"Kuuntele sydämen ääntä"
Mahdollista, mutta mihin helvettiin se jumputus pitäis sua ohjata? Onko näiden keksijä ollut lsd-päissään, kun on kuullut sydämen puhuvan.
Lääkäri on yksi osoite.
"Kuuntele sydämen ääntä"
Mahdollista, mutta mihin helvettiin se jumputus pitäis sua ohjata? Onko näiden keksijä ollut lsd-päissään, kun on kuullut sydämen puhuvan.
Entäs "kännissä ei olla köyhiä eikä kipeitä." Miten se raha on yhtäkkiå lisääntynyt? Eikös se vähene koko ajan kun juot ja kulutat siihen rahaa?Lääkäri on yksi osoite.
Entäs "kännissä ei olla köyhiä eikä kipeitä." Miten se raha on yhtäkkiå lisääntynyt? Eikös se vähene koko ajan kun juot ja kulutat siihen rahaa?
Ainakin itellä tuli paketti alle vuorokaudessa kotiovelle, kun viikolla tilasin koiranruokaa. Palvelun tarjosi Posti joten nopeus suuresti ylläti.No niin, varasin juuri kaksi mulle erittäin merkityksellistä albumia Levykauppa Äxästä. Sitten vain jännityksellä odotellaan kuinka monessa päivässä saapuvat Kuopion myymälästä tänne stadiin.
Eiköhän tuolla riitä se kutsu ja ajokortti. Ajokortin puutteessa henkilökortti. Hlö-kortin puutteessa passi. Passin puutteessa kuvallinen Kela-kortti? Kirjastokortti? Plussa-kortti? Viimeisenä oljenkortena pankkikortti. Senkin puuttuessa pidättävät ja pistävät Kostamukseen menevään bussiin, muuten taidat päästä riehakoimaan valtion kustannuksella.Kertausharjoitukset tulossa. Pitäisi olla viralliset "paperit", kun menee kassun portille ilmoittautumaan. Minullapa ei ole, eli tulekohan lähtö maitojunalla takaisin?
Meinaakohan nuo, että olen vieraanvallan agentti? Tai jonkun toisen sijainen, jota ei huvita haista pöölle panssarivaunussa.
Eiköhän tuolla riitä se kutsu ja ajokortti. Ajokortin puutteessa henkilökortti. Hlö-kortin puutteessa passi. Passin puutteessa kuvallinen Kela-kortti? Kirjastokortti? Plussa-kortti? Viimeisenä oljenkortena pankkikortti. Senkin puuttuessa pidättävät ja pistävät Kostamukseen menevään bussiin, muuten taidat päästä riehakoimaan valtion kustannuksella.
Etelän vieraat toivat saatananmoisen lentsun tullessaan. Ei kiva.
Eikös silloin olisi tullut jatkokarsinnoissa vastaan vielä joku Jugoslavia tms?Nykyään on muuten sukupolvea, jotka luulevat, että ilman sitän Unkarin viime minuuttien 1-1-tasoitusta Suomi olisi ollut (varmasti) MM-kisoissa.
Eikös silloin olisi tullut jatkokarsinnoissa vastaan vielä joku Jugoslavia tms?
Mie olen aina ihmetellyt, että kun ammuskellaan ilmaan, vaikkapa lännenleffoissa tai jossain, niin mitä niille luodeille tapahtuu. Jossain vaiheessahan vauhti loppuu, ja Maan vetovoima kääntää ne tippumaan takaisin alas. Aika korkealtahan ne putoaa, ja kun vapaan pudotuksen kiihtyvyys on se 9,81 m/s toiseen, niin onko kukaan koskaan kuollut ilmaan ammutun luodin pudottua päähän?Se on kyllä hyvä, ettei suomalaisilla ole useinkaan rynnäkkökiväärejä kotonaan.
Olisi minusta noloa, jos Kiekkokullan tai futiksessa EM-kisaottelun voiton jälkeen olisi porukkaa kylällä rynkyllä räiskimässä, tuhlaamassa patruunoita. Hirvikivääriäijätkään tuollaista eivät jostain syystä jaksa harrastaa, mikä on kivaa suomalaista kulttuuria.
Eivät seurakoirut traumatisoidu paukkeesta.
Mie olen aina ihmetellyt, että kun ammuskellaan ilmaan, vaikkapa lännenleffoissa tai jossain, niin mitä niille luodeille tapahtuu. Jossain vaiheessahan vauhti loppuu, ja Maan vetovoima kääntää ne tippumaan takaisin alas. Aika korkealtahan ne putoaa, ja kun vapaan pudotuksen kiihtyvyys on se 9,81 m/s toiseen, niin onko kukaan koskaan kuollut ilmaan ammutun luodin pudottua päähän?
Ei siitä tarvitse olla samaa mieltä edes, koska se ei ole mielipidekysymys vaan fakta. Fysiikan laki.Olen muuten samaa mieltä pudotuskiihtyvyyden likiarvosta, käytän 9,81 m/s gmiehen nopeutena.
Joo muistaakseni juuri tuo viimeisiä hengenvetojaan vetänyt Jugoslavia.
"Raskas työ vaatii raskaat huvit".
Tuohan ei pidä ollenkaan paikkaansa, jos nyt raskaudella tarkoitetaan esim. pään täyteen kiskomista, eikä vaikka pitkää lenkkiä, joka toki auttaa raskaassa työssä jaksamiseen. Mitähän muita sananlaskuja on jotka eivät pidä lainkaan paikkaansa.
Ei siitä tarvitse olla samaa mieltä edes, koska se ei ole mielipidekysymys vaan fakta. Fysiikan laki.
Vaikka vanha ukko olenkin, niin yhdyn kyllä mieluummin johonkin muuhun kuin mielipiteisiin. Niitäkin muuten on kahta lajia. Minun ja vääriä.Nykyään tuntuu vain olevan muotia enemmänkin mielipiteisiin yhtyminen, mielipiteiden luominenkin jopa.
Faktat ovat monia ihmisiä ärsyttäviä, ei niillä ääniä kalasteta. On kivoja faktoja ja on ikäviä faktoja.
Fysiikan laki???!! Arrggh, ei kiinnosta suurta äänestäjämassaa. Booring.
Ole oma itsesi vaan. Sitä mitä itse haluat ja syvimmilläsi tunnet. Ei siitä muuten pitkälti mitään tule.Joskus haluaisi vain irroittaa... Olla villi ja vapaa, lentää vaan ja lujaa. Mutta ei vaan voi. Olen lentänyt liian korkealla ja poltin siipeni. Enää en voi lentää... Lennän vain nenilleni ja jään maahan makaamaan. Ei sellaista enää jaksa. Pitää pitää kiinni siitä mitä on ja hyväksyä se. Huoh...
Pysy siellä huoneessa vaan. Siihen pikku pukin viereen, viinanhimo hellittää.Kirjoittelen nyt tänne ajankulukseni. Ei nukuta. Tällä hetkellä taistelen ryyppäämisen himoa vastaan. Vapautus olisi lähempänä kuin se on kotonani... Vain muutama kerros alaspäin niin olisin yökerhossa. Redramaa (EVVK) kuuntelemaan ja muutama lonkero naamaan... ja sitten taas muutama... Katoaa tolkku ja myöhemmin tulee katumus ja krapula. Ei se voi olla sen arvoista...