Lidlistä saikin tänään cokista edullisesti. Kun palautteli vielä aiempia tyhjiä tölkkejä ja pulloja niin jäi kahdelletoista 0,33 litran kokoiselle cokistölkille hintaa vain vähän vajaa kaksi euroa. Nyt juon sitten cokista ja katselen neljättä korisliigan finaalia. Jos jotakuta muuta siis myös koris kiinnostaa niin nyt tästä pelistä alkaen mestaruuden ratkeamiseen asti kaikki finaalipelit kotoisessa korisliigassa tulevat myös YLEltä.
No sitten vakavampaan asiaan... Täällä asiat tosiaan tällä hetkellä kivasti levällään. Nyt on tullut kehotus että minun pitäisi alkaa katselemaan asuntoa täältä Hämeenlinnasta. Syy tähän kai se että olen jo kuntoutunut niin hyvin että en tarvitse tällaista nykyistä asumismuotoa vaan voisin jo asua normiasunnossa. Joku enemmän apua kaipaava voisi sitten varmaan muuttaa minun tilalleni. Kun ei täälläkään kuitenkaan näitä asuntoja ihan hirveästi ole.
No tässä voi olla tietenkin se ongelma että "pahimmillaan" tulee kaksi muuttoa lyhyen ajan sisään ja se ainakin taitaisi olla sitten jo liikaa? Jos muuttaisin ensin täällä Hämeenlinnassa jonnekin muualle ja sitten tulisikin työtarjous jostain muualta Suomesta niin täytyisi jälleen muuttaa. Muuttoja voisi siten tulla jopa kaksi lyhyen ajan sisään.
No asioilla on onnekseni tapana ratketa? Ja ei kannata liikaakaan murehtia. Aktiivisesti kun vaan yrittää järjestää asioitaan niin työn saannin kuin asunnon etsimisenkin suhteen niin hyvä varmasti vielä tulee?
Ja muuten,
@Iisoppi tervetuloa tänne Hämeenlinnaan! Mestaruuskaupunkiin!