Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 274
  • 66 802

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Mutta enpä tiedä uskaltaako/kehtaako sitä jälleen hammaslääkäraikaa varata?

Kuules nyt, hyvä mies. Jokaisessa firmassa puhutaan selän takana paskaa asiakkaista ja samalla asiakkaat esimerkiksi puhuvat lääkäreistäkin.

Tietenkin kehtaat ja ei ne tuosta sinulle ainakaan päin naamaa sano mitään. Saattavat tietenkin ajatella, vaikka mitä mutta hoitavat normaalisti. Johan Hippokrateen vala siihen velvoittaa muutenkin, vaikka se ei sinänsä Suomessa olekaan käytössä, niin sen periaatteita kuitenkin noudatetaan.

Kiitos paljon neuvosta.

Äläs nyt viitsi, tuo on oikein hyvä neuvo. Minulta lähti Lontoossa aikoinaan luuri takin taskusta, vaikka pidin sitä aina vetoketjun takana. Sillä kertaa se ei ollut, koska odottelin vastausta tekstiviestiin ja hetkeksi laitoin sivutaskuun missä ei ollut vetoketjua.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
No nyt on kulunut tuosta jo niin paljon aikaa että enpä tiedä kehtaanko ottaa jälleen uudelleen yhteyttä hammaslääkäriin. Käyn julkisella hammaslääkärillä. Vai kuinka pahasti hammaslääkärit alkavat valittamaan siitä kun hammashoitoni viimeksi katkesi tuolla tavalla. Olen varmaan tehnyt melko pahan virheen näissä asioissa ja nyt sitten on välillä niin kova hammassärky etten tiedä onko minulla ennen niin kovaa särkyä ollutkaan ja uudelle hammaslääkäriajalle olisi tarvetta. Mutta enpä tiedä uskaltaako/kehtaako sitä jälleen hammaslääkäraikaa varata? Enkä oikein tiedä onko minulla just tässä kuussa edes varaa hammaslääkärikäyntiin, kun pienistä tulositani osa meni jo antabukseen ja osa menee liikuntakerhomaksuun. SItten on tietenkin normi ruoka-ja kännykkäkulut jne.
Onko tämä joku sketsi? Luuletko että ne itsestään tulee kuntoon ne hampaat? Nyt perkele puhelin kouraan tai voiko sen tehdä netissä.
Ja ota huomioon että kaikki sekä yksityisen että julkisen terveydenhuollon asiakkaat ovat aivan tavallisia ihmisiä eli suurimmaksi osaksi aivan sietämättömiä idiootteja, joten hoitohenkilökunta on kyllä tottunut operoimaan ties minkälaisten tapausten kanssa. Tykkäävät kun soitat.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko tämä joku sketsi? Luuletko että ne itsestään tulee kuntoon ne hampaat? Nyt perkele puhelin kouraan tai voiko sen tehdä netissä.
Ja ota huomioon että kaikki sekä yksityisen että julkisen terveydenhuollon asiakkaat ovat aivan tavallisia ihmisiä eli suurimmaksi osaksi aivan sietämättömiä idiootteja, joten hoitohenkilökunta on kyllä tottunut operoimaan ties minkälaisten tapausten kanssa. Tykkäävät kun soitat.
Joo ei ne mitään sano, ja vaikka sanoiskin niin onko siinä jotain negatiivista?

Joskus muistan miettineeni jos pienessä krapulassa meni ja mahdollisesti henkikin saattoi hieman vielä haista, mutta tuolla baareissa ja ringissä kun näkee sitä "nyt pitää lähteä hammaslääkäriin" -jengiä niin en ole jaksanut murehtia.
 

Kynämestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Red Wings
Jos kerran on pakko... tietääkö kukaan, milloin yo-kokeiden lopulliset pisteet/arvosanat annetaan? Tiedossa siis vain opettajien arvioimat alustavat pisteet.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pesin tänään pari koneeliista pyykkiä. Haravoin taas pihaa, lehtiä on vielä paljon puissa mutta oli vaan niin kiva ilma olla ulkona. Kävin myös vähän kävelyllä, kuutisen kilometriä tuli vantrailtua. Löysin muutaman sienenkin ja paistoin ne pannulla sipulin kanssa. Nyt olen pari tuntia katsellut telkkaria saunan päälle, MasterChef Australia ja Nousuvesi. Ihan tällainen iisoppimainen koti-ilta.

Mies lähti kaverinsa kanssa katsomaan jotain autoa jonnekin humman-nevalle vai minne lienee. Ei ole vielä kotona näkynyt. En kyllä tajua miten ne mahdollisesti kiinnostavat autot onnistuu olemaan jossain hevon kuusessa. Ajaa nyt töiden jälkeen pari sataa kilsaa että pääsee potkii jotain renkaita ja toteamaan ettei tämä nyt olekaan passeli. Itse olen tottunut että mennään autokauppaan ja valitaan mieleinen ja maksetaan vaihdokin ja uuden välinen erotus. Kukin tyylillään joo...
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Aitsaijai, aikasemmin päivällä tuli einehdittyä maukkaita tortilloja, ja nyt tässä illan kähmyssä siemailen halpaa kotimaista keskiolutta, sekä työkaverilta lahjaksi saamiani espanjalaisia kuretettuja lihoja. Olo on leppeä sekä tyydyttynyt. Puhelimen näyttö on nyt rasvoittunut, mutta olkoon.

Nii joo, ja historioitsia Teemu Keskisarja kertoili, että Aleksis Kivi meni rikki kun joku sälli oli kritisoinut tämän elämänvalintoja. Kivi oli ollut vieläpä kiven takana salakuuntelemassa tuolloin kun oli tämän kuullut. Ei kestänyt pää hällä kevyttä pilkkaa, harmillista.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Iisopilla on sentään helppo elämä eikä meinaa joutua murhanaiseksi. Näin jonkun epäilyttävän pörriäisen tuossa ja ajattelin tuo ei tänne kuulu ja nyt lähtee henki. Onneksi löin ohi.

Se oli leppäkerttu.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Iisopilla on sentään helppo elämä eikä meinaa joutua murhanaiseksi. Näin jonkun epäilyttävän pörriäisen tuossa ja ajattelin tuo ei tänne kuulu ja nyt lähtee henki. Onneksi löin ohi.

Se oli leppäkerttu.
Leppäkerttu on hyönteismaailman siili, mukavia veijareita.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Leppäkerttu on hyönteismaailman siili, mukavia veijareita.
Mun mielestäni leppiksissä oli jotain negaa. Oiskohan osa myrkyllisiä tai jotain...

Edit. Jotain Jotain Jotain, huoh. Jätän tämän tähän, kun tuo kieliasu sai pään särkeen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Mies lähti kaverinsa kanssa katsomaan jotain autoa jonnekin humman-nevalle vai minne lienee. Ei ole vielä kotona näkynyt. En kyllä tajua miten ne mahdollisesti kiinnostavat autot onnistuu olemaan jossain hevon kuusessa. Ajaa nyt töiden jälkeen pari sataa kilsaa että pääsee potkii jotain renkaita ja toteamaan ettei tämä nyt olekaan passeli
Toiset uskoo Jumalaan, toiset Joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Mun mielestäni leppiksissä oli jotain negaa. Oiskohan osa myrkyllisiä tai jotain...
Leppikset on aika kovia luita, siinä kirvat vapisee ja paskoo alleen kun leppis a.k.a. veripirkko, tömistelee areenalle. Minulla on leppäkerttu tatuoituna, siilikin olisi vallan hauska nahkaan ikuistettuna.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Istun erään huoltoaseman vessassa eräänlaisessa synnytyksessä. Saatoin juuri hiilikiertoon uutta materiaalia eli olen paskalla. En siis paskanna autoon. Omaani tai vieraan.
Eli muotoilit niinsanotusti patsaan.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Toiset uskoo Jumalaan, toiset Joulupukkiin, mutta minä uskon Martti Vainioon.
En jaksa enää uskoa Jumalaan, sillä on ihan liikaa turhaa kreisiä hommaa meidän siedettäväksi ihan vaan sen takia että meillä on vapaa tahto. Siis tahdottiinko me ihan oikeasti mannerlaatat, maanjäristykset ja tulivuoret. Joulupukki paljastettiin jo ala-asteella ja silti sille kirjottaa immeiset ympäri maailman. Martti Vainioon en ota kantaa!

Niin kuin vähän niin kuin yrität vihjailla että mies juksaa ja oli kuksimassa jotain akkaa eikä katsomassa autoa. Ihan sama mulle... Nyt se on ollut kotona minua varten.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No nyt ne pörssit sitten romahtaa. Rom rom. Tuollaista 4 % laskua jos tulee joka päivä, niin eihän siinä mene kuin muutama viikko niin nollilla ollaan. Tai no tarkkaan ottaen viisi viikkoa kun lauantaita ja sunnuntaita ei lasketa.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Eksyin lukemaan hommaforumia. Otokseni on toistaiseksi hyvin pieni joten en voi tästä nyt muodostaa mitään koko palstaa käsittelevää mielipidettä. Mutta jos palstan yleinen henki on edes puoliksikaan noin asiallinen kuin nyt näissä lukemissani ketjuissa, niin todellakin ihmettelen mitä se kaikki tuon palstan kammoksuminen oikein on. Noin asiallisia, hyvin perusteltuja, loogisia, kiihkottomia ja monenlaisten liemien ja tuumailun kautta muodostettuja mielipiteitä ja kirjoituksia saa erittäin harvoin lukea mistään päin Internetiä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ampiainen se varmaan oli mikä tänään pisti kaulaan. Kun se vielä pörräsi piston jälkeen. Se pyöri minun ympärillä ja pörräsi ja kun käänsin päätä niin se olikin kauluksen välissä ja pisti. Otin sopivat lääkkeet ja selvisin jonkinmoisella turvotuksella ja kivulla. Koko vasen puoli kaulasta on kipeä eikä oikein päätä haluaisi kääntää. On siellä patti (pistokohdassa) ja turvottaa vähän. Vähällä selvisin, joskus on käynyt pahemmin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Niin kuin vähän niin kuin yrität vihjailla että mies juksaa ja oli kuksimassa jotain akkaa eikä katsomassa autoa. Ihan sama mulle... Nyt se on ollut kotona minua varten.
Niin no. Kunhan heitin ilmi mahdollisuuden. Todennäköisemmin kävi katsomassa autoa, mutta monenlaiseen kannattaa varautua. Lyö varalta sitä, potkaise polveen! Äläkä selitä miksi! Kuitenkin on joka tapauksessa toksisesti maskuliininen eli sika!
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Eksyin lukemaan hommaforumia. Otokseni on toistaiseksi hyvin pieni joten en voi tästä nyt muodostaa mitään koko palstaa käsittelevää mielipidettä. Mutta jos palstan yleinen henki on edes puoliksikaan noin asiallinen kuin nyt näissä lukemissani ketjuissa, niin todellakin ihmettelen mitä se kaikki tuon palstan kammoksuminen oikein on. Noin asiallisia, hyvin perusteltuja, loogisia, kiihkottomia ja monenlaisten liemien ja tuumailun kautta muodostettuja mielipiteitä ja kirjoituksia saa erittäin harvoin lukea mistään päin Internetiä.
Ehkä se on perua siltä ajalta, kun Hommaforum edusti melkeinpä ainoaa tällaista maahanmuuttokriitikoiden keskittymää. Siis ennen MV?!-lehtiä ja muita. Silloin sitä piti paheksua, kun muutakaan kohdetta ei ollut. Nythän palstan, käsittääkseni aika kiihkoton, argumentointi tuntuu oudolta kaiken maailman tappouhkailuiden, maalittamisten, suvakkihuoraksi haukkimisten ja ties minkä keskellä. Siis oudolta siinä mielessä, että asiallista keskustelua näistä asioista yleensäkään pystyy käymään. Milloin kukaan on edes viimeksi viitannut kyseiseen saittiin maahanmuuttokeskustelussa?
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ötököistä. Eräs kerta kesällä olin ajelemassa suntaaan pohjoinen. Liikenteen oli lähes pysäyttänyt känniääliö, joka veti peräkärryä, joka oli täynnä tyhjiä oluttölkkejä. Äijä mutkitteli hemmetisti ja blokkasi välillä toisenkin kaistan. Kävelyvauhdilla ajettaessa ikkunasta tuli pörriäinen, joka oli erityisen kiinnostunut minun hikisestä niskastani. Pyysin takapenkkiläsiä läiskimään hengiltä ötökän. Yritys hyvä, mutta tuli ohilyönti. Ampiainen pisti niskaan ja kuskia piti vaihtaa. Niska jämähti jumiin sivukierteeseen. Niska meni siis kunnolla jumiin.

Tulisi ydinsota, joka tappaisi kaikki hyönteiset?!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Keksittekös hyviä musiikkiaiheisia ryhmiä joita voisi kysellä musavisassa?

Tarkoitan siis esimerkkinä "Juha Tapion kappaleita". Ja ympyröitäisiin kaikki Juha Tapion kappaleet listalta. Tai vähän ehkä vaikeampi: "Haloo Helsingin yhtyeen jäseniä"? Ja listalta ympyröitäisiin kaikki jotka kuuluvat Haloo Helsinki-nimiseen yhtyeeseen.

Aikaa keksimiseen ei ole paljoa, mutta mikäli teille tulee hyviä tällaisia vastaavankaltaisia musa-aiheisia ryhmiä mieleen niin ehdotelkaapas!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös