Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 595 163
  • 68 322

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosittelisin alakerran Minnaa.

Hmm mä olin tuossa Virroilla viime kesänä. Olin baarissa ja siellä oli joku Minna joka oli tullut kaverinsa kanssa jostain muualta. En kysynyt mistä, mutta sellainen kiva blondi se oli. Oisko tässä joku kieroutunut yhteys?

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hmm mä olin tuossa Virroilla viime kesänä. Olin baarissa ja siellä oli joku Minna joka oli tullut kaverinsa kanssa jostain muualta. En kysynyt mistä, mutta sellainen kiva blondi se oli. Oisko tässä joku kieroutunut yhteys?
Minnat on yleensä aika kivoja ja ja ja... sillai mukavia. Hyväluontoisia. Nuorempana kun vielä porukoilla asuin, niin usein oli yks Minna oottamassa, ja vielä alasti. se vaan halus ja halus.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Alakerran Minna on blondi. Vähän päälle 40. Isot tissit. Vaikuttaa iloluontoselta. Mujjjan kaveri. Et usko miten usein oon haaveillu 3somesta...

K

Kiekkokatsoja

Hienot talvimaisemet näkyy telkun välityksellä. Siellä on meneillään naisten 30km hiihto.
Ikkunasta kun katson ulos, niin näyttää kuin oltaisiin huhtikuun lopussa. No ok ulkoilupäivä kuitenkin, vaikka talvesta ei tietoakaan.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tällä kyseisellä Minnalla on siis aika iso tavara. Ni, kukin tavallaan, en tuomitse.
Emmää tiä. En oo valitettavasti päässy käymään. Viälä. On se yhen mukulan pukannu ainakin. Semmonen barely legal tytär jolla on äitinsä lailla ihan uskomattomat hinkit ja lisäks semmonen muhkee mutta timmi fitnessperse. Vittu. Taas alkaa synti valtaan pientä sielua...

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jimillä tulee ohjelma Huippulastin metsästäjät. En ole katsonut, koska pelkään sen olen sitä itseään. Kauden kärkitulos: 1dl. Onko se näin?

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Pärnussa luki joskus aikanaan kaupan ikkunassa isolla "minna ei saa". Mitähän lienee sitten tarkottanee paikallisella kielellä. No en oo saanu Minnaa minäkään ikänään.

Suosikkijoukkue
Onko Keltaisessa ruusussa semmoisia kunnian aukkoja? Jos on, onko joku testannut niitä? Olisihan se jännää, kun ei tiedä kuka niistä miehistä ottaa suihin ja toivoo sen olevan ottajan se ainoa nainen, joka sinne on eksynyt. Jos parta ja viikset oikein kutittelee vartta, niin silloin voinee arvata, että ei tullut kuin sivuosuma bingossa.
Ehkä pitää lopettaa selvinpäin tänne kirjoittelu, kun jutut on silloin näin levottomia.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei pitäisi kai sanoa ja kirjoittaa mitään, mutta minua on alkanut ärsyttämään nämä jatkuvat alapääjutut ja melko heikkojen vitsien viljely täällä palstalla. Kyllä tällaiset viestit ennemmin tämän palstan tasoa pudottaa kuin ne minunkin kirjoittamani päiväkirjaviestit. Uskallan sanoa että niissä päiväkirjaviesteissä oli edes jonkin verran tasoa, nämä alapääjutut ja vitsien viljelyt ovat järjestäen ihan päättömiä. Eikä näitä jaksa lukea.

Ja on vielä käynyt viime aikoina niin että joko nämä alapääjutut ovat lisääntyneet viime aikoina tällä palstalla tai sitten olen vain alkanut lukemaan tätä palstaa taas aktiivisemmin ja nämäkin viestit osuvat herkemmin sitten silmiini.

En nyt haluaisi loukata kenenkään herkkämielisen sielua enkä olla mikään palstapoliisikaan tässä mutta kunhan toin oman näkemykseni rohkeasti esille. Sillä on nyt alkanut paljon pistämään silmään nämä alapääjutut ja heikot vitsin viljelyt ja ne välillä ärsyttävät.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mukavilla m
Alakerran Minna on blondi. Vähän päälle 40. Isot tissit. Vaikuttaa iloluontoselta. Mujjjan kaveri. Et usko miten usein oon haaveillu 3somesta...

Alatalohan voitti tuolla kappaleella neljännen kerran Syksyn sävelen. Sanat ovat jo heti alussa kuin Johnnyn laulamana:

Minna
Sut ottais jokainen mies
Minna
Ei sua kukaan omaksi saa
Toisin
Oot tyttö valinnu ties
Yksin oot päättänyt taivaltaa
Ja mä tiedän taas kun sinut näen
Sua rakastan
Sinut haluan

Suosikkijoukkue
Mukavilla m

Alatalohan voitti tuolla kappaleella neljännen kerran Syksyn sävelen. Sanat ovat jo heti alussa kuin Johnnyn laulamana:

Minna
Sut ottais jokainen mies
Minna
Ei sua kukaan omaksi saa
Toisin
Oot tyttö valinnu ties
Yksin oot päättänyt taivaltaa
Sua rakastan
Sinut haluan

Tätä mielessäni lauleskelin, kun yhden Minnan kanssa seukkasin. Oli siitä se hyöty, että aloin silloin harrastaa liikuntaa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mitäköhän mun rakas vaimoni aattelis jos tiätääsi mitä mää täälä kirjottelen...

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tätä mietin itsekin. En siis sitä Johnnyn vaimo ajattelee vaan mitä mieheni ajattelisi kun lukisi minun juttujani. Tai voihan se olla että lukeekin mutta ei ole koskaan mitään sanonut että olisi tietoinen mitä kirjoitan.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tässä sulta kaks mielenkiintoista, kylläkin vähän toistensa kanssa ristiriidassa olevaa viestiä. Siis elämässä eteenpäin pyrkiminen on juurikin sitä mukavuusalueelta poistumista ja tuttujen kaavojen rikkomista, uuden ja tuntemattoman kohtaamista, kokemuksien jahtaamista.

Kaikki me kuollaan kuten sanoit ja meillä on vaan tää yksi elämä aikaa jättää jälkemme tänne pallolle. Ikinä ei voi tietää kuka meistä täältä poistuu seuraavaksi, joten mukavuusalueella vietetyt vuodet on hukkaan heitettyä elämää. Joo, aina se riskinotto ei tuo palkintoa ja välillä tulee tehtyä juttuja jotka myöhemmin kaduttaa, mutta niistäkin oppii jotain. Kaikki se oppiminen, edistys ja ihmisenä kasvu tapahtuu oman mukavuusalueen ulkopuolella.

Ikinä ei voi tietää onnistuuko jossain, ellei ensin kokeile. Ja ite oon ainaki vahvasti kokeilemalla ja tekemällä oppija. Musta ei mitään lukutoukkaa kylläkään saa, en osaa pysyä paikallani tarpeeksi pitkään yhtäjaksoisesti osatakseni kunnolla syventyä johonkin tarinaan kirjan muodossa.

Mä tykkään kyllä sitten lukea tilastoja, faktoja ja syventyä tosielämän tarinoihin. Mut kirjojen sijaan mä rauhoitun parhaiten musiikin parissa, kuuntelemalla säveliä, rytmejä ja melodioita jotka vievät mut hetkeksi pois omista ajatuksistani.
Ei ne minusta ole ristiriidassa. Kannatan, ja tavoittelen minäkin, henkistä kehitystä. Tietoa, ymmärrystä. Sen sijaan tuollaista elämyselämää en tajua, näitä adrenaliininarkkareita, ympäri palloa lennähteleviä kokemusten kerääjiä. Vampyyreja.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hakiksen torilla oli joku keikka. Ympyrätalon aitiosta katselin.
Kun seisoskelin tänään siinä ympyrätalon nurkalla, niin silloin oli Tuure Kilpeläinen ja Kaihon karavaani siellä lavalla

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miun rouvalle on ihan sama. Siellä se tekee taas itsestään ääliön. No, siitä se ei tykänny kun Iisopin kanssa sillai karattiin, mutta kun nyt lomalla olin kuitenkin eikä tarvinnut palkatonta ottaa, niin ei tuo kovin pahana jaksanut olla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy