Voisin avata kilttiyttäni, mutta en tee sitä, koska katson nyt sadannen kerran Medusan iskua.
Ähhh
Voisin avata kilttiyttäni, mutta en tee sitä, koska katson nyt sadannen kerran Medusan iskua.
Oli asiaa ja muutenkin semmoinen fiilis, että pitää avautua. Sittemmib olen jättänyt vähemmälle.Haha. Muistatteks te kun ala-asteella joku nynny uskalsi avautua. Aikuisenakin törmää samaan.
Kun nyt vihdoin Emma Gaalan raatikin on tajunnut, että JVG ei ole enää nykypäivänä räppiä, niin voitaisiinko puhua heidän kohdallaan popista? Aika kaukana räpistä oli ainakin tuo uusin levy.Eikä tässä ole kyse räppäreiden vihasta.
Harvoin voin sanoa, että ei ole yhtään mitään hajua mistä tässä puhutaan, mutta nyt voin. Resident Advisor kuulostaa hotellihuoneelta ja Dj Magin kuulostaa ukrainalaiselta koirankiduttajalta.No ehkä tässä on sama miksi Resident Advisorin top100 lista on sata kertaa parempi kuin Dj Magin vastaava.
Googlekin on keksitty. Mä tykkään ottaa selvää. Mutta pitäväthän jotkut tietämättömät Jokereitakin suomalaisena joukkueena. ;)Harvoin voin sanoa, että ei ole yhtään mitään hajua mistä tässä puhutaan, mutta nyt voin. Resident Advisor kuulostaa hotellihuoneelta ja Dj Magin kuulostaa ukrainalaiselta koirankiduttajalta.
Kyllä. Tässä olet oikeassa veljeni. Vaikka joku ei tykkäisikään, ei se tarkoita, etteikö se olisi tehty oikein. Ja onhan se tehty oikein, kun kattoo tota suosiota. Helppo se on täältä sängystä huudella kaljamahoineen, et vittu mitä paskaa.Toki asioiden tekeminen oikein on aina arvostettava asia.
Itsekkin tykkään, mutta nyt ajattelin mennä toista kautta. Jospa tieto saavuttaisi minut, enkä minä tietoa.Googlekin on keksitty. Mä tykkään ottaa selvää.
Nimenomaan. Aina olisi hyvä sivistyä ja ottaa asioista selvää.Mutta pitäväthän jotkut tietämättömät Jokereitakin suomalaisena joukkueena. ;)
No joo. Hätäpäissäni saattaisin antaa. Ei huono (Jormamaisin äänensävyin).Mitäs @vetti diggaa Matt Damonista? Mulle saattais laittaa ainakin tuo Jason Bourne punttiin vibaa, jos soittelisin poikabändissä.
Toivottavasti Tauski voitti. Niin minä sinulle kuulun ninkuin meri ja tuuli jotka toisilleen luotuja on.Harmi, ei Agentseille pystiä Vuoden iskelmässä.
Agents ei taida olla Sanoma median omistamien levy-yhtiöiden alaisuudessa? En siis vihjaile, että sillä olisi jotain vaikutusta, mutta...Harmi, ei Agentseille pystiä Vuoden iskelmässä.
Tottakai saa. Se oli ironista. Yksi nyrkinisku vain, kun olin tullut kotiin muutaman päivän ryyppyreissulta keskellä yötä ja laittanut Tauskin huutamaan kaiuttimista. Ei riittänyt enää huumori. Pieni nyrkki oli, vaan helvetin vaikea kaivaa silmästä. No, se oli sillon. Kuten sanoin, hyviä muistoja.Saako tuosta viestistä tykätä @Sämppäri ? Tykkäsin silti. Kohta maailman paras biisi Talking Heads-Once in a lifetime.
Lol. Akka joka laulaa norsuista ja elifanteista. Roflmao xdJoku Ellinoora, lol. Olisi nyt mennyt Cherille tai Madonnalle. Tai Floor Jansenille.
Mistä sä nämä ulkomaiset artistit vedät suomalaisen musiikin palkitsemistilaisuuteen?Joku Ellinoora, lol. Olisi nyt mennyt Cherille tai Madonnalle. Tai Floor Jansenille.