Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 332 781
  • 66 849

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hitto tämä on sekava ketju näin viikonloppuöisin, vähän kuin olisi kalsarikänniä jäsenistöllä. Eikun se meidän lääkisopiskelijahan kirjoitteli harjoittelupaikasta. Hienoa tietää nuorison tulevaisuuden olevan Jatkiksella eikä se riitä, että vanhempi kaarti nukkuu viikonloput ja työviikot notkuu palstalla.

Yritin lukea pari sivua, mutta en ymmärtänyt mistään mitään. En koe olevani aikuiskiusattu, mutta ehkä vähän ulkopuolelle jätetty.
 

Nick Neim

Jäsen
Saakeli kun joillain on nimi, joita on sitten paljon, munnimisiä on vaan kaksi koko vitun maailmassa. Siis sukunimi plus etunimi. Sukunimi on harvinainen mutta etunimi yleinen. Turhia riittää, perkele. Kaukalot joustaa.
Missäspäin tämä toinen herra Kaukalo vaikuttaa?

Epäilin vain tämän kauden peliesityksien jälkeen Nordista, mutta ei kait sentäs.
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Mä halusin vain nopeasti jakaa tänne sillai semi lo-key, että tehtiin toveriporukalla darran innoittamana kasa YouTube-sontaa, jossa on 5 min penisvitsejä ja muita puujalkoja. Jatkakaa. (linkki YouTubeen)
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tietääkö joku jääkiekosta jotain? Katson Puolan yleisradiota TVP:ta ja suora lähetys Unkarista kaikkine juhlallisuuksineen.

Unkari - Puola ja täysi halli ja iso meteli.

Mistä pelataan vai pelataanko silleen välillä kavereitten kesken muuten vaan.

Vai olisiko tämä joku karsintapeli sitten. Unkarin päävalmentaja on suomalainen eli hän ehkä ainakin tietää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ystävyysottelu livetulokset.comin mukaan.

Toivottavasti joukkuekaverit on ystäviä keskenään. Puolalainen taklasi oman maalivahdin maalin takana ja Unkari siitä 3-0 johtoon.

Ei se nyt sinänsä sen ihmeellisempi tilanne edes ollut, mutta eihän nyt tuolla lailla voi käydä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Numerosarjat pelaajien nimiksi tai joksikin muuksi helpommin muistettavaksi toimii aina. Eilen huomasin Omenahotelliin suunnatessani, että näemmä ovikoodi ja huoneennumero ei ollut jostain syystä tullut tekstiviestinä ja sähköposti makasi jo kotikoneen Outlookin uumenissa. Olisi voinut mennä sormi suuhun, mutta kun olin nähnyt koodin sähköpostissa, siitä tuli heti Hank-Lennu-Simppa. Huone oli Vuosaaren entinen lentokenttäbussi.

Älkää turhaan menkö yrittämään sillä sisään, jos arvaatte kaupungin oikein. Lakkasi toimimasta klo 12.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Onhan tasoero ihan selkeä ja jopa hurja, vaikka nyt kavennusmaali tulikin.

Wikipedia ehkä tietää milloin Puola oli viimeksi A-sarjassa, mutta ei mitään asiaa tällä pelillä ja hyvä niin. Onneksi on toimiva karsintajärjestelmä sitten, kun tosipelejä aletaan kokeilla.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Numerosarjat pelaajien nimiksi tai joksikin muuksi helpommin muistettavaksi toimii aina.

Nämä ovat tietysti hankalia asioita, mutta itse otan aina kuvan siitä ovesta ja sitten en anna kenenkään pölliä luuria.

Jos akku alkaa kyykätä, niin mennään sinne kämpille sitten ja ainakin saadaan hyvät aamukännit.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Meillä on töissä yksi nainen joka on aikanaan sairastanut rintasyövän ja ilmeisesti jollain tasolla syöpä on uusiutunut tässä viime aikoina. Nyt on kuitenkin suht ok ja kaiketi kaikki kasvaimet on saatu leikattua yms. Silti tulee aika hurja fiilis aina kun töissä joku sanoo "ei perkele saan syövän tästä..." jos joku asia ottaa päähän, tai sitten sanotaan yleisesti jonkun paskan asian "olevan syöpää". Ei siis muuten, mutta jos tämä kyseinen nainen on läsnä. Toki tästä sairaudesta ei minun lisäkseni moni töissä edes tiedä, mutta silti.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silti tulee aika hurja fiilis aina kun
Minusta tällaisia ei kannata kauheasti miettiä... Itse voin soittaa kaverille, joka sokeutui aikoinaan, ja ehdottaa että voitaisiin nähdä.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minusta tällaisia ei kannata kauheasti miettiä... Itse voin soittaa kaverille, joka sokeutui aikoinaan, ja ehdottaa että voitaisiin nähdä.
Joo en mä nyt siis itse mitenkään toisen puolesta mieltäni pahoita, lähinnä vaan mietin että mitähän toisen päässä liikkuu kun tuollaista kuulee ja itse olen suht korrekti kuitenkin etten mitään syöpäjuttuja kuitenkaan heitä tämän kuullen. Muuten en toki ole korrekti.

Ja onhan se vähän eri juttu heittää (hyvälle?) kaverille läppää, etenkin jos se itsekin tuollaista heittää. Sanoohan jotkut autokolarissa halvaantuneetkin että "törmäillään" kun tiet erkanee tapaamisen päätteeksi.
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Tulipa vaan mieleen ettei oo ollut helvetin pitkään aikaan mahdollisuutta kirjoittaa kalsarikänniketjuun. Pitäisiköhän asiantila korjata ensiviikolla...
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Tulipa vaan mieleen ettei oo ollut helvetin pitkään aikaan mahdollisuutta kirjoittaa kalsarikänniketjuun. Pitäisiköhän asiantila korjata ensiviikolla...
Joo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös