holynordic
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ex-Oulun Kärpät, Kadonnut vaatimustaso
Kuuntelen sängyssä, että ulkona mahtaa sataa, mutta en jaksa nousta ylös katsomaan, onko näin.
Mä oon miettiny monta kertaa, et vaihtaisko nimimerkkiä. Muistan ku @Jesus Shaves oli ennen joku kolminumeroinen nimi. Numeromuistini on niin sysipaska, et en enää muista mitkä numerot siinä oli mut hemmetti miten nerokas nimenvaihdos! Mut niin, mä valitsin tän nimimerkin aikanaa sillosen lempimaalivahtini Mike Smithin mukaan ellei joku sitä osannu päätellä. Oon kuitenki usein miettiny, pitäskö vaihtaa nick sellaseks joka jää ihmisille mieleen, mut joka kuvastaa jotenki mua ja joka ei liity mihinkään pelaajaan. Enpä tiiä..Jos nyt rekisteröityisin palstalle nimimerkkini olisi erään oululaisen uimarin kunniaksi Sarjakakkaaja. Mielestäni palstalla tulisi olla myös nimimerkki Hyvä Maku, jolloin kaikki häntä tai hänen viestejään kritisoivat viestit aiheuttaisivat pelikieltoa hyvän maun vastaisina.
Mä oon miettiny monta kertaa, et vaihtaisko nimimerkkiä. Muistan ku @Jesus Shaves oli ennen joku kolminumeroinen nimi. Numeromuistini on niin sysipaska, et en enää muista mitkä numerot siinä oli mut hemmetti miten nerokas nimenvaihdos!
Miehet eivät näin tee, mutta minulla on se yleinen arvio että naiset tekevät.
Täällä onnneksi nimimerkin saa kerran vaihtaa - näin ei ole kovin monella palstalla joten siellä on sitten jumissa nimimerkkinsä kanssa.
On tuo ryypiskely kyllä loppupeleissä aika kallista. Eilenkin oli sellainen ihan "normi-ilta" niin satanen syrjällään. Voisi kai tuon käyttää fiksumminkin. Toisaalta hyvähän se on elää vähän.
Miksi sinä oletat että miehet eivät kuivaa temmiänsä kusella käytyään? Toki jos tykkäät kun siellä on kolme tippaa kastelemassa kalsareitasi niin sitten et kuivaa, mutta jokainen tyylillään.Naisjatkoaikalaiset huomio!
Teen omakustanteista tutkimusta siitä, kuinka moni nainen pyyhkii sukuelimensä käytyään pissalla. Miehet eivät näin tee, mutta minulla on se yleinen arvio että naiset tekevät. Joten nainen, kerrohan pyyhditkö sinä sukuelimesi saatuasi pissattua. Jokainen vastaus on tutkimukselle tärkeä.
Jokaisen vastaajan kesken ei arvota mitään.
Euron baarissa kalja on halvempaa mitä kaupassa halvin. On täällä Malmilla kyllä kivaa. 10, 13 ja 15e partureiden lisäksi tohon viereen tuli kotimainen 29e parturi. Siitä saa valita. Tietty hipstereiden pitää päästä johonkin fägäriparturi m-roomiin, missä varmaan meikataankin väkisin. Heterot ei kehtaa kävellä edes ohi. Salon Vuokko Mattila!On tuo ryypiskely kyllä loppupeleissä aika kallista. Eilenkin oli sellainen ihan "normi-ilta" niin satanen syrjällään. Voisi kai tuon käyttää fiksumminkin. Toisaalta hyvähän se on elää vähän.
Lopettihan se Cheekkikin.@pettter missä sä oot? Nyt ei enää naurata. Esiin sieltä kolosta. Nim:huolestunut87
Olet ihan oikeassa näistä tyypeistä jotka ihmettelee toisten ulkomaanmatkoja tai muita reissuja. Itsellä nyt ei toki ole reissut olleet ikinä jääneet sen vuoksi tekemättä vaikka joitain vuosia sittten muki maistui vähän enemmänkin, mutta kyllä sen nyt on huomannut viimeisen reilun vuoden aikana miten paljon rahaa on säästynyt kun ei tule kuin ehkä maksimissaan kerran kuussa noin keskimäärin käytyä viihteellä. Puhutaan oikeasti melkein kymppitonnista.Tästä on käyty keskustelua. Esimerkiksi se porukka mikä ihmettelee "ai taasko tuo lähtee jonnekin reissuun ja miten ihmeessä sillä voi olla varaa" ryyppää kaikki maksimissaan 5km päässä kotoaan ja sekin matka on menty taksilla.
Tietenkin pitää elää, mutta onko se sitten se lähikuppila vai muu, niin se pitää jokaisen päättää itse. Joku voi pitää junttina, mutta kyllähän Suomen lähiöbaarimeno on aivan loistavaa, vaikka niitä ihan hulluimpia vuosia ei olekaan varsinaisesti ikävä.
Välillä olen kyllä miettinyt että josko sen alkoholin käytön lopettaisi ihan kokonaan.
Elävät puut
Tänään 23.09. klo 18:15
päättyy klo 18:45 // kesto 30 min
Osa 3/4. Puillakin on seksielämä. Katajalla on erikseen herra- ja rouvapuut, männyssä taas roikkuu molemmat sukuelimet. Haapa ei niin välitä seksistä. Kiimaisin puu on se, jonka norkko laukeaa ensimmäisenä keväällä.
Mitä vittua YLE? Puiden seksielämä onkin aina kiinnostanut mua. Harmi kun en nähnyt tätä spektaakkelia.
Seuraavalla kiertueella sitten settilistaan biisi "Muijaa kuontaloon".Onko Syrjän Pantse maailman kovin jätkä? Mielestäni on. Loistava kitaristi ja ihmisenä esikuva meille kaikille. Kiitos Pantse.
Seuraavalla kiertueella sitten settilistaan biisi "Muijaa kuontaloon".
Tämähän on hyvä perinne, jos se on kaveripiirissä. Tälläistä kerrostaloasujaa ei kovin moni muu asia ahdistaisi pahemmin kuin taloyhtiön talkoot.
Miten te yleensä tervehditte. Jotkut sanoo päivää, jotkut moi, jotkut terve. Mä sanon moro, kauhea krapula. Universaali humanitaarinen tila, ja on hyvä vastata myös siihen mitä kuuluu kysymykseen ettei sitä tarvitse erikseen kysyä, ja siihen kun yleensä vastataan että hyvää. Entä jos panettaa tai väsyttää tai paleltaa tai vaikka joku Kalpa just tehnyt pari maalia. Hyvää. Malmin Alkossa tervehditään ei tänään ja meitsin sukulaiset sanoo Jumalan terve.
En ole Tampereelta.
Joo mää tierän. Ei täällä Helsingissä rakennella mökkejä maasta ja puusta.Nii, ja oon Tampereelta. Liatsusta.
Pääsin joskus teininä panemaan oululaista neitoa, saattoi olla rouvakin, en tiedä. Sain valtavan egoboostin kun se sano että "elä. elä, ei noin lujjjaa". Masennuin kun hokasin että mällit valuivat pitkin mimosan persposkia ja itse huusin kuin hanhi jota kuristetaan. Sano se sitten että ei pahalla mutta naapurit valittaa aina kun alakerran LaShawn käy kylässä. Itse kuulostaa kuulemma silloin samalta.Eräs virallisempi työkaverini tervehtii "Huomenta päivää". Jos hän on rennolla tuulella tai itse kerkeän sanoa ensin sen moro tai morjesta, niin hän sanoo, että "Morjesta päivää".
EDIT. Niin ja Oulusta oon ja kehtaan sanua. Enkä pelkää polliisia. Tykkään myös pellailla.
Pääsin joskus teininä panemaan oululaista neitoa, saattoi olla rouvakin, en tiedä. Sain valtavan egoboostin kun se sano että "elä. elä, ei noin lujjjaa". Masennuin kun hokasin että mällit valuivat pitkin mimosan persposkia ja itse huusin kuin hanhi jota kuristetaan. Sano se sitten että ei pahalla mutta naapurit valittaa aina kun alakerran LaShawn käy kylässä. Itse kuulostaa kuulemma silloin samalta.