Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 597 494
  • 68 332

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
No ehkä tässä on sama miksi Resident Advisorin top100 lista on sata kertaa parempi kuin Dj Magin vastaava.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Sämppäri Sitä samaa leffa katson. Nähty myös monta, monta kertaa. En viitsinyt etsiä Netflixsistä uutta ja hyvää leffaa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Haha. Muistatteks te kun ala-asteella joku nynny uskalsi avautua. Aikuisenakin törmää samaan.
Oli asiaa ja muutenkin semmoinen fiilis, että pitää avautua. Sittemmib olen jättänyt vähemmälle.

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Eikä tässä ole kyse räppäreiden vihasta.
Kun nyt vihdoin Emma Gaalan raatikin on tajunnut, että JVG ei ole enää nykypäivänä räppiä, niin voitaisiinko puhua heidän kohdallaan popista? Aika kaukana räpistä oli ainakin tuo uusin levy.

Kyllä minä ainakin tuon JVG:n suosion ymmärrän. Erittäin hyvin tuotettu pop-tuote, jonka biiseissä on mieleenjäävät kertosäkeet. Niillä säkeistöillähän ei ole nykypäivänä musiikissa enää mitään väliä. Sitten kun lähes kaikissa JVG:n hiteissä kertsin laulaa vielä erinomaisena laulaja tunnettu Teemu Brunila, niin aika selvä menestysresepti tuossa on.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Harvoin voin sanoa, että ei ole yhtään mitään hajua mistä tässä puhutaan, mutta nyt voin. Resident Advisor kuulostaa hotellihuoneelta ja Dj Magin kuulostaa ukrainalaiselta koirankiduttajalta.
Googlekin on keksitty. Mä tykkään ottaa selvää. Mutta pitäväthän jotkut tietämättömät Jokereitakin suomalaisena joukkueena. ;)

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Barney

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL-SaiPa
Harmi, ei Agentseille pystiä Vuoden iskelmässä.
Agents ei taida olla Sanoma median omistamien levy-yhtiöiden alaisuudessa? En siis vihjaile, että sillä olisi jotain vaikutusta, mutta...

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saako tuosta viestistä tykätä @Sämppäri ? Tykkäsin silti. Kohta maailman paras biisi Talking Heads-Once in a lifetime.
Tottakai saa. Se oli ironista. Yksi nyrkinisku vain, kun olin tullut kotiin muutaman päivän ryyppyreissulta keskellä yötä ja laittanut Tauskin huutamaan kaiuttimista. Ei riittänyt enää huumori. Pieni nyrkki oli, vaan helvetin vaikea kaivaa silmästä. No, se oli sillon. Kuten sanoin, hyviä muistoja.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mirri ei jaksanut enää katsoa telkkaria. Hänellä tuli uni. Toivottakaamme hänelle hyvää yötä.

Liitteet

• Screenshot_20200208-215730_Gallery.jpg
    Screenshot_20200208-215730_Gallery.jpg
    200,1 KB · kertaa luettu: 177
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy