Henkeviä keskusteluja on mahdollista käydä myös KKK:ssa. Niin me ennen vanhaan tehtiin juuri näiden kaipailemiesi nimimerkkien kanssa. Haluaisin kovasti elvyttää sen perinteen, nimenomaan siksi, että KKK:ssa oli mahdollista revitellä "sana on vapaa" -hengessä ilman pelkoa banaanista. Ettei kai te nyt oikeasti kuvittele, että kaikki sinne kirjoitetut viestit on humalassa kirjoitettu?
Minä olen aina ajatellut, että esimerkiksi juuri tämä ketju jonne "kaikkien on pakko kirjoittaa mitä tahansa" on se ketju, jossa voi revitellä ilman banaanisaarten pelkoa.
Kalsarikänniketjuun olen suhtautunut kirjaimellisesti sen avaajan (
@Borgie) viestin mukaisesti:
"Kalsarikännit ovat kännit, joissa vedetään nuppi, enemmän tai vähemmän, sekaisin ihan omissa oloissa, pääsääntöisesti yksinään." Eli olen suhtautunut tuohon sillä periaatteella, että ketjuun ei kirjoiteta ellei ole nautittu alkoholipitoisia juomia ja olla kotona ns. kalsareissa. Kalsarit ovat ehkä enemmän mielentila eivätkä kirjaimellinen vaatevaatimus, mutta alkoholin nauttiminen ei, eli KKK edellyttää jonkin sortin känniä.
Olen Kalsarikänniketjuun kirjoittanut palstaurani aikana kolmasti, viimeksi pitkälti yli kolme vuotta sitten ja silloinkin echinamax-yrttitippojen nauttimisen takia:
Otin Echinamax-yrttitippoja sekoitettuna lasiin vettä saadakseni hetkellisesti elimistööni alkoholia ja saadakseni näin oikeutuksen kirjoittaa tähän ketjuun. Minulla on aikaa vain muutamia sekunteja ennen kuin tämä määrä alkoholia haihtuu ja tekee minut kelvottomaksi kirjoittamaan tähän ketjuun
Luen kyllä KKK:n antia ajoittain, mutta en sinne kirjoita koska täytän vain kalsarikriteerin (parasta aikaakin), en kännikriteeriä. Jälkimmäistä kriteeriä en ole vajaaseen kolmeen vuoteen täyttänyt muutenkaan. Keskityn nykyisin vain sokeripitoisiin kolajuomiin halutessani irroitella (ajattelin kohtapuoliin sihauttaa auki tölkillisen Dr Pepperin jenkkiversiota).