Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 314 974
  • 66 797

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Joo-o kaikkeen sitä joutuukin opiskellessa. Karaokea ja olutta. Sitten huudetaan mikrofoniin noin pari minuuttia välillä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Täällä sataa ihan kunnolla vettä. Katto vaan ropiseepi. Että sellainen "talvi" tällä kertaa. Täytyy varmaan kaivaa esiin salainen aseeni eli korvatulpat kun tuota ääntä ei kyllä jaksa kuunnella nukkumaan käydessä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei sitä vaan totu ihmisten huoramaisuuteen, se vituttaa yhä. Mikähän siinä on ettei totu. Luulisi että tässä iässä jo tietäisi että ihmiset ovat täysiä paskoja.
 
K

Kiekkokatsoja

Kyllä nyt kävi niin, että syksyn hiirisaalis määrä kasvoi. Luku on nyt 9.
Olikin reilu viikon tauko edellisestä.
 
K

Kiekkokatsoja

Minä oon 46 ja välillä tuntuu, että suuntaa pitää hakea vieläkin. No, kai se suunta jostain taas löytyy.
Tuskin se suunnan haku päättyy koskaan. Välillä toki suunta löytyy, ja siinä menee mukana, mutta pian taas jossain asiassa saa haeskella "suuntaa".
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Minä oon 46 ja välillä tuntuu, että suuntaa pitää hakea vieläkin. No, kai se suunta jostain taas löytyy.
Positiivisuusketjuun tämmöiset. Tiedän muutaman sua huomattavasti nuoremman ja niillä on suunta hyvin selvä, alaspäin. Joten ei mitään hätää kaveri. Ilmottaudut kielikurssille, muistaakseni espanja kiinnosti ja tanssikurssille, flamenco. Jätät suorituspaineet himaan ja otat rennosti, hyvä siitä tulee.
 
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Katos, uusi nuori nimimerkki palstalle. Tervetuloa messiin. Suorituspaineita on täälläkin päässä. Kiinnostaisi ryhtyä muusikoksi, mutta ammattikin pitäisi opiskella ja kaikki on vielä hieman auki, vaikkakin suunnitelmia riittää. Tarkoitus lähteä opiskelemaan yliopistoon media-alalle. Kaupungeista ykkösvaihtoehdot Helsinki ja Tampere. Käyn parhaillaan lukion kolmatta ja syksyn kirjoitusten (minulla historia ja ruotsi) tulokset ovat saapuneet Wilmaan. Pidätän kuitenkin uteliaisuuteni ja vilkaisen vasta kohta tunnin päätyttyä. Muut oppilaat ovat jo arvosanojensa parissa.

Molemmista joko B tai C. Tuskinpa saan mitään muutakaan. Ennakkopisteet antoivat hyvin osviittaa.

Mutta joo, tervetuloa palstalle ja lykkyä tykö tulevaisuuteen!
Kiitokset.
Itsekin toissa keväänä sain paperit ulos lukiosta, kirjoituksien arvosanat olivat tosin sitä luokkaa, että ilman korottamista ei ole puhettakaan ”hyvistä” koulupaikoista. Äidinkielen ja yhteiskuntaopin ämmät lämmittävät, mutta siihenpä se hyöty jää.

Heti ensi kuussa täältä harmaista kotiuduttuani aion aloittaa pääsykoeurakan ja kohteena todennäköisesti kauppatieteet.
Tsemppiä kevään kirjoituksiin ja koulupaikan metsästykseen!
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
tanssikurssille, flamenco.
Jos tähän ajautuu, niin kannattaa kyllä ruveta sovittelemaan narua kaulan ympärille. Alemmas tuskin enää pääsee... Husulta muuten saa halvalla jos ei iteltä löydy.
 

Glove

Jäsen
Positiivisuusketjuun tämmöiset. Tiedän muutaman sua huomattavasti nuoremman ja niillä on suunta hyvin selvä, alaspäin. Joten ei mitään hätää kaveri. Ilmottaudut kielikurssille, muistaakseni espanja kiinnosti ja tanssikurssille, flamenco. Jätät suorituspaineet himaan ja otat rennosti, hyvä siitä tulee.
Jos tähän ajautuu, niin kannattaa kyllä ruveta sovittelemaan narua kaulan ympärille. Alemmas tuskin enää pääsee... Husulta muuten saa halvalla jos ei iteltä löydy.
JOo, kyllä se espanja kiinnostaisi, mutta flamencon jätän kyllä muiden huoleksi. Tanssiminen on hiton vaikeaa kun ei ole pätkääkään rytmitajua. Siksi minusta ei muusikkoa tullutkaan, vaikka joskus teininä yritin.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Minä oon 46 ja välillä tuntuu, että suuntaa pitää hakea vieläkin. No, kai se suunta jostain taas löytyy.

Samma här, vaiks tuli keväällä jo 50 mittariin. Jotenkin vaan nuorempana ajauduin nykyiseen ammattiini. Kakskytkaks vuotta tullut pientä puolen vuoden syrjähyppyä lukuunottamatta samalla alalla lusittua. Opiskelut sain tossa joku vuos sitten lopultakin suoritettua ja maisterin paprut on taskussa ja olenkin vahvasti ylikoulutettu nykyisiin hommiini. Kiinostavia hommia sopivilla spekseillä ei niin hirveästi ole tarjolla ja jos on, niin hakijoita on joku 500, joten pitää olla todellinen seppä, että homman sais. En niin aktiivisesti ole enää muita hommia hakenut, mutta en tosiaankaan siis ole ihan varma, mitä isona pitäis tehdä.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Miksi mun pitää lusia työpaikalla, kun samat hommat voi tehdä etänä kotoa käsin?

Mulle on turha tulla puhumaan mistään ilmastotalkoista, kun porukkaa painostetaan tulemaan duunipaikoille ilman mitään ilmeistä syytä. Saatana.

Tää ois kuulunut vitutusketjuun kylläkin.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Eihän se tyhmä ole joka pyytää jne. mutta hieman laittaa ihmetyttämään tämmöinen myydään ilmoitus joka osui tuolla somessa kohdalle. Väkisinkin miettii että onko tämä henkilö oikeasti tosissaan?

Myydään TV 30 euroa joka ei toimi. Joskus toimii 10 min.

Välillä oikeasti tuntuu että näillä tämäntyylisen myyntipuheiden laittajilla on omassa koneessaan jonkinsortin väljyyttä.
 
Viimeksi muokattu:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onkohan nyt hyvä aika virittää kaamosvaloja?
Täällä sataa ihan kunnolla vettä.
Lainaan kahta eri viestiä, koska ne nivoutuu toisiinsa. Meilläkin on viritelty jo valot etupihan tuijiin (tai kolmeen niistä) ja takapihan koiratarhaan. Tuntuu vaan hassulta kun ne palaa ja vettä sataa. Ei oikein sovi tunnelmaltaan yhteen. Mutta kun laittaa salsan soimaan ja vetää chachachaa, niin millään ei oikeastaan ole väliä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä oon 46 ja välillä tuntuu, että suuntaa pitää hakea vieläkin. No, kai se suunta jostain taas löytyy.
Se on välillä ihan hyvä olla menemättä mihinkään suuntaan, olla vaan paikallaan. Toki jos on liian pitkään seisovassa vedessä, niin voi alkaa tuntua siltä, että mistä saisi virtaa elämään.

Jokereita jos kannattaa, niin siinä tapauksessa kannattaa huolestua elämästään.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi mun pitää lusia työpaikalla, kun samat hommat voi tehdä etänä kotoa käsin?

Mulle on turha tulla puhumaan mistään ilmastotalkoista, kun porukkaa painostetaan tulemaan duunipaikoille ilman mitään ilmeistä syytä. Saatana.

Tää ois kuulunut vitutusketjuun kylläkin.

Mä oon kans tätä miettinyt. Ei mua nyt juuri haittaa täällä toimistolla istua, mutta esim. meidän firman seinillä on kaikennäkösiä julisteita missä kerrotaan miten paljon vuodessa kulutamme sitä ja tätä. Ja silti pitää viitenä päivänä viikossa tänne raahautua. Ja siitähän niitä päästöjä sitten tulee - autolla kuljen koska julkinen liikenne on suolesta ja talvella vituttaa muutenkin. Kesällä toki pyörällä, joten silloin en saastuta niin paljoa. Toimistolla pyörii myös ilmastointi koko päivän, ja tuleehan tämän kokoisen betonimöhkäleen lämmittämisestä ja sähköistämisestä varmasti jotain ilmastopahennusta herättävää.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Miksi mun pitää lusia työpaikalla, kun samat hommat voi tehdä etänä kotoa käsin?

Mulle on turha tulla puhumaan mistään ilmastotalkoista, kun porukkaa painostetaan tulemaan duunipaikoille ilman mitään ilmeistä syytä. Saatana.

Tää ois kuulunut vitutusketjuun kylläkin.

Itse lähtisin melkein tätä kysymään esimieheltä tai pomolta.

Ei siinä etteikö Jatkoajan Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa -ketju olisi hyvä paikka asiaa ihmetellä, mutta lopputulos saattaisi olla eri.

Tämä siis minun mielipiteeni eli IMO.

xoxo,
pepsi
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Toimistolla pyörii myös ilmastointi koko päivän, ja tuleehan tämän kokoisen betonimöhkäleen lämmittämisestä ja sähköistämisestä varmasti jotain ilmastopahennusta herättävää.

Hyi sua!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Se on välillä ihan hyvä olla menemättä mihinkään suuntaan, olla vaan paikallaan. Toki jos on liian pitkään seisovassa vedessä, niin voi alkaa tuntua siltä, että mistä saisi virtaa elämään.

Jokereita jos kannattaa, niin siinä tapauksessa kannattaa huolestua elämästään.
Kyllä näin työttömäksi jääminen oli yksi parhaista ratkaisuista I ikinä, niin kuin mielenterveyden ja fyysisen terveyden kannalta. Palkkakin oli niin paska, että sen takiakaan ei kannata huolestua. Nyt syön ja nukun hyvin ja on taas aikaa käydä salilla
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Kyllähän huomenna on aika klassinen ja perinteinen valinta monella edessä. Pitää valita nyt sitten joko jalkapallo tai jääkiekko. Suomi on jääkiekkohullua kansaa mutta uskoisin monen valitsevan silti tällä kertaa jalkapallon.

Sen suuremmasta asiasta ei siinä mielessä tällä kertaa ole kyse. Jalkapallossa vain pelaa Suomi ja voitolla saavuttaa jotain uskomattoman suurta. Jääkiekossa ei edes voitolla tällä kertaa saavuta kuin kolme runkosarjapistettä.

Tuolla jollain suuremmalla valinnalla tarkoitan nyt sitä ettei kyseessä ole välttämättä sen isompi ja merkittävämpi valinta lajien välillä.

Ja onko tuossa kuinka paljon valinnan vaikeutta vai oliko se kuinka helppoa valita illan ohjelmaksi lätkä-tai futispeli? Täällä ainakin oli helpohkoa sitten kuitenkin valita jalkapallo. Lätkäihmisiä tässä kuitenkin ollaan mutta ei tuota huomista futispeliä voi jättää näkemättäkään.

Hieman kritisoin myös sitä että tällainen valinta pitää edes tehdä? Jääkiekkokierroksen olisi varmaan voinut tällä kertaa pelata vaikka sunnuntaina?

No juu, kyllä täällä odotukset ja jännitys alkaa hiljalleen kasvamaan. Etenkin siis tuota huomista futispeliä kohtaan. Huomenna voi olla kohtalaisen suuri päivä meillä suomalaisilla edessä...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hipstereitä varten keittiössä on hyvä olla bioastia. Ei vaan kerro niille että se menee samaan sekajätteeseen. Huomaatteks te. Mä haluan että ihmiset on onnellisia. Petri välittää. Kaikki exät olitte väärässä buahhahhaaa!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös