kahden suunnan sentteri
Jäsen
Jukureita voisi luonnehtia vaikka lampaan märäksi pieruksi, ellei lampaan märkä pieru olisi niin vitusti kiinnostavampi, ettei näitä kahta asiaa voi missään määrin rinnastaa.
Jos tuo junnujoukkue pysyy mukana ja kisat järjestetään vuonna 2018 tai 2020, McDavid on yhä junnujen matkassa.Ja seuraavassa World Cupissa - milloin se sitten ikinä pelataankin - olla itse edustamassa Kanadaa.
Minä en.Saros jos olisi valittu kisoihin, mitali olisi ollut saletti. Joka kerta kun on ollt maajoukkueessa, on tainnut mitali tulla, tasosta riippumatta. Onneksi en katsonut pelejä kuin eilen kaksi minuutin pätkää ja niissä pätkissä Venäjä meni 2-0 ja 3-0 johtoon, oli riittävän nöyryyttävän näköistä.On se Suomi vaan perseestä. Kolme ottelua, yksi maali ja yhdeksän päästettyä. Olen sanaton.
Eivät ymmärrä.Onko ykskutonen turbo vai ykseiska diiseli. Nelosen kautta vitosen puhaltimella sierra jättää sen. Aina lauantai-aamuisin lätkän jälkeen mennään kahville pikkuveljen ja muiden pelikavereiden kanssa. Jutut koostuvat 90% autoista, ja minua ei kiinnosta paskaakaan. Velipoika on vielä eniten äänessä, mesoaa ja pätee. On käynyt sentään amiksen autolinjan. Ymmärtävätköhän kun huokailen ja katselen turhautuneena ympärilleni.
Älä hyvä mies ala noin ämmämäisesti käyttäytymään. Jos vituttaa, niin sano, että vituttaa. Jos puheet ei millään muuksi muutu, lähde kävelemään. Elämä on vähän turha lyhyt siihen, että jatkuvasti pitäisi väen väkisin viettää aikaa huonossa seurassa.Ymmärtävätköhän kun huokailen ja katselen turhautuneena ympärilleni.
Olet oikeassa, oma käytös voisi olla parempaa. Pois en lähde koska olen veljen kyydillä liikkeellä. En viitsi pelaamistakaan lopettaa tuon kahvihetken takia.Älä hyvä mies ala noin ämmämäisesti käyttäytymään. Jos vituttaa, niin sano, että vituttaa. Jos puheet ei millään muuksi muutu, lähde kävelemään. Elämä on vähän turha lyhyt siihen, että jatkuvasti pitäisi väen väkisin viettää aikaa huonossa seurassa.
Todelliset asiantuntijat vahvistavat, ettei räppimölinää voi kuunnella radiosta, vaan silloin on vaihdettava kanavaa. Klaus Järvinen, 79, ja Pirkko Liinamaa, 84, ovat oikeassa ja laittavat asiat järjestykseen Ilta-Sanomissa.