Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 780
  • 66 807

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En tunne raumalaisia naisia henkilökohtaisesti, mutta ainakin Raumalla järjestettävän perinteisen Pitsimissi-kisan osanottajat täyttänevät kriteerisi. Googlaamalla voi oglata Miss Lace -naisia pitseissään.

Ai niin, yksi nuorison edustaja kävi panees jotain poikaystävällistä yh-eukkoa viime pitsiviikoilla. Eukko oli vannottanut nuorta miestä, ettei kerro meille muille, mutta kyllä se lopulta kertoi. Nuoren kaato ahdisti niin paljon nuoren isoveljeä, että tämä melkein hyppäsi liikkuvasta autosta moottoritiellä ja kehui sitten, että hän on yhä perheensä kovin panomies. Sitä oli hauska kattella.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Paskapuhetta. Mä voin olla kokovartalopelle, mut vittu että mä osaan lukea ihmisiä. Joo, pelkän kirjotuksenkin perusteella. Mä tiedän, että sä oot varhaiskypsä ja... No ei, hehehe. Tykkäsitkö huumoristani? Oikeesti mä tiedän, että sä oot erittäin humaani, oikeudenmukanen, empaattinen ja sulla on hyvin voimakas myötäelämisen taito. Tiedän, että sä osaat ihmisen. Piti kirjottaa syvällisemmin tai ainakin laajemmin, mut keikkuu laivareissu päässä, enkä pysty nyt.
Ajattele kuitenkin positiivisesti, pahempaa se olisi jos keikkuisi pää laivareissussa. Niin tai no ehkä se ei sitten kuitenkaan olisi.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Asiat menee sykleissä ja muutaman vuoden tauon jälkeen oli aika taas palata Kiveen hakattujen ääreen. Kirjoihin en ole vielä toistaiseksi tarttunut, jotenkin Vuolle & Teronen ääni kuuluu tähän kuvioon.

Osan urheilijoita koskevista on toki tullut kuunneltua, mutta en muistanut esim. Javanaisen kohdalla viittausta viimeiseen Ässien paidassa pelaamaansa otteluun, siis runkosarjan osalta. Itse olin KalPa-ottelussa paikalla ja jäänyt miehen ampuma kypärätemppu mieleen. Sen sijaan en muistanut/tiennyt että runkosarjan 2. paikka ja iso kasa rahaa oli vielä jaossa, ja tästä syystä Javanaista kuormitettiin 3. erässä Ässien ollessa tappiolla. Ja niin se peli käänty.

Paavo Noposesta ja Pekka TIilikaisesta Javanaisen kautta Eeva Joenpeltoon ja Saima Harmajaan.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Kiveen hakatut on loisto-ohjelma ja kirjatkin omistan viimeisintä lukuunottamatta. Hienoja tarinoita urheilijoista ja toki ihmisistä muiltakin elämän saroilta. Kirjat ahmin nopeasti, mutta kuten edellä todettiin niin radiossa Teronen & Vuolle ovat parhaimmillaan. Hautausmaan traktoreillakin on kiva sivurooli lähes joka jaksossa. Jostain syystä itselleni on tullut tavaksi kuunnella jaksot aina pyörälenkillä. Jotenkin esim. autossa kuuntelu tämän ohjelman osalta ei tunnu oikealta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kiveen hakatut on loisto-ohjelma ja kirjatkin omistan viimeisintä lukuunottamatta. Hienoja tarinoita urheilijoista ja toki ihmisistä muiltakin elämän saroilta. Kirjat ahmin nopeasti, mutta kuten edellä todettiin niin radiossa Teronen & Vuolle ovat parhaimmillaan. Hautausmaan traktoreillakin on kiva sivurooli lähes joka jaksossa. Jostain syystä itselleni on tullut tavaksi kuunnella jaksot aina pyörälenkillä. Jotenkin esim. autossa kuuntelu tämän ohjelman osalta ei tunnu oikealta.
Kyllä, itse tykkään kuunnella noita jaksoja juoksulenkillä. Muutenkin Puheen ohjelmat on mielestäni parhaimmillaan, kun samalla rivakoi tuolla metsäpoluilla.

Näin musamiehenä harvoin edes lenkillä musiikkia kuuntelen (pl.kävely) koska se on yhtä tärinää ja tyrinää. Ei pääse ihan täysiin fiiliksiin, puhe toimii minulla yleensä tuossa hommassa paremmin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jotkut siis kuuntelee jotain puheohjelmia juostessaan kuten @Useful Idiot. Itse en halua juostessa kuunnella mitään. Haluan vain juosta, kuunnella omaa hengitystä ja aistia jalan osuvan tiehen ja nauttia vapaudesta. En kykyne siinä samalla keskittymään kuuntelemaan jotain ohjelmaa. Haluan olla itseni kanssa ja juosta. Meitä on niin moneksi.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Haluan vain juosta, kuunnella omaa hengitystä ja aistia jalan osuvan tiehen ja nauttia vapaudesta. En kykyne siinä samalla keskittymään kuuntelemaan jotain ohjelmaa. Haluan olla itseni kanssa ja juosta. Meitä on niin moneksi.

Mulla menee tuo vähän toisinpäin. Kuuntelen mielelläni musiikkia mutta en voi samaan aikaan juosta.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jotkut siis kuuntelee jotain puheohjelmia juostessaan kuten @Useful Idiot. Itse en halua juostessa kuunnella mitään. Haluan vain juosta, kuunnella omaa hengitystä ja aistia jalan osuvan tiehen ja nauttia vapaudesta. En kykyne siinä samalla keskittymään kuuntelemaan jotain ohjelmaa. Haluan olla itseni kanssa ja juosta. Meitä on niin moneksi.
Puheohjelmat on parasta maailmassa, jos ne ei ole tylsiä henkilöhaastatteluja missä joku koulut kesken lopettanut ja ikänsä ryypännyt rokkari kertoo miten hän tietää maailmasta kaiken. Voit toki korvata tuon rokkarin jollain taiteilijalla, feministillä, uskonnollisella tai millä muulla vastaavalla tahansa. Sen sijaan kun siellä on joku joka oikeasti tietää enemmän kuin sinä kertomassa juttuja mistä sinä et tiedä, mutta mistä voisit jotain oppia niin se on aivan loistavaa ajanvietettä, oli se mitä teet sitten hölkkää tai sohvalla makaamista. Tai ehkä minä olen vähän outo, kun tiedonjanoni on liki sammumaton.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Palstaveli @heavylutaa18 valitteli eilen että masentuu aamuisin kun hänelle ei ole hälytyksiä. Asiallehan on tehtävä jotain. Haastan kaikki palstalaiset tägäämään ja lainaamaan @heavylutaa18 :n kommentteja.

Vai oliko se joku muu joka valitteli. En vittu muista.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Palstaveli @heavylutaa18 valitteli eilen että masentuu aamuisin kun hänelle ei ole hälytyksiä. Asiallehan on tehtävä jotain. Haastan kaikki palstalaiset tägäämään ja lainaamaan @heavylutaa18 :n kommentteja.

Vai oliko se joku muu joka valitteli. En vittu muista.

Minä pelkään joka aamu kuinka monta hälytystä on, kun en muista mitään kirjoittaneeni.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä pelkään joka aamu kuinka monta hälytystä on, kun en muista mitään kirjoittaneeni.

Joskus joku on tägännyt, mutta hälytykset ei toimi. En ole ronkkinut mitään asetuksia ja käsi raamatulla kerran näin silti jonkun hälytyksen ja sen jälkeen en enää koskaan.

Nykytilanne on ihan hyvä. Jos jollain on asiaa, niin lähettänee yv:n tai sitten vastailee, kun sattuu huomaamaan, jos on puhuteltu.

Niistä ei välitetä mitä ei muista kirjoittaneensa. Se on Modejen tehtävä niihin puuttua.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Juu, @Turha Kaukalo tägäyksen kun bongasin ja viestin luin ni piti hetki kelailla että mistähän nyt on kyse mutta muistuihan se sieltä mieleen, ei tällä kertaa mistään sen vakavemmasta kyse. No olutta on taas ja näillä mennään. Kiitos kuitenkin Turhalle Kaukalolle, en nyt ranteita aio auki viiltää vaikkei hälytyksiä ole, mutta otetaan vastaan mitä tulee. ;-)
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
@heavylutaa18

Mistä nimimerkki on peräisin? Aika gay tuo lutaa. Ja numerot nimimerkissä on jotain hokiterojen noloja juttuja.
Kiitos kohteliaisuuksista. Juontaa juurensa nuoruuden lempparibändin biisiin joka on edelleen kaljoissa yksi parhaista biiseistä mitä on tehty. Linkistä kuuntelemaan.

POPEDA - Heavy Lutaa - YouTube

Numerot nimimerkissä ei ole itselleni ongelma ja se tulee lempparipakkini Kalle Maalahden pelinumerosta.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mikäs sen Vaakanaisen tilanne on? Nähdäänkö mahdollisesti ensi kaudella SaiPassa? Tähän osaisi vastata ehkä nimimerkki @heavylutaa18
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Mikäs sen Vaakanaisen tilanne on? Nähdäänkö mahdollisesti ensi kaudella SaiPassa? Tähän osaisi vastata ehkä nimimerkki @heavylutaa18
Aika fifty-fifty tilanne, joko nähdään tai sitten ei. Toivotaan toki että nähdään eikä yksi kausi lisää täällä tekisi pahaakaan, ei rehellisesti sanottuna viime kauden näytöillä ole mitään asiaa PA isoihin pieniin kaukaloihin. Peliajassa mitattuna SaiPan kuningas, eli jos lähtee on korvaajan oltava myös tekijämiehiä eli jos lähtee ni toivottavasti selviää pian eikä syyskuun alussa. Sitten ei ole enää kuin alelaarien kavereita tarjolla.

@heavylutaa18

Tiedätkö kuka Jumala on?

Jumalaa ei ole olemassa. Elämme jonkun kehittyneemmän lajin tekemässä simulaatiossa. Vähän kuin videopeli heille. Vähän on liian monta palikkaa joiden olis täytynyt loksahtaa kohdalleen jos mentäis ihan historian kirjojen mukaan ja uskottaisiin mistä tää kaikki on muka saanut alkunsa. Jumala on sitäpaitsi muinaisen satukirjan hahmo. Kyllä kyseisen satukirjan kirjoittajakin nauraisi partaansa jos tietäisi miten moni ihminen elää vielä 2018 kyseisten satujen mukaan.

Kiitos hälytyksistä! Oli kiva avata Jatkoaika välilehteen. Lähden nyt paikalliseen, hymyssä suin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
YLEn sivuilta löytyvä hyödyllinen ja asiantunteva jalkapallon MM-kisojen fanikone kertoo, että meikäläisen suosikkijoukkue on Tunisia. Yhtään pelaajaa en sieltä taida tietää, mutta hei jalkapallo on joukkuelaji ja oon aina kannattanut.

Pakko sen on oikeassa kuitenkin olla kun viimeisenä meikäläisen listalla on Saksa.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Vihaan tasapuolisesti saastuttajia, eli ihmisiä ja eläimiä jota vain paskantavat. Paskantaminen on toki iloinen tapahtuma, ja pitäisi varmaan syödä enemmän että paskantaisi kokoajan, Paskantaminen on kuin huume, siitä tulee aina hyvälle tuulelle.

Vai mitä @heavylutaa18
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Vihaan tasapuolisesti saastuttajia, eli ihmisiä ja eläimiä jota vain paskantavat. Paskantaminen on toki iloinen tapahtuma, ja pitäisi varmaan syödä enemmän että paskantaisi kokoajan, Paskantaminen on kuin huume, siitä tulee aina hyvälle tuulelle.

Vai mitä @heavylutaa18
Olispa muuten karmeaa jos meidän eliöstömme olisi kehittynyt niin että paskantaminen ei antaisi hyvänolontunnetta. Olisi melkosta kun porukka naama norsunvitulla tuolla ärjyisi kun pakko lähtee paskalle.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Palstalla tapahtunut mielenkiintoinen psykologien kokoontumisajo, lienevät tulleet kaikki kaapista, psykologin tutkinnon salaamis sellaisesta, kun ovat pystyneet tekemään diagnoosit toisten mielenterveydellisestä tilasta koskaan ihmistä tapaamatta.
 
Suosikkijoukkue
Häviää viimeistään finaaleissa
Palstalla tapahtunut mielenkiintoinen psykologien kokoontumisajo, lienevät tulleet kaikki kaapista, psykologin tutkinnon salaamis sellaisesta, kun ovat pystyneet tekemään diagnoosit toisten mielenterveydellisestä tilasta koskaan ihmistä tapaamatta.
Sinä olet sen sijaan selvästi sitä mieltä, että ihminen voi tehdä itsemurhan ihan huvikseen, ilman että taustalla on tuskaa, kärsimystä ja epätoivoa. Itsemurhan toteuttava, tai edes itsemurhan tekemistä suunnitteleva ihminen ei näe valoa tunnelin päässä. Se juuri on surullisinta.

Sori vaan mutta sait aikaan juuri mitä tilasit toivoessasi tunnekuohussa Bourdainille helvetin liekeissä palamista.

Ja mun ei tarvi olla mikään psykologi, koska olen itsekin käynyt pariinkin otteeseen itsemurhan tekemisen porteilla. Kyllähän se jälkikäteen tuntuu itsekkäältä, mutta noina pimeinä aikoina mistään eikä kenestäkään tuntunut olevan lohtua mun tuskaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös