Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 339 106
  • 66 857

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nojoo, mutta Helsingissä on niin paljon mukavia saaria lähietäisyydellä joissa osassa pääsee ilmaiseksi saunomaankin. Kiusaus on vaan liian suuri. Parempi ostaa toinen reppu.

Mä oon kuullut noista mukavista saarista. En oo käynyt mutta joskus olis kiva käydä. Pitäs olla alkotaksivene!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nojoo, mutta Helsingissä on niin paljon mukavia saaria lähietäisyydellä joissa osassa pääsee ilmaiseksi saunomaankin. Kiusaus on vaan liian suuri. Parempi ostaa toinen reppu.
Missä on moisia saaria? Tahtoo oitis moiseen., ellei uimalla tarvitse mennä...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tinderissä annoin yhdelle muijalle puhelinnumeron ja sitten Facebook ehdotti sitä kaveriksi. Siis onko se numerotiedustelusta tonkinut mun nimen vai mitä häh. Ei kait mulle muutenkaan ole tullut mieleen etsiä Facebookista ketään tai no kerran etsin ala-asteen aikaisin kavereita. Hiton stalkkeri.
 

Balrog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Erilliset saarekkeet
Trade with Singapore in 2015:

1. China $68b
2. Malaysia $54b
3. U.S. $52b
4. Hong Kong $34b
5. Indonesia $32b
6. Japan $26b
7. South Korea $26b
 

sinikettu

Jäsen
Tinderissä annoin yhdelle muijalle puhelinnumeron ja sitten Facebook ehdotti sitä kaveriksi. Siis onko se numerotiedustelusta tonkinut mun nimen vai mitä häh. Ei kait mulle muutenkaan ole tullut mieleen etsiä Facebookista ketään tai no kerran etsin ala-asteen aikaisin kavereita. Hiton stalkkeri.
Ellet oo laittanu erikseen numeroa salaiseksi, kuka tahansa voi urkkia nimesi muutamalla näppäilyllä ja lähestulkoon ilmaiseksi esimerkiksi fonectan kautta. Itse tsekkaan lähestulkoon jokaisen ennalta tuntemattoman soittajan identiteetin, jos en puheluun ole viitsinyt/kyennyt/jaksanut vastata
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Helvetti mikä tilanne. Nykyisessä työpaikassani on paljon porukkaa Neuvostoliitosta ja menimme tänään sitten isommalla porukalla terassille. Tarjolla oli myös litran tuoppeja. Ajattelin heti kuinka mieli tekisi, mutta ei mitenkään kehtaa, kun lähin esimieskin on paikalla. Kazakkimies, johtotehtävissä oleva, otti oikeasti ison tuopin, kun ujo suomalainen katsoi kateellisena vierestä.

Kuinka monta sukupolvea pitää vielä kärsiä, että herranpelko ja mitä ne meistä taas ajattelee ajatus poistuu.
--

Ruokaakin oli pöydässä vaikka mitä ja niitä jaettiin keskenään. Suomessa vaihto-opiskellut tataarityttö kysyi mistä se johtuu, että Suomessa ei koskaan syödä mitään ja kaikki vaan ryyppää.

Niin, paha sanoa. Yhdeksi syyksi epäilen täydellistä tarjoamiskulttuurin puutetta. Mistä sen enää tietää kenen pitää maksaa mistäkin, jos pöytään tulee jotain? Sitten kun niitä on pöydässä eli paskat housussa, niin suomalainen miettii "vittu tätä mä en ainakaan maksa". Ja sitten lasketaan omat eurosentit ja mietitään mitä on tilattu yksi kerrallaan.

Ja tietenkin vielä riidellään niistä mitä ei joku tilannut.
 
Viimeksi muokattu:
Ruokaakin oli pöydässä vaikka mitä ja niitä jaettiin keskenään. Suomessa vaihto-opiskellut tataarityttö kysyi mistä se johtuu, että Suomessa ei koskaan syödä mitään ja kaikki vaan ryyppää.

Niin, paha sanoa. Yhdeksi syyksi epäilen täydellistä tarjoamiskulttuurin puutetta. Mistä sen enää tietää kenen pitää maksaa mistäkin, jos pöytään tulee jotain? Sitten kun niitä on pöydässä eli paskat housussa, niin suomalainen miettii "vittu tätä mä en ainakaan maksa". Ja sitten lasketaan omat eurosentit ja mietitään mitä on tilattu yksi kerrallaan.

Ja tietenkin vielä riidellään niistä mitä ei joku tilannut.
Tähän on monta mahdollista selitystä. Tuo sinun listaamasi on erittäin hyvä, mutta nekin voivat vaikuttaa, että kun Suomessa on ennen ollut pakko tilata kaljan kanssa sillivoileipä, niin nyt sen poistuttua emme enää anarkistisesti halua palata vanhaan ja osoittaa henkistä heikkoutta määräysvallalle, vaan korostaa vapauttamme olemalla syömättä.

Toisekseen voi olla, että eihän meillä, rantahurrien ökyskageneita lukuunottamatta, ole ruokakulttuurissa mitään sormisyötävää, tapasta, zakuskaa. Makaronilaatikkoa ja Norjan kassilohtako sitä pitäisi salmiakkikossun ja ville vallattoman (lol) seurana lusikoida? Ja kun varsinaisessa puutteessakaan ei ole viime aikoina eletty, niin joku suolakurkunpätkä tai puolikas kananmuna yksistään nyt enemmän lähinnä huvittaisi kuin houkuttaisi.

Nääh, vedetään sitä viinaa vain tyhjään vatsaan, menetetään kontrolli, järjestetään väkivaltaa ja draamaa, ja jonotrtaan yöllä mäkkäriin tai kebabiin jotka tappoivat grillit.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Tuo hesarin kommentointiosio on ihan perseestä. Varsin asiallisen kommentin kirjoitin, mutta eipä vaan julkaistu. Meininkihän on kuin kommunistivaltioissa. Vain tiettyä mieltä saa olla, muut vaimennetaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Haha mä oon kännissä edelleen. Ei siinä tulee mielenkiintoinen koulupäivä. Jossain pitää käydä loiventavalla.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Uskaltauduin lähikauppaan pienessä hannukapasessa ja se kostautui välittömästi. Tulin ostaneeksi rusinatonta maksalaatikkoa. Surun päivä. Mulla ei ole edes koiria joille syöttää tuo.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Uskaltauduin lähikauppaan pienessä hannukapasessa ja se kostautui välittömästi. Tulin ostaneeksi rusinatonta maksalaatikkoa. Surun päivä. Mulla ei ole edes koiria joille syöttää tuo.
Koiranruokahyllyyn tuollaiset, kuten kaikki muutkin einekset joutaisivatkin.

Meillä on tänään hiiligrillattuja kasslerpihvejä kantarellikastikkeessa. Ja keitettyjä perunoita. Jumalaisen hyvää ja melkein ilmaista.

- Kantarellit lähimetsästä
- Kerma 0,50 euroa
- Sipulit 0,10 euroa
- Perunat 0,05 euroa
- Pihvit (á 250 g) alle 2 euroa kpl
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Uskaltauduin lähikauppaan pienessä hannukapasessa ja se kostautui välittömästi. Tulin ostaneeksi rusinatonta maksalaatikkoa. Surun päivä. Mulla ei ole edes koiria joille syöttää tuo.

Rusinaton maksalaatikkohan on paras eines ikinä. Ja nimenomaan rusinaton.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rusinaton maksalaatikkohan on paras eines ikinä. Ja nimenomaan rusinaton.

Olet yksiselitteisesti väärässä. Ei tarvitse avata edes äänestystä. Jos on väärä mielipide sitä pitäisi ymmärtää tarkistaa.

Varikselle suosittelisin koiran hankintaa.
 

H.Incandenza

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, SiiPe, Chelsea FC
Rusinat on hyviä rusinoina suoraan laatikosta tai pussukasta syötynä. Niitä ei tule ujuttaa mihinkään ruokaan tai leivonnaiseen. Ei rusinoita maksalaatikkoon tai pullaan. Simassa niitä käytetään käymismittareina mutta kyllähän se sylettää kun niitä ui pullonsuusta lasiin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No ei helvetissä kyllä pullaan. Kuka muutenkaan syö sitä, korvapuusteja toki, mutta sitä läpikuivaa pullaa.
 

Rainer Zufall

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Uskaltauduin lähikauppaan pienessä hannukapasessa ja se kostautui välittömästi. Tulin ostaneeksi rusinatonta maksalaatikkoa. Surun päivä. Mulla ei ole edes koiria joille syöttää tuo.

Otan osaa, toivottavasti ei satu omalle kohdalleni. Meillä minä syön oikeaa maksalaatikkoa, vaimo ja koirat rusinatonta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Rusinaa ja maksaa ei yhtään minnekään syötäväksi tarkoitettuun. Piste.
Palleja kutittaa.

No siis maksaahan ei pitäisi tuhlata johonkin typerään laatikkoon vaan siitä saa erinomaista ruokaa paistamalla jossain kastikkeessa.

Palleja ei kutita ainakaan fyysisesti, mutta henkisillä jutuilla on näissä merkitystä. Kohta voi joku olematon piilokutina iskeä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No siis maksaahan ei pitäisi tuhlata johonkin typerään laatikkoon vaan siitä saa erinomaista ruokaa paistamalla jossain kastikkeessa.
Siis olen maistanut kuulemma ihan maailman parasta maksapihviä, muut oli ihan pähkinöinä siitä. Otin härkää sarvista ja maistoin, oli laatta lentää. Maksalaatikko on ainoa missä muodossa olen maksaa saanut syötyä ilman kakomisrefleksiä. Olen jälleen puhunut. UGH!!!!
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
No ei helvetissä kyllä pullaan. Kuka muutenkaan syö sitä, korvapuusteja toki, mutta sitä läpikuivaa pullaa.
Tämä. Ei kai kukaan oikeasti pullaa ole syönyt kasarin jälkeen? Paitsi mummot. Sama kun söisi jotain pahvilaatikkoa. Korvapuusti toki eri asia.
 

Flameberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Rusinoissa on kosolti vikaa jo ennen sitä ympärille väkivalloin taputeltua maksalaatikkoakin. Nehän on saatana nahistuneita rypäleitä! Rypäleistä saadaan (jumalten) nektaria ja eritoten viiniä, josta maksa tykkää useammallakin tavalla.

Maksalaatikossa pakkoavioliittoon on tönitty alkoholistin synkkä maksa ja ikäneidon näivettyneet hedelmät.
 

Nick Neim

Jäsen
Ajattelin jo ikiliikkujan pysähtyneen, mutta lähtihän se taas liikkeelle. Tiettyihin asioihin voi näemmä aina luottaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tänään muuten syön maksalaatikkoa, rusinoilla. Jumalauta, että se on hyvää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös