Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 351 584
  • 66 880

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitikö tässä olla jotain ihmeellistä?

Eipä tule ko. sarjaa seurattua, mutta onhan tuossa sarjataulukossa parikin kummallisuutta. Joukkuemäärä ja Salzburg nyt ainakin. Ja miten tuosta väännetään 48 ottelua. Itse asiassa tuo on hyvinkin kummallinen ja ihmeellinen sarjataulukko.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Pitikö tässä olla jotain ihmeellistä? En ainakaan löytänyt. Salzburg ei ole vielä pelannut ensimmäisiä matsejaan, vaan vasta kohtapuoliin. Jos sitä ihmettelit.

E: 18.11. pelaavat ekan matsin.

No se Salzburg ja 48 ottelua 19 joukkueen sarjassa. Ehkä tuohon on joku helppo selitys, mutta Ojalan laskuopilla ei nyt oikein tunnu täsmäävän.
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Selvä! Ihmettelin kyllä jengien vitunmoista määrää, mutta en sen enempää kelaillut asiaa, kun ei junnukiekkoilu sitä ominta aluettani ole.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hehe siellä on taas noussut WTC huuhaa pinnalle, tällä kertaa sokerin voimin. Olikohan siellä joku oman elämänsä selviytyjä lastannut saunan täyteen sokeria WTC tornissa ja siksi se sitten romahti.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
En minäkään ymmärrä tuota nuorten SM-liigan sarjataulukkoa. Pitäskö asiaa tutkia. I don't care I dont't want.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Minä en ymmärrä sitä, että miksi silloin ei missään oo mitään mielenkiintoista luettavaa, kun minulla olisi lukuhaluja. En puhu kuitenkaan romaaneista tai vastaavista, vaan ihmisten lyhkäsistä kirjoituksista interwebin ihmeellisessä maailmassa. Ne ovat kuin pienoisnovelleja.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Minä en ymmärrä sitä, että miksi silloin ei missään oo mitään mielenkiintoista luettavaa, kun minulla olisi lukuhaluja. En puhu kuitenkaan romaaneista tai vastaavista, vaan ihmisten lyhkäsistä kirjoituksista interwebin ihmeellisessä maailmassa. Ne ovat kuin pienoisnovelleja.

Tänään, kun on tämä suuri juhlapäivä eli 100 päivää jouluun, niin lue tämä:

Viikingit viettivät joulua alkoholin merkeissä | Historianet.fi

Linkkasin tämän viime joulunakin, mutta tarina on niin mieletön, että ansaitsee tulla muistelluksi joka joulu.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tänään, kun on tämä suuri juhlapäivä eli 100 päivää jouluun, niin lue tämä:

Viikingit viettivät joulua alkoholin merkeissä | Historianet.fi

Linkkasin tämän viime joulunakin, mutta tarina on niin mieletön, että ansaitsee tulla muistelluksi joka joulu.
Saako tän lukea jo nyt vai vasta 100 päivän päästä, vai onkos se nyt 99 päivää tai jotan?

edit. lisätään, että on muuten tullut tehtyä sitä vähän kuivakampaa simaa, tämä siis puhtaasti testimielessä ja no kai lain vastaisestikin. Ei vaan ollut kauhean hyvää, kun meni himpun kuivakaksi, sokeri toki auttoi. No onpahan tullut testattua, mutta muistoja ei kyllä hirveästi jäänyt. En ole koittanut toiste.
 
Viimeksi muokattu:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pari viikkoa olisi vielä määräaikaista sopparia jäljellä. Vähän se ahdistaa omalla tavallaan, kun taas jää sitten työttömäksi. Mutta kyllä olen nyt kumminkin mielestäni sen 1-2 viikon loman ansainnut. Helmikuusta asti painettu yhtä kyytiä hommia ja 5 päivää juhannuksena on ollut pisimmät vapaat. Kyllä on kroppa ruvennut jo ilmoittelemaan viime aikoina siitä että nyt olisi hyvä saada hengähtää. Ihan saakutin väsyneenä olen ollut joinakin päivinä.
 

Ralph

Jäsen
Eilen kysyttiin Skype-työhaastatteluun täksi päiväksi kello neljäksi. Laitoin vähän ennen sitä Skypessä yhteyspyynnön, mutta ei ole siihen vastattu eli ilmeisesti sitä haastattelua ei olekaan. Voi kakka.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Neuvos harmissaan.......

MTV:n Katsomoa ei edelleenkään ole saatu Yle Areenan tasoiseen iskuun. Hirttää kiinni koko ajan,kun yrittää uutisia katsoa. Ei jatkoon näillä teknisillä ominaisuuksilla. Ja läppärini on testivoittaja.

Nyt ei muuta.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Käväsin tänään Goodmanin kauppakeskuksessa ruokaostoksilla ja sen jälkeen kävin pelaamassa saman kauppakeskuksen peliluolassa kauppareissultani jääneet 1,20€. No perkele tuona aikana, kun tuhosin noita rahojani pelikoneeseen voitti vastapäistä konetta pelannut mies noin 15000 euroo kahden euron panoksella. Myöhemmin kuulin, että viime viikolla siellä oli joku voittanut 45000€ myöskin kahden euron panoksella.

Pitäisköhän mun lopettaa nää 0,20€:lla pelaamiset ja alkaa voittamaan jotain?

Vastaan itselleni, että ei.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitäisköhän mun lopettaa nää 0,20€:lla pelaamiset ja alkaa voittamaan jotain?

Vastaan itselleni, että ei.

Ei. Samalla kauppareissulla joku jäi auton alle ja menehtyi saamiinsa vammoihin. Pitäisikö jäädä tahalleen auton alle.

Mielestäni ei.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Menin sitten kirjoittamaan kalsarikänniketjuun, vaikka en ole kännissä, enkä kalsareissa. Lisäksi aihekin oli jostain ihmisen paloittelusta.
No ehkä joskus tästä häpeästä selviän.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Menin sitten katsomaan puoliysin uutisia. Joku helvetin järjestösota menossa. Nyt ihan oikeasti järjestösota.

Ei vaan voisi helpommin elellä tätä elämää. No ei voi, kun jotkut päättävät toisin ja säätävät.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Menin sitten katsomaan puoliysin uutisia. Joku helvetin järjestösota menossa. Nyt ihan oikeasti järjestösota.

Ei vaan voisi helpommin elellä tätä elämää. No ei voi, kun jotkut päättävät toisin ja säätävät.


Älä helvetissä uutisia kattele. Aina on kaikkea paskaa ja maailma sekaisin.

Kelatkaa, jos Erkyl Puaroo tulis kylään. Siinä sitten oltais että kuka meistä delaa.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Pelottaa. Vasemman silmän kaukonäkö huonontunut huomattavasti viimeisen puolen vuoden aikana ja viimeisten viikkojen aikana tullut viiltäviä päänsärkykohtauksia samalle puolelle päätä, otsaan ja takaraivolle.

Tiistaina kuvauksiin. Minä vaan niin uskon ja toivon, että päänsärky johtuu vaan näön huononemisesta. Hoitoalalla työskennellyt kohta vuotta, hitto että se voi taas laittaa mielikuvituksen liikkeelle....
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Miksei tuolla miljonäärivisassa ole jatkoaikalaisia? Se olis lähes varma miljoona, kun sinne joku jatkoaikalainen pääsisi. Tämän käsityksen voi helposti saada, kun lueskelee tuota visaa käsittelevää ketjua. Tämä kaikella rakkaudella jatkoaikalaisia kohtaan, sillä olemmehan normaalia fiksumpia...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös