Sainhan minä Porin reissun suunnitelman laadituksi. Niinhän siinä kävi, että sitten kun vauhtiin pääsi niin urakka tuntui helpommalta ja helpommalta.
Olen aikeissani reissussa olla kaksi yötä , löysin nimittäin sen nimisen hostellin Porista kuin hostel Buisto josta saa majoitusta edullisesti. Yksi yö tuossa hostellissa kustantaa 40 euroa. Yhteensä reissulle tulisi hintaa tämän suunnitelman mukaan sellaiset 196,5 euroa eli ei kovin paha hinta olisi.
Tässä reissussa vierailtaisiin tulopäivänä Satakunnan museossa ja Porin taidemuseossa. Sitten olisi tulopäivänä vielä kaksi ja puoli tuntia sellaista aikaa johon en ole vielä keksinyt mitään hyvää ohjelmaa. Tämä luppoaika olisi aikavälillä 19.30-22. Tällöinhän kaikki museot lähes tulkoon ainakin on jo kiinni? Tähän saa heittää hyviä ehdotuksia, mikäli löytyy Porin tietäjiä? Kannattaa toki huomata että esimerkiksi Kirjurinluoto ja Yyteri tulee kierretyksi myöhemmin reissussa.
No reissun kakkospäivänä käyn Asuntomessuilla, ja tutustun Juseliuksen mausoleumiin. Illalla sitten teen retken Kirjurinluotoon. Reissun kolmannen päivän vietän puolestaan Yyterissä, toivottavasti kelit ovat suotuisat.
Jos jollakin tulee jotain hyvää mietettä mieleen reissusuunnitelmastani niin saa kertoa. Olen aina avoin hyville ehdotuksille. Tai jos tulee mieleen jotain kommentoitavaa.