@Hera80 Siellä hallilla on sitten LADIES night. Joten jätä ne hunksien koskettelu naisille. Jos vaimosi haluaa katsella, niin anna katsella. Käy itse vaikka kahvilla sillä välin.
Ei kai nyt sentään yksikään koira Kuussa ole käynyt.Tiedän kyllä, että koirat lentelevät jopa eri maihin omistajiensa kanssa ja yksi on jopa käynyt kuussa.
Tämä viesti on kirjoitettu jääkiekosta. Corey Elkins.Kuomat, tämä viesti on kirjoitettu Espoon metrosta.
Olen miettinyt kannanottoa suuria keskusliikkeitämme S- ja K-ryhmää vastaan. Ajattelin marssia alasti molempien päätoimistoihin ja kertoa, ettei minulla ole varaa vaatteisiin, koska heidän myymänsä ruoka on niin kallista.
Syytä ajatukselleni en tiedä. Minulla on rahaa ostaa sekä vaatteita että ruokaa kohtuullisessa määrin.
Ala käymään vaan Lidlissä. Eräs pirun tyhmä kaveri alkoi keskittämään ostoksiaan Lidliin. Aina kun oli käynyt ostoksilla Lidlissä, niin julisti sitä suureen ääneen. Vain ajan kysymys, koska menevät S-, ja K-ryhmä nurin. Ei sillä, että olisit tyhmä, tai minulla olisi jotain Lidliä vastaan, päinvastoin.
Lidl on kyllä todella vastenmielinen mesta. Ainakin tossa Turun keskustan Lidlissä meininki on kuin Bagdadin torilla, paitsi että Bagdadissa ei varmaan pyöri narkkeja yhtä paljon. Käyn salilla ko. Lidliä vastapäätä sijaitsevalla salilla, eikä tulis mieleenkään jättää fillaria siihen Lidlin edessä olevaan fillariparkkiin. Vittuilkoot muut mitä tahansa, mutta aion jatkossakin keskittää ostokseni Osuuskauppoihin ja kuitata sieltä vuosittain n. 700€ lomarahaa.
Voi kuule käyppä Lidlissä Kontulassa tai Kalliossa. Niissä pääsee kokemaan kulttuuria ihan kunnolla.Lidl on kyllä todella vastenmielinen mesta. Ainakin tossa Turun keskustan Lidlissä meininki on kuin Bagdadin torilla, paitsi että Bagdadissa ei varmaan pyöri narkkeja yhtä paljon. Käyn ko. Lidliä vastapäätä sijaitsevalla salilla, eikä tulis mieleenkään jättää fillaria siihen Lidlin edessä olevaan fillariparkkiin. Vittuilkoot muut mitä tahansa, mutta aion jatkossakin keskittää ostokseni Osuuskauppoihin ja kuitata sieltä vuosittain n. 700€ lomarahaa.
Edullinen kauppa, ja valikoimatkin hyvät.
Sama homma täällä. Toisinaan tykkään myös olla ilman stringejä.En muuten pidä kotona rintaliivejä jos meillä ei ole vieraita käymässä. Kyllähän niitä olisi hyvä pitää mutta ei vain tule aamulla laitettua jos ei ole mihinkään lähtöä. Eikä päivällä viitsi virittää jos ei ole mitään erityistä. Mutta harvassa on niin vapaat päivät ettei ole mitään menoa...
En muuten pidä kotona rintaliivejä jos meillä ei ole vieraita käymässä. Kyllähän niitä olisi hyvä pitää mutta ei vain tule aamulla laitettua jos ei ole mihinkään lähtöä. Eikä päivällä viitsi virittää jos ei ole mitään erityistä. Mutta harvassa on niin vapaat päivät ettei ole mitään menoa...