Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 276 554
  • 66 539

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
Ei kun tota Real Madridin sieniliigafinaalia.

No no, ilmeisesti tarkoitus kääntää veistä haavassa! Barca ei ole kuin 7 mestaruutta perässä ja ne saavutetaan kyllä mun elinaikana...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Henkeviä keskusteluja on mahdollista käydä myös KKK:ssa. Niin me ennen vanhaan tehtiin juuri näiden kaipailemiesi nimimerkkien kanssa. Haluaisin kovasti elvyttää sen perinteen, nimenomaan siksi, että KKK:ssa oli mahdollista revitellä "sana on vapaa" -hengessä ilman pelkoa banaanista. Ettei kai te nyt oikeasti kuvittele, että kaikki sinne kirjoitetut viestit on humalassa kirjoitettu?
Ainakin muuan turkulainen Herra kettu oli sitä mieltä, että tähän ketjuun kirjoittavien kuuluukin saada kenkää. Siis ihan sama mistä kirjoittaa. Amatöörinä ei tajunnut. Turkulaisena.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Henkeviä keskusteluja on mahdollista käydä myös KKK:ssa. Niin me ennen vanhaan tehtiin juuri näiden kaipailemiesi nimimerkkien kanssa. Haluaisin kovasti elvyttää sen perinteen, nimenomaan siksi, että KKK:ssa oli mahdollista revitellä "sana on vapaa" -hengessä ilman pelkoa banaanista. Ettei kai te nyt oikeasti kuvittele, että kaikki sinne kirjoitetut viestit on humalassa kirjoitettu?

Minä olen aina ajatellut, että esimerkiksi juuri tämä ketju jonne "kaikkien on pakko kirjoittaa mitä tahansa" on se ketju, jossa voi revitellä ilman banaanisaarten pelkoa.

Kalsarikänniketjuun olen suhtautunut kirjaimellisesti sen avaajan (@Borgie) viestin mukaisesti: "Kalsarikännit ovat kännit, joissa vedetään nuppi, enemmän tai vähemmän, sekaisin ihan omissa oloissa, pääsääntöisesti yksinään." Eli olen suhtautunut tuohon sillä periaatteella, että ketjuun ei kirjoiteta ellei ole nautittu alkoholipitoisia juomia ja olla kotona ns. kalsareissa. Kalsarit ovat ehkä enemmän mielentila eivätkä kirjaimellinen vaatevaatimus, mutta alkoholin nauttiminen ei, eli KKK edellyttää jonkin sortin känniä.

Olen Kalsarikänniketjuun kirjoittanut palstaurani aikana kolmasti, viimeksi pitkälti yli kolme vuotta sitten ja silloinkin echinamax-yrttitippojen nauttimisen takia:
Otin Echinamax-yrttitippoja sekoitettuna lasiin vettä saadakseni hetkellisesti elimistööni alkoholia ja saadakseni näin oikeutuksen kirjoittaa tähän ketjuun. Minulla on aikaa vain muutamia sekunteja ennen kuin tämä määrä alkoholia haihtuu ja tekee minut kelvottomaksi kirjoittamaan tähän ketjuun

Luen kyllä KKK:n antia ajoittain, mutta en sinne kirjoita koska täytän vain kalsarikriteerin (parasta aikaakin), en kännikriteeriä. Jälkimmäistä kriteeriä en ole vajaaseen kolmeen vuoteen täyttänyt muutenkaan. Keskityn nykyisin vain sokeripitoisiin kolajuomiin halutessani irroitella (ajattelin kohtapuoliin sihauttaa auki tölkillisen Dr Pepperin jenkkiversiota).
 

Pata4win

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers ja FC Barcelona
En muuten huomannutkaan suosikkijoukkuelistan merkintää. Jotenkin jumiuduin tuohon Ässiin.

Niin varmaan, edes mä en ole niin tyhmä, että en huomaa tuollaista vinoilua!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vanhoina hyvinä aikoina Kalsarikänniketju oli kuin pubi, jonne saattoi mennä joko dokaamaan aamusta iltaan tai sitten vain poiketa sisään yhdelle nähdäkseen, onko ketään tuttuja liikenteessä. Se magiikka on kadonnut, mikä on suuri menetys.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Minä olen aina ajatellut, että esimerkiksi juuri tämä ketju jonne "kaikkien on pakko kirjoittaa mitä tahansa" on se ketju, jossa voi revitellä ilman banaanisaarten pelkoa.

Näin mäkin oon tämmösenä juniorijatkoaikalaisena kelannut. Dokaaminen on vakavaa puuhaa eikä siinä mitään keskustella, prkl.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä nyt haluaisin kyseenalaistaa näkemyksen, että baariin ei saa mennä, eikä varsinkaan avata suutaan, ellei ole jo valmiiksi humalassa. Onhan se tietysti varsin suomalainen lähestymistapa ravintolakulttuuriin, ei siin mitn.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Odotan sitä kellonlyömää, jolloin nimimerkistä @Ralph tulee ns. "kolmas mies", eli kolmas foorumin jäsen joka rikkoo 30 000 viestin rajan.

Tätä kirjoitettaessa viestejä on 29 839 ja sillä ainakin irtoaa varapuheenjohtajan pesti schollin avaamasta Allstars-ketjusta. Kärkipaikkahan on TosiFanilla.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ootteko te koskaan pitänyt kirjaa normiviikon kaljamääristä? 18 + 15 + 16 + 17 + 18 + 18 + 15 = 117. En kyllä missään hirveässä kännissä ole ollut enkä pahemmin krapulassakaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Olisihan se todellakin nyt aikasaada @Evil takaisin palstalle. Eikös hän juuri @scholl in pelikiellosta suivaantunut ja jätti meidät vai muistanko ihan väärin?
Kyllä minäkin tuolloin kalsarikänniketjuun joskus kirjoittelin jopa ihan selvinpäin tai ainakin melkein. Antakaa siitä kakkua, saatana!
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ootteko te koskaan pitänyt kirjaa normiviikon kaljamääristä? 18 + 15 + 16 + 17 + 18 + 18 + 15 = 117. En kyllä missään hirveässä kännissä ole ollut enkä pahemmin krapulassakaan.
Hitto, että sä tienaat hyvin noilla tyhjillä tölkeillä. Aina on ruokarahaa seuraavalle päivälle noissa tölkeissä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hitto, että sä tienaat hyvin noilla tyhjillä tölkeillä. Aina on ruokarahaa seuraavalle päivälle noissa tölkeissä.
Mitä helvetin ruokarahaa? Noillahan saa kaljaa!
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No niinhän se olikin, kun ei tarvi syödä, koska kaljasta saa energiaa.
Juuri näin, kuka muutoinkaan jaksaa syödä, kun voi juoda? Ei tämä ainakaan tässä maassa kunnolla onnistu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pormestarille tietä antakaa. Eilen piti ottaa silleen vähäsen. Otin vahingossa silleen liikaa. Olenko allerginen vaatteille vai sohvalle, kun heräsin pää kipeänä?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Missähän kohtaa tuossa Possessa se hauskuus piilee?
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Viimeiset pari vuotta on tuntunut siltä, että aikani nykyisessä duunissani on lopuillaan. Nyt tuo tunne on entisestään vahvistunut ja aikamoinen ihme täytyy olla, jos vielä ensi vuonna tähän aikaan teen näitä samoja hommia. Tästä herääkin kysymys: mitä helvettiä minun pitäisi sitten alkaa tekemään, jahka tämä show päättyy? Olen meinaan ollut samassa työssä vuodesta 2003 lähtien eikä minulla ole mistään ammatillista tutkintoa, ainoastaan peruskoulun päästötodistus. Kaikki mitä olen oppinut, on tullut oppimisen ja erehdyksen kautta enkä todellakaan halua jatkaa näitä samoja työkuvioita uudessa duunissani.

En tiedä, miten tärkeä rooli CV:llä on nykymaailmassa, sillä edellisen kerran, kun sellaista käytin työnhakijana, oli vuosituhannen alussa. Osaamiseni on erittäin kapeaa eikä aivan tätä päivääkään, joten voipi olla, että jo pelkästään sen vuoksi en tule saamaan töitä tältä samalta alalta. Jos minulta kysytään, niin se on aivan perhanan hyvä juttu, sillä tämä työ on perseestä.

P.S. Olisin voinut kirjoittaa tämän siihen työketjuun, mutta en jaksanut etsiä sitä.
 

Musta Nuoli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TuTo. Varauksellisesti.
Ootteko te koskaan pitänyt kirjaa normiviikon kaljamääristä? 18 + 15 + 16 + 17 + 18 + 18 + 15 = 117. En kyllä missään hirveässä kännissä ole ollut enkä pahemmin krapulassakaan.

En ole minäkään hirveässä kännissä ollut, enkä krapulassakaan. Normiviikon kaljamäärät ovat 0+0+0+0+0+0+0=0.

Kolatölkkien määrää en ole laskenut. Niitä vien kauppaan kun eivät enää mahdu järkevästi muovipussiin. Ennätys yhteen muovipussiin on 43 tölkkiä, millä päihittää kevyesti jonkun Jatkis-kollegan aikoinaan kehuskeleman 37 tölkin määrän per muovipussi. Saako joku vielä enemmän mahtumaan yhteen tavalliseen kaupan muovipussiin enemmän tölkkejä? Omalla kohdallani tölkit ovat olleet joko 0,33l tölkkejä tai jenkki-Pepperin 350 ml erikoistölkkejä.

Vien kauppaan myös ne tölkit joista ei saa Suomessa panttia eli lähinnä Virosta tilatut RC-kolatölkit. Menevätpähän kumminkin alumiinit kierrätykseen, enkä todellakaan lähde Tallinnaan asti hakemaan panttirahoja sikäläisistä tölkeistä. Viekö joku muuten Tallinnaan mennessään tyhjiä tölkkejä takaisin tai onko koskaan vienyt? Rahaa kai sekin olisi, ja jos tölkkejä olisi isompi määrä niin sillä kohta kattaisi jo halpislaivamatkan ainakin toiseen suuntaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös