Cloaca Maxima
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Philadelphia Flyers
Mitä aktuaalista helvettiä TV1 juuri parasta aikaa suoltaa ulos
Lisää tätä. Odotinkin, että Jatkoajan äijjjäkööri alkaa ulista tästä. Ei siinä kauaa mennytkään!Mitä aktuaalista helvettiä TV1 juuri parasta aikaa suoltaa ulos
Lisää tätä. Odotinkin, että Jatkoajan äijjjäkööri alkaa ulista tästä. Ei siinä kauaa mennytkään!
Itse hinttarina katson lähetystä vapaaehtoisesti.
Itse hinttarina katson lähetystä vapaaehtoisesti.
Ei tullut. Kumpaakaan ei koskaan voi olla liikaa.mä en katso, en väkisin, enkä vapaaehtoisesti.
Nyt jänskättää lähinnä se tuliko noihin uunissa lämpiäviin patonkeihin liikaa chiliä tai valkosipulia.
Erika Vikman oli lateksiasussa, maisemana oli Helvetin lieskat ja mukana kaksi tanssivaa Karhua. Biisinä se Cicciolina. Nauroin ääneenNo mitä siellä sitten näytettiin? Fistauksen oppisääntöjä, kuinka rimmata oikein, parhaat lukkarit kokeilussa?
Nyt kaduttaa, että kuuntelin juutuupista metallimusiikkia.Erika Vikman oli lateksiasussa, maisemana oli Helvetin lieskat ja mukana kaksi tanssivaa Karhua. Biisinä se Cicciolina. Nauroin ääneen
Ei tullut ei. Eikä niitä voi tosiaan olla liikaa, tai ainakin olis hankalasti toteutattavissa.Ei tullut. Kumpaakaan ei koskaan voi olla liikaa.
Ei huolta, tässä kyseinen shöy: UMK20 | Erika Vikman: Cicciolina - liveNyt kaduttaa, että kuuntelin juutuupista metallimusiikkia.
Kysy Tero Vaaralta.Miten noita kuvia saa tänne laitettuu?
Et usko miten usein oon haaveillu 3somesta...
Mä luulen että se on jokin poikabändi. En kyllä ole varma haaveileeko @Johnny B. Goode sellaisesta. On kyllä Johnnyllä sen verran sekavia juttuja on välillä että en oikein tiedä... Ehkäpä?Onko 3some joku uus Facebook?
Tuosta paperiliittimen kuvasta kun klikkaat - vastaan nyt siltä varalta ettei ollut retorinen kymysys. Joku kokorajoitus siinä on, mun Jortikka ei mahtunut. Oli liian iso.Miten noita kuvia saa tänne laitettuu?
Miten noitakuvia saa tänne laitettuu?
Tuosta paperiliittimen kuvasta kun klikkaat - vastaan nyt siltä varalta ettei ollut retorinen kymysys. Joku kokorajoitus siinä on, mun Jortikka ei mahtunut. Oli liian iso.
En toki. Mulla kun toi toimii, kuten huomasit. Sitä en osaa sanoa onko sulla liian iso vai sopiva tai missä mättää. Enkä se vielä sultakin onnistuu.Älä ota itseesi, mutta olen saman paperiliitin vihjeen saanut aiemminkin ja ei ole auttanut, vaikka vaimo tietää näistä asioista.. Kai mulla on vaan niin iso? Vaimon mielestä normaali.
Sitä tuossa jäin vaan miettimään, että ihminen kesytti sudesta hyötyeläimen itselleen, jotta voi sitten palata sen kanssa metsään ja noukkia sen paskan muovipussiin.
Kun olin lapsi, pari pientä kiinalaista laukesi naamalle. Sittemmin olen välttänyt räjähteitä.Tässä on kyllä helvetin hyvä pointti. Oliko Nuuksiossa kiinalaisia? Yleensä siellä on aina kiinalaisia.