Ilmeisesti Kiira Korpi ei tajua olleensa luksus-prostituoitu. No ehkä joku sen nyt sille kertoo. Tuleekohan tieto hänelle itselleen yllätyksenä?
Nyt kannattaa olla tarkkana mitä Kiirasta kirjoittaa. Voi tulla sanomista ja raporttia lähtee eteenpäin modeille. Kukas nimimerkki se oli kuka tässä takavuosina sai hiekkaa persvakoon jatkiksen runkkarien kertoillessa Kiira-fantasioitansa...?Ilmeisesti Kiira Korpi ei tajua olleensa luksus-prostituoitu. No ehkä joku sen nyt sille kertoo. Tuleekohan tieto hänelle itselleen yllätyksenä?
Ja jos tämän olisi tehnyt joku Pirkko-Liisa, 5 lapsen YH-äiti Kauniaisista, hänet olisi jo kivitetty alimpaan maanrakoon, tukia ja rahoja olisi perimässä kaikki mahdolliset tahot ja sen lisäksi 99,9% väestöstä tyrmäisi hänen toimintatavat. Mutta kun Jani Toivola, niin pitää ymmärtää, hänellä on ollut raskas vaihe elämässä. Niin meillä kaikilla joskus.
Jori Lehterän epäillään sekaantuneen kokkelihommiin. Noh, asia voi olla mitätön mutta, ei tule silti yllätyksenä yhtään. Sen verran kiekkopiireissä pyörineenä tiedän et siellä vetelee aika moni kesälomillakin viivoja.
Huumeiden satunnainen "lomakäyttö" on yleisempää urheilijoiden piireissä mitä moni luuleekaan.
Täähän se on. Kukas helvetin takatuupparikansanedustaja se joskus sanokaan haastattelussa et on huolissaan autojen päästöistä ja toivoisi ettei suomalaiset käyttäisi autoa kun viime hädässä. No tämän lauselman jälkeen tv kuvassa näkyi kun tää todellisuudesta vieraantunut lutkuttaja hyppäs taksiin.Helvetin ekoligista tälle vihreiden Janilla vielä ajella taksilla töihin. Polkis saatana pyörällä niin monet muutkin tekee.
Onkohan tää miljonääri baruski päässy edes pesälle asti. Mikäli jutut pitää paikkaansa niin, Kiira on kireä kun viulun kieli, ja pesälle syöksymiseen tarvitaan aika paljon liukastetta ja pientä munaa. Noh nää on näitä juttuja mitä aina kuulee.Ilmeisesti Kiira Korpi ei tajua olleensa luksus-prostituoitu. No ehkä joku sen nyt sille kertoo. Tuleekohan tieto hänelle itselleen yllätyksenä?
Korjatkaa jos oon aivan pihalla, mut eikös ainakin Kanada oo todella tarkka siitä ketä päästää maahan. Luulis tommonen huumetuomio ainakin vaikeuttavan pelaamista änärissä. En tiedä, vaikee sanoo ku en oo saanu suomessa huumausaineista tuomioo ja koittanu työskennellä Yhdysvalloissa/Kanadassa. Jännä nähdä mitä tästä kehkeytyy.Ihan mielenkiinnosta kiinnostaisi tietää, että mitenkähän Jorin NHL-uralle mahtaa käydä jos tuosta sattuisi tuomio tulemaan? Onko jollain kaukaisen Suomen kokkelituomiolla yhtään mitään väliä rapakon takana, vai tulisiko tuosta joku sanktio (tai peräti sopimuksen purku) sinnekin? Onhan NHL:llä oma päihdeohjelmakin, jonka on kokenut muun muassa ÄIÄ Tapulista eli huume-Jere.
Korjatkaa jos oon aivan pihalla, mut eikös ainakin Kanada oo todella tarkka siitä ketä päästää maahan. Luulis tommonen huumetuomio ainakin vaikeuttavan pelaamista änärissä.
Korjatkaa jos oon aivan pihalla, mut eikös ainakin Kanada oo todella tarkka siitä ketä päästää maahan. Luulis tommonen huumetuomio ainakin vaikeuttavan pelaamista änärissä. En tiedä, vaikee sanoo ku en oo saanu suomessa huumausaineista tuomioo ja koittanu työskennellä Yhdysvalloissa/Kanadassa. Jännä nähdä mitä tästä kehkeytyy.
Aika paljon ihmetyttää, jos/kun ton tason jamppa, jolla pinkka on varmasti muutenkin kunnossa, sekaantuu johonkin kokkelibisnekseen.
Mun yksi kaveri oli joskus tammikuussa tipattomalla. Kysyin että miten on mennyt niin meinas että ihan hyvin, että olutta on kyllä viikonloppuisin mennyt, mutta ei väkeviä eikä ole käynyt kaupungilla. Mut saattoihan tuolla sun mainitsemalla poliitikolla olla just tuolloin se viimeinen hätä? Sehän on että miten tuo hätä määritellään...onhan vessahätäkin hätä.Täähän se on. Kukas helvetin takatuupparikansanedustaja se joskus sanokaan haastattelussa et on huolissaan autojen päästöistä ja toivoisi ettei suomalaiset käyttäisi autoa kun viime hädässä. No tämän lauselman jälkeen tv kuvassa näkyi kun tää todellisuudesta vieraantunut lutkuttaja hyppäs taksiin.
Minun hammasharjaton helmikuu on kestänyt jo tarpeettoman pitkään. Ientulehduksen ja kertyneen blakin vuoksi paino on noussut liki pari kiloa.Mun yksi kaveri oli joskus tammikuussa tipattomalla..
Mikä pointti tuossa Radio Rockin Neljän Suora-kisassa oikein on?
Joo siinä pitää 4 edellistä kappalettä nimetä, mutta mistä ihmiset tietää millon kisa käynnistyy?
Mun yksi kaveri oli joskus tammikuussa tipattomalla. Kysyin että miten on mennyt niin meinas että ihan hyvin, että olutta on kyllä viikonloppuisin mennyt, mutta ei väkeviä eikä ole käynyt kaupungilla.
En ole enää viime vuosina Radio Rockia kuunnellut säännöllisesti, joten tietoni voi olla vanhaa. Mutta ainakin jossain vaiheessa tuossa oli ideana se, että kertaalleen Jonen päivävuoron aikana tuli neljä biisiä putkeen ilman välispiikkejä. Ns. Neljän suora. Ideana siis bongata se "Neljän suora" ja osata nimetä biisit artisteineen sen perään.Mikä pointti tuossa Radio Rockin Neljän Suora-kisassa oikein on?
Joo siinä pitää 4 edellistä kappalettä nimetä, mutta mistä ihmiset tietää millon kisa käynnistyy?
Jännittääks teitäkin löytyykö Jopoa kellarista? Ehkä nyt löytyy kun pari kertaa muistan kaatuneeni.