Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 351 584
  • 66 880

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
H
Tyttö jätti vänkärin penkille ihka oikean ihmispaskan. Eikä ollut edes mikään Ylioppilaslehden toimittaja.
Olenko taas armeijassa. Talvileirillä eräällä persoonalla oli jonkinlainen lumikammo, Ei pystynyt paskomaan valoisessa maastossa. Oli yhdeksän päivää joululeirillä ja ohimot alkoivat pullistumaan. Myönsi fiksaationsa. Ehkä sitten kammottava räjähdys marjareissulla kuin muumipeikolla.
Ilmeisesti olemme kaikki erinlaisia.

Parahin, Sir Markku!
Oliko se edes kaunis paska?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@FASlapsi No harm done. En mä tuota niin vakavasti ottanut. Ja sitä paitsi, kohta saa suppispastaa. Oli vanhemmillaan viikonlopun ja kerännyt talven sienet. Kävi niin kuin ennustin.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Pahasti ei pieleen mene kummallakaan. Jotenkin pidän Stihliä parempana, mutta en tiedä miksi. Muista sitten kertoa mihin päädyit: Minkä merkkisellä moottorisahalla päristelet?

Lupaan vastata tonne kunhan ehdin ja toivun tästä naisenpaskagatesta.

@Sir Markku kuulostaa kyllä uskomattomalta tarinalta mutta uskottava kai se on. Toivon mukaan kyseessä ei ollut mikään erityisen viehättävä tapaus, sillä jonkinlaisena turnoffina tuollaista kohtaamista pitäisin, mutta jotain se saattaa tietysti miellyttää ja kiihottaakin...mistäs näitä tietää. Enkä tiedä tapaatko kyseistä naista vielä, mutta jos tapaat ja tämä kysyy kuulumisia niin vastauksen on pakko olla ”paskaakos tässä”. Ja jos hän erehtyy enemmänkin avautumaan ja kertomaan kuinka poikaystävä jätti tai koira jäi auton alle niin ”shit happens”.

Se toisaalta lienee varmaa ettei tämä nainen haluaisi että kerrot tästä kenellekään ja vakuuttavasti näytät tätä oletettua toivetta noudattavan.
 
Viimeksi muokattu:

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Alä turhan parjaa palstajäsen @Ulos T. :tta. Mikroäänniuunin kanssa ja niistä saa kauniin kovia ja kevyesti puristelemalla kiinteysasteen saa helposti selville. Olen kerännyt kaikkein kauneimmet paskaklöntinti palkintopokaaleiini väliin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tiesittekö, että jääkiekossa on seksuaalista häirintää? Ihan maajoukkueissakin saa suihkussa varoa, että koska se sladdi on sontaluukussa. Voi meitä miehiä, kun olemme kamalia!
 

Nick Neim

Jäsen
Luuleekohan modet meikäläistä itärajantrolliksi kun kirjoittelen täältä töistä. En oikein ymmärrä tätä systeemiä, IP-osoite osoittaa Uusimaata ja tarkemmin ottaen Helsinkiä, mutta mainonta kohdistuu venäjäksi, ja vähän kaiken muunkin perusteella kuvittelen, että jostain tuo tieto "venäläisyydestä" nyt puskee läpi. En vain keksi, että mistä. Muunmuassa Ruutua en pystynyt katsomaan, vittuili sijainnistani.

Ideoita?
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Alä turhan parjaa palstajäsen @Ulos T. :tta. Mikroäänniuunin kanssa ja niistä saa kauniin kovia ja kevyesti puristelemalla kiinteysasteen saa helposti selville. Olen kerännyt kaikkein kauneimmet paskaklöntinti palkintopokaaleiini väliin.

En missään nimessä. Tarkoitus oli vastata hänen kysymykseensä tuotteen koostumuksesta. Jälkeenpäin tarkasteltuna viesti vaikuttaa aika hassulta. Hih.
En ole herkkänahkainen. En ole pintapuolisesti komea mutta sisältä olen herttainen.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pomo kysyi ylityövuoroon ja nyt tunnen huonoo omaatuntoa kun en suostunut. Mitä tää tämmönen nyt on olevinaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Omatunto soimaa itsekyydestä ja hyvä niin.
Arvon Hera80,

Ottamatta kantaa tähän tapaukseen, niin ethän voi näillä lähtötiedoila tietää, vaikka adolfilla olisi kotonaan pieniä lapsia ja vaimo sekä tyttöystävä viimeisillään raskaana sekä poikaystävällä leffaliput adolfille ja hänelle. Olisi itsekästä mennä ylitöihin eikä olla läheisensä kanssa.

Vihaat siis lapsia, naisia ja homoja!
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Arvon Hera80,

Ottamatta kantaa tähän tapaukseen, niin ethän voi näillä lähtötiedoila tietää, vaikka adolfilla olisi kotonaan pieniä lapsia ja vaimo sekä tyttöystävä viimeisillään raskaana sekä poikaystävällä leffaliput adolfille ja hänelle. Olisi itsekästä mennä ylitöihin eikä olla läheisensä kanssa.

Vihaat siis lapsia, naisia ja homoja!

Arvoisa Käyttäjänimetön,

kiitos puuttumisesta asiaan ja esitit varsin validin pointin. Olen kuitenkin viettänyt nuoruuteni lukemalla paljon Agatha Christietä ja vanhemmiten katsonut ruotsalaisia Beckiä ja Wallanderiä televisiosta. Näin minulle on kehittynyt kuudes aisti ja huomaan asioita mitä muut eivät. Pitemmittä puheitta menkäämme tapaukseen. Mikäli adolfilla olisi ollut kiire kotiin vaimon ja lasten luokse se tekisi hänestä nössön ja nössöt eivät uskalla sanoa pomolle "en jää" kun pyydetään ylitöihin. Tämä voidaan siis sulkea pois laskuista. Jos hänellä olisi ollut kiire rakastajatterensa tai poitsufrendin luokse ei hänelle olisi tullut huonoa omaatuntoa, koska olisi ollut hyvä syy kieltäytyä ylitöistä, kielletty ja salainen, intohimoa täynnä oleva seksi. Hänhän itse sanoi, että tuli huono omatunto kun ei jäänyt ylitöihin. Rakastajatar ja poitsufrendi voidaan siis myös sulkea pois laskuista. Tästä voidaan vetää se johtopäätös, että häntä ei vaan nyt huvittanut jäädä ylitöihin ja itsekäästi kieltäytyi, vaikka toinen kauniisti pyysi.

ps. en vihaa helppoja naisia enkä homoja.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kyllähän mökillä puusaunan lämmittämisessä on jotain selittämätöntä taikaa. Enää puuttuu Kiekkokierros taustalla radiosta. Sataa ja kaikkea, meininki hyvä.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Goodbye elämänjano. Olisko se tässä sitten.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Sen sijaan kotimatkalla paskansin housuuni. Ajatelkaa tätä ja nähkää tästä unia. Abianos paskansi liki selvinpäin housuunsa. Mitä vittua. Siinä oli jotain kummallista taikaa, kun niin yllättäen lorahti.
Et sattunut olemaan @Sir Markku :n kyydissä?
 

Nick Neim

Jäsen
Perustin tänne kerran - aikana, jolloin hyvyys oli vielä hyvää ja paha pahaa - kakkaamiseen liittyvän ketjun, mutta se lukittiin. Katkera olen tästäkin asiasta. Nyt olisi ketjulle selvästi tilausta.

Ehkä modet kärsivät ummetuksesta ja asia on siksi kiusallinen.

Jöpäleitkö julkisissa tiloissa pönttöön istuaaltaan vai seisaaltasi?
Tähän liittyenhän tein aikanani äänestyksen, jossa peräti 17% vastaajista myönsi pyyhkivänsä perseensä seisaaltaan. Tuo tulos kyllä aikoinaan järkytti syvästi. Samaten lähes saman verran, 17,6% vastaajista kertoi pyyhkivänsä pyllynsä kyllä istualtaan, mutta kuitenkin sitten pyyhkivät jäljet etukautta. Järkytyin tuosta lähes yhtä syvästi.

Haavat ovat parantuneet, mutta arvet jäivät. Ennalleen ei tästä toivuta. Edelleen sitä tulee mm. töissäkin pohdittua, kuinka joka kolmas vastaantulija tekee asiat sanalla sanoen ja paperilla pyyhkien täysin väärin. Myös se yksi täyskyrpä alainen, joka todennäköisesti pyyhkii perseensä seisaaltaan ja etukautta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Samaten lähes saman verran, 17,6% vastaajista kertoi pyyhkivänsä pyllynsä kyllä istualtaan, mutta kuitenkin sitten pyyhkivät jäljet etukautta. Järkytyin tuosta lähes yhtä syvästi
Siis hetkinen.. etukautta? Mikä helvetti teitä vaivaa?
 

Glove

Jäsen
Kello alkaa olla neljä. Vissiin sama vaikka nousis täältä sängystä ylös vaikka tiskaamaan. Huonosti oon nukkunu vuosikaudet, mutta en nyt ihan äkkiseltään muista, milloin oisin koko yön valvonut.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pomo kysyi ylityövuoroon ja nyt tunnen huonoo omaatuntoa kun en suostunut. Mitä tää tämmönen nyt on olevinaan.

Epäilen sinun vain olevan suomalainen, oletko. Jos olet, niin syy on löytynyt.
--

Kakkagateen uskallan väittää, että jos joku väittää kuinka ei ole aikuisiällä muka joskus lorahtanut kakkaa housuun, niin hän valehtelee. Kieltämättä oudohko tapaus, mutta joskus vain maha pettää varsinkin päihteitä käyttäessä. En käytä stringejä, mutta ehkä tuossa oli vaikka sellaisesta kyse ja tuli läpi. Kalsareita käyttäessä onnettomuudet jää yleensä sinne.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen hoitanut hammasasiani taas surkeasti. Minulla jäi viimeksi hammashoidot kesken kun myöhästyin vuoden alussa pahasti eräältä hammaslääkäriajalta. Sen seurauksena sain noin 50 euron laskun turhaan, käynnistä jossa en ikinä käynyt. Otti sen verran pannuun ja alkoi turhauttamaan että hammashoidot jäi sillä kertaa siihen, en pyytänyt uutta hammaslääkäriaikaa. Ja 50 euron lasku käynnistä jota en ikinä käyttänyt tuntui myös varsin suurelta.

No nyt on kulunut tuosta jo niin paljon aikaa että enpä tiedä kehtaanko ottaa jälleen uudelleen yhteyttä hammaslääkäriin. Käyn julkisella hammaslääkärillä. Vai kuinka pahasti hammaslääkärit alkavat valittamaan siitä kun hammashoitoni viimeksi katkesi tuolla tavalla. Olen varmaan tehnyt melko pahan virheen näissä asioissa ja nyt sitten on välillä niin kova hammassärky etten tiedä onko minulla ennen niin kovaa särkyä ollutkaan ja uudelle hammaslääkäriajalle olisi tarvetta. Mutta enpä tiedä uskaltaako/kehtaako sitä jälleen hammaslääkäraikaa varata? Enkä oikein tiedä onko minulla just tässä kuussa edes varaa hammaslääkärikäyntiin, kun pienistä tulositani osa meni jo antabukseen ja osa menee liikuntakerhomaksuun. SItten on tietenkin normi ruoka-ja kännykkäkulut jne.

Tiedän että olen hoitanut nämä tärkeät hammasasiat huonosti. Ehkä se johtuu siitäkin että minulla on hiukan hammaslääkäripelkoa. Tosin tuohon pelkoon saa nykyään rauhoittavia.
 

Ralph

Jäsen
"Rikoskomisario Kari Martikainen neuvoo, miten osalta lompakkovarkauksista voisi välttää.

– Lompakko ja kännykkä kannattaa pitää vetoketjullisessa taskussa tai käsilaukussa, joka on kiinni, Martikainen sanoo."

Kiitos paljon neuvosta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös