Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 533
  • 67 883

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tietääkö joku jääkiekosta jotain? Katson Puolan yleisradiota TVP:ta ja suora lähetys Unkarista kaikkine juhlallisuuksineen.

Unkari - Puola ja täysi halli ja iso meteli.

Mistä pelataan vai pelataanko silleen välillä kavereitten kesken muuten vaan.

Vai olisiko tämä joku karsintapeli sitten. Unkarin päävalmentaja on suomalainen eli hän ehkä ainakin tietää.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ystävyysottelu livetulokset.comin mukaan.

Toivottavasti joukkuekaverit on ystäviä keskenään. Puolalainen taklasi oman maalivahdin maalin takana ja Unkari siitä 3-0 johtoon.

Ei se nyt sinänsä sen ihmeellisempi tilanne edes ollut, mutta eihän nyt tuolla lailla voi käydä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Numerosarjat pelaajien nimiksi tai joksikin muuksi helpommin muistettavaksi toimii aina. Eilen huomasin Omenahotelliin suunnatessani, että näemmä ovikoodi ja huoneennumero ei ollut jostain syystä tullut tekstiviestinä ja sähköposti makasi jo kotikoneen Outlookin uumenissa. Olisi voinut mennä sormi suuhun, mutta kun olin nähnyt koodin sähköpostissa, siitä tuli heti Hank-Lennu-Simppa. Huone oli Vuosaaren entinen lentokenttäbussi.

Älkää turhaan menkö yrittämään sillä sisään, jos arvaatte kaupungin oikein. Lakkasi toimimasta klo 12.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onhan tasoero ihan selkeä ja jopa hurja, vaikka nyt kavennusmaali tulikin.

Wikipedia ehkä tietää milloin Puola oli viimeksi A-sarjassa, mutta ei mitään asiaa tällä pelillä ja hyvä niin. Onneksi on toimiva karsintajärjestelmä sitten, kun tosipelejä aletaan kokeilla.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Numerosarjat pelaajien nimiksi tai joksikin muuksi helpommin muistettavaksi toimii aina.

Nämä ovat tietysti hankalia asioita, mutta itse otan aina kuvan siitä ovesta ja sitten en anna kenenkään pölliä luuria.

Jos akku alkaa kyykätä, niin mennään sinne kämpille sitten ja ainakin saadaan hyvät aamukännit.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Meillä on töissä yksi nainen joka on aikanaan sairastanut rintasyövän ja ilmeisesti jollain tasolla syöpä on uusiutunut tässä viime aikoina. Nyt on kuitenkin suht ok ja kaiketi kaikki kasvaimet on saatu leikattua yms. Silti tulee aika hurja fiilis aina kun töissä joku sanoo "ei perkele saan syövän tästä..." jos joku asia ottaa päähän, tai sitten sanotaan yleisesti jonkun paskan asian "olevan syöpää". Ei siis muuten, mutta jos tämä kyseinen nainen on läsnä. Toki tästä sairaudesta ei minun lisäkseni moni töissä edes tiedä, mutta silti.

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silti tulee aika hurja fiilis aina kun
Minusta tällaisia ei kannata kauheasti miettiä... Itse voin soittaa kaverille, joka sokeutui aikoinaan, ja ehdottaa että voitaisiin nähdä.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minusta tällaisia ei kannata kauheasti miettiä... Itse voin soittaa kaverille, joka sokeutui aikoinaan, ja ehdottaa että voitaisiin nähdä.
Joo en mä nyt siis itse mitenkään toisen puolesta mieltäni pahoita, lähinnä vaan mietin että mitähän toisen päässä liikkuu kun tuollaista kuulee ja itse olen suht korrekti kuitenkin etten mitään syöpäjuttuja kuitenkaan heitä tämän kuullen. Muuten en toki ole korrekti.

Ja onhan se vähän eri juttu heittää (hyvälle?) kaverille läppää, etenkin jos se itsekin tuollaista heittää. Sanoohan jotkut autokolarissa halvaantuneetkin että "törmäillään" kun tiet erkanee tapaamisen päätteeksi.

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Tulipa vaan mieleen ettei oo ollut helvetin pitkään aikaan mahdollisuutta kirjoittaa kalsarikänniketjuun. Pitäisiköhän asiantila korjata ensiviikolla...

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tulipa vaan mieleen ettei oo ollut helvetin pitkään aikaan mahdollisuutta kirjoittaa kalsarikänniketjuun. Pitäisiköhän asiantila korjata ensiviikolla...
Joo.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kysyn nopeasti yhden kysymyksen. Mikä vittu teitä maalaistolloja vaivaa?

Jos asutte koko elämänne 60km päässä isolta kirkolta, niin miksi se tekee teistä juntteja? Kertokaa miten ette löydä kaupungin paikallista Pasilan juna-asemaa?

On ihan totta, että jonkun pubin löytäminen voikin olla joskus vaikeaa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto mä oon taikuri. Mulla on kykyjä. On kaljalaatikko. Ei ole kaljalaatikko hoblaa. Ananasakäämä, simsalabim, hokkus pokkus. Pääsenks mä johonkin sirkukseen tai jotain. Lapsille telkkariohjelma.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jösses, oon lueskellut espanjalaisen maakuntaseuran ketjua kun on jokin äänestys. Töllös nainen käyttää hyväksi vähä-älyistä, mutta kai se on okei kun on kasari ja nainen.

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara ja Dallasin Stars.
Kanava nimeltä FRII näyttää töllöstä missikisat. Nyt on pohjat, ei voi mennä enempää perseelleen, hah hah

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara ja Dallasin Stars.
Toki kauniita naisia ja muutamat hyvät tissit.

Susanna Laine tuomaristossa? muuten pesis kaikki satanolla. Todella kaunis jota ei kyllästy katselemaan.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lähdin eilen tapojeni vastaisesti baariin ja tapasin ihmisen, joka minun lisäkseni on juuri täyttänyt 50 vuotta. Siitä se ajatus sitten lähti: hetken kuluttua oli 50 shottia pöydässä. Tosin oli niiden juojiakin melko monta. Toi on hyvä toi googlen paikantamispalvelu, kun voi tarkistaa missä sitä on mihinkin aikaan tullut oltua. Tappiin asti oon juomien määristä huolimatta ollut baarissa.

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kanava nimeltä FRII näyttää töllöstä missikisat. Nyt on pohjat, ei voi mennä enempää perseelleen, hah hah
Kulahtanut formaatti on nyt arvoisellaan paikalla eli Adam Sandlerin, 90-luvun komedioiden ja puhkikuluneiden julkkisohjelmien Mekassa. Taattua TV5-laatua!

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miten helvetissä tuo Janne Kataja tuntuu olevan jokaisella kanavalla? Äsken vilahti Kotikatsomossa TV1:ssä ja näköjään on Nelosellakin monessa ohjelmassa. Ei saatana, maailman kaikkien aikojen yliarvostetuin ihminen.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Miten helvetissä tuo Janne Kataja tuntuu olevan jokaisella kanavalla? Äsken vilahti Kotikatsomossa TV1:ssä ja näköjään on Nelosellakin monessa ohjelmassa. Ei saatana, maailman kaikkien aikojen yliarvostetuin ihminen.
Arvostaako sitä muka joku?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy