Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 606 631
  • 68 377

Glove

Jäsen
Pyykkipäivä. Ei kiinnostaisi yhtään, kuten ei oikein muutkaan kotityöt. Olispa niin paljon rahaa, että voisi palkata jonku tekemään nuo hommat.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Siis masturboit fantasioiden Gabor Kiralyä.
Kyllä toki. En tosin fantasioinut vaan mietin ja pohdiskelin. Toisinaan runkkailen aamupaskalla istuessa ja fundeeraan notta mitäköhän se Turhis on jakanut palstalle yön aikana.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Pyykkipäivä. Ei kiinnostaisi yhtään, kuten ei oikein muutkaan kotityöt. Olispa niin paljon rahaa, että voisi palkata jonku tekemään nuo hommat.
Älä ainakaa vaimoo hommaa. Menee aivan kaikki rahat.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha, jos tässä nyt lähtisi viikonlopun viettoon... Häh, onko tänään vasta torstai? No lähden kuitenkin viikonlopun viettoon kun huomenna on vapaata ja lähden käymään Hämeenlinnassa. Siis siitä kaupungissa, itse linnassa en varmaan käy kun tämä on tällä kertaa vain päiväretki ja jätän museot sitten toiseen kertaan.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Huh, huh. Olipahan taas päivä, hermot meinasivat mennä useampaankin kertaan. Ja jäi tunne etten saanut lopulta mitään aikaan vaikka koko päivän puursin erilaisten askareiden kimpussa. Lähettelin työhakemuksia, tein toimeentulotukihakemuksen kesäkuulle, tutkin työpaikkailmoituksia, suoritin yhden videohaastattelun ja jouduin perumaankin yhden työhaastattelun huomiselta.

Pitäisi alkaa tutkimaan vähän paremmin nuo työpaikkailmoitukset läpi, mitä niissä vaaditaan ja missä työpaikat sijaitsevat. Tänään jouduin perumaan yhden haastattelun kun tajusin että sinne haastattelupaikalle ei olekaan niin helppo kulkea. Tai paremminkin sanottuna sinne olisi ollut minun osaamisellani jo liiankin vaikea kulkea. Ja toisen haastattelun jouduin perumaan tältä viikolta sen vuoksi että ei minulla ollutkaan autoa käytössä ja sellaista haettavalta työntekijältä edellytettiin.

Juu, ei kovin ruusuisesti ole sittenkään alkanut tämä työn hakuni. Mutta kait se siitä ja tekemällä ja kantapään kautta oppii varmasti työn haunkin salat. Uskon että työn haussakin voi kehittyä jos vain haluaa.

No olen päivän puurtamiseni jälkeen varmasti ansainnut taas yhden vapaa-illan. Ja se vapaa-ilta kuluu jääkiekon parissa hyvin pitkälti.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nonni. Hain töitä, ihan kahta eri paikkaa. Olen myös tapellut slaavin kanssa ja yrittänyt vähän sovintoakin hieroa, laihoin tuloksin tosin. No, onneksi minun ranne pelaa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hauskaksi on mennyt mainostaminen. Se on tietysti nykyään melko yleistä, että pyydetään ottamaan AdBlock pois päältä, vaikka sitä yleensä ei silti tarvitse ottaa. Joskus on pakko.

Ystävämme space.com tarjosi nyt sellaista vaihtoehtoa missä joko pois päältä tai katsot tämän 30 sekunnin mainoksen, niin saat vuorokaudeksi sivuston käyttöön ilman mainoksia. Eipä ollut vaikea valinta ja 25 sekuntia meni miettiessä mikähän tuote tämä mahtaa olla.

Automainos vaan eiväthän tiedä, että käytin äsken spåraa enkä muutenkaan ikinä ostaisi autoa.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nonni. Hain töitä, ihan kahta eri paikkaa. Olen myös tapellut slaavin kanssa ja yrittänyt vähän sovintoakin hieroa, laihoin tuloksin tosin. No, onneksi minun ranne pelaa.
Laita matot seinälle ja tarjoilije slaavikyykystä babushkalle vodkapaukku. Ja muista piraatti Adidaslerit jalkaan. Jos ei tolla tokene niin homma on kaput!

Suosikkijoukkue
Nimimerkistä päättelin, että olet maatalousalan yrittäjä. Eikö se olekaan kannattavaa?
Kotimaisia banaaneja on todella heikosti tarjolla. Ei se taida oikein kannattaa.
Tulee viljeltyä vain tuota yhtä banaania, eikä sen kysyntä ole päätä pakottanut. No, viime aikoina viljellyt lähinnä slaavikyykyssä.

Suosikkijoukkue
Ei kun se on kortsupaketti. Huomasitko liukkaripullon Olegin takana hyllyllä? Kohta Valentinaa viedään...
No, en minä kortsuillekaan lämpene.
Mutta minne Valentinaa viedään? Kahville? Saunan taakse?Ei kai nyt sentään panemaan?
Joo, ja jos pelan kortit väärin, enkä pääse Olegin tilalle, niin käyn hakemassa ensi keskiviikkona laivalta lohtua.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Käväisin äsken pikaisesti pyörällä lähi Lidl myymälässä, kun pikkusikarit uhkasivat loppua. Ostin myös illan ratoksi 4 nobelaneria, ja kummastuksekseni huomasin, että sitten viimekerran, kun olen noita ostanut, niin hintahan on noussut merkittävästi. Viimeeksi ostaessani hinta oli joko 0,82 , taikka 0,88€. Nyt maksoivat 1,07€! Olisi mukava kuulla palstan epäviralliselta nobe asiantuntijalta@pettter ilrtä vieläkö reppu täyttyy tuolla jumalten nektarilla, vai onko merkkiä vaihdettu esim. Olut olueeseen?

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Parvekkeen ovi on auki. Hiljaisuudesta alkaa kantautua meteliä lähestyvän ihmisjoukon toimesta. Seuraavaksi tajuan teiniporukan luukuttavan Roope Salmisen klassikkoteosta "Karavaani", josta on kehkeytynyt kaikkien suosikkikappale MM-kisojen aikana.

Hetken jo luulin, että Salminen on muuttanut pääni sisään vittuilemaan asentamalla paskan korvamadon.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Matkani kohden Hämeenlinnaa on edennyt jo parisen kymmentä kilsaa. Tulin matkakeitaalle Hollolaan aamupalalle kun se tässä tien vieressä niin kutsuvasti nököttää... Vähän niin kuin keskellä ei mitään. Tässä kun vähän tankkaa itseään ja autoaan niin jaksaa taas jatkaa matkaa. Niin kuin tämä matka nyt niin piiiitkä olisi... jotain sata kilometriä siitä tulee.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt sitä on käyty siellä parturissa. Päältä lyheni noin 3-4 senttiin ja sivuilta muutamaan milliin. Kyllähän tämä oudolta tuntuu, mutta kaipa tähänkin tottuu.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy