Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
No juu, on kyllä.Ei ole. 11-19 on vielä pahempi. Sellaisenkin työsopparin olen hädissäni joutunut tekemään. Onneksi en kuitenkaan siihen työhön päätynyt.
No juu, on kyllä.Ei ole. 11-19 on vielä pahempi. Sellaisenkin työsopparin olen hädissäni joutunut tekemään. Onneksi en kuitenkaan siihen työhön päätynyt.
Juuri suihkussa itseäni hinkaten mietiskelin jostain ihmeen syystä että mitäköhän Unkarin legendaariselle jalkkismokke Gabor "college pants" Kiralylle kuuluu?
Kyllä toki. En tosin fantasioinut vaan mietin ja pohdiskelin. Toisinaan runkkailen aamupaskalla istuessa ja fundeeraan notta mitäköhän se Turhis on jakanut palstalle yön aikana.Siis masturboit fantasioiden Gabor Kiralyä.
Älä ainakaa vaimoo hommaa. Menee aivan kaikki rahat.Pyykkipäivä. Ei kiinnostaisi yhtään, kuten ei oikein muutkaan kotityöt. Olispa niin paljon rahaa, että voisi palkata jonku tekemään nuo hommat.
Älä ainakaa vaimoo hommaa. Menee aivan kaikki rahat.
Laita matot seinälle ja tarjoilije slaavikyykystä babushkalle vodkapaukku. Ja muista piraatti Adidaslerit jalkaan. Jos ei tolla tokene niin homma on kaput!Nonni. Hain töitä, ihan kahta eri paikkaa. Olen myös tapellut slaavin kanssa ja yrittänyt vähän sovintoakin hieroa, laihoin tuloksin tosin. No, onneksi minun ranne pelaa.
Nonni. Hain töitä, ihan kahta eri paikkaa. Olen myös tapellut slaavin kanssa ja yrittänyt vähän sovintoakin hieroa, laihoin tuloksin tosin. No, onneksi minun ranne pelaa.
Nimimerkistä päättelin, että olet maatalousalan yrittäjä. Eikö se olekaan kannattavaa?
Nimimerkistä päättelin, että olet maatalousalan yrittäjä. Eikö se olekaan kannattavaa?
Tulee viljeltyä vain tuota yhtä banaania, eikä sen kysyntä ole päätä pakottanut. No, viime aikoina viljellyt lähinnä slaavikyykyssä.Kotimaisia banaaneja on todella heikosti tarjolla. Ei se taida oikein kannattaa.
Tuo tupakka ei oikein maistu. Muuten olisin innoissani, jos noin komealta näytän.Ajattele @banaaninviljelijä , jos pelaat korttis oikein, se voit olla juuri sinä, tässä kuvassa vasemmalla!
Linkki vie riemurasiaan.
Ajattele @banaaninviljelijä , jos pelaat korttis oikein, se voit olla juuri sinä, tässä kuvassa vasemmalla!
Linkki vie riemurasiaan.
Ei kun se on kortsupaketti. Huomasitko liukkaripullon Olegin takana hyllyllä? Kohta Valentinaa viedään...Tuo tupakka ei oikein maistu. Muuten olisin innoissani, jos noin komealta näytän.
No, en minä kortsuillekaan lämpene.Ei kun se on kortsupaketti. Huomasitko liukkaripullon Olegin takana hyllyllä? Kohta Valentinaa viedään...
No eikös tuo ole sopiva määrä hiuksia? En tiiä onko itellä liikaa hiuksia, mut ei kai.Ja mitä tukka keskusteluun tulee niin tässä vastaus.