Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 349 750
  • 66 870

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
No kun välillä olis hommiakin

Mä en ymmärrä tollasta nörttimäistä oravanpyörässä hyppäämistä, tosimies jois kaljaa just niin kauan kun huvittaa ja haistattais vitut hommille.

Skarppaa ny hyvä mies.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
pettteristä tuli porvari. Nyt on kaikki nähty. Hyvin pettter kuitenkin sinnitteli tutkainta vastaan. Täydet pisteet!
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Liikennöin eilen henkilöautoitse Helsingissä Hietalahden torilta nelostielle noin 21:30 alkaen. Sitten aamulla liikennöin itseni Lahden aamuruuhkaan hiukan ennen kahdeksaa. Ällistyttävän samanlaiset "ruuhkat" olivat ne, joihin osallistuin. Lahdessa vaan ne oli matkassa mitaten lyhyemmällä välillä.
 

sinikettu

Jäsen
Voi vitun prokrastinaatio. Oon neljättä tuntia ajatellut alottaa yhen paperin kirjoittamisen, mutta en vaan saa aloitettua. Sain tokana tuntina avattua kirjan, mutta se vei kaikki voimavarat siltä osin. Laitoin seuraavan etapin deadlinen seitsemäksi. Sitä ennen pitäs jaksaa luoda uusi word-tiedosto ja ehkä kenties nimetä se. Loppuillan tavoitteena onkin kirjoittaa otsikko ja ensimmäinen lause. Tällä hetkellä vaikuttaa aivan totaalisen ylitsepääsemättömältä tehtävältä.
 

MikGo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Leijonat
Taidan selvitä flunssasta. Kurkkukipu siirtyi nenään, mutta mukavempi näin. On kyllä hanurista maata iltaisin vain kotona eikä tehdä mitään. En ymmärrä niitä ihmisiä, jotka siihen pystyvät.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kanada ja Pohjois-Amerikka kohtaavat historian skitsofreenisimman World Cupin finaalissa. On siinä McDavidillä ynnä muilla nikkarijunnuilla ihmettelemistä, kun Torontossa pitäisi asennoitua voittamaan Kanada. Ja seuraavassa World Cupissa - milloin se sitten ikinä pelataankin - olla itse edustamassa Kanadaa.

Voihan tietysti olla, että tulevaisuuden World Cupissa pelaavat Kanadan lisäksi esim. rightien ja leftien sekä instafeimien yhdistelmäjoukkueet. Ja Janne Niinimaa kommentoi TSN:lle samalla tarkkaavaisuudella ja intensiteetillä kuin Montrealin maalijuhlissa.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Luulin, että suomalainen televisioviihde on saavuttanut pohjansa, mutta ei ei, vielä mentiin hieman syvemmälle eilisen Nieminen ja Lahtinen-ohjelman myötä. Siis tuollaista paskaa en muista nähneeni töllöstä herran aikoihin. Vaivaannuttava, myötähäpeää aiheuttava ja korkeintaan jonkin kevyen hymähdyksen pari kertaa aikaansaanut tekele oli suoraan sanottuna aivan hirveä. Ja ei, en pystynyt katsomaan loppuun. Meinaakohan tuo Riku Nieminenkin käyttää talenttinsa täysin tällaiseen hömppään? Noh, ehkä se tuo rahaa taloon ja kivempihan sitä on silloin rahavaltaa vastustaa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
On se Suomi vaan perseestä. Kolme ottelua, yksi maali ja yhdeksän päästettyä. Olen sanaton.
Minä en.Saros jos olisi valittu kisoihin, mitali olisi ollut saletti. Joka kerta kun on ollt maajoukkueessa, on tainnut mitali tulla, tasosta riippumatta. Onneksi en katsonut pelejä kuin eilen kaksi minuutin pätkää ja niissä pätkissä Venäjä meni 2-0 ja 3-0 johtoon, oli riittävän nöyryyttävän näköistä.
 

Nick Neim

Jäsen
Taitaa aika moni olla erehtynyt ketjusta, kun kalsarikänniketju on siirtynyt Kierrätyskeskuksesta pois. Uusi paikka näemmä onkin Vapaan puolella.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jätkät hei millaiset aamutoimet teillä on? Oliko täällä joku ketjukin aiheesta.

Lasillinen vettä, kuselle, runkku, jatkoaikaa, toinen lasillinen vettä, lisää jatkoaikaa ja ehkä vähän muutakin, uusi runkku, parranajo ylähuulesta kun eihän tota nyt kokonaan jaksa, ehkä nopea hampaiden pesu, vettä lettiin ja kauppaan ostamaan kaljaa ennen kuin pahempi krapula iskee on aika perinteinen mulla. Pari kaljaa tossa jossain nurkilla ja sitten ehkä kylille. Talvisin nyt tietty 235 tulee katsottua eka.

Vai oottekste enemmän kahvikuppi ja hesari miehiä? Jotain sarjakuviakin ehkä vaikka ikää on yli 10v. Kiinnostaako pörssikurssien nousu enemmän kuin oman kikkelin? Ja päälle vielä kinkkuvoileipä jonkun hiton salaatin kanssa vai syöttekö muroja kuten lapset. Fägärit nyt varmaan vetää maitorahkaa, punttisalityypit raakoja kananmunia ja hipsterit jotain spirulinateetä. Pitääkö kultainen noutaja ulkoiluttaa vai onko se vaan että rillit päähän ja Volvolla töihin.

Joo duuniaamuina nyt jää kalja väliin ja tulee syötyä esimerkiksi purkki viiliä kourallisella puolukoita ja juotua vesi magnesiumin kanssa kun se vähän helpottaa krapulaa.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Onko ykskutonen turbo vai ykseiska diiseli. Nelosen kautta vitosen puhaltimella sierra jättää sen. Aina lauantai-aamuisin lätkän jälkeen mennään kahville pikkuveljen ja muiden pelikavereiden kanssa. Jutut koostuvat 90% autoista, ja minua ei kiinnosta paskaakaan. Velipoika on vielä eniten äänessä, mesoaa ja pätee. On käynyt sentään amiksen autolinjan. Ymmärtävätköhän kun huokailen ja katselen turhautuneena ympärilleni.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Onko ykskutonen turbo vai ykseiska diiseli. Nelosen kautta vitosen puhaltimella sierra jättää sen. Aina lauantai-aamuisin lätkän jälkeen mennään kahville pikkuveljen ja muiden pelikavereiden kanssa. Jutut koostuvat 90% autoista, ja minua ei kiinnosta paskaakaan. Velipoika on vielä eniten äänessä, mesoaa ja pätee. On käynyt sentään amiksen autolinjan. Ymmärtävätköhän kun huokailen ja katselen turhautuneena ympärilleni.
Eivät ymmärrä.
 

sinikettu

Jäsen
Ymmärtävätköhän kun huokailen ja katselen turhautuneena ympärilleni.
Älä hyvä mies ala noin ämmämäisesti käyttäytymään. Jos vituttaa, niin sano, että vituttaa. Jos puheet ei millään muuksi muutu, lähde kävelemään. Elämä on vähän turha lyhyt siihen, että jatkuvasti pitäisi väen väkisin viettää aikaa huonossa seurassa.
 

Shard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Tappara, Laine, Barkov
Älä hyvä mies ala noin ämmämäisesti käyttäytymään. Jos vituttaa, niin sano, että vituttaa. Jos puheet ei millään muuksi muutu, lähde kävelemään. Elämä on vähän turha lyhyt siihen, että jatkuvasti pitäisi väen väkisin viettää aikaa huonossa seurassa.
Olet oikeassa, oma käytös voisi olla parempaa. Pois en lähde koska olen veljen kyydillä liikkeellä. En viitsi pelaamistakaan lopettaa tuon kahvihetken takia.

En kehtaa ruveta huutelemaan, olen luonnostani syrjäänvetäytyvä ja ujonpuoleinen. Aina kun jotain sanoo niin kaksi alkaa puhua päälle kaksi kertaa kovemmalla äänellä. Ei siinä sitten jaksa yrittääkään.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Heidi on ihana. Mä oon kännissä. Eikä mulla oikeastaan muuta, johan tuo riittääkin.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Pohdin tässä Rammsteinia kuunnellessani, meniköhän Putinin ovelin juoni (vol N, © Ilta-Sanomat) nyt pieleen, kun World Cupin finaalissa eivät kohtaakaan Eurooppa ja Venäjä.

Vai onko se ovelin juoni sittenkin se, että loppuotteluissa vastakkain ovat Kanada ja Eurooppa, millä lyödään tarkoituksella jakolinjoja Nato-kumppanuuksien väliin ja aiheutetaan eripuraa puolustusliiton jäsenmaiden välille? Tai Kanada-Ruotsi, joka olisi kenties omiaan lisäämään transatlanttisen puolustusyhteistyön vastustusta länsinaapurissamme? IS selvittänee.

No, Suomi ainakin veti turnauksen kokonaisuudessaan hienosti transponderit päällä, chamberlainilaisella puolustustaktiikalla ja ilman minkäänlaisia aseita tai offensiiviaikeita, jottemme tulisi vedetyksi mukaan trollien selkkaukseen. Well played.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mietin ketjun avaamista. Aloitusta. Keskustelun aloitusta. Aiheena "kummalla kädellä masturboit". Sopii naisillekin. Isomulkut toki toimittelevat molemmin käsin, isovitut myös. Pohjoisissa metsissä vaeltaa salaperäinen otus, Isovittu.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Todelliset asiantuntijat vahvistavat, ettei räppimölinää voi kuunnella radiosta, vaan silloin on vaihdettava kanavaa. Klaus Järvinen, 79, ja Pirkko Liinamaa, 84, ovat oikeassa ja laittavat asiat järjestykseen Ilta-Sanomissa.

Perkele että näin sunnuntaina pikku rapulassa joutui oikeasti miettimään miten se Klaus on noin vanhentunut.

Google pelasti ja huomasin sekoittaneeni Klausit keskenään, Fleming oli muuttunut Järviseksi. Syytän Pirkka olutta
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös