Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 351 428
  • 66 880
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Tuot mulle spiidiä perseessä. Täh? Spiidiä perseessäs. Soitan ystävälleni Suleville Tallinnaan. Hän tekee järjestelyt.
Kerrotaan tässä vaiheessa muillekkin että kerran toin Sämpälle maailman laadukkainta spiidiä Virosta. Sain kuljetettua sen auton sisuksissa. Jätkä veti karmeet kilarit. Ei maistunukkaan. Seuraavalla kertaa toin sille satsin perseessäni. Tosin se oli raesokeria, mutta jätkä ei välittäny yhtään.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sain kuljetettua sen auton sisuksissa. Jätkä veti karmeet kilarit. Ei maistunukkaan. Seuraavalla kertaa toin sille satsin perseessäni. Tosin se oli raesokeria, mutta jätkä ei välittäny yhtään.
Ei maistunu ei, ku jätkä oli jo sniffannu koko kilon matkalla. Ooppa ite viikko ilman spiidiä. Kyllä siinä perseessä kastettu raesokerikin alkaa kelpaamaan. Saatanan jätkä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Onkohan Saara Aalto Suomen "michaelbublé", kun tuntuu, että joka vuosi jouluksi ilmestyy uusia biisejä?( Tai sitten ne samat vanhat biisit soi).
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Koska työkkärin sano joo, ansiosidonnainen ei. Näin ymmärsin tuon. En kerennyt tänään soittaa eli otan selvää, että mistä kenkä puristaa. Siksi.
Ei kai tuo ammattiliiton päätettävissä ole? Työttömyyskassalla voi asian kanssa jotain tekemistä olla. Kai tiedät ja ymmärrät, että kassa ja liitto ovat kaksi eri asiaa?
 

Mustanaamio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Toinen yö puistossa alkamassa. Naureskelin housuunpaskomisjutulle ääneen. En vaivautunut selittämään muille. Pitänevät hiukan uupuneena, vaikka en ole. Siivut jallu-pullosta lämmittää. Vain yhdet siivut. Nukkuminen kovasti pätkittäistä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meillä käytettiin ennen pillereitä, mut silti akka jysähti tiineeks. Meikäläisen superuimareita ei pidättele kun kortsu.
Kondomin ehkäisyvarmuus on oikein käytettynä 97 prossan luokkaa. Ehkäisypillerin varmuus taas on 99% oikein käytettynä (eli ei jätetä nappeja välistä). Itsellä on hormonikierukka ja sen varmuus raskauden ehkäisyssä on 99,8%... Lisäksi kierukka on vähentynyt kuukautisvuotoja huomattavasti mikä on minulle hyvä koska olen kärsinyt runsaista kuukautisista.

Mitäh, onko @Sämppäri kuitenkin isukki? Vai miten sille akan tiineydelle kävi? Ihan oikeasti ei tartte vastata kun tällaisia yksityisasioita kyselen.

Ja @Mustanaamiolle jaksamista kertaamiseen. Itse en ole armeijassa ollut niin...
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Yskä on illan aikana kehittynyt niin inhottavaksi ettei nukkumaan haluaisi käydä kun pelottaa että se olisi silkkaa köhimistä ilman unta. Illan aikana tämä meni tunti tunnilta pahemmaksi. Onneksi huomenna on muutenkin vapaapäivä niin ei tartte arpoa töihin menon kanssa. Olen mennyt toiseen huoneeseen nukkumaan ettei miehen tarvitse kärsiä jatkuvasta köhimisestäni.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Saatana. Ja vitut kaupan päälle. Jos baari ois aiki, niin korkki aukeis. Onneks ei ole.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Joo, tiiän. En ajatellut, että asia otetaan näin tarkasti. ;)
Näinä nykyaikoina tämän(kin) asian kanssa täytyy olla tarkkana. Kun vielä oikeastikin on olemassa niitäkin torspoja, jotka luulevat, että liittoon kuuluminen on edellytys ansiosidonnaiselle.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Ihmiset myös paskantavat. Ei senkään pitäisi tulla yllätyksenä.
Siihen tarvii pöntön, joten voi se tulla yllätyksenä. Paska ei käy kurkistamassa ja kysy, et saako tulla. Se tulee jos on tullakseen. Ja housuun paskominen nyt ei ole ihan niin normaalia.
Näinhän se tahtoo olla. Vaikka olisi kuinka riski kaveri niin uloste on jossain vaiheessa vahvempi, sitä et vaan pidätä vaan se tulee.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kondomin ehkäisyvarmuus on oikein käytettynä 97 prossan luokkaa. Ehkäisypillerin varmuus taas on 99% oikein käytettynä (eli ei jätetä nappeja välistä). Itsellä on hormonikierukka ja sen varmuus raskauden ehkäisyssä on 99,8%...
Olkoot prosentit mitä tahansa, fakta on se, et oon saanu pillereita käyttävän ihmisen raskaaksi kolme kertaa (eikä oo jääny pilsut välistä), mutta kortsun kanssa hässiessä ei oo kukaan pamahtanu tiineeksi. Joten en luota noihin prosentteihin yhtään ja pysyn siinä mikä on toiminut parhaiten.


Mitäh, onko @Sämppäri kuitenkin isukki? Vai miten sille akan tiineydelle kävi? Ihan oikeasti ei tartte vastata kun tällaisia yksityisasioita kyselen
Suomessa onneksi on vielä abortin mahdollisuus. Kun kukaan ei halua lasta, niin ei siinä kauheasti jää vaihtoehtoja.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olkoot prosentit mitä tahansa, fakta on se, et oon saanu pillereita käyttävän ihmisen raskaaksi kolme kertaa (eikä oo jääny pilsut välistä), mutta kortsun kanssa hässiessä ei oo kukaan pamahtanu tiineeksi. Joten en luota noihin prosentteihin yhtään ja pysyn siinä mikä on toiminut parhaiten.

Feel you, tosin itse vain kaksi kertaa saanut naisen paksuksi.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Olkoot prosentit mitä tahansa, fakta on se, et oon saanu pillereita käyttävän ihmisen raskaaksi kolme kertaa (eikä oo jääny pilsut välistä), mutta kortsun kanssa hässiessä ei oo kukaan pamahtanu tiineeksi. Joten en luota noihin prosentteihin yhtään ja pysyn siinä mikä on toiminut parhaiten.
Onko kyseessä ollut aina kuitenkin nainen? Jos mies niin sitten kannattaa ehdottomasti laittaa maininta CV:n.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olkoot prosentit mitä tahansa,
Eihän ehkäisyä sinänsä valita prosenttien perusteella vaan oman tarpeen ja mieltymysten perusteella. Ja loppujen lopuksi parin (tai jopa yhden, riippuu lähteestä) prosenttiyksikön ero ehkäisyvarmuudessa ei ole kovin merkittävä eikä siihen kannata tarttua, lähellä sataahan nuo kaikki ovat (jotka toin esille). Ja 100% ehkäisyvarmuuteen pääsee vain pitäytymällä seksistä.

Suomessa onneksi on vielä abortin mahdollisuus. Kun kukaan ei halua lasta, niin ei siinä kauheasti jää vaihtoehtoja.
Joo, ihan kaikki akat ei tuosta noin vaan suostu aborttiin vaikka ovat vahingossa paksuksi pamahtaneet. Ja tuntuu että aika monet tuntee sellaisia muijia joilla ihan vaan vahingossa (heh heh) on jäänyt e-pillereitä välistä (kun biologinen kello alkaa kilkattaa). Enkä nyt vihjaa @Sämppäri sinun juttuun vaan juttelen yleisellä tasolla. Itse luulen etten olisi aborttia teettänyt jos joskus raskaaksi olisin tullut. No sellaista ei ole sattunut joten en voi varmaksi sanoa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eihän ehkäisyä sinänsä valita prosenttien perusteella vaan oman tarpeen ja mieltymysten perusteella.
Totta hemmetissä soittasin ukuleleä paljaalla mieluummin, mut jos vaihtoehtona on abortteja tai kumipuku päällä, nii valitsen kumipuvun. En halua olla se äijä, kellä on Suomen ennätys aborteissa. Lisäksi JOS sattuisi niin, että nainen on "unohtanut" pillerin oton, niin suhde loppuisi siihen hetkeen. Joten näin en joudu kusetetuksi, enkä saata raskautta ympärilleni. Kortsutkin on hyvässä omassa jemmassa, ettei "kissa" pääse tekemään pikkupikku reikiä niihin.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nykynen mujjja on ainakin kolmesti alkanut käymään toimestani (?) 6v. aikana vaikka hälle on toimenpide tehty jä ikääkin mature milf. Onneks on hoitunu helposti pois. On pyytänyt että mensin itekin pistään piuhat poikki. Vastasin että otetaan mialummin suunnitelma B-kakkonen käyttöön.
 

Blöö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Mä oon katsonut jo vaikka kuinka monta Stalingrad-dokumenttia, mutta lopputulos on aina yhtä surkea.
Mä yritin tänään vartin verran saada skootteria käyntiin, avain meni lukkoon mutta muuta en saanut aikaiseksi. Homma helpottui suuresti, kun siirryin tiirikoimaan omaa skootteriani.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Jätkästä en tiedä kun en sukupuolta tarkastanut, mutta intissä tuli erään mettäreissun jälkeen sellainen pyyttoni että oikeesti mietin "lähteekö se tuosta omin jaloin menemään". Salaisuus oli armeijan ravitsevissa ja herkullisissa annoksissa - ei ole ennen sitä eikä sen jälkeen tullut samanmoisia lohkareita.

Joo ei niillä metsäreissuilla yleensä viitsinyt riu'ulla käydä paskomassa, jos vaan mitenkään pystyi panttaamaan jätteet mahassaan kasarmille asti. Pelottelivat kyllä suolisolmulla ja kaikella.

Yhdellä talvileirillä sattui olemaan jonkun siviilikesämökin paskahuusi maisemissa. No siellä kävi sitten koko komppania salaa tarpeillaan, lienee ollut isäntäväelle mukava yllätys keväällä. Rikos on varmaan jo vanhentunut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös