Lanit uusionörtteilyä? Ehkä joskus 90-luvulla.
Menköön vastaus tähän ketjuun, kun ei enää liity mitenkään Haluatko Miljonääriksi ohjelmaan...
Ei Commodore 64:llä mihinkään lähiverkkoihin päässyt. (Selvitin vasta nyt mitä tuo termi edes tarkoittaa.
No, ainakin silloin 80-luvun jälkipuoliskolla, kun kuusnepalla tuli leikittyä, jonkun olisi pitänyt ensin kertoa, mikä on internet tai lähiverkko. Olikohan Al Gore silloin vielä edes keksinyt internetiä?En vielä tiedä mistä puhutaan, koska jakso on näkemättä, mutta kyllähän kuusnelosella ainakin tähän meidän internetiin pääsee. Miksi ei sitten lähiverkkoon?
Tällä hetkellä melko lohduttomassa tilassa sinänsä olevaa sarjaa on aiottu ja ilmeisesti ainakin toivottavasti aiotaan pelata 14 kierrosta yhtä kaikki sarjan lopuksi käytävine finaaleineen jossain välin tätä vuotta neljän joukkueen voimin joista kolme ovat tutut Narva PSK, Viru Sputnik ja HC Panter ja vielä näiden kolmen lisäksi Meistriliigassa pelaisi Noortekoondis eli Eestin Alle 20-Vuotiaiden Maajoukkue ja käytännön Eestin B-maajoukkue ainakin nimellisesti ottaen tai mahdollisesti joku riittävän paljon pääomaa omaava muu seura Tallinnan alueelta.
Siis neljä (4) kertaa oon tänään hakenut kaupasta kaks kaljaa ja kohta pitää hakea taas. Ja hemmetti tänään ei pitänyt juoda. No turha tässä enää rimpuilla vastaan. Se on menoa nyt.
Vedä viinaa ja humppaa.Huomiseen asti pitäs jaksaa. Jaksanhan minä.
Huomiseen asti pitäs jaksaa. Jaksanhan minä.
1. Katseen suunta hississä
Jos katsot kattoon, näytät epätoivoiselta. Jos katsot lattiaan, toinen luulee, että arvostelet kenkiä. Jos katsot kasvoihin, olet tunkeileva. Siinä välimaastossa taas sitten on esimerkiksi rinnat ja haarovälit, joihin ei voi katsoa vahingossakaan.
Ratkaisu: pyörittelet silmiä koko pitkän hissimatkan ajan seinältä toiselle, jolloin näytän täysin normaalilta.
Tai sitten ei vain välitä tuon taivaallista siitä, mitä muut hississä olijat ajattelee tai jos vaivaa, niin voi käyttää portaita, jotta se läskiperse saa samalla hyötyliikuntaa.Iltasanomissa oli listattu noloja tilaneita ja miten selvitä niistä.
Olisiko helpompi ratkaisu tuijottaa vaikka sitä ovea koko matkan ajan?