miten olis snapchat?Mä oon miettinyt että menisin sinne twitteriin. Eikun whatsuppiin. Kikki vissiin on vain homoille. Ei näistä voi kaikista tietää.
miten olis snapchat?Mä oon miettinyt että menisin sinne twitteriin. Eikun whatsuppiin. Kikki vissiin on vain homoille. Ei näistä voi kaikista tietää.
Hymyileehän vieruskaverikin?Joskus on onneksi myös näitä hetkiä, kun elämä hymyilee edes hieman.
Hymyileehän hän. Nyt alkaa mulla tosin olla nahka aika kipeänä jo, mutta ehkä vielä pari starttia.Hymyileehän vieruskaverikin?
Ihan vain varmuudeksi tarkistan.
Muista puhua sille tuhmia niin tulee luistetta. Sylki toimii myös aina, ellet ole nuuskamiehiä.Hymyileehän hän. Nyt alkaa mulla tosin olla nahka aika kipeänä jo, mutta ehkä vielä pari starttia.
Oliko castingcouch tyyppistä meininkiä vai oldschoolimpaa kotiopettaja/poolboy/pizzalähetti settiä?Huh huh. Kassit rutisee kuivuuttaan, polvet on palaneet työnteosta. Oli pakko lähettää nainen kotio ja tulla Osloon oluiselle @Czescku n kanssa.
Kyllä tämä semmoista broadcast, kinky ja lievän bdsm tyylin meininkiä oli.Oliko castingcouch tyyppistä meininkiä vai oldschoolimpaa kotiopettaja/poolboy/pizzalähetti settiä?
Kuten nimimerkki @Captain Slow on mainiosti allekirjoitukseensa lainannut, niin Sörsselssön asian loistavasti muotoilee:Voi vittu tuo ketjun avaaja eli @banaaninviljelijä on mahtava tyyppi. Miten voikin tavata palstan junnun (eli siis @Punamusta ) kautta puolivahingossa näin hyvän kaverin palstalta.
Liittyykö siihen oletettu iso penis ja helikopteri?Keksin vitsin, jonka päähenkilö justiinsa kuoli. Kylläpä on hitusen vaikeaa olla laittamatta sitä vitsiä vitsiketjuun. Menen nukkumaan.
Mitä vittua? Onko @Vanha Len taittanut niskansa sheikattuaan alasti baadiaan pöydällä?Liittyykö siihen oletettu iso penis ja helikopteri?
Tämä on kyllä aika surkea ilmiö. Nukut ihan rauhassa, ketään häiritsemättä ja ei saatana, herätetään ja käsketään lähteä kotiin.Siis kapakassakaan ei saa rauhassa nukkua kun henkilökunta ravistelee hereille.
Monsteri-Monni vastustaa tämmöistä myös.Tämä on kyllä aika surkea ilmiö. Nukut ihan rauhassa, ketään häiritsemättä ja ei saatana, herätetään ja käsketään lähteä kotiin.
Keksin vitsin, jonka päähenkilö justiinsa kuoli. Kylläpä on hitusen vaikeaa olla laittamatta sitä vitsiä vitsiketjuun. Menen nukkumaan.
Olipa kerran muuan yhdysvaltalainen liikunnallisissa riennoissa menestynyt mies, joka ei kuulunut Yhdysvaltain alkuperäiskansoihin, vaan erääseen toiseen etniseen vähemmistöön. Hän oli kuullut, että helikopteritse voi lentää. Näinpä otti hän tyttärensä selkään, otti housut pois ja hyppäsi vuoren rinteeltä eturauhasellaan ns. helikopteria tehden. Hän oli suurikokoinen mies, kaikin tavoin, mutta eipä hän tietenkään ilmassa pysynyt. Läsähti maahan, kuoli. Koska oli tyhmä ei-Yhdysvaltain alkuperäisasukkaisiin kuuluva, vaan erääseen toiseen etniseen ryhmään kuuluva henkilö.
No antoi se vähän uutta perspektiiviä muuten aika laimealta tuntuneeseen vitsiin. Siinä mielessä kuitenkin turhaa, että en silti ymmärtänyt. Se taas ei ole sinun vika, että olen lusikalla saanut.@Hera80 Vitsini on läheistä sukua Orwellin teokselle 1984. Siinä uusiokieli luo muka parempaa maailmaa. Se on pohjimmiltaan naljailua muka korrekteille salonkinatseille.
Vitsi selitetty. Mutta turhaahan se varmaan on.
Who knows glass?
kävin tänään vähän äidin jäämistöä läpi. Joo, tiesin, että se kerää taidelasia. Mutta se määrä. On kirkasta, keltaista, sinistä, punaista, vihreää. Jostain pitäisi löytää tyyppi joka osaa kertoa mulle tuon lasimäärän arvon. Mulla kun ei ole tilaa sitä säilyttää, joten luultavasti joudun myymään. Palsanmäelle en viitsi soittaa kun ne kuitenkin tinkaa hinnan ihan olemattomaksi.
Ota yhteyttä Riihimäen Lasiin ja kysy neuvoa. Jos ei muuta, niin ainakin osaavat neuvoa eteenpäin. Sikäli harmi, että joudut myymään äitillesi rakkaat lasit. Lasit joita hän eläessään keräsi.Who knows glass?
kävin tänään vähän äidin jäämistöä läpi. Joo, tiesin, että se kerää taidelasia. Mutta se määrä. On kirkasta, keltaista, sinistä, punaista, vihreää. Jostain pitäisi löytää tyyppi joka osaa kertoa mulle tuon lasimäärän arvon. Mulla kun ei ole tilaa sitä säilyttää, joten luultavasti joudun myymään. Palsanmäelle en viitsi soittaa kun ne kuitenkin tinkaa hinnan ihan olemattomaksi.