Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 780
  • 66 807

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihmetyttää ja vähän ärsyttääkin, että niitä kasariautojen tuuning-takalasiritilöitä kutsutaan huoraportaiksi. Ruma sana. Puluportaathan ne on.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tämähän on hyvä perinne, jos se on kaveripiirissä. Tälläistä kerrostaloasujaa ei kovin moni muu asia ahdistaisi pahemmin kuin taloyhtiön talkoot.
Tämä nyt on ollut tällainen rento syystapahtuma jossa mielestäni tuloksien saamista tärkeämpää on mukava yhdessä olo. Tällä hetkellä on vielä miesten saunavuoro meneillään. Tuolla niitä pihalla hetki sitten kirmasi kelteisillään "vilvoittelemassa" ja röökillä. En mä tarkotuksell katellu, iha vaa sattumalt vilkasin...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Miks tuolla Fort Boyard Suomessa juoksee noita lyhytkasvuisia?

Mikä tuossa Radio Rockin "Neljän Suorassa" on oikein pointtina?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuolla niitä pihalla hetki sitten kirmasi kelteisillään "vilvoittelemassa" ja röökillä. En mä tarkotuksell katellu, iha vaa sattumalt vilkasin...

Paljonkos valkoihoisten peniksen lepotilassa oleva pituus mahtoikaan olla. Vähemmän se on kuin peruskuluttaja luulee eikä siitä pidä niin huolissaan olla.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Paljonkos valkoihoisten peniksen lepotilassa oleva pituus mahtoikaan olla.
Se taitaa olla siinä vähän päälle yhdeksän sentin. Että ihan hyvin vielä saa selvää kun ikkunasta pihalle katsoo. Eikä se tässä porukassa ole niin vaarallista jos vähän illan vilakassa muna vilkkuu... Ja kaiken esille olleen kaluston olin jo aiemmin nähnyt esim. sekasaunassa eli ei mitään uutta ja ihmeellistä taivaan alla.

Vaikka lopputulos ei ole pääasia, jota kohti mennään hampaat irvessä, tällaisissa talkoissa yllättäen sitä tulostakin tulee aika mukavasti. Joskus on tullut oltua niissä erilaisissakin talkoissa ja paskan meiningin lisäksi lopputuloskin on keskimäärin ollut aika heikko.
No meidän talkoissa tuloksia tuli seuraavasti (kissojakin kiinnostaa mutta kerron silti)... Piha on haravoitu mutta tuuli on tuonut jo uusia lehtiä pihalle. Kukka- ja kasteluvesiastioita tyhjennettiin ja vietiin talvisäilytykseen. Kasvihuoneelta tyhjennettiin kaikki kasvit ja poistettiin osa mullista lavasta. Peruna on kuokittu ylös. Muutama puu kaadettiin ja pätkittiin halkomista varten valmiiksi. Yksi iso puupino siirrettiin sisäsuojiin ensi talvena poltettavaksi. Siinä kai oleellisimmat.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nyt ette usko kotona. Pakko oli mennä kauppaan kesken pelin, kun ei ne taas huomenna ole auki,

Mietin hississä miten olisi hassua, jos missaisi Petteri Forsellin maalin. Jätän aina telkkarin auki lyhyelle kaupparetkelle ja sisään tullessa kuuntelin taivas varjele mitä sieltä tulee. Petteri teki, ehdin juuri hidastuksiin.

Ei ole mikään helppo rasti nousijajoukkueena kivikovaa Legiaa vastaan. Hänen peniksen pituudesta en tiedä, kun ei olla samaan aikaan talkoissa oltu.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Mietin hississä miten olisi hassua, jos missaisi Petteri Forsellin maalin. Jätän aina telkkarin auki lyhyelle kaupparetkelle ja sisään tullessa kuuntelin taivas varjele mitä sieltä tulee. Petteri teki, ehdin juuri hidastuksiin.
No voi... Oliko sillä väliä? Onneksi ehdit hidastuksiin. Kuinkahan usein ihmiset luulee että Petteri on sukua Miklulle vaikka sukunimi on vähän eri... Ehkä jossain historian havinoissa yhden ja kahden ässän "Forsellit" on olleet sukua ja sitten jollekin iski kirjoitusvirhe...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No voi... Oliko sillä väliä? Onneksi ehdit hidastuksiin. Kuinkahan usein ihmiset luulee että Petteri on sukua Miklulle vaikka sukunimi on vähän eri... Ehkä jossain historian havinoissa yhden ja kahden ässän "Forsellit" on olleet sukua ja sitten jollekin iski kirjoitusvirhe...

Ei ole oma joukkue eli ei sillä lailla niin väliä, mutta ainahan sitä mielellään seuraa maailmalla olevia suomalaisia. Kyllä joku varmaan luulee sukulaissuhdetta, vaikka kyseessä on aivan eri jamppa.

Kovin tarkkaan en tosin ole seurannut, kun juuri tajusin Aleksander Barkovin olevan vasta 23-vuotias. Missä se ketju on missä tuntee itsensä vanhaksi.
 

Zoidberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi 2019
Naisjatkoaikalaiset huomio!

Teen omakustanteista tutkimusta siitä, kuinka moni nainen pyyhkii sukuelimensä käytyään pissalla. Miehet eivät näin tee, mutta minulla on se yleinen arvio että naiset tekevät. Joten nainen, kerrohan pyyhditkö sinä sukuelimesi saatuasi pissattua. Jokainen vastaus on tutkimukselle tärkeä.

Jokaisen vastaajan kesken ei arvota mitään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joten nainen, kerrohan pyyhditkö sinä sukuelimesi saatuasi pissattua. Jokainen vastaus on tutkimukselle tärkeä.
Pyyhin ja ikävä kyllä takaa eteen vaikka ohjesääntö sanoo että edestä taakse. Näin emme vie pyllybakteereja pillupuolelle. No ei ole ollut pissatautia (virtsatieinfeltio) joten onko sillä niin väliä. Äiti "uhkaili" että kun alkaa vehtaa miesten kanssa niin saa pissataudin. No en ole saanut yhtäkään enkä muitakaan tartuntoja. Niin... Siis kyllä pyyhin ja kolmella paperilla (siis wc-paperiarkilla). Äiti joskus sanoi että yksi riittäisi... Ehkä siksi hänellä on pissatautia ja minulla ei... Kunnon kuivaus kunniaan?
Edit. Toivottavasti minusta oli apua tässä tärkeässä tutkimusaiheessa. Onhan rahoitus kunnossa ja apurahat hallussa?
 
Viimeksi muokattu:

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Kuuntelen sängyssä, että ulkona mahtaa sataa, mutta en jaksa nousta ylös katsomaan, onko näin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Illalla hilpeänä kaljaa ja aamulla kalpeana hiljaa... Siltä tuo porukka, joka täällä vielä hengaa, vaikuttaa. Miettii varmaan että milloin promillet laskee sen verran että voi lähteä kotiin ajamaan. Täällä paistaa aurinko ja on kymmenisen astetta lämmintä. Miehet lähti vielä kääntämään kompostia... Tai oikeasti ala-osasta siirretään massa toiseen kompostoriin jälkikompostoitumaan että isoon kompostoriin mahtuu taas sitten talven jätteet.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Jos nyt rekisteröityisin palstalle nimimerkkini olisi erään oululaisen uimarin kunniaksi Sarjakakkaaja. Mielestäni palstalla tulisi olla myös nimimerkki Hyvä Maku, jolloin kaikki häntä tai hänen viestejään kritisoivat viestit aiheuttaisivat pelikieltoa hyvän maun vastaisina.
Mä oon miettiny monta kertaa, et vaihtaisko nimimerkkiä. Muistan ku @Jesus Shaves oli ennen joku kolminumeroinen nimi. Numeromuistini on niin sysipaska, et en enää muista mitkä numerot siinä oli mut hemmetti miten nerokas nimenvaihdos! Mut niin, mä valitsin tän nimimerkin aikanaa sillosen lempimaalivahtini Mike Smithin mukaan ellei joku sitä osannu päätellä. Oon kuitenki usein miettiny, pitäskö vaihtaa nick sellaseks joka jää ihmisille mieleen, mut joka kuvastaa jotenki mua ja joka ei liity mihinkään pelaajaan. Enpä tiiä..
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Mä oon miettiny monta kertaa, et vaihtaisko nimimerkkiä. Muistan ku @Jesus Shaves oli ennen joku kolminumeroinen nimi. Numeromuistini on niin sysipaska, et en enää muista mitkä numerot siinä oli mut hemmetti miten nerokas nimenvaihdos!

Alkuperäinen nimimerkki oli niinkin kekseliäs kuin 119 ja oli tuossakin jotain ideaa olevinaan itselleni. Tosin ei kovin paljoa. Olisikin pitänyt alunperin rekisteröityessä hieman yrittää miettiä nimimerkkiä paremmin - tosin eihän siihen silloin aikaa ja vaivaa viitsi laittaa. Tietenkään,

Täällä onnneksi nimimerkin saa kerran vaihtaa - näin ei ole kovin monella palstalla joten siellä on sitten jumissa nimimerkkinsä kanssa.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
On tuo ryypiskely kyllä loppupeleissä aika kallista. Eilenkin oli sellainen ihan "normi-ilta" niin satanen syrjällään. Voisi kai tuon käyttää fiksumminkin. Toisaalta hyvähän se on elää vähän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täällä onnneksi nimimerkin saa kerran vaihtaa - näin ei ole kovin monella palstalla joten siellä on sitten jumissa nimimerkkinsä kanssa.

Muille palstoille voi tehdä uuden nikin. Yritäpä täällä, niin ei mene kauaa ja KRP tulee koputtamaan oveen.

On tuo ryypiskely kyllä loppupeleissä aika kallista. Eilenkin oli sellainen ihan "normi-ilta" niin satanen syrjällään. Voisi kai tuon käyttää fiksumminkin. Toisaalta hyvähän se on elää vähän.

Tästä on käyty keskustelua. Esimerkiksi se porukka mikä ihmettelee "ai taasko tuo lähtee jonnekin reissuun ja miten ihmeessä sillä voi olla varaa" ryyppää kaikki maksimissaan 5km päässä kotoaan ja sekin matka on menty taksilla.

Tietenkin pitää elää, mutta onko se sitten se lähikuppila vai muu, niin se pitää jokaisen päättää itse. Joku voi pitää junttina, mutta kyllähän Suomen lähiöbaarimeno on aivan loistavaa, vaikka niitä ihan hulluimpia vuosia ei olekaan varsinaisesti ikävä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Naisjatkoaikalaiset huomio!

Teen omakustanteista tutkimusta siitä, kuinka moni nainen pyyhkii sukuelimensä käytyään pissalla. Miehet eivät näin tee, mutta minulla on se yleinen arvio että naiset tekevät. Joten nainen, kerrohan pyyhditkö sinä sukuelimesi saatuasi pissattua. Jokainen vastaus on tutkimukselle tärkeä.

Jokaisen vastaajan kesken ei arvota mitään.
Miksi sinä oletat että miehet eivät kuivaa temmiänsä kusella käytyään? Toki jos tykkäät kun siellä on kolme tippaa kastelemassa kalsareitasi niin sitten et kuivaa, mutta jokainen tyylillään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On tuo ryypiskely kyllä loppupeleissä aika kallista. Eilenkin oli sellainen ihan "normi-ilta" niin satanen syrjällään. Voisi kai tuon käyttää fiksumminkin. Toisaalta hyvähän se on elää vähän.
Euron baarissa kalja on halvempaa mitä kaupassa halvin. On täällä Malmilla kyllä kivaa. 10, 13 ja 15e partureiden lisäksi tohon viereen tuli kotimainen 29e parturi. Siitä saa valita. Tietty hipstereiden pitää päästä johonkin fägäriparturi m-roomiin, missä varmaan meikataankin väkisin. Heterot ei kehtaa kävellä edes ohi. Salon Vuokko Mattila!

Joo lähiöpubeissa on usein se paras meininki. Ei yli 22-vuotias silleen kaipaa enää discoja tai yökerhoa eikä alle 60-vuotias mitään Teerenpelejä. Paikallisessa juopporingissäkin kokee mahtavia hetkiä. Tietty poliisi häätää sen pari kertaa päivässä, mutta vartin päästä takaisin. Mutta hitto talvi tulee.

Niin ja jos joka toinen päivä hakee sen 6e pizzan niin muuta ei tarvii syödäkään. Sataseen pitää jo sisältyä suikkari tai kaks. Tietty joillain menee monta sataa, huh.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Tästä on käyty keskustelua. Esimerkiksi se porukka mikä ihmettelee "ai taasko tuo lähtee jonnekin reissuun ja miten ihmeessä sillä voi olla varaa" ryyppää kaikki maksimissaan 5km päässä kotoaan ja sekin matka on menty taksilla.

Tietenkin pitää elää, mutta onko se sitten se lähikuppila vai muu, niin se pitää jokaisen päättää itse. Joku voi pitää junttina, mutta kyllähän Suomen lähiöbaarimeno on aivan loistavaa, vaikka niitä ihan hulluimpia vuosia ei olekaan varsinaisesti ikävä.
Olet ihan oikeassa näistä tyypeistä jotka ihmettelee toisten ulkomaanmatkoja tai muita reissuja. Itsellä nyt ei toki ole reissut olleet ikinä jääneet sen vuoksi tekemättä vaikka joitain vuosia sittten muki maistui vähän enemmänkin, mutta kyllä sen nyt on huomannut viimeisen reilun vuoden aikana miten paljon rahaa on säästynyt kun ei tule kuin ehkä maksimissaan kerran kuussa noin keskimäärin käytyä viihteellä. Puhutaan oikeasti melkein kymppitonnista.

Mutta ihan mukava oli käydä pitkästä aikaa syntymäseutujen kuppilassa, mutta pakko kyllä sanoa että ihan samalla tavalla ei jaksa enää. Kello oli aamulla kuusi kun olin kotona ja siitä sellaiset viisi tuntia tuli sitten nukuttua. Vaikka nyt ei hirveästi tullut juotuakaan niin kyllä tämän päivän olo on silti ollut sellainen että ei tätä varsinaisesti ole kaivannut. Mutta itse kuppiloissa pyörähtäminen teki kyllä hyvää.

Välillä olen kyllä miettinyt että josko sen alkoholin käytön lopettaisi ihan kokonaan. Toisaalta eipä tuo brenkku ole koskaan ollut mikään ongelma, juomatta pystyy olemaan ilman että se on minkäänlainen ongelma ja sitten joskus on kiva vetää vaikka Matikaisen Penan tyyliin seitinohut ranskalainen iltapäiväkänni.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Välillä olen kyllä miettinyt että josko sen alkoholin käytön lopettaisi ihan kokonaan.

Tämä on ollut jollain tasolla mietinnässä, mutta se vaikuttaisi ainakin liikaa urheilun paikan päällä seuraamiseen. Pelaajat tarvitsevat taukonsa vaan kuluttaja joutuu tylsistyneenä odottelemaan milloin tämä jo jatkuisi. Ei se kahvin lipittäminen niin paljoa kiinnosta ja kunnollista teetä nyt ei saa mistään hallista tai stadikalta.

SM-liigan 18 minuutin taukoa on pakko lyhentää tai mennä olutta hakemaan. Tai jäädä kotiin ja puuhailla tauot muuta. Seitinohuet vain kuuluu penkkiurheiluun ja aika vaikea sitä olisi lähteä muuttamaan. Ne pelit erikseen missä ei kunnolla muista edes olleensa, mutta kokonaan ikuisesti tipaton ei vain houkuttele.

Jos lopettaisi urheilun seuraamisen kokonaan. Sitten pitäisi hakeutua kansalaisopiston kursseille ja keksiä jotain aivan muuta.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Elävät puut
Tänään 23.09. klo 18:15
päättyy klo 18:45 // kesto 30 min

Osa 3/4. Puillakin on seksielämä. Katajalla on erikseen herra- ja rouvapuut, männyssä taas roikkuu molemmat sukuelimet. Haapa ei niin välitä seksistä. Kiimaisin puu on se, jonka norkko laukeaa ensimmäisenä keväällä.

Mitä vittua YLE? Puiden seksielämä onkin aina kiinnostanut mua. Harmi kun en nähnyt tätä spektaakkelia.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Elävät puut
Tänään 23.09. klo 18:15
päättyy klo 18:45 // kesto 30 min

Osa 3/4. Puillakin on seksielämä. Katajalla on erikseen herra- ja rouvapuut, männyssä taas roikkuu molemmat sukuelimet. Haapa ei niin välitä seksistä. Kiimaisin puu on se, jonka norkko laukeaa ensimmäisenä keväällä.

Mitä vittua YLE? Puiden seksielämä onkin aina kiinnostanut mua. Harmi kun en nähnyt tätä spektaakkelia.

Kannattaa katsoa. Oli ihan hauskaa settiä, vaikka ei nyt varsinaisesti mitään jota ei jo peruskoulussa olisi oppinut.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Viime yönä oli vissiin joku iso nyrkkeilymatsi. Suomessa sen pystyi katsomaan 60 euron hintaan. Viaplayn Facebook-sivut oli täynnä avautumista siitä että "on kyllä suolainen hinta" yms. Joo onhan tuo kova hinta kyllä enkä itse maksaisi ikinä tuota. Mietin vaan että mihin hintaan nuo PPV-lähetykset yleensä irtoaa esim. USA:ssa, siellä kaiketi tämä PPV-konsepti on huomattavasti yleisempi mitä Suomessa.

Jossain vaiheessa WWE:n PPV-lähetykset maksoivat jonkun 60-70 dollaria. Onko nyrkkeilymatsit samaa luokkaa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös