... ja aloin puhua itsestäni...
Joo tää kyllä pisti oikein silmään teikäläisen viestissä.
... ja aloin puhua itsestäni...
Kai sä sen kuitenkin Turussa hukkasit? Olisi aika karua kun joku polkassut sillä Raumalta Turkuun palauttaan veroilmoitusta. No tarpeeseen on sekin mennyt, jos on ollut todellinen kiire ja hätä.Joskus oli polkupyörä hukassa, löytyi Turun verotoimiston edestä. Katso sieltä. Siinä ei tosin enää ole verotoimistoa ja tieto muutenkin vanhentunutta kun en oikein ole pyöräilyskenessä sisällä; viimeksi olen ajanut polkupyörällä ihmisten ilmoilla, ts postilaatikkoa pidemmällä, yli kymmenen vuotta sitten. Yksityisautoilu on enemmän mun juttu.
*669933.musiikkipääte?Windows10 käytössä.
Kuinka haen reilun 4000 tiedoston seasta tiedoston nimen lopun perusteella.
Eli kaikki tiedostot on nimetty tyyliin dsm4329sdsdl669933.musiikkipääte
Kuinka saan haettua tuolla lopun numerosarjalla, kun kaikissa alku on sekalainen, mutta loppu numeroita.
*669933.musiikkipääte?
No, onhan tuo perusteltua. Kiinnitin viimeksi tukipalkkeja kattoon sivukautta. Käsi ja ruuvimeisseli eivät olisi millään mahtuneet.No viimeksi muistaakseni ruuvasin sillä venekatoksen kattopeltejä. .
Käännetään se köli ylöspäin. Ei ollut niin vaikeeta hei!No, onhan tuo perusteltua. Kiinnitin viimeksi tukipalkkeja kattoon sivukautta. Käsi ja ruuvimeisseli eivät olisi millään mahtuneet.
Kohta koneellisuus syrjäyttää korjaavat miehet ja naiset alkavat käyttämään korvaavia vaginallisia pöristimiä.
Miehet ovat katoava luonnonvara?
Miten hemmetissä korjataan puisen veneen köiln yläpuolelta?
Terv: SisäMaalainen
Kiitos! Käynee ohjeena myös seksiterapiaan, Minun anoppi on aika kaunis. Älä pidä loukkauksena... Se köli ylöspäin.Käännetään se köli ylöspäin. Ei ollut niin vaikeeta hei!
Niin tässäkin tapauksessa se suurempi ongelmahan tulee eteen vasta sitten kun köli on jo ylhäällä.Kiitos! Käynee ohjeena myös seksiterapiaan, Minun anoppi on aika kaunis. Älä pidä loukkauksena... Se köli ylöspäin.
Tosimieshän olisi keventänyt kantamuksia matkalla. @pettter sitten olisi suosiolla käyttänyt tuohon matkaan hieman pidemmänkin ajan ja välillä istahtanut vain nauttimaan kauniista kevätpäivästä sitä olutpakkia tyhjennellen. @abianos olisi tuon lisäksi vielä iskenyt muutaman ohikulkevan neidin siihen avittamaan lastin keventämisessä. Sä paljastit juuri olevasi ihan amatööri!Parasta kuntoilua on kävellä pari kilsaa kahden 18 tölkin olutpakin kannsa kotiin. Ja vielä päälle se jännitys, että jompikumpi pakkauksesta ratkeaa ja tölkit lähtee pyörimään autokaistoille.
Nyt saanen korkata ensimmäisen.
@pettter on ammattilainen joka kuljettaa kaljat repussa. Mulla ei ole pokkaa mennä mihinkään lastenosastolle ostamaan koululaisten reppua. Luulevat saatana mua vielä isäksi.
Ei se siitä ole kiinni, vaan siitä että se ei halua/voi juoda lapsen nähden. Nää on niitä aikuisten juttuja katsos. Sitten kun on lapsia, niin jää se juominen, jos sitä ei voi suorittaa niin että lapsi on hoidossa, tai itse lähtee muualle. Muutoin on lastensuojelut yms. niskassa alta aikayksikön.Mun kaverista tuli muuten isä ihan tuossa pari vuotta sitten. Äijä vinkuu joka viikonloppu, että pääsis mun luokse kattoo sporttii ja juomaan kaljaa. Ei vissiin nappaa se lastenhoitaminen.
Mee joka ilta bodaamaan salille ja ala syömää 200g proteiinia päivässä. Vuoden päästä voit olla vielä pullero, mutta lihaksikas pullero. Sellanen on parempi vaihtoehto kuin pelkkä pullero. Voit päästä myös panee.Loppupeleissä jään aina yksin ja muut kömpivät vaimojensa viereen. En mä tätä roolia välttämättä toivonut jeesukselta.
Mee joka ilta bodaamaan salille ja ala syömää 200g proteiinia päivässä. Vuoden päästä voit olla vielä pullero, mutta lihaksikas pullero. Sellanen on parempi vaihtoehto kuin pelkkä pullero. Voit päästä myös panee.
No perse. Jos miehelle ei paneminen kelpaa, niin ei voi mitään. Yritä sitten voittaa vaikka lotossa, niin saattaa gold-diggereitä edes tulla pyörimää ympärille.No en mä nyt miltään Bull Mentulaltakaan halua näyttää.
Olen mielummin panematta.
Parasta kuntoilua on kävellä pari kilsaa kahden 18 tölkin olutpakin kannsa kotiin. Ja vielä päälle se jännitys, että jompikumpi pakkauksesta ratkeaa ja tölkit lähtee pyörimään autokaistoille.
Nyt saanen korkata ensimmäisen.
Tätä samaa tulee mietittyä joka pv.Mitähän vittua sitä tekis isona?