Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 857
  • 66 843

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Lueskelin huvikseni viestejä joita olen kirjoittanut tähän ketjuun. Täytyy myöntää että kyllä jollain on tylsä elämä. Pitäisiköhän tehdä jotain repäisevää? En kyllä millään keksi mitä se olisi... En ole mikään repäisevä tyyppi, tavallinen tallaaja vaan. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen tähän elämään. Tiedän mitä huominen tuo tullessaan enkä halua yllättyä tai seikkailla. Olen ikäni ollut jalat maassa- tyyppiä.

Ei tasaisessa arjessa ole mitään vikaa, sellainen on erittäin mukavaa jos sellainen sattuu kohdalle eikä tule mitään äkillistä draamaa tai kriisejä.

"Toivottavasti saat elää kiintoisia aikoja", toivottivat jo muinaiset kiinalaiset vihollisilleen, eli vähemmän kiintoisat ja tylsät ajat ovat yleensä parempia elää.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mestoilla ja kisamakkarassa kiinni. Vähän on olo kuin michelin-ukolla kun piti laittaa kunnolla päälle että tarkenee seurata nuorten hiihtoja ihan paikan päällä. Pakkastahan täällä Lahdessa on viitisentoista astetta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt olen Sokoksella Alexissa lounaalla, chili con carne, lohikiusaus, broilerinugetit ja tomaattikeitto. Kyllä näillä nälkä lähtee. Ja Iisoppi lämpeää kun stadionilla oli vähän kylmä. Onneksi oli kunnolla päällä, ihan rakennustyömaalta saadut housut, paksu takki, lämpökerrasto ja fleecetakki yms. Icebugit jalassa, lämpimät eivätkä lipsu mutta ei ole kovin kivat tavaratalon lattioilla. Kyllä on vähän turhan paljon päällä lounaalle sisätiloissa mutta pakko on panostaa pukeutumiseen näillä pakkasilla. No Korva otti pronssin joka on tuttu tila hänelle. Nuorissa miehissä ei taida olla kummempia odotuksia. 30 kilsaa alkaa 12.30 ja sitä ennen palaan stadionille. Kaakaota on vielä termarissa. #JWSC2019
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Huvittaa joka vuosi sama asia.

Tammikuu + kuntosali = uudenvuoden lupauksien tekijöitä täynnä

Helmikuu + kuntosali = uudet kävijät ovat lähteneet
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuomat, tämä viesti on kirjoitettu Espoon metrosta. Vielä ei oikein keksi mistä kaikki kohu, mutta ehkä maanpinnalla selviää. Pitsapaikan voisi löytää.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuomat, tämä viesti on kirjoitettu Espoon metrosta. Vielä ei oikein keksi mistä kaikki kohu, mutta ehkä maanpinnalla selviää. Pitsapaikan voisi löytää.
Jos Espoon metroa on rakennettu noin neljäsataa vuotta, niin voisit kenties varautua useammalla pizzalla per reissu. Omituinen paikka on myös ollut Ateenan metro. Joka laajennuksella rakennustyöt jämähtävät useammaksi vuodeksi uusien arkeologisten löytöjen vuoksi.

Olkiluoto kolmonen aloitettiin karkoittamalla alueelta mammutit?
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lappiin tultu hermolomalle poroja nussimahan. Tää ilta menee takkatulen ääressä, nojatuolissa kylpytakki päällä jääkiekkoa katsellen. Huomenna lähden tutustumaan paikalliseen kulttuuriin, koira-ajeluihin sun muihin. Tiedä vaikka tapaan julkkiksia. Eikös ne lomaile lapissa nyt jatkuvaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Lappiin tultu hermolomalle poroja nussimahan. Tää ilta menee takkatulen ääressä, nojatuolissa kylpytakki päällä jääkiekkoa katsellen. Huomenna lähden tutustumaan paikalliseen kulttuuriin, koira-ajeluihin sun muihin. Tiedä vaikka tapaan julkkiksia. Eikös ne lomaile lapissa nyt jatkuvaan.

Nyt iski kateus. Mun pitkäaikainen haave on päästä käymään Lapissa. Sinne on vaan niin saatanallinen matka ja mun haaveessa koirat on mukana. Ois mökki vuokrattuna, ehdottomasti karhuntalja takan edessä. Paljon lunta. Ajaisin moottorikelkalla ja koirat juoksis perässä. Ihanaa. Illalla takkaan tuli ja paahdettais vaahtokarkkeja. Juotais kaakaota. Villapaidat päällä ja punaiset posket. Koirat onnellisina liikunnasta ja makaisivat kyljellään kieli roikkuen siinä karhuntaljan päällä. Kaikiila hyvä mieli. Jossain kaukana huhuilisi pöllö. Aijai.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kannattaa kyttäillä lentoja. Pääsee nopeesti ja aika edullisestikkin.

Edit. Niinjoo. Koirat jos on messissä, niin niitä ei varmaan koneeseen saa ottaa?

Kyllä koirat koneessa saa matkustaa, ruumassa. Ja vissiin alle 3kg pääsee jopa matkustamoon, tämä pelkkä mutu. No meidän pojat menis kuitenkin ruumaan. Joku tossa kuitenkin tökkii henkisellä puolella niin paljon, että jäänyt toistaiseksi tekemättä. Vaikka ei niillä siellä mitään hätää ois. Mutta silti. Kai siinä lähinnä on se pelko, että kävis niinkuin on kerran käynyt matkatavaroiden kanssa, eli ne menivätkin eri paikkaan kuin minä. Harvoinhan noin käy, mutta kun se pelkkä mahdollisuuden olemassolo riittää tälläiselle herkkäsieluiselle kaverille. Tiedän kyllä, että koirat lentelevät jopa eri maihin omistajiensa kanssa ja yksi on jopa käynyt kuussa. Joten ehkä mekin vielä joku päivä lennetään. Mutta ei vielä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Hera80 Siellä hallilla on sitten LADIES night. Joten jätä ne hunksien koskettelu naisille. Jos vaimosi haluaa katsella, niin anna katsella. Käy itse vaikka kahvilla sillä välin.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Hera80 Siellä hallilla on sitten LADIES night. Joten jätä ne hunksien koskettelu naisille. Jos vaimosi haluaa katsella, niin anna katsella. Käy itse vaikka kahvilla sillä välin.

Ei saatana. Olen sanonut, että jos mun nähden pää kääntyy jonkun miehen perään, ni se on niskat nurin. Olinkin jo unohtanut koko ladies nightin. Valioliigassa toi ois lädien night ja se ois enemmän mun mieleen. Burleskia ja olutta. Täytyykin tästä lähteä kohti hallia, että ehtii ajaa rauhassa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tiedän kyllä, että koirat lentelevät jopa eri maihin omistajiensa kanssa ja yksi on jopa käynyt kuussa.
Ei kai nyt sentään yksikään koira Kuussa ole käynyt.

Jos saisit mennä sinne ruumaan koiriesi kanssa. Elämyksiä ja yhteisiä kokemuksia. Varmaan menisitkin, mutta eihän sinne saa mennä.
 

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Täällä joskus joku mietti, että koska tämä uudempi maahanmuutto/pakolaisketju ohittaa monikulttuurisuus rikkaus vai vitsaus-ketjun viestien määrässä.(en prkl löytänyt hakujenkaan avulla tätä) No nyt se tapahtuu 99,9% varmuudella tämän viikonlopun aikana. Toki tuoreemman ketjun nimeä muutettiin ja se taisi olla se lopullinen merkittävä ero. Kovasti on tämä asia herättänyt keskustelua tässä vuosien aikana kiihtyvällä tahdilla.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyllä, tänään sai tehdä taas lumitöitä. Lumi oli kuitenkin hyvin kevyttä pakkaslunta. Se kyllä tarkoitti sitä että kevyt lumi alkoi valua helposti ulos kolasta ja tielle jäi lumirantuja. Kyllä nuo vallit tiemme vieressä alkaa olla jo melko korkeat. Ja lisää lunta on vissiin tulossa... Vai oliko ne pakkaset mitkä oli tulossa. Nyt on pakkasta 6,2 astetta täällä.
 

puuntakaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ipa Ipandeerus
Olen miettinyt kannanottoa suuria keskusliikkeitämme S- ja K-ryhmää vastaan. Ajattelin marssia alasti molempien päätoimistoihin ja kertoa, ettei minulla ole varaa vaatteisiin, koska heidän myymänsä ruoka on niin kallista.

Syytä ajatukselleni en tiedä. Minulla on rahaa ostaa sekä vaatteita että ruokaa kohtuullisessa määrin.

Ala käymään vaan Lidlissä. Eräs pirun tyhmä kaveri alkoi keskittämään ostoksiaan Lidliin. Aina kun oli käynyt ostoksilla Lidlissä, niin julisti sitä suureen ääneen. Vain ajan kysymys, koska menevät S-, ja K-ryhmä nurin. Ei sillä, että olisit tyhmä, tai minulla olisi jotain Lidliä vastaan, päinvastoin.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei sais säikkyä eikä pilkata, enkä todellakaan pilkkaa, mut helvetti että säikähän aina kun jollakin alkaa yhtäkkiä vieressä tourettea puskemaan. Nimenomaan kun alkaa kirosanat lentämään. Huomaan kyllä sitten touretten, mutta kun et osaa varautua niin se säikäyttää.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kiinalaiset rakensivat maailman suurimman planetaarion.

On melko absurdi tilanne, että globaalin markkinatalouden ja jatkuvan kasvun utopioiden aikakaudella ainoa, pian jo liki suvereeni, globaali ultrakapitalistinen supervalta on nimelliseltä hallitusmuodoltaan kommunistinen. Ehkäpä Kiinan dominanssi edistäisi tulevina vuosikymmeninä ennennäkemättömällä tavalla maailmanrauhaa ja tieteellisessä viitekehyksessä mm. sitä, että ihmiskunta pääsisi joskus toisille taivaankappaleille. USA:sta ja Venäjästä siihen tuskin on edes yhdessä. EU:sta puhumattakaan.

Ainakin kaikki työssäni tapaamat kiinalaiset ovat olleet todella sävyisiä, asiallisia ja kohteliaita. Sinänsä ei hämmästytä, että maalla on vuosituhantinen kulttuurihistoria.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers
Meinasin kirjoittaa jotain autoiluketjuun sähköautoihin liittyen, mutta tulin siihen tulokseen, että älä hyvä mies lähde siihen. Mamuketjuissakin taitaa olla leppoisampi ja keskustelevampi meininki.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tänään piti mennä katsomaan nuorten hiihtoja Lahden stadionille. No en mennyt kun heräsin ihan kamalaan päänsärkyyn. Nyt se on kyllä helpottamassa mutten enää viitsi lähteä kun ne minua kiinnostaneet viestit on jo menneet. Istuin aamupäivällä pitkään keittiön pöydän ääressä ja katselin kun parvi sinitiaisia pörräsi ruokintapaikalla. Kunnes paikalle tuli pohjantikka ja pikkulinnut kaikkosi. Lintujen katselu on jotenkin rauhoittavaa...
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Julkisen liikenteen hienous ja autuus nostaa taas päätään. Tohon viekkuun istahti nainen jonka hajuvesi haisee samalta kun ois poltettu tulitikkua kakkaamisen jälkeen.
 

kamik

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kesä kuumimman ja talven kylmimmän hetken lämpötilaero (omasta digimittarista luettuna) 66,6 astetta.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Onkohan nuo TV-kortit ja niiden käyttö muualla paitsi Suomessa jo kovinkin ysäriä? Ostin tuossa uuden telkkarin ja kortinlukijalle ei ole suoraan paikkaa siinä, mutta telkkarissa on aukko johon voi laittaa adapterin johon voi sitten laittaa sen kortinlukijan ja sen sisälle kortin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös