Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 318 865
  • 66 802

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vittu mä rakastan Guns N' Rosesia!

Miljonäärissähän oli joku jatkoaikalainen täs joskus! En muista kuka. Vois käydä tsiigaas mut ei jaksa koska sippin' a drink n' feelin fine.
 

Ralph

Jäsen
Jari Tervolle kävi emämoka – kirjan käsikirjoitus katosi ravintolaillan aikana: ”Olimme ottaneet muutamat oluet”

Tää on jo niin nähty, kun Pasilassa Unto Vilskeelle kävi samoin.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tuossa aamulla pohdin jälleen kerran sitä ikuista mysteeriä, että miksi darrapaska haisee niin paljon pahemmalta kuin normaali paska. Jos olet sivistyneesti parilla kaljalla, niin aamukaapelit on ihan normisettiä mutta annas olla jos on vedetty oikein kunnon tumut, niin perseestä puskee sen verran jykevää pyyttonia, että ihan varmasti tulisi kansainvälisessä sotaoikeudessa kakkua, jos siviilejä altistaisi sille kärylle.

Darrassa olisi muutenkin ihan tarpeeksi vaikeaa, jos toiletti ei olisi koko aamupäivää siinä kunnossa, että laattaa saa pidätellä tosissaan ja silmiä kirvelee aina kun siellä tarvitsee vierailla. On mulla vessanraikastin, mutta sen teho on verrattavissa purkkidödön suihkuttamisella katuojaan.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Menee sitten mihin tahansa täällä virtuaalitodellisuudessa, jengi pauhaa siitä yhdestä jutusta. Onneksi enää kolme ja puoli tuntia ottelun alkuun. Ja Real näyttää hoitelevan Espanyolin vieraissa. Darrapaskasta oon joskus lukenut, että siinä, tosiaan, on jotain ihmeellisiä ainesosia. Veli @Varis kun tätä äsken käsitteli.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täysin mahdoton tilanne. Pakko mennä pikku hiljaa peiton alle, vaikka kaljaakin vielä olisi.

Se Suomen maailman historian tärkein ottelu alkaa yksinkertaisesti typerään ja katsomattomaan aikaan. Ei siellä päin ole markkinoinnissa paljon kiinnostuttu mihin aikaan kannattaisi pelata, koska dollarit on jo tilillä.

Olin paikan päällä Vancouverissa 2010, kun finaali pelattiin puolilta päivin, että eurooppalaisetkin näkevät. Nyt vain pelataan pienessä piirissä omaan pussiin. Mitään järkevää syytä ei ole miksi peli ei voisi alkaa aikaisemmin sunnuntaipäivänä.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko se eka matsi nyt niitä tenavatähtiä vastaan? Varmaan ne matsit tulee katsottua, jotka pelataan ihmisten aikoihin, mutta ei nappaa tosiaankaan niin paljoa, että rupeaisi öitä valvomaan.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Miksei tuolla miljonäärivisassa ole jatkoaikalaisia? Se olis lähes varma miljoona, kun sinne joku jatkoaikalainen pääsisi. Tämän käsityksen voi helposti saada, kun lueskelee tuota visaa käsittelevää ketjua. Tämä kaikella rakkaudella jatkoaikalaisia kohtaan, sillä olemmehan normaalia fiksumpia...

Mä oon käyny ja voitin vaan 2000€. Mutta se ei varmaan tule kenellekään yllätyksenä että olen aika saatanasti keskivertojatkoaikalaista tyhmempi tapaus, joten kummakos tuo.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Olisivat asiat taas niin toisin, jos penkin takana seisoisi muuan Rami. Connor, Connor, jumalauta saat pataan vielä. Vitun pelle, hei. Mäkdeividi hei, sä oot ihan vitun mieshuora saatana. Ota Chiarellilta poskeen, vittu. Vittu mikä jätkä hei. Mäkdeividi, sä oot ihan poika vielä vittu hei.. Mäkdeividi, sä oot aivan pelle jätkä.
 
Olisivat asiat taas niin toisin, jos penkin takana seisoisi muuan Rami. Connor, Connor, jumalauta saat pataan vielä. Vitun pelle, hei. Mäkdeividi hei, sä oot ihan vitun mieshuora saatana. Ota Chiarellilta poskeen, vittu. Vittu mikä jätkä hei. Mäkdeividi, sä oot ihan poika vielä vittu hei.. Mäkdeividi, sä oot aivan pelle jätkä.
Juuri näin. Ja Teukka "hateful eight" Selänne rykisi menemään, Petteri Nummelin pudottelisi lättyä lapaan, eikä tarvitsisi funtsia ihan kympillä jotain vitun eht-taktiikoita.
 

Aunt Wang

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brommapojkarna, John Eichel
Juuri näin. Ja Teukka "hateful eight" Selänne rykisi menemään, Petteri Nummelin pudottelisi lättyä lapaan, eikä tarvitsisi funtsia ihan kympillä jotain vitun eht-taktiikoita.

Janne Niinimaa kuuntelisi Coldplayta ja runkkaisi suihkussa, itkien tottakai. Elettiin hienoja aikoja. Oli Sakua ja Teppoa ja muita kavereita, nyt on Late "mä kyllä tasoni tiijän, ja se on nahilapelaajan tasoa se" Korpikoski ja NHL:n "paras räksyttäjä", joka sekin on oikeasti virolainen. Vittu, Marjamäelle kenkää!
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Vituttaa edelleen. Kävelin tuolla ja olin raivoissani. Hurritkin meille nauraa! Mutta minä en milloinkaan menetä luottoani leijoniin! Usko on totaalinen! Silloin kun tuli turpaan puolivälierässä 2002, niin lähetin heti tekstarin leijonille, että luotto on luja! SIIS 2002 Suomi on viimeksi jäänyttä palkinnoitta isoissa karkeloissa. Se on upea saavutus!
 

sinikettu

Jäsen
Marjamäen kolmannen kärppäkauden jälkeen aloin olemaan jo vähän epäileväinen maajoukkuepestin suhteen. Vähän vaikuttaa Late olevan yhden pelitavan orja, eikä välttämäti kykene muuntamaan peliä tarvittavaan suuntaan ainakaan lyhyellä aikavälillä. Eikä tosin välttämättä pitkälläkään aikavälillä. Katotaan nyt kuitenkin. Ehkä se vielä siitä.

World Cupin katsominen ei kiinnosta, mutta jos Suomi pääsee finaaliin, niin sitten voin ehkä vilkaista.
 

sinikettu

Jäsen
Silloin kun tuli turpaan puolivälierässä 2002, niin lähetin heti tekstarin leijonille, että luotto on luja! SIIS 2002 Suomi on viimeksi jäänyttä palkinnoitta isoissa karkeloissa. Se on upea saavutus!
Kannattaa pitää välillä taukoa. Ei pääse karjalalippis liimautumaan päänahkaan kiinni. Itse seurasin aktiivisesti kiekkoa 2000-luvulla useita vuosia, mutta sitten se jäi pois ehkä joskus vuonna 2008. Seuraavan kerran katoin jääkiekkoa 2011 mömmöm-kisoissa ja kävin torilla tuulettelemassa, kuten kunnon kansalaisen velvollisuuksiin kuuluu. Seuraavaan kerran taisin katsoa otteluita lock-out kaudella, kun Demersiä, Turrista ja Jokista pukkasi Kärppiin ja puikoissa hääräsi Hannu "vitun" Aravirta. Nyt on taas vähän aktiivisempaa seuraamista takana muutama vuosi. Vähän on sellaisia fiiliksiä taas ilmassa, että taukoa on taas pitämän mitä tulee jääkiekon seuraamiseen.

Kannattaa astua välillä ulos maailmaan ja katsella miltä se näyttää ilman huuruisen visiirin aiheuttamaa näköestettä.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Kannattaa astua välillä ulos maailmaan ja katsella miltä se näyttää ilman huuruisen visiirin aiheuttamaa näköestettä.

Lienet oikeassa. Pahemmaksi tämä vain menee. Hesarilla (Helsinginkatu, kulkuväylä Helsingissä) käppäilin tässä yks päivä, kun edessäni oli sähkökaapilla jotain tönimistä ja kelasin, että laitataklaus muttei oo korkeeta mailaa. Sitten etsin kiekkoa, ja sellainen löytyikin (nuuskapurkki).
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Äsken kävelyllä menin jonkun koiran ulkoiluttajan ohi ja luulin sitä takaa päin kampauksen perusteella Waltarin Kärtsyksi. Sitten kun näin etupuolelta, se olikin joku arviolta 70-80-vuotias mummeli. Terveisiä Kärtsylle.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Äsken kävelyllä menin jonkun koiran ulkoiluttajan ohi ja luulin sitä takaa päin kampauksen perusteella Waltarin Kärtsyksi. Sitten kun näin etupuolelta, se olikin joku arviolta 70-80-vuotias mummeli. Terveisiä Kärtsylle.
Kumman olisit vienyt mieluummin makkariisi?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pakko saikuttaa pari päivää. Siis nyt tästä ei tule mitään. Miten te oikein saatte sen ryyppyputken poikki? Torstaina kun aloittaa ja yhtäkkiä huomaatkin että on maanantaina ja hirveä krapula. Eilen hain neljä kertaa kaupasta kaljaa, vikalla kerralla kunnon satsi kun päätin että nyt ei nynnyillä.

Ja siltikin moni suostuu vaan kahden päivän viikonloppuun. Joo en tajua niitä ihmisiä. Mä vedän yleensä nelipäiväistä eikä tunnu riittävän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Miksi se pitää saada poikki? Eikö kännissä ole kivaa?
No kun välillä olis hommiakin ja huomenna treffit, mutta ne nyt jää väliin. Hitto viimeisestä kymmenestä treffistä yhdeksät oon perunut. Ja krapulatkin on välillä hirveitä. Eilen taas meinasi jalat lähteä alta kun Alepan kassalla joku muija ehti siihen ensin, vaikka ikkunasta olin kurkkinut ettei ole jonoa. Mutta noin muuten onhan tää hienoa. Krapulassa kaikki aistitkin on yli-ihmisen tasolla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös