Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 321 770
  • 66 813

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kysyn nopeasti yhden kysymyksen. Mikä vittu teitä maalaistolloja vaivaa?

Jos asutte koko elämänne 60km päässä isolta kirkolta, niin miksi se tekee teistä juntteja? Kertokaa miten ette löydä kaupungin paikallista Pasilan juna-asemaa?

On ihan totta, että jonkun pubin löytäminen voikin olla joskus vaikeaa.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei hitto mä oon taikuri. Mulla on kykyjä. On kaljalaatikko. Ei ole kaljalaatikko hoblaa. Ananasakäämä, simsalabim, hokkus pokkus. Pääsenks mä johonkin sirkukseen tai jotain. Lapsille telkkariohjelma.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Jösses, oon lueskellut espanjalaisen maakuntaseuran ketjua kun on jokin äänestys. Töllös nainen käyttää hyväksi vähä-älyistä, mutta kai se on okei kun on kasari ja nainen.
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Kanava nimeltä FRII näyttää töllöstä missikisat. Nyt on pohjat, ei voi mennä enempää perseelleen, hah hah
 

Petros

Jäsen
Suosikkijoukkue
42 Stars
Toki kauniita naisia ja muutamat hyvät tissit.

Susanna Laine tuomaristossa? muuten pesis kaikki satanolla. Todella kaunis jota ei kyllästy katselemaan.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Lähdin eilen tapojeni vastaisesti baariin ja tapasin ihmisen, joka minun lisäkseni on juuri täyttänyt 50 vuotta. Siitä se ajatus sitten lähti: hetken kuluttua oli 50 shottia pöydässä. Tosin oli niiden juojiakin melko monta. Toi on hyvä toi googlen paikantamispalvelu, kun voi tarkistaa missä sitä on mihinkin aikaan tullut oltua. Tappiin asti oon juomien määristä huolimatta ollut baarissa.
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
Kanava nimeltä FRII näyttää töllöstä missikisat. Nyt on pohjat, ei voi mennä enempää perseelleen, hah hah
Kulahtanut formaatti on nyt arvoisellaan paikalla eli Adam Sandlerin, 90-luvun komedioiden ja puhkikuluneiden julkkisohjelmien Mekassa. Taattua TV5-laatua!
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Miten helvetissä tuo Janne Kataja tuntuu olevan jokaisella kanavalla? Äsken vilahti Kotikatsomossa TV1:ssä ja näköjään on Nelosellakin monessa ohjelmassa. Ei saatana, maailman kaikkien aikojen yliarvostetuin ihminen.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Miten helvetissä tuo Janne Kataja tuntuu olevan jokaisella kanavalla? Äsken vilahti Kotikatsomossa TV1:ssä ja näköjään on Nelosellakin monessa ohjelmassa. Ei saatana, maailman kaikkien aikojen yliarvostetuin ihminen.
Arvostaako sitä muka joku?
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Miten helvetissä tuo Janne Kataja tuntuu olevan jokaisella kanavalla? Äsken vilahti Kotikatsomossa TV1:ssä ja näköjään on Nelosellakin monessa ohjelmassa. Ei saatana, maailman kaikkien aikojen yliarvostetuin ihminen.

Nytkö vasta huomasit =). Kyllähän se on ollut jo ns. "pari vuotta" todellakin useammassa ohjelmassa.... En sit tiedä miksi ?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Kanava nimeltä FRII näyttää töllöstä missikisat. Nyt on pohjat, ei voi mennä enempää perseelleen, hah hah

No nytpä tiedän, että näkyy tämmöinenkin kanava. Oli siellä ihan joku muukin ihan outo.

Kattelin tossa Mielensäpahoittaja elokuvaa. Nyt saan sanoa legendaarisen lauseen, että kirja on parempi, vaikka ei toi mihinkään yksittäiseen kirjaan perustukaan.

Perhanan hyvin toi Antti Litja veti niitä äänikirjoina. Harmittaa kun mies ilmeisesti sairastumisen takia joutui jättämään luvut sikseen. Vesa Vierikko luki sitä jotain hiihtokirjaa, eikä se Litjan jälkeen toiminut. Kyllä minä niin mieleni siitä pahoitin.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Nytkö vasta huomasit =). Kyllähän se on ollut jo ns. "pari vuotta" todellakin useammassa ohjelmassa.... En sit tiedä miksi ?
Mä katson loppujen lopuksi peruskanavia hirvittävän vähän. Jos ei lasketa tv-uutisia, niin ihan jotain satunnaista sarjaa lukuunottamatta tulee katseltua pelkästään urheilua maksukanavilta.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Jösses, oon lueskellut espanjalaisen maakuntaseuran ketjua kun on jokin äänestys. Töllös nainen käyttää hyväksi vähä-älyistä, mutta kai se on okei kun on kasari ja nainen.

Mä oon tässä pari päivää katsellut että ruotsalaisen Katatonia -bändin ketju on ollut ylhäällä ja päättelin että niiltä varmaan ilmestynyt siis levy. No sitten eilen illalla rupesin katsomaan että eikö täällä tosiaan keskustella Espanjan tilanteesta. Sitten huomasin olevani aika tyhmä, mikä on fiiliksenä ihan okei sekin.

Tuon viimeisen fraasin varastin eräältä toiselta jatkoaikalaiselta.
 
Viimeksi muokattu:

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Mä katson loppujen lopuksi peruskanavia hirvittävän vähän. Jos ei lasketa tv-uutisia, niin ihan jotain satunnaista sarjaa lukuunottamatta tulee katseltua pelkästään urheilua maksukanavilta.

Älä ota henk. koht. sitä mun kommenttia. Ei ollut tarkoitus ns. vittuilla.
Mun televisiossa on varmaan joku vika ku ne Katajan ohjelmat ei näy mun televisiossa. Tosin eilen pari min näkyi ihan uteliaisuutta... Ei näy jatkossa
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
En pysty pitämään pitkähihaiseen paitojen hihoja "pitkinä". Aina pakko kääriä ne ylös. Tai siis vähintään puoleenväliin tai siis vähintään puoleenväliin ranteesta ja kyynärpäästä. Ahdistaa jos en niitä kääri - en tiedä miksi.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
En pysty pitämään pitkähihaiseen paitojen hihoja "pitkinä". Aina pakko kääriä ne ylös. Tai siis vähintään puoleenväliin tai siis vähintään puoleenväliin ranteesta ja kyynärpäästä. Ahdistaa jos en niitä kääri - en tiedä miksi.
Miksi käytät pitkähihaisia jos et tykkää?
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
En pysty pitämään pitkähihaiseen paitojen hihoja "pitkinä". Aina pakko kääriä ne ylös. Tai siis vähintään puoleenväliin tai siis vähintään puoleenväliin ranteesta ja kyynärpäästä. Ahdistaa jos en niitä kääri - en tiedä miksi.
Mulla on sama joissain tilanteissa. Esim nyt duunissa ollessa pysyy hihat ranteeseen asti, mutta lätkämatsissa tulee hupparin hihat käärittyä automaattisesti pelin alussa (pari matsia sitten tuohon kiinnitin huomiota ja rupesin ihmettelemään). Helpompi kyllä hakata käsiä yhteen kun hihat eivät ole osittain kämmenillä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä oon tässä pari päivää katsellut että ruotsalaisen Katatonia -bändin ketju on ollut ylhäällä ja päättelin että niiltä varmaan ilmestynyt siis levy. No sitten eilen illalla rupesin katsomaan että eikö täällä tosiaan keskustella Espanjan tilanteesta. Sitten huomasin olevani aika tyhmä, mikä on fiiliksenä ihan okei sekin.

Tuon viimeisen fraasin varastin eräältä toiselta jatkoaikalaiselta.

Joo, mä vissiin tiedän mistä puhut. Tyhmä fiilis tässä on valtaosan ajasta. Kenties myös valtaojan. Tuolla Pressanvaali 1918 eiku 2018 -ketjussa sanottiin, että mä oon kuollut kun oli mulla jo niin tyhmä kommentti. Mulle tulee taas tosta Espanjan tilanteesta mieleen 30 vuotta vanha essee, jonka nimi oli "Katatonia, Katatonia" ja kai vähän tulee mieleen kans tää G. Orwell sitte.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mulla on vissiin stalkkaaja. Olin viime viikolla julkisella paikalla kun jo nimeäni huudettiin. Ja kun pistäydyin FB:ssä niin oli jo kaveripyyntö samalta tyypiltä venaamassa. Mä en todellakaan tiedä kuka tämä ihminen on. Enkä viittinyt kysyä. Ilmeisesti pitäisi olla kiinnostunut ihmisistä niin välttyisi tylsiltä tilanteilta. Siinä sitten viime viikolla keskusteltiin tuttavallisesti ja olin että voi vittu mitä tääkin nyt on. Ulkonäköäni toki kommentoitiin, mikä on vissiin naisten yksinoikeus. Nillähän niitä piisaa, oikeuksia.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Joo, mä vissiin tiedän mistä puhut. Tyhmä fiilis tässä on valtaosan ajasta. Kenties myös valtaojan. Tuolla Pressanvaali 1918 eiku 2018 -ketjussa sanottiin, että mä oon kuollut kun oli mulla jo niin tyhmä kommentti. Mulle tulee taas tosta Espanjan tilanteesta mieleen 30 vuotta vanha essee, jonka nimi oli "Katatonia, Katatonia" ja kai vähän tulee mieleen kans tää G. Orwell sitte.

Niin siis tyhmyys on aivan hemmetin aliarvostettua. Miksi kaikki esittää olevansa viisaita ja useimmiten viisaampia kuin ovatkaan? Mä ainakin jatkan tällä linjalla. Esim. täällä töissä, kukaan täällä ei tule multa kysymään ratkaisua johonkin vaikeaan ongelmaan kun tietävät etten osaa sitä ratkaista kuitenkaan, ja voin siinä säästetyn ajan vaikka spämmätä täällä Jatkoajassa.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ärsyttävin ihminen tv:ssä -ketjuun on mainittu Niina Lahtinen kuusi (6) kertaa pelkästään yhteen sivuun. Mielestäni tuo on jo komea saavutus, hyvä Niina!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös