Turha Kaukalo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla ei muuten ole ainuttakaan. Sukunimikaimoja (elossa olevia) löytyy 11, jotka kaikki ovat vähintään avioliiton kautta sukua.
onko toi vetti etu- vai sukunimi?
Mulla ei muuten ole ainuttakaan. Sukunimikaimoja (elossa olevia) löytyy 11, jotka kaikki ovat vähintään avioliiton kautta sukua.
Siinähän arvot... No ei vaan, nyt puhuin ihan oikeasta nimestäni.onko toi vetti etu- vai sukunimi?
onko toi vetti etu- vai sukunimi?
Ystävyysottelu livetulokset.comin mukaan.Vai olisiko tämä joku karsintapeli sitten. Unkarin päävalmentaja on suomalainen eli hän ehkä ainakin tietää.
Ystävyysottelu livetulokset.comin mukaan.
Tiesin, että Unkari dominoi. Olen aina ollut fani.Toivottavasti joukkuekaverit on ystäviä keskenään. Puolalainen taklasi oman maalivahdin maalin takana ja Unkari siitä 3-0 johtoon.
Ei se nyt sinänsä sen ihmeellisempi tilanne edes ollut, mutta eihän nyt tuolla lailla voi käydä.
Numerosarjat pelaajien nimiksi tai joksikin muuksi helpommin muistettavaksi toimii aina.
Minusta tällaisia ei kannata kauheasti miettiä... Itse voin soittaa kaverille, joka sokeutui aikoinaan, ja ehdottaa että voitaisiin nähdä.Silti tulee aika hurja fiilis aina kun
Joo en mä nyt siis itse mitenkään toisen puolesta mieltäni pahoita, lähinnä vaan mietin että mitähän toisen päässä liikkuu kun tuollaista kuulee ja itse olen suht korrekti kuitenkin etten mitään syöpäjuttuja kuitenkaan heitä tämän kuullen. Muuten en toki ole korrekti.Minusta tällaisia ei kannata kauheasti miettiä... Itse voin soittaa kaverille, joka sokeutui aikoinaan, ja ehdottaa että voitaisiin nähdä.
Tollehan voi jopa nauraa, silleen hyvällä tavalla. Siellä kun olen ensimmäiset 20v taapertanut.Se on sukunimi, etunimi on Hel.
Joo.Tulipa vaan mieleen ettei oo ollut helvetin pitkään aikaan mahdollisuutta kirjoittaa kalsarikänniketjuun. Pitäisiköhän asiantila korjata ensiviikolla...
Kulahtanut formaatti on nyt arvoisellaan paikalla eli Adam Sandlerin, 90-luvun komedioiden ja puhkikuluneiden julkkisohjelmien Mekassa. Taattua TV5-laatua!Kanava nimeltä FRII näyttää töllöstä missikisat. Nyt on pohjat, ei voi mennä enempää perseelleen, hah hah
Arvostaako sitä muka joku?Miten helvetissä tuo Janne Kataja tuntuu olevan jokaisella kanavalla? Äsken vilahti Kotikatsomossa TV1:ssä ja näköjään on Nelosellakin monessa ohjelmassa. Ei saatana, maailman kaikkien aikojen yliarvostetuin ihminen.