Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 606 287
  • 68 376

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Itäisillä mailla tullaan usein ihmettelemään allekirjoittaneen partaturjaketta ja siitä saa usein kuulla milloin mitäkin. Kerran eräs ihan ihmisennäköinen nuorempi mimmi tuli kysymään silmät loistaen, että "Ootko nähnyt sitä Marvelin Thor-elokuvaa?" Siinä melkoisen itsetuntoboostin jälkeen putosin yhtä nopeasti maanpinnalle.

"Tiedät sä, sä näytät ihan.... sen Thorin faijalta.". Auts.

Silloinkin tulee aika vanha olo, kun käytän IDDQD-lyhennettä esim., jos maalivahti pelaa loistavasti.
Kai sä totesit sille että: "ja sä varmasti tykkäät vanhemmista miehistä" ja iskit silmää. Toimiko?

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Kai sä totesit sille että: "ja sä varmasti tykkäät vanhemmista miehistä" ja iskit silmää. Toimiko?

Varmaan olisi toiminutkin, mutta nyt oli kyllä niin rankka ikäero ja mulla tuo rajoitin vasemmassa nimettömässä, että tyydyin tylsästi vain toteamaan jotain "Ai jaa, kiva juttu"-tyylin latteuksia. Ja en mä nyt oikeasti mikään niin vanha vielä ole, perkele. Aloin pari viikkoa sitten käyttämään WhatAppiakin.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hauki tuli, 39cm ja 0,455 kg. Perkasin sen, tein fileiksi. Huomenna syödään sitä paistettuna. Harmi vaan ettei meistä kumpikaan oikein välitä hauesta. Miehellä oli katiska sulassa paikallisessa järvessä. Sieltä tuli hauki josta hän oli hyvin tyytyväinen. Itse en vielä lähde kalastamaan kun järvessä on jäätä. Kun vene on käännetty ja vedet vapaat niin voin laskea katiskoja sinne kalastamaan. Ja tulokset on mitä sattuu...

sinikettu

Jäsen
Hauki tuli, 39cm ja 0,455 kg. Perkasin sen, tein fileiksi. Huomenna syödään sitä paistettuna. Harmi vaan ettei meistä kumpikaan oikein välitä hauesta. Miehellä oli katiska sulassa paikallisessa järvessä. Sieltä tuli hauki josta hän oli hyvin tyytyväinen. Itse en vielä lähde kalastamaan kun järvessä on jäätä. Kun vene on käännetty ja vedet vapaat niin voin laskea katiskoja sinne kalastamaan. Ja tulokset on mitä sattuu...
Itse kammoan tätä nykyä järvipetokaloja tai oikeastaan niiden syöntiä. Niissä on niin saakelisti metyylielohopeaa. Myös pienissä yksilöissä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Itse kammoan tätä nykyä järvipetokaloja tai oikeastaan niiden syöntiä. Niissä on niin saakelisti metyylielohopeaa. Myös pienissä yksilöissä.
Tutkimuksen mukaan (en jaksa nyt tähän hätään etsiä pahoittelen, tiedän että arvostaisit) niin kaikista myrkyistä huolimatta eniten kalaa syövät elää pidempään ja käsittääkseni myös sairastaa vähemmän. Vahva muistikuvani on että asiasta on tehty ihan tutkimus, minkä muutama vuosi takaperin luin, missä positiiviset hyödyt ylitti ne haitat.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Apua, kuollaan kaikki. On totta että hauki on ravintoketjun huipulla ja siihen kertyy kaikenlaista. Kuitenkin aika harvoin tuota tulee nautittua.... En kuulu edes riskiryhmiin.

godspeed

Jäsen
Kenelläkään muulla tubeongelmia? Joko ei kuulu mitään tai ihmeellisenä sössönä.

EDIT: Kuulokkeet tai HDMI ei toimi kuin yllä kuvaillulla tavalla. Mikähän vittu nyt taas.

Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kenelläkään muulla tubeongelmia? Joko ei kuulu mitään tai ihmeellisenä sössönä.

EDIT: Kuulokkeet tai HDMI ei toimi kuin yllä kuvaillulla tavalla. Mikähän vittu nyt taas.

Toimii. Joskus ei muuten oo toiminut kuin kuulokkeilla tai ilman. Saattaa olla ongelma tietokonepäässä.

Jahah--- panin ihan Nirvanan soimaan kokeeksi että kuuluuko perkele. Sytämmmenmuatonen poksi. Tää on väsynyt biisi. Laitanpa sen kun Frances Farmer otti remätsin Seattlessa.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko luvat kunnossa.
Kas kun en tiedä. Mieheni on oikeustoimikikelpoinen aikuinen ihminen joten hän on itse vastuussa itse kalastamiensa kalojen luvista. Mies on kuitenkin pedantti ja rehellinen henkilö joten uskon hänen hoitaneet luvat. Ainaki hän kyseli että saako lommeja (pyydysmerkit) samalta isännältä kuin viime vuonna. Kalastonhoitomaksu on varmaan mennyt maksuun heti tammikuussa (jos yhtään puolisoani tunnen). Minun luvat ei ole kunnossa, kalastonhoitomaksu on maksamatta (kun en tiedä teenkö muuta kuin ongin ja toimin soutajana niille joilla on luvat kunnossa).

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haluaisin tavata sen virkamiehen joka tulee seuraamaan kun joku kalastaa.
Minä olen tavannut useamkin (en kyllä valvontatehtävissä), heitä kutsutaan kalastuksenvalvojiksi. Ei ne kyllä taida olla ns. virkamiehiä vaikka toimivatkin virkavastuulla (kun nyt tietäisi mitä sekin tarkoittaa, en googleta).

Kalastuksenvalvonta
Linkki vie Kalatalouden keskusliiton sivuille.
Edit. Lainaus virkamiehistä jotka voi seurata kun joku kalastaa...
Kalastuksenvalvojan lisäksi lupia voivat tarkistaa poliisi, ELY-keskus, tulli, rajavartiolaitos ja Metsähallituksen erävalvojat.

Viimeksi muokattu:

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tässä taas mietiskelen kaikenlaista. Jostain olen lukenut että liikuntaankin voi kehittyä riippuvaisuussuhde ja liikunnasta voi tulla pakkomielle.

Minulla nyt ei ole mahdollisena ongelmana kuin tuo biljardi missä pelaaminen voi karata pahimmassa tapauksessa jo ylikin.

Mikäköhän määrä biljardin peluuta on vielä ok määrä ja missä mennään jo yli? Tänään pelasin biljardia yhteensä sellaiset 4 tuntia, mitä pidän itse jo aika kovana määränä. Pitäisikö minun jo hieman rajoittaa pelaamistani vai antaa vain mennä kun lajin parissa näemmä viihtyy?

Toinen asia mitä mietiskelen on tuo pyörittämäni visailuryhmä. Uutisvuodossahan taitaa olla sellainen kilpailu missä menneen uutisviikon otsikoista on poistettu joku sana ja pitää tietää mikä sana on kyseessä? Kuinkakohan tuollainen visa toimisi tavisten visailuryhmässä? Kuulostaako mielenkiintoiselta kilpailulta vai liian vaikealta?

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaks kertaa kaaduin pyöräillessä. Eiks se ole ihan ok suoritus. Nyt on kaikki kotona. Ruudulla tietty näkyy näitä.
Onhan siellä sen verran liukasta ja pimeetä että ihan kelpo suoritus jos vaan kahdet lipat.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaks kertaa kaaduin pyöräillessä. Eiks se ole ihan ok suoritus. Nyt on kaikki kotona. Ruudulla tietty näkyy näitä.
Pysyit sentään satulassa kaatumisten välissä, vai? Lahtelainen urbaanilegenda kertoo ex-yhdistetyn miehestä joka palasi vaimonsa (nykyään ex) kanssa kotiin baari-illan jälkeen. Vaimon pyörä ei meinannut pysyä pystyssä ajattaessa. Herran pyörä oli vielä huonompi, se ei pysynyt pystyssä edes taluttaessa.

Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se ois ens maanantaina paluu töihin 4.5kk sairasloman jälkeen.

Ihmetyttää miten tää mitään tekemättömyys ei oo vielä alkanu kyllästyttämään. Millään ei huvittas töihin mennä.

Varmaan johtuu hyvinpitkälti siitä kun sairaslomalla ollessa olen saanut täyttä palkkaa vakuutusyhtiöltä. Eiköhän se mieli taas töihin tekisi jos joutuisi elämään persauki.

Kyllä sitä tämmöstäkin elämää hyvin voisi viettää missä voisi tehä mitä haluaa ilman työpakotetta. Vaatisi vaan sitä rahaa. Ja sitä on vaikeaa saada ilman työntekoa.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kissat kehrää ja Family Guy pyörii. Fokken awesome

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei saatana duuni. Mä unohdin kokonaan. Miten askel voi vielä heittää. No yks krapulakalja ja aski mynthonia. Pizzan jämät tossa jo söin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy