Kyllä minä välillä mietin... Kun olin vielä peruskoulussa niin en muista että ilmastonmuutoksesta olisi oltu huolissaan. Silloin oli se otsoniaukko joka (osittain) johtui niistä kylmäkoneiden aineista. No oman ns. ekotekoni olen tehnyt kun en lapsia hankkinut. Eikä se maapallo mihikään tuhoudu, siitä tulee vain elinkelvoton ihmisille ja monille muille eliöille. Sitä ennen saadaan kokea paljon kurjuutta, ongelmia ja tuhoa. Hiton filosofista huttua taas nämä minun jutut... Tyhjää sanailua vakavillakin asioilla.Aatteles, että parikymmentä vuotta sitten ei olisi tullut ilmastonmuutos mieleenkään. Olisit vain ollut iloinen lihoista.
Tämmöistä kirjoiteltiin tuolla ketjussa, mistä kerrotaan itse kullekin avautuneista asioista.Ben Zyskowicz on toiminut Eduskunnan puhemiehenä kymmenisen vuotta sitten. Tämä yllätti hieman katsellessani vanhoja täysistuntoja. Miellän, että Ben saarnaa aina paikaltaan tai puhujapöntöstä.
Käyn paljon peleissä, kuinkahan moni niistäkin on ollut etukäteen sovittu katsojan siitä tietämättä. Ja ne mitkä on televisiosta katsonut.
Tämän takia kannattaa edelleen käydä peleissä paikan päällä ja osan katsoa telkkarista. Vaikka ne olisivitkan sovittuja, mutta kun ei sitä itse tiedä, niin kokemus on autenttinen. Vähän kuin ostaisi ilotytöltä tyttöystäväkokemuksen, mutta ei sinne päinkään. Halusinpahan vaan liittää jalkapallon ja naiset yhteen, kaksi lempiasiaani maailmassa.
Kiira Korpi?GFE on kokeilematta, Mahtaisikohan jollain olla kokemuksia kuka kehtaisi kertoa.
Työpaikalla pyörinyt flunssaa ja nyt se saakeli iski tännekin. Noh ollaan sitten kolme päivää saigonilla. Pari muutakin ukkoa samasta syystä sivussa töistä, niin hyvin on tarttunut.
Työpaikalla pyörinyt flunssaa ja nyt se saakeli iski tännekin. Noh ollaan sitten kolme päivää saigonilla. Pari muutakin ukkoa samasta syystä sivussa töistä, niin hyvin on tarttunut.
Pussailu on nynnyille. Homoiltiin. Se jos joku on miesten hommaa.Lopettakaa se pussailu.
Pussailu on nynnyille. Homoiltiin. Se jos joku on miesten hommaa.
No jos olisi Suusexin herttuatar niin tuskin olisi pamahtanut paksuksi.Meghan Markle on kuulemma raskaana. Samalla sain tietää että kyseessä on Suusexin herttuatar.
Tosin sitten kun luin uudestaan niin selvisi että se onkin Sussexin herttuatar. Voi se tosin olla myös Suusexin herttuatar.
Milloin? Joskus 2001 ehkä. Olen ollut palstalla vuodesta kaudesta 2012-13 saakka ja ainakaan sinä aikana NHL-puolen keskustelu ei ole ollut laadukkaampaa.Muistatteko vielä, kun täälläkin oli yleinen konsensus että NHL-puolella keskustelu on paljon tasokkaampaa? Niin.