@FASlapsi Ihan ensimmäiseksi ajattelin olla ihan täysin vastaamatta ja sitten tämä ihan unohtuil.
Joo, onhan tuo ihan "kohtuullisen henkilökohtainen" kysymys. Ihan sinua kiusatakseni kerron, että on kokemusta. Mutta vain kaksi kertaa. Pettymykseksesi täytyy sitten kertoa ettemme me nyt ihan joka päivä - tai edes vuosittain - tuohon kykene. Tai liikun oikeissa piireissä kun ei kiinnosta, edellinen kerta oli silloin kun olin nuori ja komea. Nykyisin olen vain ja (no, kesällä olis mummotunnelissa ollut vientiä). Baareissa kun en enää pahemmin liiku.
Mitä itse kysymykseen tulee, niin eiköhän se ole ihan koostumuksesta kiinni. Kokeilin kaikkia vaihtoehtoja, mutta se konduktorin vaunu lienee se paras, henkilökohtaisesti. Meitä on moneen junaan ja monet jää asemalle. Gradua et siis mun kautta saa.
ps. paras junailu oli kun yksi osapuoli oli vastakkaista sukupuolta.
Vastaus tuli käytännössä vaan sen takia, kun odottelen että tuo parempi puolisko tulis töistä ja tois ruokaa. Pe aamuna lähdin duunireissulle 5.30, tänään herännyt (tätä aikaa) 2.30. Ja kun tulen himaan ihan vi**tun nälkäisenä, niin jääkaappi on lähes tyhjä. Töitä vielä pitäis tehdä. No, kohta se on himassa kun sen aikataulut tietää ja tulee kaupan kautta. Jos ei niin vitutusketjussa nähdään. Mä olen ihan helkutin vihainen kun on nälkä.