Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 028
  • 68 322

Cloaca Maxima

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Philadelphia Flyers
Lisää tätä. Odotinkin, että Jatkoajan äijjjäkööri alkaa ulista tästä. Ei siinä kauaa mennytkään!

Itse hinttarina katson lähetystä vapaaehtoisesti.

Ei mulla ole mitään Euroviisuja tai mikä lie karsinta onkaan, vastaan. Mutta eikö näitä voisi järjestää vähän vähemmän friikki show mielessä. No kanava vaihtuu tiuhaan kanavasurffaillessa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No mitä siellä sitten näytettiin? Fistauksen oppisääntöjä, kuinka rimmata oikein, parhaat lukkarit kokeilussa?

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Itse hinttarina katson lähetystä vapaaehtoisesti.

mä en katso, en väkisin, enkä vapaaehtoisesti.
Nyt jänskättää lähinnä se tuliko noihin uunissa lämpiäviin patonkeihin liikaa chiliä tai valkosipulia.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
mä en katso, en väkisin, enkä vapaaehtoisesti.
Nyt jänskättää lähinnä se tuliko noihin uunissa lämpiäviin patonkeihin liikaa chiliä tai valkosipulia.
Ei tullut. Kumpaakaan ei koskaan voi olla liikaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mie olen ihan satavarma siitä, että jos olisin 30 vuotta vanhempi ja sattunut elelemään sopivilla huudeilla silloin aikanaan, niin minusta ja Morrisonin Jimistä olisi tullut aika hyvät ryyppykaverit. Perustan tämän väitteen siihen, mitä olen elämästään lukenut (ja sitä on paljon), hänen kirjallisiin kiinnostuksensa kohteisiin, jotka käyvät ilmi jo tuotannostaan (isolta osin samoja kuin minulla), harrastuksistaan (väkijuomat, naiset, musiikki, kirjallisuus, ajattelu) sekä huumorintajustaan (joka ilmeisesti usein jää postuumissa kirjoituksessa liian vähäiseen rooliin).

Elton John vihaisi minua jos vielä eläisi, ja minä häntä. Mick Jaggerin kanssa ei varmasti tultaisi juttuun hetkeäkään (Keithin kanssa ehkä). Bowie käyttäisi minua, jos löytää käytettävää, ja sanoisi sitten heipat. Ei luultavasti sanoin, kääntyisi vaan ja kävelisi pois. Jimmy Page pitäisi minua ikävystyttävänä ja vulgaarina, elitisti kun on sen heppansa kanssa. Bonzon kanssa voisin dokailla, mutta pitäisin huolen etten käännä selkääni hänelle. Voisi tulla jakkarasta. Bon Scott ja minä voitaisiin olla lyömätön pari Melbournen yöelämässä vuonna 75. Bob Marley luultavasti kavahtaisi minua, koska juon ja syön lihaa, enkä ole omistautunut rehujen syönnille sekä polttamiselle.

Kuitenkin, minä ja liskokuningas oltaisiin voitu laittaa Los Angeles sekaisin vuonna 67. Tosin hän pystyi kyllä siihen ihan yksinkin, mutta olisi ollut kivaa olla messissä. Olen sukupolven verran liian nuori. Kaikkeen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Tänään nuuksiossa näin kun polun varressa koiranulkoilittaja keräsi koiransa paskat muovipussiin, joka on sisänsä kivasti tehty, koska vituttaa se koiranpaska kengässä myös metsässä.

Sitä tuossa jäin vaan miettimään, että ihminen kesytti sudesta hyötyeläimen itselleen, jotta voi sitten palata sen kanssa metsään ja noukkia sen paskan muovipussiin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten noita kuvia saa tänne laitettuu?
Tuosta paperiliittimen kuvasta kun klikkaat - vastaan nyt siltä varalta ettei ollut retorinen kymysys. Joku kokorajoitus siinä on, mun Jortikka ei mahtunut. Oli liian iso.

Liitteet

• 27708414-29EC-40B1-9DDF-1310EBAD0DDE.png
    27708414-29EC-40B1-9DDF-1310EBAD0DDE.png
    395,6 KB · kertaa luettu: 176

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuosta paperiliittimen kuvasta kun klikkaat - vastaan nyt siltä varalta ettei ollut retorinen kymysys. Joku kokorajoitus siinä on, mun Jortikka ei mahtunut. Oli liian iso.

Älä ota itseesi, mutta olen saman paperiliitin vihjeen saanut aiemminkin ja ei ole auttanut, vaikka vaimo tietää näistä asioista.. Kai mulla on vaan niin iso? Vaimon mielestä normaali.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Älä ota itseesi, mutta olen saman paperiliitin vihjeen saanut aiemminkin ja ei ole auttanut, vaikka vaimo tietää näistä asioista.. Kai mulla on vaan niin iso? Vaimon mielestä normaali.
En toki. Mulla kun toi toimii, kuten huomasit. Sitä en osaa sanoa onko sulla liian iso vai sopiva tai missä mättää. Enkä se vielä sultakin onnistuu.

SOF1969

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, KKV, Artun pumppu
Sitä tuossa jäin vaan miettimään, että ihminen kesytti sudesta hyötyeläimen itselleen, jotta voi sitten palata sen kanssa metsään ja noukkia sen paskan muovipussiin.

Tässä on kyllä helvetin hyvä pointti. Oliko Nuuksiossa kiinalaisia? Yleensä siellä on aina kiinalaisia.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä on kyllä helvetin hyvä pointti. Oliko Nuuksiossa kiinalaisia? Yleensä siellä on aina kiinalaisia.
Kun olin lapsi, pari pientä kiinalaista laukesi naamalle. Sittemmin olen välttänyt räjähteitä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy