Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 597 231
  • 68 331

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Luulen ettet ole... tai siis tiedän. Kaverit voi olla eri mieltä. Kyllähän sen itse tiedät miten haluat iltasi viettää ja siihen sinulla on oikeus (sinkkuna). Meinasin harmitella treffien peruuntumista mutta vaikuttaa ettei se sinua harmita joten toivotan vaan onnea tulevaan. Ehkä sieltä löytyy jotain.
No sanotaanko näin että periaatteessa tekisi mieli käydä, mutta kun toisaalta pitäisi mennä tuollaiseen ns. teinihelvettiin niin ehkä kestän jos tämän viikonlopun olen ihan nätisti kotona. Olisihan tuolla kavereita jonkin verran liikenteessä kai, mutta toisaalta eipä jaksa pelkästään baariin lähteä morjestamaan.

Jotenkin sitä ajattelee että viikonloppuisin pitäisi sinkkumiehen olla kuitenkin ennemmin jossain muualla kuin villasukat jalassa kotona, mutta toisaalta aika harvinaisia iltoja nämäkin on.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Retro-mirrikuva vuodelta 1981. Se eli aina vuoteen 2000 asti, faijan kanssa kyyditettiin vanha väsynyt poika viimeiselle piikille. Miten nuo lapsuuden lemmikit esiintyy edelleenkin säännöllisin väliajoin unissa?

RIP Miska.

Liitteet

• Miska.jpg
    Miska.jpg
    74,1 KB · kertaa luettu: 246

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Retro-mirrikuva vuodelta 1981. Se eli aina vuoteen 2000 asti, faijan kanssa kyyditettiin vanha väsynyt poika viimeiselle piikille. Miten nuo lapsuuden lemmikit esiintyy edelleenkin säännöllisin väliajoin unissa?

RIP Miska.
Olipa ihana kuva. Pakko kysyä, että oliko kissa saanut nimensä Miska-karhun mukaan, joka toimi vuoden 80 kisojen maskottina?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mut eiks siitä tuu vähän dorka fiilis katsoa telkkarista jotain Emma-gaalaa tai Urheilugaalaa. Itse ei ole paikan päällä. Ei elä elämäänsä. Katsoo ruudulta kun muut elää. Ja kaikki näytellyt sarjat tosielämän korvikkeena.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Mut eiks siitä tuu vähän dorka fiilis katsoa telkkarista jotain Emma-gaalaa tai Urheilugaalaa. Itse ei ole paikan päällä. Ei elä elämäänsä. Katsoo ruudulta kun muut elää. Ja kaikki näytellyt sarjat tosielämän korvikkeena.
En katso ilmaiskanavia koska ne on köyhille.

En kyllä pidä liiallisesta päihteiden käytöstä johtuvaa ripulointia elämänä. Viinalla kun turruttaa tunteensa, niin kaikki muu paitsi se viina ja siihen liittyvät ringit sun muut alkavat tuntua turhilta. Itse nautin mielummin näytellyistä sarjoista tai leffoista kuin alkoholista ja puliukkojen seurasta.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tekis mieli käydä höntsäämässä, mut kiinalaisten ilmastonmuutoksen takia jäät on vähissä.

En kyllä pidä liiallisesta päihteiden käytöstä johtuvaa ripulointia elämänä. Viinalla kun turruttaa tunteensa, niin kaikki muu paitsi se viina ja siihen liittyvät ringit sun muut alkavat tuntua turhilta. Itse nautin mielummin näytellyistä sarjoista tai leffoista kuin alkoholista ja puliukkojen seurasta.
Juuri näin herra ei Jesus. Sillon tällöin dokaaminen on ihan mukavaa, mutta kyllä mä lähtökohtaisesti ennemmin käyn kaupasta sen sipsipussin ja laitan leffan pyörimään, kun kävisin alkosta kossua ja alkaisin juomaan.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin toiset meistä dokaa ringissä ja toiset mussuttaa sipsejä leffoja katsellen. Minä tykkään käydä taidenäyttelyissä ja teatterissa. Olemme erilaisia kaikki, mutta pääteasema on sama, Tuonela.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Olemme erilaisia kaikki, mutta pääteasema on sama, Tuonela.
Ei välttämättä. Tuo on vain oletus. Mitä jos elämän jälkeen pääsee eri paikkoihin uuteen todellisuuteen? Ringissä dokaajat joutuvat Isis leirille taistelemaan. Leffan katsojat pääsevät rakastelemaan loputtomasti uuteen todellisuuteen siirtyneiden kanssa ja taidenäyttelijöissä käyvät pääsevät soittamaan nokkahuilua lavalla Isis alueella. Niimpä. Emme voi tietää. Kyllä se sitten kuoleman tullessa ketuttaa, jos olet elänyt kevytkenkäisesti.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei välttämättä. Tuo on vain oletus. Mitä jos elämän jälkeen pääsee eri paikkoihin uuteen todellisuuteen? Ringissä dokaajat joutuvat Isis leirille taistelemaan. Leffan katsojat pääsevät rakastelemaan loputtomasti uuteen todellisuuteen siirtyneiden kanssa ja taidenäyttelijöissä käyvät pääsevät soittamaan nokkahuilua lavalla Isis alueella. Niimpä. Emme voi tietää. Kyllä se sitten kuoleman tullessa ketuttaa, jos olet elänyt kevytkenkäisesti.
Tämä kirjoitus on hyvä esimerkki siitä, mitä liiallnen elokuvien katselu ja sipsien syöminen saa aikaan aivoissa. Todellisuus ja fiktio hämärtyy.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Minulla nyt on kokemusta monenlaisistakin elämän vaiheista. Ja elämän tilanteista. Myös siitä melko kovasta ryyppäämisestä ja siitä kun elämä menee viinan juonnin ehdoilla. Mutta en kyllä sellaista elämää tosiaan kenellekään suosittelisi vaan päinvastoin sellaista hieman luonnollisesti varoittelisin.

Minulla oli kovat pahimmillaan ne alkoholin juontimäärät kun vuosina 2014-2015 kärsin alkoholismista. Ja kyllä sitä menikin surkeaan kuntoon, sekä fyysisesti että henkisesti. Ja talous meni lopulta ihan kuralle ja tuli tehtyä kymppitonnin velat ulosottoon kun pitihän se viinan juominen jollain kustantaa.

Ei tuollaista elämää kannata valita vaan kannattaa ennemmin valita vaikka se umpisurkea Putous-ilta ja sipsipussi. Minä en kyllä käsitä sitäkään mistä ihmiset repii aikaa niiden kaikkien sarjojen ja leffojen katseluunkaan.

Minulla itselläni nyt elämä toistaa aikalailla samaa kaavaa viikosta toiseen. Ennen kaikkea elämäni sisältää tällä hetkellä työtä, liikuntaa ja urheilun katselemista. Mutta kyllä myös minäkin tykkään käydä välillä myös teatterissa. Sellain harvakseltaan. Syksyllä olin katselemassa yhden näytelmän Hämeenlinnan kaupungin teatterissa, se ei kyllä ollut järin hyvä. Nyt lauantaina pitäisi mennä taas täällä Hämeenlinnassa teatteriin vaikkei odotukset olekaan tuon viime teatterikerran vuoksi kovin korkealla.

Minulla on haaveena ainakin viettää kerran kuukaudessa yksi sellainen päivä jolloin olisi kerralla vähän enemmän säpinää ja toimintaa. Kun en enää juo alkoholia niin siitä säästyvän rahan voi käyttää tällaiseen viihdykkeeseen ja toisaalta, se että viihtyisin nykyään paremmin ulkona ja pois kotoa vaatii vähän enemmän kuin ennen. Ennen siihen riitti se että meni baariin tai yökerhoon juomaan kaljaa ja välillä tanssimaan mutta nyt kun en alkoholia enää juo niin en noissakaan mestoissa enää niin viihdy. Ainakaan ilman ohjelmaa. Ensi viikon lauantaina menen teatterin lisäksi baariinkin Irinan keikalle.

Ja ensi lauantaina ovat myös HPK:n 90-vuotisjuhlat joihin saatan myös osallistua sekä voi olla että leffassa käyn. Sekä uimahallissa. Siinähän sitä olisi jo hyvää ohjelmaa yhdelle vapaapäivälle.

Se täytyy myös todeta että kaikkihan me tosiaan ollaan erilaisia ja se onkin aika kiehtovaa. Sekä mielenkiintoista. Miten me ihmiset voimmekin olla välillä niinkin erilaisia. Samaan muottiin ei ainakaan kaikkia kannata mennä sovittelemaan vaan täytyy ymmärtää tuo erilaisuus hyväksyttävissä rajoissa. Sehän on ihan nastaa että ihmiset ovat erilaisia, ajatelkaa maailmaa jos täällä olisi vain toinen toistaan samanlaisia ihmisiä?

Välillä ärsyttää ihmiset jotka eivät ymmärrä erilaisuutta.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Kerrankin VR yllätti positiivisesti ja oli jopa 10 minuuttia etuajassa. Luulin, että joutuisin juoksemaan bussipysäkille, mutta eipä tarvinnukaaan.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
En kuollutkaan 27-vuotiaana niin kun monet muut starat.

28 tuli mittariin. Voi saatana minkälaisella kyydillä tuo 3-0 tuolta lähestyy.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Talent Suomi kyllä osoittaa, että tuo ohjelma ei vaan toimi Suomessa. Täällä ei ole piilossa lahjakkuuksia, niinkun jenkeissä. Äsken joku tanssiryhmä kävi zumbaamassa lavalla ja Uotila ejakuloi housuihinsa.

28 tuli mittariin. Voi saatana minkälaisella kyydillä tuo 3-0 tuolta lähestyy.
Nauti vielä kun voit. 3 kybäsenä alkaa se hillitön irtosuhteiden ja seksin aika.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Katselin tossa puhelimesta vanhoja valokuvia ja videoita ja tajusin taas, että kyllä se aika menee vaan aika perkeleen nopeasti. Mun vanhojentansseista on jo kaksi vuotta ja kirjoitukset alkoi noin vuosi sitten.

Nyt jos ja kun tulen viettämään täällä intissä vuoden, niin meneeköhän aika yhtä nopeaa? Tuskin. Tai todennäköisesti sitten vuoden lopussa voi ajatella, että kylläpä se meni nopeasti. Tällä hetkellä vaan aika saatanan hitaasti kuluu aika :)

Aamuja vaan mulle.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Katselin tossa puhelimesta vanhoja valokuvia ja videoita ja tajusin taas, että kyllä se aika menee vaan aika perkeleen nopeasti. Mun vanhojentansseista on jo kaksi vuotta ja kirjoitukset alkoi noin vuosi sitten.

Nyt jos ja kun tulen viettämään täällä intissä vuoden, niin meneeköhän aika yhtä nopeaa? Tuskin. Tai todennäköisesti sitten vuoden lopussa voi ajatella, että kylläpä se meni nopeasti. Tällä hetkellä vaan aika saatanan hitaasti kuluu aika :)

Aamuja vaan mulle.
No mä opiskelen neljättä vuotta ja ihan justhan oli omat fuksiaiset. Eiku.

(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy