aamen.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
En minä valita, mutta... Piti olla lapsiviikonloppu, ei olekaan, ei ole akkaakaan, kun kaikki akat karkas ja tuli riipasta semmoinen ränni tuossa tovi sitten, että tarkoitus on leikkiä selvää. Ei sitten mitään tekemistä, no ehkä ihailen mun super puhdasta kämppää.

Mistä ja miten selvinpäin livenä voi iskeä naisia? Olenhan kuitenkin työtön ja rahaton.
Kouvolasta.

Suosikkijoukkue
Elä mee merta edemmäs kalaan, löytyy sieltä lähempääkin. Yllätä kimuli baarissa olemalla selvinpäin. Otetaanko oluet? Juu, ota vaan, mä otan vesilasin ja sitten myöhemmin sut. Toi toimii.
Ongelma on ujous naisten edessä selvinpäin, jos minulla on iskuaikeita. Muuten pölisen kuin Runeberg.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ongelma on ujous naisten edessä selvinpäin, jos minulla on iskuaikeita. Muuten pölisen kuin Runeberg.
Elä puhu potaskaa, tiäkkö ne naiset on vielä ujompia, selvinpäin, Ja kännissä ne on estottomia. Heille voi puhua melkoisia juttuja, ja vaan innostuvat. Usko pois, kokemus puhuu. Sitäpaitsi, kai ny ton näköinen kaiffari saa kaverin vaikka ohikävelemällä...

Suosikkijoukkue
Elä puhu potaskaa, tiäkkö ne naiset on vielä ujompia, selvinpäin, Ja kännissä ne on estottomia. Heille voi puhua melkoisia juttuja, ja vaan innostuvat. Usko pois, kokemus puhuu. Sitäpaitsi, kai ny ton näköinen kaiffari saa kaverin vaikka ohikävelemällä...
Vois luulla, mutta ku oon ujo. Pitää saada ensiksi muutettua tämä kaks/neljäpäkki sixspäkiksi, niin jos sitten se itsetunto tulla tupsahtaa.

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Selvinpäin baariin. Bongaat jonkun naisen sieltä ja teet sitten lähempää tuttavuutta. Oot sen kans koko illan, tanssit, kopeloit ja vähä pusutellaankin. Tanssit vielä viimeiset hitaatkin sen kans. Sitten tulee kotiinlähdön aika ja kuuluisa "meille vai teille" ja nainen kertoo ettei oikeen nyt vois lähtee, kun on tuo poikaystäväkin. Ja vitut tyhjin käsin kotiin. On se kivaa. Kännissä sentään on hauskaa, mut selvinpäin vaan vituttaa.

Suosikkijoukkue
Selvinpäin baariin. Bongaat jonkun naisen sieltä ja teet sitten lähempää tuttavuutta. Oot sen kans koko illan, tanssit, kopeloit ja vähä pusutellaankin. Tanssit vielä viimeiset hitaatkin sen kans. Sitten tulee kotiinlähdön aika ja kuuluisa "meille vai teille" ja nainen kertoo ettei oikeen nyt vois lähtee, kun on tuo poikaystäväkin. Ja vitut tyhjin käsin kotiin. On se kivaa. Kännissä sentään on hauskaa, mut selvinpäin vaan vituttaa.
Plus se, että en millään pysty selvinpäin pussailla naista, joka haisee alkoholilta ja hyvässä lykyssä tupakalta. Ja jos kykenisinkin ja nainen lähtee matkaan ja kun kännissä on, niin kuitenkin vähintään märkä pieru housuissa. Kännissä tommonen haittaa, saa vähän ravinto samalla, eikä nenä haista mitään.

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vois luulla, mutta ku oon ujo. Pitää saada ensiksi muutettua tämä kaks/neljäpäkki sixspäkiksi, niin jos sitten se itsetunto tulla tupsahtaa.
Itsetunto tulee sillä, että mieltää sen tosiasian, että kerran täällä ollaan. Jos tulee pakit, niin emännän moka, uutta putkeen. Nopein poka on ollut, kun pääsin baariin, ja ensimmäinen nainen, joka oli kyllä hyvän näköinen, niin, onpas kauniit silmät,. Muuta en ehtinyt sanoo, kun mentiin jo. Toiseksi nopein, kun tiskillä, että onkos tässä tilaa? Se on siitä kiinni, kuinka sen sanoo. Ei liian lipevästi, vaan syrämmestä....

Suosikkijoukkue
Kauppa mä vaan istun kotona ja odotan, josko Nukkumatti tulis ja sammuttaisi uneen. Ja vitut, puuttuu 700 askelta kymppidonasta, lähden siis lompsimaan ja katsotaan minne päädyn.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaa, olen kyllä miettinyt että nämä iltapyörimiset täällä miehen nukahdettua voisi kyllä jättää väliin. Parantaisi varmaan nukahtamistakin. Usein tuntuu että vasta illalla on oikeasti aikaa kunnolla keskittyä tähän. On niin mukava maata sängyssä musiikkia kuunnellen ja kirjoittaa tänne. Ehkä joskus opettelen hyville tavoille ja käyn nukkumaan miehen kanssa yhtäaikaa... tai edes lukisin kirjoja väsymystä odotellessa sen sijaan että tuijotan sinistä valoa joka tiettävästi "valvottaa". Kyllä, olen tätä ennenkin pyöritellyt ja pyörittelen varmaan tulevaisuudessakin...

Suosikkijoukkue
Kyllä tää ilta rupee pikkuhiljaa näyttään siltä, että on lähdettävä kohti hotelli vantaata. Josko sieltä joku kiva mamma lähtis messiin. Ai jai melkeen tulin jo pelkästä ajatuksesta.
Pitäskö vittu itekin? Hmm. Kerran joudun siellä käynnin takia naimisiin, paha paikka siis.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy