Jaaha jaaha, mihinköhän aikaan sitä laittaisi saunan lämpiämään... Kai tuon pelin voisi katsoa kokonaan. Mutta kun ei tiedä meneekö jatkoerään tai jopa rankkareihin. Jos eläisi riskillä ja laittaisi saunan kuuden jälkeen lämpiämään...
Jaaha jaaha, mihinköhän aikaan sitä laittaisi saunan lämpiämään... Kai tuon pelin voisi katsoa kokonaan. Mutta kun ei tiedä meneekö jatkoerään tai jopa rankkareihin. Jos eläisi riskillä ja laittaisi saunan kuuden jälkeen lämpiämään...
Hyvä, että tuli luettua tätä ketjua. Käyn nappaamassa puhelimen pois latauksesta hieman ennen kuutta.Laita vaan kuudelta, mä laitan vartin myöhemmin niin ei tule virtapiikkiä sähköverkkoon. Vai lämmitätkö puilla? Sitten ei kai ole niin väliä.
No mutta kun pinnat menee niin kuumiksi kun pitkään lämmittää. Ja puutakin menee niin paljon. Mutta totta ettei se sauna ns. sieltä mihinkään karkaa vaikka peli menisi jatkoille... Kunhan Suomi vaan voittaisi!!!Tota kai sitä saunaa voi tarvittaessa pitää lämpimänä myös mahdollisen jatkoajan tai rankkareidenkin ajan?
Puilla lämpiää meillä, älä sähköverkosta huolehdi...lämmitätkö puilla? Sitten ei kai ole niin väliä.
Itse olen tiettävästi lievästi autistinen (ei diagnosoitu) ja vaikka minulle on vuosia koitettu päähän paukuttaa "valkoisten valheiden" hyvyyttä niin sanon asiat suoraan jos minulla on niistä mielipide. Jos läheisen sovitettama kolttu on kamala niin sanon niin. Jos joku idea on tyhmä niin tyrmään sen suoraan. Jos en halua että mies lähtee kavereiden kanssa ulos niin sanon että et mene. Ne jotka tuntee minut hyväksyy sen, ne jotka ei tunne kunnolla pitää minua yleensä töykeänä ja vittumaisena ihmisenä. En minä tarkoituksella ole ilkeä, en vain osaa muodostaa ympäri pyöreitä, ehkä lievästi kielteisiä vastauksia vaan sanon aika suoraan mitä ajattelen. Se ei aina ole hyvä...
Se on nimenomaan urheilun syvintä ydintä; nimillä ja/tai rahalla ei onneksi aina voiteta.HPK ja Leijonat sen ovat tänä vuonna vaihteeksi osoittaneet, miten urheilussa edetään silloin tällöin pitkälle ennakkoon heikommillakin nimillä.
Osa täällä palstalla on heti kurat housussa kun on nimet paperilla. Se vähän ärsyttää, mutta ei nyt jälkiviisastelua enempää.Se on nimenomaan urheilun syvintä ydintä; nimillä ja/tai rahalla ei onneksi aina voiteta.
Tota kai sitä saunaa voi tarvittaessa pitää lämpimänä myös mahdollisen jatkoajan tai rankkareidenkin ajan?
Kun kävin alkuillasta kaupassa, jonossa seuraavana ollut noin 40-50-vuotias nahkatakkinen mieshenkilö osti 24-packin Koffia, Tex Willerin, Jaffaa ja karkkia. Tex Willer -lehden takia kiinnitin huomiota muihinkin ostoksiin liukuhihnalla.
Yleisesti ottaen jotenkin sympaattiset hankinnat lauantai-iltaan. Varsinkin, kun en ole koskaan nähnyt, että kukaan ostaisi Tex Willeriä. Tuli samalla mieleen se Kummelin "VIHKO AUKI!" -sketsi.
Olisin ostanut myös pullon tequilaa ja colttiin panoksia, mutta eivät myyneet. Hornan lieskat!
Olisit koputtanut olalle.Kun kävin alkuillasta kaupassa, jonossa seuraavana ollut noin 40-50-vuotias nahkatakkinen mieshenkilö osti 24-packin Koffia, Tex Willerin, Jaffaa ja karkkia. Tex Willer -lehden takia kiinnitin huomiota muihinkin ostoksiin liukuhihnalla.
Yleisesti ottaen jotenkin sympaattiset hankinnat lauantai-iltaan. Varsinkin, kun en ole koskaan nähnyt, että kukaan ostaisi Tex Willeriä. Tuli samalla mieleen se Kummelin "VIHKO AUKI!" -sketsi.
Vetästiin äitini kanssa ihan hyvät lärvit viimeisen Riviera illan kunniaksi. Kaikkea jännää sai kuulla omasta isästä sekä myös äidistäni. Aikamoista ollut meno tuoĺla woodstock sukupolvella.
Poikakin vain nauraa, kun mutsi idättelee kauraa. Kuule, mutsi, flower power, oli sata vuotta sitten over.
Ai joo. paljonko maksaa 20 olutta tähän aikaa, jos naapurilta osaa kysyä? Tänään se maksoi 4 euroa.