Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 426
  • 68 365

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Olin tuossa fuksiaisissa. Mukava meno. Juttelin erään naisen kanssa pitkin päivää ja aika läheisissäkin tunnelmissa oltiin. Halailtiin pidettiin käsistä kiinni jne. Sitten mentiin jatkoille. Päädyin tanssilattialle tämän naisen kanssa ja yhtäkkiä suudellaan niinkun ei olisi huomista. Sitten tämä nainen muisti olevansa parisuhteessa ja valmiiksi ja otti ritolat. Vitutti vähäsen.

Niin mitä maalia kannattaa pistää pienoismalleihin?

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Olin tuossa fuksiaisissa. Mukava meno. Juttelin erään naisen kanssa pitkin päivää ja aika läheisissäkin tunnelmissa oltiin. Halailtiin pidettiin käsistä kiinni jne. Sitten mentiin jatkoille. Päädyin tanssilattialle tämän naisen kanssa ja yhtäkkiä suudellaan niinkun ei olisi huomista. Sitten tämä nainen muisti olevansa parisuhteessa ja valmiiksi ja otti ritolat. Vitutti vähäsen.

Olisit sanonut sille, että ei se järvikään soutamalla kulu tai vaihtoehtoisesti laittanut minun säveltämäni ja kaverini sanoittaman viisun, joka sanoitettu minun toiveiden mukaisesti, soimaan taustalle. Olisi aralditti jäänyt kakkoseksi pienoismalliliimoissa.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Ei opiskelijabilepanoja lasketa. Tämän voit sanoa neidin poikaystävällekin esim. jätkän FB-seinällä.

Osanottoni saavuttamattomasta rakkaudesta, mutta kiitos hauskoihin sanankäänteisiin puetun tarinasi jakamisesta. On tuo suorastaan hulvaton kuvio, kuinka yritämme vastustella mitä luonnollisimpia viettejämme joidenkin syystä tai toisesta päälleliimattujen moraalikäsitysten johdosta.

Itse en enää tohtisi kovin kepein perustein moiseen yksiavioisuuden larppiin mukaan lähteä. Pitkin hampain saattaisin suostua jos toinen sitä vaatimalla vaatisi ja hänestä kovin tykkäisin.

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Katselen tässä paralympialaisten sokeiden 100m juoksua. Siinä sokeat juoksevat oppaan kanssa. Jos Usain Bolt sokeutuisi, niin mistä hänelle riittävän nopea opas? No toivottavasti näin ei käy. Tämä oli asia joka oli pakko kirjoittaa tähän ketjuun. Olisihan ton voinut jättää kirjoittamattakin. No onneksi en nuoleskele varattujen naisten kanssa kuten toiset jotka ovat niin ollakseen.

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Että mua vituttaa tuo urheilulehden keinotekoinen tapa keksiä jotain revitteleviä otsikoita. En lue lehteä sen kummemmin, mutta noita lätkästudion analyyseja ja pohdintoja on mukava katsella. Tykkään tosi paljon tästä Palomäki-Lehkonen-Savolainen kolmikosta. Ärsyttää vaan se että minkä takia varsin laadukastakin ohjelmaa tekevien ihmisten jutut pitää olla noin paskojen otsikoiden alla.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitä juniorijoukkueesi pelikavereista on tullut? -ketju kenties olisi turha. Samat hoopothan ne oli siellä pukukopissakin, valitettavasti, kuin koulussa. Tai ei kokonaan. Mut vähän. Oletko edustanut Suomea? -ketju olis hyvä. Tai mikä nyt maa onkaan.

sinikettu

Jäsen
Perkeleen perkele. Tapasin tässä vastikään elämäni naisen, mutta menin hänet hukkaamaan yön tuiskeessa. Oli ihan lääpällään minuun ja minä melkein tärisin intohimon hekumassa.

Saatanan saatana.

Nyt vituttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Tekisi mielä lasketella muutama kyynel, jos häntä en enää ikinä tavata saa.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Liiga alkaa, tai alkaisi ensi viikolla, mutta ei vielä juuri minkäänlaista kiimaa, tai pikkupoika jouluna-tyylistä odottelua. Siis minulla. Mietin, että onkohan tässä tullut ylipäätään seurattua urheilua niin paljon arvokisaputken takia, että ei tuo Liiga ainakaan tällä hetkellä sytytä. Nyt sopivasti myös World Cup samaan aikaan. Mutta eiköhän tämä tästä Liigankin suhteen reipastu, itselleni rakas joukkue kuitenkin hyppää pian häkkiin.

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Liiga alkaa, tai alkaisi ensi viikolla, mutta ei vielä juuri minkäänlaista kiimaa, tai pikkupoika jouluna-tyylistä odottelua. Siis minulla. Mietin, että onkohan tässä tullut ylipäätään seurattua urheilua niin paljon arvokisaputken takia, että ei tuo Liiga ainakaan tällä hetkellä sytytä. Nyt sopivasti myös World Cup samaan aikaan. Mutta eiköhän tämä tästä Liigankin suhteen reipastu, itselleni rakas joukkue kuitenkin hyppää pian häkkiin.

Saatana ja sama juttu. Ei ole löytynyt vielä minkäänlaista innostusta tulevasta kaudesta, ja esim. Ruutu-palvelun hankkimista ei ole tullut vakavasti vielä edes pohdittua. Aika monella aiemmalla kaudella se on kuitenkin ollut, mutta nyt jo pelkästään kun omasta joukkueesta lähti kolme mielenkiintoisinta pelaajaa (Aho, Pulju, Nutivaara) pois eikä tuo rakas liigammekaan profiiliaan ole onnistunut nostamaan vaan kovin päinvastoin. Jokerit takaisin niin johan alkaisi tapahtumaan!

Todellisuutta lienee kuitenkin se, että kunhan pelit lähtee käyntiin (ensi viikolla kai?), niin eiköhän tuo Ruudun kausikortti tule jälleen hankittua. Mitä sitä muka muuta elämällään tekisi?

Baldrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio
Kirjoitan nyt tänne, kun ei omilla kriteereilläni ehkä Jatkiksen parhaimpiin kuulu, muuta osuvasti silti:

Kaikesta huolimatta ja luojan kiitos ryssäviha ja epäluulo sloboja kohtaan Suomessa pinnan alla kuitenkin elää ja voi hyvin.

Tämä siksi, että halu uskoa hyvyys toisessa on saattanut pikkiriikkisen sokaista meitä itänaapuria ajatellen.

Täytyy nyt selventää, että itselläni on vain mukavia muistoja "sloboista", mutta Venäjänpelko on häviävää kansan perinnettä.

PS. Pohjimmainen fakta on se, etttä ei kannata luottaa itänaapuriin. Venäläiset itsessään ovat kyllä mukavia, johto ei ja silloin ei tiedä, mitä tapahtuu.

PSS. Kun on lukenut aikaisemman, voi immeinen sen luulla olevan kirjoitetun väkijuoman vaikutuksessa. Se myös pitää paikkansa.

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kait tässä kännissä enää kehtaa mennä minnekään Open house Helsinki -juttuun. Parempi vaan hakea kaupasta lisää kaljaa. Eilen taas oli kauhea krapula kun Brittien suurlähetystössä vierailin. Kilinä oikein kuului kun käsi täristen kannoin kahvikuppia. Tuleeko nyt valtiotason noottia. Se on ihan meitsi vaan.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyllä ihmisessä on oltava jotain häikkää, jos diggaa Erik Karlssonista. Tai Jarkko Ruudusta. Eikö ne oo kavereitakin?

sinikettu

Jäsen
Olin tuossa fuksiaisissa.
Oi opiskelijatoveri Ollakseni. Nämä häppeningit ovat opiskelijaelämän parasta aikaa. Erityisesti nämä alkuhetkien kiimassa, jännityksessä ja uutuudenviehätyksessä juhlitut ensimmäiset bileet. Kokemuksesta voin sanoa, että silloin kovanahkaisimmiölakin naarailla alkavat estot katoilemaan. Ei ole uutta, että monivuotisetkin poikaystävät alkavat unohtumaan. Näppejään ei kannata jäädä nuolemaan, vaan laittaa uutta matoa koukkuun. Joulun tienoilla ne bileet alkavat tuntua jo vähän harmaammilta, kun kasvot alkavat olemaan jo liian tuttuja ja kaikki kortit ja temput ovat alkaneet paljastua muille.

Ei tosin hätää. Seuraavien vuosien alutkin tulevat olemaan kivoja. Pääsee tarkastelemaan ja työstämään taas jälleen tuoretta materiaalia.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei tosin hätää. Seuraavien vuosien alutkin tulevat olemaan kivoja. Pääsee tarkastelemaan ja työstämään taas jälleen tuoretta materiaalia.

Oi noita työstövuosia... tai no enhän minä juuri työstellyt, lähinnä muut, silti pääsin joskus vähän koneen ääreen. Jämäminuutitkin kelpasivat!

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kokemuksesta voin sanoa, että silloin kovanahkaisimmiölakin naarailla alkavat estot katoilemaan. Ei ole uutta, että monivuotisetkin poikaystävät alkavat unohtumaan.

Helvetti se pettäminen oli törkeää varsinkin ensimmäisenä syksynä. Vielä, kun ulkomailla oltiin ja ne monivuotiset poika- ja tyttöystävät olivat Suomessa.

Itsepä en siihen kilttinä miehenä kuitenkaan osallistunut, vaikka en siinä kohtaa ollutkaan seurustellut kuin alle kaksi vuotta.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helvetti se pettäminen oli törkeää varsinkin ensimmäisenä syksynä. Vielä, kun ulkomailla oltiin ja ne monivuotiset poika- ja tyttöystävät olivat Suomessa.

Itsepä en siihen kilttinä miehenä kuitenkaan osallistunut, vaikka en siinä kohtaa ollutkaan seurustellut kuin alle kaksi vuotta.

Suomitytöillä ei housut pysy jalassa hetkeäkään kun Suomen tullista pääsevät. Sitä pepun jakoa eurooppalaisella kampuksella! "You got to get laid a lot in Finland", tää ykskin jätkä sanoi mulle. No joo. Ehkä naiset muttei miehet.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tää Maarianhaminan kiekkopyhättö on vähän... No, erilainen. Kiva päästä tuolta helteestä kattomaan pikkukundien treenejä. Kyllä noi ihan asenteella vetää! Miellyttävät urheilufasiliteetit kyllä noin muuten täällä saarella.
Olet vissiinkö katsomassa Heleniuksen ottelua? Ja että sekretaarin vieressä. No tuossahan se lähetys minulla näkkyypi. Joko tunnet katseen kohtaavan? Laseritse stirraan kuin Eino Grön krapulapäivänään. No eihän se edes juo alkoholia.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Oi opiskelijatoveri Ollakseni. Nämä häppeningit ovat opiskelijaelämän parasta aikaa. Erityisesti nämä alkuhetkien kiimassa, jännityksessä ja uutuudenviehätyksessä juhlitut ensimmäiset bileet. Kokemuksesta voin sanoa, että silloin kovanahkaisimmiölakin naarailla alkavat estot katoilemaan.

Kävin torstaina fillaroimassa ja lenkin päätteeksi päätin käydä ottamassa Bristolissa (paikalliset tietää) yhden lonkeron. Siellähän olikin jonkun opiston fuksiaiset menoillaan tai siis ko. lafka oli yksi kierroksen rasteista. Omista opiskeluajoista on todellakin paljon aikaa (ja silloinkin fuksiaisissa Bristol tais muistaakseni olla yksi rasti), mutta ajat ovat todellakin muuttuneet. Silloin meininki oli hyvin kesyä ja tytötkin pukeutuneita. Nyt ovesta lappas nuorta mimmiä todella köykäisissä varustuksissa ja useammallakin povea hyvin anteliaasti tarjolla. Kateellisena muistelin omia kokemuksiani ja poistuin lonkeroni nautittuani ja välttyäkseni vanhan irstaan sedän leimalta.

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Tätä somemaailman helmeä selatessa, minulle tulee aina välillä outoja kytköksiä, ehkä joskus vielä jokin mälyttömän nerokas ideakin.
Olisiko satiaisen fossilointi araldiittiin järkevää, tulevaisuuden otökkätutkijoiden inspiraatioksi?
Satiainen on käsittääkseni varsin hidasliikeinen mulkqvist, joten teoriassa sen jämytys voisi olla mahdollista. Käytännössä eli arveen toteutuksessa, araldiittia olisi tietysti kaikkialla muualla kuin satiaisessa.
Ja sitten minulla on vielä se ongelma, että tuskin tontiltani satiaista löytäisin. Valitettavasti, ehkä. Mutta kokeilkaa vapaasti ideaani mikäli olion löydätte.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
CHL-kiima kuumimmillaan. HIFK:lla on näemmä eilen ollut peli. Luulin, että Tanskan vierailu olisi ollut vasta huomisen kotimatsin jälkeen. No, ei sitä olisi muutenkaan ehtinyt katsomaan, kun hankin vitutukseni potkupallon puolelta.

Olin tos joku aika sitten hyvin vaikuttunut Dionne Poundsista ja tietty kirjotin sille sit. Pyysin mm. anteeksi hänen esineellistämistään, mutta että hän on ulkoisesti aivan upee nainen. Sit jotain symppiksen olosesta persoonasta ja muuta. Kyl te tiedätte. Nyt se sit vastas. Huuuups.
Naisten esineellistäminen on kyllä ikävää. Sen sijaan naisten korista arvostan, kun siinä voi läskitkin pärjätä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy