Nyt sitä on käyty siellä parturissa. Päältä lyheni noin 3-4 senttiin ja sivuilta muutamaan milliin. Kyllähän tämä oudolta tuntuu, mutta kaipa tähänkin tottuu.
Niin tottuu. Vähän kyllä hävetti mennä töistä paskaisilla hiuksilla sinne. Olivat vielä ihan takussakin. Parturikin oli joku nätti opiskelija. Kaipa ne tälläisiin peikkoihin ovat tottuneet.Nopeasti siihen tottuu, vaikka alkuun tuntuu kuinka olisi pakkasessa ilman pipoa ja sillä lailla ilma kiertää eri tavalla.
Kaipa ne tälläisiin peikkoihin ovat tottuneet.
Juu antaa puhua paskaa vaan.Kyllä ne ovat ja paskaa puhuvat asiakkaistaan selän takana muutenkin. Sinunkaltaisesi pienimunainen, mutta hyvällä itseluottamuksella varustettu nuori mies kestää sen kyllä.
No tässä voi olla tietenkin se ongelma että "pahimmillaan" tulee kaksi muuttoa lyhyen ajan sisään ja se ainakin taitaisi olla sitten jo liikaa? Jos muuttaisin ensin täällä Hämeenlinnassa jonnekin muualle ja sitten tulisikin työtarjous jostain muualta Suomesta niin täytyisi jälleen muuttaa. Muuttoja voisi siten tulla jopa kaksi lyhyen ajan sisään.
Voi vittu noi suomalaiset Isis-ämmät on naurettavia. Pysykää vaan siellä ihanteessanne. Okei, oikeudenkäynnin kautta tervetuloa.
En avaudu asiasta enempää.
Kiitos vaan! Kerkisin jo tulla poiskin ja palata Lahteen jossa ainut viiri katossa on ajalta kun Reipas oli Viirurissa. Toista se on jalkapallossa jossa mestaruuksia on useampia ja viimeinen taitaa olla 90-luvun alusta... että vähän hiljaista silläkin saralla. No iloitaan nyt Suomen välieräpaikasta mm-lätkässä, eihän sitä nykyään tapahdu joka vuosi.Ja muuten, @Iisoppi tervetuloa tänne Hämeenlinnaan! Mestaruuskaupunkiin!
Jos näitä umpihulluja akkoja aletaan käräjille viemään, niin lasku tulee olemaan helvetin suuri. Luulisin, että tuomioon riittävän näytön hankiminen on mahdotonta, mutta onneks meillä on tää oikeusvaltio.
Onko mikään totta? Se on minun kysymys.
Onko mikään totta? Se on minun kysymys.
Noin kolmannes pettää puolisoaan,
Onko tässä laskelmassa otettu huomioon se kansanosa, joka jättää menemättä puolisonsa äidin hautajaisiin. Siinähän on myös kyse luottamuksen pettämisestä ja mikäli sitä ei ole huomioitu, on ilmoittamasi luku vieläkin isompi.
Itse olen tiettävästi lievästi autistinen (ei diagnosoitu) ja vaikka minulle on vuosia koitettu päähän paukuttaa "valkoisten valheiden" hyvyyttä niin sanon asiat suoraan jos minulla on niistä mielipide. Jos läheisen sovitettama kolttu on kamala niin sanon niin. Jos joku idea on tyhmä niin tyrmään sen suoraan. Jos en halua että mies lähtee kavereiden kanssa ulos niin sanon että et mene. Ne jotka tuntee minut hyväksyy sen, ne jotka ei tunne kunnolla pitää minua yleensä töykeänä ja vittumaisena ihmisenä. En minä tarkoituksella ole ilkeä, en vain osaa muodostaa ympäri pyöreitä, ehkä lievästi kielteisiä vastauksia vaan sanon aika suoraan mitä ajattelen. Se ei aina ole hyvä...No, totuus sattuu eniten ja kun harrastan totuutta, niin olen koko ajan törmäyskurssilla kaikkien kanssa.
Tuossahan ei tosiaan mitään ongelmaa olekkaan, kuten varmasti itsekkin huomasit. Elämä on tällaista ettei mihinkään stabiiliin tilaan pääse kuin vihanneksena, jona toivottavasti ei tarvitse koskaan olla.
Ai saatana. Itse ketjun olen avannut ja käskenyt ihmisten tänne kirjjoittaa, olkoon asia mikä tahansa. No nyt on tilanne, että ei oikeasti ole edes asiaa, mutta tarve "jutella" on melkoinen. Kysymys kuuluukin, että rikonko ketjun ideaa nyt, kun jauhan vaan tyhjää, kun haluan huomiota?