Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 368
  • 66 802

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Eikös se mene niin kun @Turha Kaukalo nyt tykkäs mun viestistä niin munhan on pakko tykätä sen kaikista tulevista viesteistä tai muuten @Turha Kaukalo ihmettelee että mikäs toi mulkku on kun ei tykkää vaikka mä tykkäsin ja sit @Turha Kaukalo aloittaa someraivon ja mustamaalauksen käyttäjää @Malkkinen kohtaan ja molemmilla menee energiaa hukkaan ja ahdistus kasvaa ja pahoinvointi kasvaa ja valtion mielenterveyshoitokustannukset kasvaa ja Sipilä nostaa veroja ja kaikkien pahoinvointi lisääntyy ja kenelläkään ei ole enää kivaa. Ja kaikki jatkoajan keskustelupalstan tykkää-napin takia. Ei jatkoon.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Iisoppi halusi vaan humble bragata että syö toisten maksamaa sushia. Tuon viestin kirjoittamiseen menneessä ajassa olisi voinut käydä tykkäämässä 45 viestistä, mutta ei, Iisoppi valitsi sen sijaan humble bragin!

Vaadin että tykkää-napin lisäksi tulee myös en tykkää -nappi, ja rakastan- ja vihaan-napit, ja myös rakastan mutta en homolla tavalla -nappi jotta me miehet voidaan rakastaa toistemme viestejä ilman että paljastamme samalla olevamme homo.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Iisoppi ei nyt ehdi tykätä kun syö työlounaalla sushia. Josta ei edes edityisesti tykkää mutta syö kun toiset tarjoaa.
Iisoppi vaan taitaa nyt syöttää pajunköyttä koko köörille. Tykkääminen olisi vienyt murto-osan tekstin kirjoittamisesta, joten olet valehtelija joka ei välitä tai tykkää kenestäkään Jatkislaisesta :(
Joo ihan turhaa @Iisoppi odotella tykkäyksiä täältä päin vaikka kuinka hyviä viestejä laittaisit. Ignoreen meni sinä ja sun sushit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Iisoppi halusi vaan humble bragata että syö toisten maksamaa sushia. Tuon viestin kirjoittamiseen menneessä ajassa olisi voinut käydä tykkäämässä 45 viestistä, mutta ei, Iisoppi valitsi sen sijaan humble bragin!

Vaadin että tykkää-napin lisäksi tulee myös en tykkää -nappi, ja rakastan- ja vihaan-napit, ja myös rakastan mutta en homolla tavalla -nappi jotta me miehet voidaan rakastaa toistemme viestejä ilman että paljastamme samalla olevamme homo.

Ehdotan myös "olen vegaani"-nappia. Ettei niiden rassukoiden tartte aina vaivautua kirjoittamaan sitä ja keksimään aasinsiltoja.
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehdotan myös "olen vegaani"-nappia. Ettei niiden rassukoiden tartte aina vaivautua kirjoittamaan sitä ja keksimään aasinsiltoja.

Hyvä ajatus! Myös ”Olen Mensa-kerhossa” olisi hyvä nappi, ja ”Olen voittanut Vuoden Jatkoaikalainen -tittelin kaksi kertaa putkeen”.

Koska minä olen Mensa-kerhossa ja olen voittanut Vuoden Jatkoaikalainen -tittelin kaks kertaa putkeen.
 

Malkkinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Vaadin että tykkää-napin lisäksi tulee myös en tykkää -nappi, ja rakastan- ja vihaan-napit, ja myös rakastan mutta en homolla tavalla -nappi jotta me miehet voidaan rakastaa toistemme viestejä ilman että paljastamme samalla olevamme homo.
Ehdotan myös "olen vegaani"-nappia. Ettei niiden rassukoiden tartte aina vaivautua kirjoittamaan sitä ja keksimään aasinsiltoja.
Eri hyviä ehdotuksia. Oma ehdotukseni on "junttimaista"-nappi jolloin poistuu tarve kirjoittaa erikseen junttimaisinta mitä tiedät-ketjuun
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tykkääminen olisi vienyt murto-osan tekstin kirjoittamisesta
Onko noin? Luulin että pitää perustella miksi tykkää ja sitten vielä vahvistaa tykkääminen pankkitunnuksia käyttäen. Peukku-napit on minulle vieraita...

Tuon viestin kirjoittamiseen menneessä ajassa olisi voinut käydä tykkäämässä 45 viestistä, mutta ei, Iisoppi valitsi sen sijaan humble bragin!
Luulen että vähän liioittelet mutta olen varmaan väärässä. Kyllähän sinä asiat tiedät kun olet mensa-kerhossa.

Joo ihan turhaa @Iisoppi odotella tykkäyksiä täältä päin vaikka kuinka hyviä viestejä laittaisit. Ignoreen meni sinä ja sun sushit.
Eiks ne mennyt jo ingoreen kun en painanut tykkäys-nappia sinun viestillesi.

Eihän se Holkerikaan aina ehtinyt kaikkea kun joi kahvia.
 
Viimeksi muokattu:

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan tuossa mallikkaita ehdotuksia uusiksi painonapeiksi. Samallahan sinne voi pistää napin ”Minulla on erektio-ongelmia.”

Periaatteella: epäkohdan tiedostaminen ja jakaminen voi poistaa psyykkisen ongelmaosan.

@Iisoppi , tuo on aika mainio malliesimerkki luontoa ja kalastusta kunnioittavista vanhemmista. Harri ja Holkeri ovat molemmat fisuja. Holkeri on siis jäämeren hai.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistatte varmaan sarjan frendit. Tai ette te kaikki muista, mutta osa kuitenkin. Tuo sarjahan poltettiin loppuun kun se tuli yhteen aikaan uusinnan uusinnan uusintana. Nyt on ollut sopivasti aikaa kun viimeksi nähnyt ja aloin netflixistä taas katselemaan, enkä muistanutkaan kuinka hyvä se oli. Vitsit naurattaa edelleen ja itku tuli kun Chandler kosi Monicaa. 7. tuotantokausi nyt menossa, joten monta hyvää jaksoa vielä edessä.Tämän jälkeen sitten viaplayn puolelle ja Frasierin ääreen. Noi molemmat voittaa nykyiset rillit huurussa tai will&gracet mennen tullen ja 100-0.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
tuo on aika mainio malliesimerkki luontoa ja kalastusta kunnioittavista vanhemmista. Harri ja Holkeri ovat molemmat fisuja. Holkeri on siis jäämeren hai.
Eiks ne holkerit elä tosi pitkään. Siis ei tämä valtionneuvos (joka on kuollut) vaan ne hait. Ja lisäksi ne on yleensä sokeita kun niillä on mato silmässä. Ja lihakin on ns. myrkyllisiä kun siinä on "pakkasnestettä".
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Äsken kuulin uutisissa että joku 94-vuotias entinen SS-mies on oikeudessa syytettynä osallisuudesta Stutthofin keskitysleirin joukkomurhiin vuosina 1942-44. Mies ei varsinaisesti ollut mikään teurastaja vaan toimi ainoastaan vartijana, ja väitää että ei tiennyt mitään mitä siellä tehtiin. Tuo nyt on todennäköisesti paskapuhetta, mutta vartijan roolissa tuskin oli itse mikään pääpiru näiden toimien takana.

Uutisessa mainittiin että korkean iän ja valitusoikeuden vuoksi mies tuskin joutuu koskaan vankilaan, joten kysymys kuuluu että onko näitä tällaisia oikeudenkänytejä mitään järkeä edes pitää? Joo on tehnyt rikoksia ja hirveitä asioita, mutta jos nyt ihan maalaisjärjellä mietitään niin kuka tästä enää hyötyy? Syytetyllä itsellään on tuskin mitään muuta vaihtoehtoa ollut kuin olla tuolla hommissa (luulisin) ja tähän saakka on saanut elää ilman mitään syytteitä niin onkohan tämä nyt hieman turhaa enää tässä vaiheessa?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eiks ne holkerit elä tosi pitkään. Siis ei tämä valtionneuvos (joka on kuollut) vaan ne hait. Ja lisäksi ne on yleensä sokeita kun niillä on mato silmässä. Ja lihakin on ns. myrkyllisiä kun siinä on "pakkasnestettä".
Sellaiset se 300-500 vuotta elävät jos ei pyydystetä.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja lisäksi ne on yleensä sokeita kun niillä on mato silmässä. Ja lihakin on ns. myrkyllisiä kun siinä on "pakkasnestettä".
Sellaiset se 300-500 vuotta elävät jos ei pyydystetä.

Pakkasnestettä? Kala-ateria ja pikakännit samalla vaivalla. Kannaittaisi kenties jo kokeilla juhannuksen kesämökkiruokana.
Mutta 500 vuotta sokeana merenpohjassa voisi aavistuksen verran jo wi[SENSUROITU!]aa.

Edit
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös