Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 640 815
  • 67 759

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä sitä taas päivistetään puurokattilan äärellä. Tulossa on puuroa reilusta kilosta riisiä. Mutsi on tulossa tekemään vähän piirakoita. Aloittelin tässä jo puuronkeittoa vaikka porukoita ei vielä ole näkynyt. Yhdeksän maissa ne meinasi lähteä kotoa että ovat varmaan kohta täällä. Kyllähän se vapaapäivä menee näinkin. Saa kuunnella kun mutsi marmattaa miten raskasta piirakoiden tekeminen on ja miten vähän siitä saa rahaa työhön nähden. Voi hemmetti, et myisi sitten niin halvalla...

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ilman tummaa ruotsalaista ei ole kunnon aamua.

Viimeksi muokattu:

Glove

Jäsen
Täällä sitä taas päivistetään puurokattilan äärellä. Tulossa on puuroa reilusta kilosta riisiä. Mutsi on tulossa tekemään vähän piirakoita. Aloittelin tässä jo puuronkeittoa vaikka porukoita ei vielä ole näkynyt. Yhdeksän maissa ne meinasi lähteä kotoa että ovat varmaan kohta täällä. Kyllähän se vapaapäivä menee näinkin. Saa kuunnella kun mutsi marmattaa miten raskasta piirakoiden tekeminen on ja miten vähän siitä saa rahaa työhön nähden. Voi hemmetti, et myisi sitten niin halvalla...
Mitä mieltä piirakkaspesialistina olet kun joku firma oli keksinyt tehdä karjalanpiirakan kaurakuoreen rukiisen sijaan? Näin mainoksen eilen. Eikö tämä ole pyhäinhäväistys ja suoraan saatanasta?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä mieltä piirakkaspesialistina olet kun joku firma oli keksinyt tehdä karjalanpiirakan kaurakuoreen rukiisen sijaan? Näin mainoksen eilen. Eikö tämä ole pyhäinhäväistys ja suoraan saatanasta?
Oikeastaan minulle ihan sama. Karjalanpiirakoiksi ei niitä voi kutsua koska ko. tuotteella on nimisuoja (tai jotain, tännekin joskus kirjoitin asiasta). Piirakka taipuu kyllä moneksi ja sen voi täyttää vaikka perunalla tai ohralla ja kuoren voi tehdä pelkästä rukiista tai laittaa vehnää joukkoon. Että kyllä se varmaan kaurastakin luontuu. En aio kokeilla...

Glove

Jäsen
666 tykkäyksen kunniaksi taidan vetää verhot kiinni, laittaa Black Sabbathia soimaan (tai sitten Maidenin Number of the Beastin) sytytän kynttilöitä joiden valossa piirtelen pentagrammeja ja välillä luen Salman Rushdien Saatanallisia säkeitä. Ja tottakai pukeudun mustaan. Kajalia ei ole niin en voi meikata.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
666 tykkäyksen kunniaksi taidan vetää verhot kiinni, laittaa Black Sabbathia soimaan (tai sitten Maidenin Number of the Beastin) sytytän kynttilöitä joiden valossa piirtelen pentagrammeja ja välillä luen Salman Rushdien Saatanallisia säkeitä. Ja tottakai pukeudun mustaan. Kajalia ei ole niin en voi meikata.
Jos sulla on kissa, niin mieti kahdesti, veli! Ne on mukavia otuksia. Soitin Pelsepuupille ja keroin tilanteestasi. Se sano että se tyytyy kahteen torakkaan ja että otat kuukauden sisään vuohelta suihin. Don't fuck with cats!

edit. Ja muista soittaa sitä Sabbathia takaperin!

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No niin. Koirat käytetty ulkona ja sitten salin kautta kaupoille ja alkoon, niin ollaankin valmiita viikonlopun viettoon. Ihana ilma oli ulkona, aivan ihana.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ai tänään on joku ystävänpäivä. Ei sitten ihmekään että minulla oli suklassydämistä tehty sydän paikallani keittiön pöydän ääressä aamulla kun tulin ales. ❤

Liitteet

• IMG_20200214_130600.jpg
    IMG_20200214_130600.jpg
    494,7 KB · kertaa luettu: 179
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Ai tänään on joku ystävänpäivä. Ei sitten ihmekään että minulla oli suklassydämistä tehty sydän paikallani keittiön pöydän ääressä aamulla kun tulin ales. ❤

Mulla kävi mielessä joku vastaavanlainen jutska tehä rouvalle. En uskaltanu kun se olis kuitenkin ruvennu tivaan että mitä perkelyyttä oon nyt tehny.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mistä Spotifyssa löytyy se soittosuunnan asetus? Oletuksena näyttäisi olevan etuperin soittaminen, mikä on kyllä ruotsalaismiljonääreiltä melko outo veto.
Sabbathia kuuluu soittaa kopioidulta c-kasetilta joka vouvaa. Siinä on myös tussilla päin vittua piirretty pentagrammi. Ookko vähä tyhymä.

Glove

Jäsen
Sabbathia kuuluu soittaa kopioidulta c-kasetilta joka vouvaa. Siinä on myös tussilla päin vittua piirretty pentagrammi. Ookko vähä tyhymä.
Pitääkin lähteä kauppaan ostamaan c-kasetteja ja kopioimaan nuo mun 19 Sabbath-vinyyliä kasetille. Tai onhan niitä enemmän kun osa on tuplalevyjä. Montakohan kasettia tarvisi...

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pitääkin lähteä kauppaan ostamaan c-kasetteja ja kopioimaan nuo mun 19 Sabbath-vinyyliä kasetille. Tai onhan niitä enemmän kun osa on tuplalevyjä. Montakohan kasettia tarvisi...
Mitenköhän, myydäänkö jossain vielä c-kasetteja? Mulla oli valtava läjä. TDK, Maxell, BASF... Kaikki täynnä saatanallista rokkimusiikkia kuten mm. WASP, Mötley Crue, Venom ja Raptori.

Glove

Jäsen
Mitenköhän, myydäänkö jossain vielä c-kasetteja? Mulla oli valtava läjä. TDK, Maxell, BASF... Kaikki täynnä saatanallista rokkimusiikkia kuten mm. WASP, Mötley Crue, Venom ja Raptori.
Ei tietoa saako mistään, mutta muuten sama täällä. Paitsi ettei mulla ollu Raptoria. Toista sataa kai niitä oli kun aikanaan heitin ne yhden muuton yhteydessä menemään. Syy oli se, ettei ollut enää soitinta kun meidän iguaani onnistui tekemään tarpeensa stereoiden päälle ja jotain sitten valui varmaankin sinne sisälle eikä Pioneerit enää toiminut.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mulla noista vaan Raptori, ei tosin kopioituna. Raptori opetti pojille kaiken tarvittavan naisista. Tosin tiedettiin jo aiemmin, mutta oli helppo samaistua.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Juu päivää vaan, olikos meillä täällä palstalla mitään ketjua johon keräämme mielen puhaltaneita, tajunnan räjäyttäneitä tahi sen sellaisia ilmiöitä, videoita, artikkeleita tms. ? En ainakaan löytänyt haulla, joten ajattelin vielä kysäistä ennen kun menen ja täräytän moisen ketjun olemaan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Metrossa on ruuhka-aikaan parempi tunnelma kuin lähijunissa. Maalaiset nyt ei tykkää.
Tuo on kaksinaamaista, kun välillä kertoo, että miksi olla kellekään ilkeä ja mitä järkeä on olla ilkeä kellekään, mutta toisaalta lähes joka viestissäsi naljailet joillekin kuvitelluille maalaisille, jollaisia pahimpia ovat landelta tyyliin Pukkilasta Helsinkiin muuttaneet wanna be -stadilaiset.

Koeta nyt päättää, että ollako kaikille ystävällinen vai naljailla joka päivä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo on kaksinaamaista, kun välillä kertoo, että miksi olla kellekään ilkeä ja mitä järkeä on olla ilkeä kellekään, mutta toisaalta lähes joka viestissäsi naljailet joillekin kuvitelluille maalaisille, jollaisia pahimpia ovat landelta tyyliin Pukkilasta Helsinkiin muuttaneet wanna be -stadilaiset.

Koeta nyt päättää, että ollako kaikille ystävällinen vai vai naljailla joka päivä.
Osuiko arkaan paikkaan vai?

Vai onkohan tässä samaa kuin siinä Perniksen tapauksessa, jossa myöhemmin paljastui että jotkut olikin yllättäen ottanut jotkut sen viestit jotenkin negatiivisesti. Alahuuli vissiin väpättänyt.

Tai schollin tai Abin jne. Hyvän mielen kirjoituksia. Livenä kaikki nauraa tai no paitsi ne tietyt, mutta miksi netissä olisi jotenkin erilaista.

Olisko nyt mun vuoro kertoa susta?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Osuiko arkaan paikkaan vai?

Vai onkohan tässä samaa kuin siinä Perniksen tapauksessa, jossa myöhemmin paljastui että jotkut olikin yllättäen ottanut jotkut sen viestit jotenkin negatiivisesti. Alahuuli vissiin väpättänyt.

Tai schollin tai Abin jne. Hyvän mielen kirjoituksia. Livenä kaikki nauraa tai no paitsi ne tietyt, mutta miksi netissä olisi jotenkin erilaista.

Olisko nyt mun vuoro kertoa susta?
Itse olet kertonut tällä palstalla tuon missä olet asunut. En sitä olisi muuten maininnutkaan, koska en ole mulukku.

Ei se osunut mitenkään arkaan paikkaan vaan osoitin vain kaksinaamaisuutta. En pidä yli 200 000 asukkaan kaupungissa asumista erityisen maaseutumaisen asumisena Suomen olosuhteisiin verrattuna. Spurguja täälläkin notkuu ringeissä ja paikallisbusseissakin, kuulemma.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy