Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 334 172
  • 66 850
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Jotenkin karua huomata oikeastaan kaikissa näissä tänne viime aikoina tulleissa kuvissa, kuinka se toisten kirjoituksista luotu oma illuusio käyttäjien ulkonäöstä särkyy aivan täysin. Ei ole oikeastaan yksikään ollut sielläpäinkään.

Ihan väärältä näytätte saatana.
Nyt sait kuule semmosen homman aikaan että jos ei Kari Runkista ala kohta kuvaa putoomaan niin kohta pari karvasta gorillaa puhalluslamppujen ja pihtien kanssa tulee oven taakse hoputtaan!
 

Nick Neim

Jäsen
Nyt sait kuule semmosen homman aikaan että jos ei Kari Runkista ala kohta kuvaa putoomaan niin kohta pari karvasta gorillaa puhalluslamppujen ja pihtien kanssa tulee oven taakse hoputtaan!
Valitettavasti sellaista kuvaa ei ole vielä onnistuttu napsaisemaan, joka ei tämän palstan kutospykälää rikkoisi. Toisilla sivustoilla sitten.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Ah kuinka ihanaa olikaan pitkän työpäivän päätteeksi hypätä lähestulkoon tyhjään bussiin ja ottaa rauhallinen takapenkkipaikka.
Just kun avasin kolmioleipäpaketin, niin bussiin hyökkää viiden jonne ikäisen lauma ja valloittaa kovaäänisesti tottakai bussin takaosaston. Kännykkäkameroilla kuvasivat toisiaan ja tekivät varmaan jotain YouTube videoita. Minä siellä taustalla syön tyhmän näköisenä eväitäni.

Kohta mä oon varmaan vittu YouTubessa joku koko kansan fat old dirty Keijo jolle kaikki teinit naureskelevat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Valitettavasti sellaista kuvaa ei ole vielä onnistuttu napsaisemaan, joka ei tämän palstan kutospykälää rikkoisi. Toisilla sivustoilla sitten.
YV x 17599 (jäsenmäärä).

Eli ei mene läpi selitys.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No eikös @mikko600 näytä tasan siltä miltä luulisi? Tommonen epämääräinen elämäntapahevari.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@euron kolikko Tuli mieleen: dösään hyppäsi jonneja pienessä sievässä. Huutelivat mm mulle et ”ime munaa homo”. Pitihän se vastata: ”sori, en mä teidän”.
 

Nick Neim

Jäsen
No eikös @mikko600 näytä tasan siltä miltä luulisi? Tommonen epämääräinen elämäntapahevari.
No ei. Pitkätukkainen, tumma(/musta)hiuksinen ja lyhyemmällä parralla. Sellainen oli minun mielikuvitusmikko.

Se muuten täytyy sanoa, etten ollut vakoillut ikääkään profiilista. Juttujen perusteella oletin 30-35 kategoriaan, jokusen vuoden meikäläistä vanhempana.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Olin ensimmäistä kertäa eläissäni jossain muussa fanikatsomossa kuin SaiPan. Helvetin hyvä meno hifkiläisilläkin. Siksi minulla onkin hifkin huivi, kun aikoinaan eräältä fanilta moisen sain.

Mutta jäi kyllä ärsyttämään palstalainen, joka ei suostunut kertomaan nimimerkkiään. Vessassa tunnisti peten ja kun esittelin itseni ni hän totesi vaan että tiedän kyllä, on katsonut kuvat. Paljasta itsesi palstaveli, en minä tietoa levitä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Luulen että mies ei tajunnut mihin ryhtyi kun alkoi suhteeseen alkoholistin kanssa. Hän ei ollut sellaista elämässään lähellä tavannut eikä tajunnut alkoholin voimaa ja koukkua. Eikä mies tajunnut että voisin juoda toisen vaaliman kalliin lahjaviskin kun viinaa on saatava. Ei siinä muuta ole. Lupasin ostaa uuden pullon mutta mies ei halunnut koska se erityinen lahja oli juotu eikä sillä enää ole väliä. Enkä minä edes ymmärtänyt yhtään sen päälle.

Hän ei tajunnut että se avovaimo voi vaan karata juomaan ja sulkea puhelimensa. Kyllä Lahdessa hotelleja riittää yöpymistä varten... ja Alkoja viinaa varten. Mutta jotenkin se viesti jonka sain kun avasin puhelimen herätti minut siihen että joku todella kaipaa ja välittää. Kerroin hotellin jossa olin ja mies tuli ja yksi yö vielä oltiin siellä yhdessä. Kai siinä oli jokin että tajusin etten voi jatkaa vaan haluan palata arkeen ja miehen luokse. Joka oli valmis antamaan anteeksi hairahdukseni.

Kadun ehkä huomenna että kirjoitan seuraavat... Olen välillä miettinyt että onko mies minun kanssani koska kokee että ei voi saada parempaa. Kun hän ottaa siipiensä suojaan minut, siipirikkoisen, niin hän varmistaa ettei muija karkaa. Vein häneltä unelman saada oma lapsi jota seurata, rakastaa ja kasvattaa alusta alkaen jatkuvasti. Hän sietää sen että saa edes jonkun parisuhteeseen kanssaan. Voi luoja, miksi edes tällaista ajattelen. Kun mieheni välittäminen minusta tuntuu kyllä hyvältä ja aidolta.

Edit. Ja minä rakastan miestäni ja minulla on hyvä olla hänen kanssaan. Hän on hyvä kaverini ja elämänkumppani. RAKAS.
 
Viimeksi muokattu:

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Luulen että mies ei tajunnut mihin ryhtyi kun alkoi suhteeseen alkoholistin kanssa. Hän ei ollut sellaista elämässään lähellä tavannut eikä tajunnut alkoholin voimaa ja koukkua. Eikä mies tajunnut että voisin juoda toisen vaaliman kalliin lahjaviskin kun viinaa on saatava. Ei siinä muuta ole. Lupasin ostaa uuden pullon mutta mies ei halunnut koska se erityinen lahja oli juotu eikä sillä enää ole väliä. Enkä minä edes ymmärtänyt yhtään sen päälle.

Hän ei tajunnut että se avovaimo voi vaan karata juomaan ja sulkea puhelimensa. Kyllä Lahdessa hotelleja riittää yöpymistä varten... ja Alkoja viinaa varten. Mutta jotenkin se viesti jonka sain kun avasin puhelimen herätti minut siihen että joku todella kaipaa ja välittää. Kerroin hotellin jossa olin ja mies tuli ja yksi yö vielä oltiin siellä yhdessä. Kai siinä oli jokin että tajusin etten voi jatkaa vaan haluan palata arkeen ja miehen luokse. Joka oli valmis antamaan anteeksi hairahdukseni.

Kadun ehkä huomenna että kirjoitan seuraavat... Olen välillä miettinyt että onko mies minun kanssani koska kokee että ei voi saada parempaa. Kun hän ottaa siipiensä suojaan minut, siipirikkoisen, niin hän varmistaa ettei muija karkaa. Vein häneltä unelman saada oma lapsi jota seurata, rakastaa ja kasvattaa alusta alkaen jatkuvasti. Hän sietää sen että saa edes jonkun parisuhteeseen kanssaan. Voi luoja, miksi edes tällaista ajattelen. Kun mieheni välittäminen minusta tuntuu kyllä hyvältä ja aidolta.

Edit. Ja minä rakastan miestäni ja minulla on hyvä olla hänen kanssaan. Hän on hyvä kaverini ja elämänkumppani. RAKAS.

Sun mies on sun kanssa vapaaehtoisesti. Se kertoo tarpeeksi. Eli sen että hän haluaa olla siinä missä on just nyt.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sun mies on sun kanssa vapaaehtoisesti. Se kertoo tarpeeksi. Eli sen että hän haluaa olla siinä missä on just nyt.

Eipä tuota juuri paremmin voi sanoa. Suurin osa kuitenkin osaa nostaa sitä kytkintä jos ei parisuhde toimi. Turha tuollaisia on @Iisoppi miettiä. Ja jos mietityttää, kysyt. Sillä se selviää kunhan vaan sitten uskot mitä ukkos sanoo.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Otan rohkeasti vapauden kommentoida @Iisoppi parisuhdettasi, koska siitä aika ajoin tänne kirjoittelet. Välillä miehesi epäilee sinua pettämisestä ja välillä sinä epäilet miehesi rakkautta. Kuulostaa enemmän teini-ikäisten parisuhteelta kuin kahden aikuisen ja pidempään yhdessä olleen avioliitolta. Koska suhteenne ei tunnu kehittyvän ja lujittuvan, tämä siis kirjoitustesi perusteella, niin ehdotan että ette jatkossa analysoi toistenne jokaista liikettä tai sanaa, vaan elätte päivän kerrallaan itseenne ja toisiinne luottaen.
 
K

Kiekkokatsoja

Otan rohkeasti vapauden kommentoida @Iisoppi parisuhdettasi, koska siitä aika ajoin tänne kirjoittelet. Välillä miehesi epäilee sinua pettämisestä ja välillä sinä epäilet miehesi rakkautta. Kuulostaa enemmän teini-ikäisten parisuhteelta kuin kahden aikuisen ja pidempään yhdessä olleen avioliitolta. Koska suhteenne ei tunnu kehittyvän ja lujittuvan, tämä siis kirjoitustesi perusteella, niin ehdotan että ette jatkossa analysoi toistenne jokaista liikettä tai sanaa, vaan elätte päivän kerrallaan itseenne ja toisiinne luottaen.
Samaa mieltä.
Mutta eipä se helpolla mene niin, kuin hyvä/parasta olisi. Toisaalta se vaatii paljon/toisaalta vähän, että asiat muuttuu hyväksi. Se vaatii tuon minkä mainitsit, ja aikaa. Tärkeintä on suunta, se että suunta on kohti parempaa, eikä huonompaa.
Olisi hyvä että ihmiset osaisi olla pohtimatta asioita paljoa, senkun eläisi vain.
Itse olen myös sellainen, joka miettii asioita paljon. Oon sitä opetellut vähentämään.
Olipas ympäripyöreä kirjoitus minulta..
 

Glove

Jäsen
Olipa perskeleen liukasta ulkona. Olisi pitänyt laittaa nastakengät jalkaan tai pitovoidetta lenkkarien pohjiin. Kaupassa kun kävin samalla niin piti mennä lenkkareilla kun kauppaan ei saa mennä nastakengillä. En kuitenkaan kaatunut kertaakaan, joten olen ihan ehjä ja seuraavalla kerralla taidan tehdä lenkin ja kauppareissun erikseen. Jos on yhtä liukasta kuin tänään.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Olipa perskeleen liukasta ulkona. Olisi pitänyt laittaa nastakengät jalkaan tai pitovoidetta lenkkarien pohjiin. Kaupassa kun kävin samalla niin piti mennä lenkkareilla kun kauppaan ei saa mennä nastakengillä. En kuitenkaan kaatunut kertaakaan, joten olen ihan ehjä ja seuraavalla kerralla taidan tehdä lenkin ja kauppareissun erikseen. Jos on yhtä liukasta kuin tänään.
Ei oo täällä tarvinnu montaa kertaa nastoihin turvautua tänä talvena, vaan ihan on pitopohjilla pärjänny kun niin paikottaista pääosin ollut liukkaus. Männä talvina aina melkeempä hävettänytkin kaupassa nastoilla mennä ja miettiny sen sallittavuutta. Lienee ei siis sallittua vai mainitaanko se jollain opasteella jollei sitä suvaita?
 

Glove

Jäsen
Ei oo täällä tarvinnu montaa kertaa nastoihin turvautua tänä talvena, vaan ihan on pitopohjilla pärjänny kun niin paikottaista pääosin ollut liukkaus. Männä talvina aina melkeempä hävettänytkin kaupassa nastoilla mennä ja miettiny sen sallittavuutta. Lienee ei siis sallittua vai mainitaanko se jollain opasteella jollei sitä suvaita?
Ainakin joidenkin kauppojen ovissa on lappu, että ”ei nastakengillä sisään” tms.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Ainakin joidenkin kauppojen ovissa on lappu, että ”ei nastakengillä sisään” tms.
Ei oo vaan sitten osunu kohdalle taikka silmään. Pitää pitää silmät auki jo ihan mielenkiinnosta jatkossa. Rullaluistinkieltoja kylläkin. Ne nyt on ymmärrettäviä, mutta ymmärrän kyllä nastakiellotkin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onko muita vanhoja pieruja kuin mää, joille tulee noista dronella/kopterilla ylhäältä kuvatuista rallipätkistä miäleen nuoruus ja se C64/Amiga peli, missä ei tahtonu pysyä perkeleelläkään tiällä?
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös