Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä en jaksa juosta. Nuorempana sitä tuli juostua ja se on mukavaa puuhaa.
Puheohjelmat on parasta maailmassa, jos ne ei ole tylsiä henkilöhaastatteluja missä joku koulut kesken lopettanut ja ikänsä ryypännyt rokkari kertoo miten hän tietää maailmasta kaiken. Voit toki korvata tuon rokkarin jollain taiteilijalla, feministillä, uskonnollisella tai millä muulla vastaavalla tahansa. Sen sijaan kun siellä on joku joka oikeasti tietää enemmän kuin sinä kertomassa juttuja mistä sinä et tiedä, mutta mistä voisit jotain oppia niin se on aivan loistavaa ajanvietettä, oli se mitä teet sitten hölkkää tai sohvalla makaamista. Tai ehkä minä olen vähän outo, kun tiedonjanoni on liki sammumaton.Jotkut siis kuuntelee jotain puheohjelmia juostessaan kuten @Useful Idiot. Itse en halua juostessa kuunnella mitään. Haluan vain juosta, kuunnella omaa hengitystä ja aistia jalan osuvan tiehen ja nauttia vapaudesta. En kykyne siinä samalla keskittymään kuuntelemaan jotain ohjelmaa. Haluan olla itseni kanssa ja juosta. Meitä on niin moneksi.
Käsittääkseni Minna Korkka on alun perin raumalainen.Tunteeko kukaan muuten pantavaa raumalaista naista? niin? Ei taida tulla mieleen.
Palstaveli @heavylutaa18 valitteli eilen että masentuu aamuisin kun hänelle ei ole hälytyksiä. Asiallehan on tehtävä jotain. Haastan kaikki palstalaiset tägäämään ja lainaamaan @heavylutaa18 :n kommentteja.
Vai oliko se joku muu joka valitteli. En vittu muista.
Minä pelkään joka aamu kuinka monta hälytystä on, kun en muista mitään kirjoittaneeni.
Kiitos kohteliaisuuksista. Juontaa juurensa nuoruuden lempparibändin biisiin joka on edelleen kaljoissa yksi parhaista biiseistä mitä on tehty. Linkistä kuuntelemaan.@heavylutaa18
Mistä nimimerkki on peräisin? Aika gay tuo lutaa. Ja numerot nimimerkissä on jotain hokiterojen noloja juttuja.
Aika fifty-fifty tilanne, joko nähdään tai sitten ei. Toivotaan toki että nähdään eikä yksi kausi lisää täällä tekisi pahaakaan, ei rehellisesti sanottuna viime kauden näytöillä ole mitään asiaa PA isoihin pieniin kaukaloihin. Peliajassa mitattuna SaiPan kuningas, eli jos lähtee on korvaajan oltava myös tekijämiehiä eli jos lähtee ni toivottavasti selviää pian eikä syyskuun alussa. Sitten ei ole enää kuin alelaarien kavereita tarjolla.Mikäs sen Vaakanaisen tilanne on? Nähdäänkö mahdollisesti ensi kaudella SaiPassa? Tähän osaisi vastata ehkä nimimerkki @heavylutaa18
Olispa muuten karmeaa jos meidän eliöstömme olisi kehittynyt niin että paskantaminen ei antaisi hyvänolontunnetta. Olisi melkosta kun porukka naama norsunvitulla tuolla ärjyisi kun pakko lähtee paskalle.Vihaan tasapuolisesti saastuttajia, eli ihmisiä ja eläimiä jota vain paskantavat. Paskantaminen on toki iloinen tapahtuma, ja pitäisi varmaan syödä enemmän että paskantaisi kokoajan, Paskantaminen on kuin huume, siitä tulee aina hyvälle tuulelle.
Vai mitä @heavylutaa18
Sinä olet sen sijaan selvästi sitä mieltä, että ihminen voi tehdä itsemurhan ihan huvikseen, ilman että taustalla on tuskaa, kärsimystä ja epätoivoa. Itsemurhan toteuttava, tai edes itsemurhan tekemistä suunnitteleva ihminen ei näe valoa tunnelin päässä. Se juuri on surullisinta.Palstalla tapahtunut mielenkiintoinen psykologien kokoontumisajo, lienevät tulleet kaikki kaapista, psykologin tutkinnon salaamis sellaisesta, kun ovat pystyneet tekemään diagnoosit toisten mielenterveydellisestä tilasta koskaan ihmistä tapaamatta.
Minä kylläkin olen tiennyt Bourdainin kuolemasta jo tunteja sitten ja viestin kirjoitin illalla. Että todellinen tunnekuohu. Tokikin myönnän ihan rehellisesti kirjoittaneeni tarkoituksellisen provosoivasti, varsinkin kun kuolleella ei ole kunniaa tai arvoa mitä loukata, voi sanoa suoraan että paska jätkä. Hyvin sinäkin onnistuit viestissäsi menemään hänen päänsä sisään ja symppailemaan ja selittelemään tekoa. Vaikka siis oikeasti et tiedä hevon helvettiä, et vaikka olisi ollut kuolemansairas tms. Joskus kannattaisi itse niissä tunnekuohuissaan pysähtyä ja miettiä hetken että onko nyt oikeasti itse ajatellut asiaa kaikilta kannoilta, vai vetääkö värilasit päässä satasta tutkaan, koska oikeamielisyydessään on aina oikeassa ja erehtymätön. Tai siis Bourdain nyt oli hei niin paljon coolimpi kuin joku jatkoajan kusipäinen nimimerkki joka kehtasi sitä kuollutta solvata teostaan.Sinä olet sen sijaan selvästi sitä mieltä, että ihminen voi tehdä itsemurhan ihan huvikseen, ilman että taustalla on tuskaa, kärsimystä ja epätoivoa. Itsemurhan toteuttava, tai edes itsemurhan tekemistä suunnitteleva ihminen ei näe valoa tunnelin päässä. Se juuri on surullisinta.
Sori vaan mutta sait aikaan juuri mitä tilasit toivoessasi tunnekuohussa Bourdainille helvetin liekeissä palamista.
Minä olen vilpittömästi sitä mietä että vain yksi 11v tyttö kärsi tästä muiden läheisten ohella.
Suremaan jäi se yksi isätön tyttö.
Mut ei mitenkään silleen niinku negatiivisesti you know. Antaa niiden alahuulen väpättää rauhassa.