Oon taas pienen tauon jälkeen täysin koukussa kuivalihaan. Kilohinta on aika suolainen kuten lihakin, ei mikään halpa harrastus tämäkään...
Kesällä täytyy tehdä pari satsia itse niin saa vähän edullisuutta hommaan.
Eikös kuivaliha tehdä keväällä?
Oon taas pienen tauon jälkeen täysin koukussa kuivalihaan. Kilohinta on aika suolainen kuten lihakin, ei mikään halpa harrastus tämäkään...
Kesällä täytyy tehdä pari satsia itse niin saa vähän edullisuutta hommaan.
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat vai vittuiletko vai mitä mutta kyllähän tuo onnistuu uunissa kuivattamalla vaikka talvella. Jos ajoin miinaan ni olkoot sitten niin.Eikös kuivaliha tehdä keväällä?
En ihan ymmärrä mitä tarkoitat vai vittuiletko vai mitä mutta kyllähän tuo onnistuu uunissa kuivattamalla vaikka talvella. Jos ajoin miinaan ni olkoot sitten niin.
Beef Jerky kotona (youtube)
C More Total on 29,95/kk, mutta sen pelkän urheilupaketin saa 24,95/kk hintaan.@vilperi allekirjoittaneella Formuloiden vuoksi tilauksessa Cmore ja jos en ihan väärässä ole niin tosiaan korottivat hintaa tuonne 29,95€/kk. Itse sain vanhalla hinnalla, eli 25€ kun tilasin vuodeksi eteenpäin. Onhan se iso hinta tuosta paketista, mutta toisaalta voisi rahat huonompaankin kuluttaa. Mitään muuta ei sieltä tule Formuloiden ja mahdollisen lätkän lisäksi katsottua, kun tarjontakin on surkeaa sisältäen vain jotain golfia tai tennistä. Nyt näkee Skoda cupin sitten toukokuussa samalla hintaa, niin joku voisi tuota jopa sanoa rahan arvoiseksi hetkellisesti..
Selvä homma. Telian kautta tilattuna C more Sport on kuitenkin tuo 29,95€, mutta hyvä jos tuollaisia hintoja ei joka paikassa tarvitse sietää.C More Total on 29,95/kk, mutta sen pelkän urheilupaketin saa 24,95/kk hintaan.
On liha parasta riippuneena.En siis yhtään veetuile vaan ihan oikeasti ajattelin että riiputat könttiä lihaa esim. talon vintillä. Lapissa on ihan yleistä että kuivalihaa tehdään itse esim. porosta. Siten, että iso köntti lihaa laitetaan roikkumaan ja kuivumaan pitkäksi aikaa.
https://yle.fi/uutiset/3-5070598
Linkki vie ylen juttuun kuivalihasta ja miten sitä perinteisesti valmistetaan. Kevät on otollisin aika tehdä kuivalihaa.
Joo siis tosiaan jos paketin tilaa joltain operaattorilta niin hinta on 29,95/kk ja Total on sen 34,95/kk. Mutta jos tilaa sieltä C More.fi -palvelusta niin hinta on tuon 25/30 euroa.Selvä homma. Telian kautta tilattuna C more Sport on kuitenkin tuo 29,95€, mutta hyvä jos tuollaisia hintoja ei joka paikassa tarvitse sietää.
Luin viestin, mietin hetken aikaa, päättelin mitä linkin takaa löytyy enkä pettynyt. Kiitos.
Siis syötkö jotain hedelmiä?! Ei kai kaljaa ainakaan edes Helsingissä myydä hanasta ja määrä sitten punnitaan hedelmävaa'alla?Varmaan viis kertaa piti lähtiessä katsoo ettei levyt oo päällä. Normaalisti ei kertaakaan. Ja miks ne ei krapulaisille tee yksinkertaisempia pankkiautomaatteja ja niitä kauppojen hedelmävaakoja. Joutuu samoja käyttämään. Ei ole helppoa.
Tässä kun kuuntelee kaveria joka on aika rikki ton homman takia. En tietenkään tiedä mitä kaikkea siellä on taustalla eikä se minulle kuulukkaan mutta ei vittu riitä käsitys.
En nyt väitä etteikö näin olisi Sinun kohdallasi, mutta tästä tuli mieleen yksi ihmetyksen aihe. n.99% ihmisistä on sitä mieltä että kaikki mitä ikinä einehtiikään on aina parempaa kun itse tekee. Miksi niin moni on joko työtön tai duunissa josta ei tykkää jos kaikki ovat niin vitun hyviä kokkeja. Ainakin parempia kun ammattilaiset. Miksi eivät hakeudu alalle tai pistä firmaa/ravintolaa pystyyn tms.? Kyllä ainakin itse olen sitä mieltä että ammattimies tekee noin 100% varmuudella parempaa evästä kun minä. Ja oman kokemuksen mukaan myös n.99% varmuudella parempaa kun nämä kotikokit. Jumankauta, nykyään jo koneetkin ovat niin kehittyneitä että kyykyttävät näitä arjen Miseliinikokkeja 100-0. Perkeles.Varsinkin jos on sen itse graavannut, koska silloin se on parempaa kuin kaupan tekeleet.
En nyt väitä etteikö näin olisi Sinun kohdallasi, mutta tästä tuli mieleen yksi ihmetyksen aihe. n.99% ihmisistä on sitä mieltä että kaikki mitä ikinä einehtiikään on aina parempaa kun itse tekee. Miksi niin moni on joko työtön tai duunissa josta ei tykkää jos kaikki ovat niin vitun hyviä kokkeja. Ainakin parempia kun ammattilaiset. Miksi eivät hakeudu alalle tai pistä firmaa/ravintolaa pystyyn tms.? Kyllä ainakin itse olen sitä mieltä että ammattimies tekee noin 100% varmuudella parempaa evästä kun minä. Ja oman kokemuksen mukaan myös n.99% varmuudella parempaa kun nämä kotikokit. Jumankauta, nykyään jo koneetkin ovat niin kehittyneitä että kyykyttävät näitä arjen Miseliinikokkeja 100-0. Perkeles.