Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 218
  • 66 813

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Hitto, alkossa myydään alkoholitonta "salmiakkikossua". Vitsailin tuossa muutama päivä siitä että on alkoholitonta viiniä, siideriä ja olutta niin miksei voisi olla alkoholitonta kossua. No näköjään jotain sellaista onkin olemassa. En ostanut, aika hinnakasta (kympin pullo).
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
jätinköhän sen...
No en, akkukone on edelleen karkuteillä. Piti käydä myös katolla tarkistamassa, ja (onneksi?) se ei siellä ollut, kuten ei myöskään verstaalla jossa kävin autoa korjaamassa, eikä veneessä. Saatana. Ei siinä mitään, ihan perinteinen johdollinen pora löytyy ja toimii kyllä, mutta viikonloppuna pitäisi mennä mökille laitureita kasamaan ja siinä akkukone on ehdoton.
Eihän tämä nyt näin voi mennä, ihan oikeasti. Löydy! Kovin kallishan kone ei ollut (pelkkä runko ebaystä 50 puntaa), mutta vaimo vittuilee ihan riittävästi, ja aiheesta, pakko myöntää.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ollut fillari pubinkaan edessä. Eikä aiemmin pyöräkellarissa. No mietin myöhemmin. Nyt pari tuoppia. Vähän muutakin on kateissa ei saatana naurattaa.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei ollut fillari pubinkaan edessä. Eikä aiemmin pyöräkellarissa. No mietin myöhemmin. Nyt pari tuoppia. Vähän muutakin on kateissa ei saatana naurattaa.
Joskus oli polkupyörä hukassa, löytyi Turun verotoimiston edestä. Katso sieltä. Siinä ei tosin enää ole verotoimistoa ja tieto muutenkin vanhentunutta kun en oikein ole pyöräilyskenessä sisällä; viimeksi olen ajanut polkupyörällä ihmisten ilmoilla, ts postilaatikkoa pidemmällä, yli kymmenen vuotta sitten. Yksityisautoilu on enemmän mun juttu.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tulkaa nyt sitten itse kertomaan kuka vittu on se pahin rikollinen. Täpötäysi onneksi vain 3h 10min kestävä kaukobussi.

Vieressä jamppa kuuntelee niin kovalla kuulokkeistaan, että jos teknosta jotain tietäisin, niin ei tarvitsisi miettiä mikä DJ siellä pauhaa. Takana teinit hihittelee niin, että tärykalvot halkeaa.

En ole sanonut kenellekään sanaakaan tai kuunnellut musiikkia, ainoastaan välillä kuuluu se vieno tölkinavausääni. Tiedän rikkovani maan lakia, siis lakia, ei jotain järjestyssääntöjä.

Mutta kenet tässä nyt pitäisi pakkotyöleirille laittaa?

Se on kyllä pienimuotoinen äänisaaste, kun tyhjät tölkit rutistuu tuolla muovikassissa. Vaan muutkin syö ja juo eväitään ja rapinaa on kuin elokuvateatterissa konsanaan. Sen sijaan hajuhaittaa ei voi olla, koska paskainen hiki karjavaunussa on muutenkin.

Junarata on remontissa, olisin todellakin mennyt junalla muuten.
 

batman83

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Windows10 käytössä.

Kuinka haen reilun 4000 tiedoston seasta tiedoston nimen lopun perusteella.

Eli kaikki tiedostot on nimetty tyyliin dsm4329sdsdl669933.musiikkipääte

Kuinka saan haettua tuolla lopun numerosarjalla, kun kaikissa alku on sekalainen, mutta loppu numeroita.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Joskus oli polkupyörä hukassa, löytyi Turun verotoimiston edestä. Katso sieltä. Siinä ei tosin enää ole verotoimistoa ja tieto muutenkin vanhentunutta kun en oikein ole pyöräilyskenessä sisällä; viimeksi olen ajanut polkupyörällä ihmisten ilmoilla, ts postilaatikkoa pidemmällä, yli kymmenen vuotta sitten. Yksityisautoilu on enemmän mun juttu.
Kai sä sen kuitenkin Turussa hukkasit? Olisi aika karua kun joku polkassut sillä Raumalta Turkuun palauttaan veroilmoitusta. No tarpeeseen on sekin mennyt, jos on ollut todellinen kiire ja hätä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Windows10 käytössä.

Kuinka haen reilun 4000 tiedoston seasta tiedoston nimen lopun perusteella.

Eli kaikki tiedostot on nimetty tyyliin dsm4329sdsdl669933.musiikkipääte

Kuinka saan haettua tuolla lopun numerosarjalla, kun kaikissa alku on sekalainen, mutta loppu numeroita.
*669933.musiikkipääte?
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Eli nyt on akkuporakone, fillari ja tiedostot hukassa. Hyvinvointivaltio muka? Pah.

Jaa oikea tiedosto nyt sentään onneksi löytyi.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No viimeksi muistaakseni ruuvasin sillä venekatoksen kattopeltejä. .
No, onhan tuo perusteltua. Kiinnitin viimeksi tukipalkkeja kattoon sivukautta. Käsi ja ruuvimeisseli eivät olisi millään mahtuneet.
Kohta koneellisuus syrjäyttää korjaavat miehet ja naiset alkavat käyttämään korvaavia vaginallisia pöristimiä.
Miehet ovat katoava luonnonvara?

Miten hemmetissä korjataan puisen veneen köiln yläpuolelta?
Terv: SisäMaalainen
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No, onhan tuo perusteltua. Kiinnitin viimeksi tukipalkkeja kattoon sivukautta. Käsi ja ruuvimeisseli eivät olisi millään mahtuneet.
Kohta koneellisuus syrjäyttää korjaavat miehet ja naiset alkavat käyttämään korvaavia vaginallisia pöristimiä.
Miehet ovat katoava luonnonvara?

Miten hemmetissä korjataan puisen veneen köiln yläpuolelta?
Terv: SisäMaalainen
Käännetään se köli ylöspäin. Ei ollut niin vaikeeta hei!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Kiitos! Käynee ohjeena myös seksiterapiaan, Minun anoppi on aika kaunis. Älä pidä loukkauksena... Se köli ylöspäin.
Niin tässäkin tapauksessa se suurempi ongelmahan tulee eteen vasta sitten kun köli on jo ylhäällä.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Parasta kuntoilua on kävellä pari kilsaa kahden 18 tölkin olutpakin kannsa kotiin. Ja vielä päälle se jännitys, että jompikumpi pakkauksesta ratkeaa ja tölkit lähtee pyörimään autokaistoille.

Nyt saanen korkata ensimmäisen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Parasta kuntoilua on kävellä pari kilsaa kahden 18 tölkin olutpakin kannsa kotiin. Ja vielä päälle se jännitys, että jompikumpi pakkauksesta ratkeaa ja tölkit lähtee pyörimään autokaistoille.

Nyt saanen korkata ensimmäisen.
Tosimieshän olisi keventänyt kantamuksia matkalla. @pettter sitten olisi suosiolla käyttänyt tuohon matkaan hieman pidemmänkin ajan ja välillä istahtanut vain nauttimaan kauniista kevätpäivästä sitä olutpakkia tyhjennellen. @abianos olisi tuon lisäksi vielä iskenyt muutaman ohikulkevan neidin siihen avittamaan lastin keventämisessä. Sä paljastit juuri olevasi ihan amatööri!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En minäkään ymmärrä tommosta kaljalootien kanniskelua kun on taksit keksitty.

Kävin äsken Vitutusketjussa ja alko vituttaa.
 

euron kolikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Mun kaverista tuli muuten isä ihan tuossa pari vuotta sitten. Äijä vinkuu joka viikonloppu, että pääsis mun luokse kattoo sporttii ja juomaan kaljaa. Ei vissiin nappaa se lastenhoitaminen.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mun kaverista tuli muuten isä ihan tuossa pari vuotta sitten. Äijä vinkuu joka viikonloppu, että pääsis mun luokse kattoo sporttii ja juomaan kaljaa. Ei vissiin nappaa se lastenhoitaminen.
Ei se siitä ole kiinni, vaan siitä että se ei halua/voi juoda lapsen nähden. Nää on niitä aikuisten juttuja katsos. Sitten kun on lapsia, niin jää se juominen, jos sitä ei voi suorittaa niin että lapsi on hoidossa, tai itse lähtee muualle. Muutoin on lastensuojelut yms. niskassa alta aikayksikön.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös