Viimeiset pari vuotta on tuntunut siltä, että aikani nykyisessä duunissani on lopuillaan. Nyt tuo tunne on entisestään vahvistunut ja aikamoinen ihme täytyy olla, jos vielä ensi vuonna tähän aikaan teen näitä samoja hommia. Tästä herääkin kysymys: mitä helvettiä minun pitäisi sitten alkaa tekemään, jahka tämä show päättyy? Olen meinaan ollut samassa työssä vuodesta 2003 lähtien eikä minulla ole mistään ammatillista tutkintoa, ainoastaan peruskoulun päästötodistus. Kaikki mitä olen oppinut, on tullut oppimisen ja erehdyksen kautta enkä todellakaan halua jatkaa näitä samoja työkuvioita uudessa duunissani.
En tiedä, miten tärkeä rooli CV:llä on nykymaailmassa, sillä edellisen kerran, kun sellaista käytin työnhakijana, oli vuosituhannen alussa. Osaamiseni on erittäin kapeaa eikä aivan tätä päivääkään, joten voipi olla, että jo pelkästään sen vuoksi en tule saamaan töitä tältä samalta alalta. Jos minulta kysytään, niin se on aivan perhanan hyvä juttu, sillä tämä työ on perseestä.
P.S. Olisin voinut kirjoittaa tämän siihen työketjuun, mutta en jaksanut etsiä sitä.