Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 603 996
  • 68 364
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Tänään, kun on tämä suuri juhlapäivä eli 100 päivää jouluun, niin lue tämä:

Viikingit viettivät joulua alkoholin merkeissä | Historianet.fi

Linkkasin tämän viime joulunakin, mutta tarina on niin mieletön, että ansaitsee tulla muistelluksi joka joulu.
Saako tän lukea jo nyt vai vasta 100 päivän päästä, vai onkos se nyt 99 päivää tai jotan?

edit. lisätään, että on muuten tullut tehtyä sitä vähän kuivakampaa simaa, tämä siis puhtaasti testimielessä ja no kai lain vastaisestikin. Ei vaan ollut kauhean hyvää, kun meni himpun kuivakaksi, sokeri toki auttoi. No onpahan tullut testattua, mutta muistoja ei kyllä hirveästi jäänyt. En ole koittanut toiste.

Viimeksi muokattu:

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Pari viikkoa olisi vielä määräaikaista sopparia jäljellä. Vähän se ahdistaa omalla tavallaan, kun taas jää sitten työttömäksi. Mutta kyllä olen nyt kumminkin mielestäni sen 1-2 viikon loman ansainnut. Helmikuusta asti painettu yhtä kyytiä hommia ja 5 päivää juhannuksena on ollut pisimmät vapaat. Kyllä on kroppa ruvennut jo ilmoittelemaan viime aikoina siitä että nyt olisi hyvä saada hengähtää. Ihan saakutin väsyneenä olen ollut joinakin päivinä.

Ralph

Jäsen
Eilen kysyttiin Skype-työhaastatteluun täksi päiväksi kello neljäksi. Laitoin vähän ennen sitä Skypessä yhteyspyynnön, mutta ei ole siihen vastattu eli ilmeisesti sitä haastattelua ei olekaan. Voi kakka.

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Neuvos harmissaan.......

MTV:n Katsomoa ei edelleenkään ole saatu Yle Areenan tasoiseen iskuun. Hirttää kiinni koko ajan,kun yrittää uutisia katsoa. Ei jatkoon näillä teknisillä ominaisuuksilla. Ja läppärini on testivoittaja.

Nyt ei muuta.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Käväsin tänään Goodmanin kauppakeskuksessa ruokaostoksilla ja sen jälkeen kävin pelaamassa saman kauppakeskuksen peliluolassa kauppareissultani jääneet 1,20€. No perkele tuona aikana, kun tuhosin noita rahojani pelikoneeseen voitti vastapäistä konetta pelannut mies noin 15000 euroo kahden euron panoksella. Myöhemmin kuulin, että viime viikolla siellä oli joku voittanut 45000€ myöskin kahden euron panoksella.

Pitäisköhän mun lopettaa nää 0,20€:lla pelaamiset ja alkaa voittamaan jotain?

Vastaan itselleni, että ei.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pitäisköhän mun lopettaa nää 0,20€:lla pelaamiset ja alkaa voittamaan jotain?

Vastaan itselleni, että ei.

Ei. Samalla kauppareissulla joku jäi auton alle ja menehtyi saamiinsa vammoihin. Pitäisikö jäädä tahalleen auton alle.

Mielestäni ei.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Menin sitten kirjoittamaan kalsarikänniketjuun, vaikka en ole kännissä, enkä kalsareissa. Lisäksi aihekin oli jostain ihmisen paloittelusta.
No ehkä joskus tästä häpeästä selviän.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Menin sitten katsomaan puoliysin uutisia. Joku helvetin järjestösota menossa. Nyt ihan oikeasti järjestösota.

Ei vaan voisi helpommin elellä tätä elämää. No ei voi, kun jotkut päättävät toisin ja säätävät.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Menin sitten katsomaan puoliysin uutisia. Joku helvetin järjestösota menossa. Nyt ihan oikeasti järjestösota.

Ei vaan voisi helpommin elellä tätä elämää. No ei voi, kun jotkut päättävät toisin ja säätävät.

Älä helvetissä uutisia kattele. Aina on kaikkea paskaa ja maailma sekaisin.

Kelatkaa, jos Erkyl Puaroo tulis kylään. Siinä sitten oltais että kuka meistä delaa.

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Pelottaa. Vasemman silmän kaukonäkö huonontunut huomattavasti viimeisen puolen vuoden aikana ja viimeisten viikkojen aikana tullut viiltäviä päänsärkykohtauksia samalle puolelle päätä, otsaan ja takaraivolle.

Tiistaina kuvauksiin. Minä vaan niin uskon ja toivon, että päänsärky johtuu vaan näön huononemisesta. Hoitoalalla työskennellyt kohta vuotta, hitto että se voi taas laittaa mielikuvituksen liikkeelle....

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Miksei tuolla miljonäärivisassa ole jatkoaikalaisia? Se olis lähes varma miljoona, kun sinne joku jatkoaikalainen pääsisi. Tämän käsityksen voi helposti saada, kun lueskelee tuota visaa käsittelevää ketjua. Tämä kaikella rakkaudella jatkoaikalaisia kohtaan, sillä olemmehan normaalia fiksumpia...

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vittu mä rakastan Guns N' Rosesia!

Miljonäärissähän oli joku jatkoaikalainen täs joskus! En muista kuka. Vois käydä tsiigaas mut ei jaksa koska sippin' a drink n' feelin fine.

Ralph

Jäsen
Jari Tervolle kävi emämoka – kirjan käsikirjoitus katosi ravintolaillan aikana: ”Olimme ottaneet muutamat oluet”

Tää on jo niin nähty, kun Pasilassa Unto Vilskeelle kävi samoin.

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Tuossa aamulla pohdin jälleen kerran sitä ikuista mysteeriä, että miksi darrapaska haisee niin paljon pahemmalta kuin normaali paska. Jos olet sivistyneesti parilla kaljalla, niin aamukaapelit on ihan normisettiä mutta annas olla jos on vedetty oikein kunnon tumut, niin perseestä puskee sen verran jykevää pyyttonia, että ihan varmasti tulisi kansainvälisessä sotaoikeudessa kakkua, jos siviilejä altistaisi sille kärylle.

Darrassa olisi muutenkin ihan tarpeeksi vaikeaa, jos toiletti ei olisi koko aamupäivää siinä kunnossa, että laattaa saa pidätellä tosissaan ja silmiä kirvelee aina kun siellä tarvitsee vierailla. On mulla vessanraikastin, mutta sen teho on verrattavissa purkkidödön suihkuttamisella katuojaan.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menee sitten mihin tahansa täällä virtuaalitodellisuudessa, jengi pauhaa siitä yhdestä jutusta. Onneksi enää kolme ja puoli tuntia ottelun alkuun. Ja Real näyttää hoitelevan Espanyolin vieraissa. Darrapaskasta oon joskus lukenut, että siinä, tosiaan, on jotain ihmeellisiä ainesosia. Veli @Varis kun tätä äsken käsitteli.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Täysin mahdoton tilanne. Pakko mennä pikku hiljaa peiton alle, vaikka kaljaakin vielä olisi.

Se Suomen maailman historian tärkein ottelu alkaa yksinkertaisesti typerään ja katsomattomaan aikaan. Ei siellä päin ole markkinoinnissa paljon kiinnostuttu mihin aikaan kannattaisi pelata, koska dollarit on jo tilillä.

Olin paikan päällä Vancouverissa 2010, kun finaali pelattiin puolilta päivin, että eurooppalaisetkin näkevät. Nyt vain pelataan pienessä piirissä omaan pussiin. Mitään järkevää syytä ei ole miksi peli ei voisi alkaa aikaisemmin sunnuntaipäivänä.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko se eka matsi nyt niitä tenavatähtiä vastaan? Varmaan ne matsit tulee katsottua, jotka pelataan ihmisten aikoihin, mutta ei nappaa tosiaankaan niin paljoa, että rupeaisi öitä valvomaan.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Miksei tuolla miljonäärivisassa ole jatkoaikalaisia? Se olis lähes varma miljoona, kun sinne joku jatkoaikalainen pääsisi. Tämän käsityksen voi helposti saada, kun lueskelee tuota visaa käsittelevää ketjua. Tämä kaikella rakkaudella jatkoaikalaisia kohtaan, sillä olemmehan normaalia fiksumpia...

Mä oon käyny ja voitin vaan 2000€. Mutta se ei varmaan tule kenellekään yllätyksenä että olen aika saatanasti keskivertojatkoaikalaista tyhmempi tapaus, joten kummakos tuo.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy