Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 348 857
  • 66 870

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ja Keijo Rosberg -pimpinkutittimet. Sellaisilta miehet näytti kun olin lapsi. Ja aikuiset tiesi silloin kaiken. Nyt olen aikuinen, ja kauhu valtaa mieleni kun tajuan että emmehän me tajua. Mitään. Mistään. Tajusiko ne silloinkaan? Onko muka-aikuiset johtaneet tätä planeettaa kymmeniä vuosia ilman mitään ymmärrystä mistään? Vittu, Väykkä, tule takaisin. Tarvitsemme sinua.
 
K

Kiekkokatsoja

Harrastetaankohan Tampereella "syrjintää"?
Uuden jäähallin nimeksi on tulossa uros live areena.
Kauanko menee, että tutkintapyyntö (ässä), vedetään hihasta? Samasta korttipakasta jossa on rasistikortit ym.
Noo, katsellaan.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä muutamana aamuna töihin mennessä on tullut tällainen hömötiaisen näköinen jannu vastaan. Aina se yrittää kysellä rahaa, mutta summa on hyvinkin tarkka. 19 leitä pyytää, joka on noin 4 euroa. Ei ole vielä selvinnyt mihin tämä näin tarkka summa menee kun ei kaverin puheesta oikein saa selvää. Veikkaan että meneepi huimausaineisiin koska silmät sillä on ainakin aina lautasen kokoiset.

Minä kun en noita kovempia mömmöjä käytä niin en osaa sanoa mihin se juuri tuota summaa tarvitsee tai miksi ei kysy jopa enempää. Ei tuolla rahalla saa kyllä yhtään mitään edes täältä - siis huumeita. Pitää varmaan kysyä omalta diileriltä mikä tässä voisi olla takana.

Kohteliaasti tämä heppu kyllä aina kysyy. Pahoittelee kovasti että häiritsee ja sitten jotain kautta aina saapuu tähän summaan. Ei mulla käteistä ole juuri koskaan mukana, joten en ole voinut auttaa. Eipä tuo silti näytä mua muistavan vaikka saattaa ihan peräkkäisinäkin aamuina tulla vastaan. Aina se jostain kuitenkin nuo aineensa näyttää saavan kun on suht pihalla joka kerta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Hitto että Liekki oli hieno bändi.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tulin töistä ja viime la tupareista jäänyt hanavalkkari katsoi kutsuvasti keittiön pöydällä. Pari lasia join, sitten oli pahvipötsi tyhjä. Kylläpä yllättävän paljon hymyilyttää. Kontrasti sen tekee.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Lassi kuulemma tekee Pirkanmaan parhaimmat pillulävistykset.
Kyllä, näin olen ymmärtänyt. Lävistelee paljon muutakin ja kova panemaan. Joskus veti semmosella naamarilla, missä oli helvetinmoinen integroitu tekonenä, Rakelia perseeseen. pirullisen kova jäbä, Louis Cypher.
 

Ralph

Jäsen
Pitkään aikaan ei ole puhelinmyyjät soitelleet, mutta juuri äsken eli vähän vaille yhdeksältä illalla, tuli päivän kolmas soitto.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös