Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 341 061
  • 66 861
K

Kiekkokatsoja

Sääennuste lupailee seuraavat 10vrk viileämpää keliä. Sadettakin, ainakin vähäistä, on luvattu jokaiselle päivälle.
Joko sinä olet alkanut kärsimään/nauttimaan kesälomastasi? Vai odotteletko kesäisempää säätä?
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Siis miten voi olla maalainen eikä käyttäisi talikkoa.
Käytän minä talikkoa esim. kompostin kääntämiseen ja onkimatojen etsimiseen. Kasvimaan kääntäminen tuntuu vaan jotenkin suur-urakalta kun on muutakin tekemistä. Toukokuun alussa kaadetut puutkin on vielä osittain pilkkomatta. No täytyy toivoa että mies saa viikonloppuna jyrsimen korjattua.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ja mitä tukka keskusteluun tulee niin tässä vastaus.
 

Liitteet

  • IMG_20190523_084010.jpg
    IMG_20190523_084010.jpg
    423,9 KB · kertaa luettu: 272
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Onkohan mulla oikeesti jotain hengenlahjoja? Juuri suihkussa itseäni hinkaten mietiskelin jostain ihmeen syystä että mitäköhän Unkarin legendaariselle jalkkismokke Gabor "college pants" Kiralylle kuuluu? Koska lopettanut ja missä pelasi viimeset vuotensa. No eikun kuuklaamaan ja mitäs vittua!? Juuri eilen ehtoolla uutisoitu jopa ihan suomen mediassa että ilmoittanut eilen lopettavansa uransa 43-vuotiaana kasvattiseurassaan Unkarissa. Ollaankohan me jotain sielunveljiä? Rene Higuitalla oli skorpionitorjunta, Harald Schumacherilla tyrmäävä suora, Jose Chilavertilla ja Rogerio Cenillä parempi maalivainu kuin yhdelläkään suomalaisella kärkipelaajalla. Gabor Kiralylla oli ihan liian seksikkäät, harmaat LöytöTexin kollarihousut.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Ei saakeli. Toihan on miltei pahin mahdollinen. Mitään et kerkee tekeen ennen töihin lähtöö ja oikeen mitää enää viitti ruveta kun pääset. Tosin ite töissä olo menee mukavasti. Paras on kun saa tulla ja mennä miten huvittaa kunhan tunnit ei ole tiettyyn ajanjaksoon liikaa pakkasella tai plussalla. Aivan paras systeemi.

Ei ole. 11-19 on vielä pahempi. Sellaisenkin työsopparin olen hädissäni joutunut tekemään. Onneksi en kuitenkaan siihen työhön päätynyt.
 

Glove

Jäsen
Pyykkipäivä. Ei kiinnostaisi yhtään, kuten ei oikein muutkaan kotityöt. Olispa niin paljon rahaa, että voisi palkata jonku tekemään nuo hommat.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siis masturboit fantasioiden Gabor Kiralyä.
Kyllä toki. En tosin fantasioinut vaan mietin ja pohdiskelin. Toisinaan runkkailen aamupaskalla istuessa ja fundeeraan notta mitäköhän se Turhis on jakanut palstalle yön aikana.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pyykkipäivä. Ei kiinnostaisi yhtään, kuten ei oikein muutkaan kotityöt. Olispa niin paljon rahaa, että voisi palkata jonku tekemään nuo hommat.
Älä ainakaa vaimoo hommaa. Menee aivan kaikki rahat.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha, jos tässä nyt lähtisi viikonlopun viettoon... Häh, onko tänään vasta torstai? No lähden kuitenkin viikonlopun viettoon kun huomenna on vapaata ja lähden käymään Hämeenlinnassa. Siis siitä kaupungissa, itse linnassa en varmaan käy kun tämä on tällä kertaa vain päiväretki ja jätän museot sitten toiseen kertaan.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huh, huh. Olipahan taas päivä, hermot meinasivat mennä useampaankin kertaan. Ja jäi tunne etten saanut lopulta mitään aikaan vaikka koko päivän puursin erilaisten askareiden kimpussa. Lähettelin työhakemuksia, tein toimeentulotukihakemuksen kesäkuulle, tutkin työpaikkailmoituksia, suoritin yhden videohaastattelun ja jouduin perumaankin yhden työhaastattelun huomiselta.

Pitäisi alkaa tutkimaan vähän paremmin nuo työpaikkailmoitukset läpi, mitä niissä vaaditaan ja missä työpaikat sijaitsevat. Tänään jouduin perumaan yhden haastattelun kun tajusin että sinne haastattelupaikalle ei olekaan niin helppo kulkea. Tai paremminkin sanottuna sinne olisi ollut minun osaamisellani jo liiankin vaikea kulkea. Ja toisen haastattelun jouduin perumaan tältä viikolta sen vuoksi että ei minulla ollutkaan autoa käytössä ja sellaista haettavalta työntekijältä edellytettiin.

Juu, ei kovin ruusuisesti ole sittenkään alkanut tämä työn hakuni. Mutta kait se siitä ja tekemällä ja kantapään kautta oppii varmasti työn haunkin salat. Uskon että työn haussakin voi kehittyä jos vain haluaa.

No olen päivän puurtamiseni jälkeen varmasti ansainnut taas yhden vapaa-illan. Ja se vapaa-ilta kuluu jääkiekon parissa hyvin pitkälti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nonni. Hain töitä, ihan kahta eri paikkaa. Olen myös tapellut slaavin kanssa ja yrittänyt vähän sovintoakin hieroa, laihoin tuloksin tosin. No, onneksi minun ranne pelaa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hauskaksi on mennyt mainostaminen. Se on tietysti nykyään melko yleistä, että pyydetään ottamaan AdBlock pois päältä, vaikka sitä yleensä ei silti tarvitse ottaa. Joskus on pakko.

Ystävämme space.com tarjosi nyt sellaista vaihtoehtoa missä joko pois päältä tai katsot tämän 30 sekunnin mainoksen, niin saat vuorokaudeksi sivuston käyttöön ilman mainoksia. Eipä ollut vaikea valinta ja 25 sekuntia meni miettiessä mikähän tuote tämä mahtaa olla.

Automainos vaan eiväthän tiedä, että käytin äsken spåraa enkä muutenkaan ikinä ostaisi autoa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nonni. Hain töitä, ihan kahta eri paikkaa. Olen myös tapellut slaavin kanssa ja yrittänyt vähän sovintoakin hieroa, laihoin tuloksin tosin. No, onneksi minun ranne pelaa.
Laita matot seinälle ja tarjoilije slaavikyykystä babushkalle vodkapaukku. Ja muista piraatti Adidaslerit jalkaan. Jos ei tolla tokene niin homma on kaput!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nimimerkistä päättelin, että olet maatalousalan yrittäjä. Eikö se olekaan kannattavaa?
Kotimaisia banaaneja on todella heikosti tarjolla. Ei se taida oikein kannattaa.
Tulee viljeltyä vain tuota yhtä banaania, eikä sen kysyntä ole päätä pakottanut. No, viime aikoina viljellyt lähinnä slaavikyykyssä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös